Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


 [ 1534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 77  Następna
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 15 Gru 2015 16:08 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1667
złoty
Na jaki adres należy pisać reklamację?
Góra
 Relacje PM off  
 
#62 PostWysłany: 15 Gru 2015 16:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13220
HON fly4free
customerrelations.pl2@wizzair.com

customerrelations.pl3@wizzair.com

W treści koniecznie należy podać nr. rezerwacji na booking i nr. mywizz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#63 PostWysłany: 15 Gru 2015 16:22 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 1667
złoty
Wszedłem na konto Wizz, aby sprawdzić nr klienta i widzę, że naprawiono błąd - wycofano złą kwotę i dopisano dobrą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#64 PostWysłany: 15 Gru 2015 18:45 

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 49
U mnie natomiast korekta, bez naliczenia poprawnej kwoty.
Cóż, pozostaje napisać kilka słów w ramach reklamacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#65 PostWysłany: 15 Gru 2015 20:38 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 283
U mnie także korekta na plus. Wizz przypisał nawet nieco więcej niż wychodziło z moich obliczeń. Ale liczę się z tym, że może znów dokonać korekty i zabrać nadpłatę :-(
Góra
 Relacje PM off  
 
#66 PostWysłany: 19 Gru 2015 23:24 

Rejestracja: 20 Maj 2011
Posty: 714
niebieski
A czy to już było?


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
FLY4FREE: Relacja z NAMIBII - dostawczakiem we dwoje
Góra
 Relacje PM off  
 
#67 PostWysłany: 03 Lut 2016 10:19 

Rejestracja: 22 Sie 2012
Posty: 647
Loty: 78
Kilometry: 201 975
czy wizz nalicza wam punkty na bieżąco? u mnie ostatnie wpadły w listopadzie a rezerwacji od tego czasu robiłam całkiem sporo
w ogóle ten system jakiś do bani jest, przy jednej rezerwacji jeszcze można się połapać ale jak ktoś ma ich więcej to nic z tego zestawienia nie idzie wyczytać
_________________
moje relacje:
http://www.fly4free.pl/forum/sztuka-ame ... ,212,81860
minirelacja-z-maxiwyspy-ilha-grande,212,96928&start=0
Góra
 Relacje PM off  
 
#68 PostWysłany: 03 Lut 2016 10:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 457
Loty: 116
Kilometry: 151 069
niebieski
Punkty z Booking naliczają się do WIZZ po odbytym noclegu. czas księgowania punktów 10-14 dni (takie są moje doświadczenia)
_________________
Primum non nocere! Człowiek jest najważniejszy!
I have a dream: Poland free people's country!
Góra
 Relacje PM off  
 
#69 PostWysłany: 03 Lut 2016 10:45 

Rejestracja: 22 Sie 2012
Posty: 647
Loty: 78
Kilometry: 201 975
za październikowe noclegi dostałam punkty w listopadzie (po upomnieniu się), za listopadowe, grudniowe i styczniowe rezerwacje nie dostałam mimo wysłanego maila, żadnej odpowiedzi też nie dostałam :(

edit: napisałam do nich jeszcze raz, mam nadzieję, że się ogarną
_________________
moje relacje:
http://www.fly4free.pl/forum/sztuka-ame ... ,212,81860
minirelacja-z-maxiwyspy-ilha-grande,212,96928&start=0
Góra
 Relacje PM off  
 
#70 PostWysłany: 03 Lut 2016 10:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 856
złoty
Potwierdzam, za grudzień bonusa brak :/
Góra
 Relacje PM off  
 
#71 PostWysłany: 03 Lut 2016 10:55 

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 49
Też złożyłem reklamację na brak zwrotu.
Odpowiedź pozytywna, środki zostaną dodane, tylko brak uznania - zatem złożona kolejna reklamacja na to.
Góra
 Relacje PM off  
 
#72 PostWysłany: 12 Lut 2016 12:29 

Rejestracja: 22 Sie 2012
Posty: 647
Loty: 78
Kilometry: 201 975
odpowiedzi na reklamację się nie doczekałam, ale 8.02 zostały naliczone zaległe punkty, tyle, że ich stan mi się nie zgadza więc poszła kolejna reklamacja ;)
_________________
moje relacje:
http://www.fly4free.pl/forum/sztuka-ame ... ,212,81860
minirelacja-z-maxiwyspy-ilha-grande,212,96928&start=0
Góra
 Relacje PM off  
 
#73 PostWysłany: 16 Lut 2016 22:31 

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 49
Mój bój reklamacyjny zakończony.

Ręczne uznanie po 4 tygodniach od potwierdzenia zasadności reklamacji.

Trwało, ale się udało :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#74 PostWysłany: 19 Lut 2016 22:13 

Rejestracja: 19 Cze 2014
Posty: 387
Loty: 36
Kilometry: 70 995
Mi za rezerwację z okolic Sylwestra punkty naliczyli dopiero kilka dni temu :) Bez zadnych reklamacji chociaz juz stracilem nadzieje ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#75 PostWysłany: 24 Lut 2016 14:50 

Rejestracja: 06 Sie 2014
Posty: 13
Ja się zacząłem z nimi dopiero o to użerać. Noclegi były tuz po sylwestrze 5% brak. Na razie napisali że sprawę przekazali partnerowi (booking.com). Zobaczę co dalej będzie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#76 PostWysłany: 10 Mar 2016 19:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2610
srebrny
Dzisiaj wpadły punkty za noclegi w lutym, także wracają chyba powoli do formy :)
Góra
 Relacje PM off
d-t-x lubi ten post.
 
 
#77 PostWysłany: 10 Mar 2016 20:18 

Rejestracja: 23 Mar 2012
Posty: 211
Loty: 78
Kilometry: 95 603
gorny77 napisał(a):
customerrelations.pl2@wizzair.com

customerrelations.pl3@wizzair.com

W treści koniecznie należy podać nr. rezerwacji na booking i nr. mywizz

A ja sie tez nie moge doczekac na zwrot i reklamacje napisalem z 3 noclegamii

ale wysłałem na adres
customerrelations.pl1@wizzair.com

Zły adres użyłem trzeba na
2 lub 3 ?
_________________
[WRO]
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#78 PostWysłany: 10 Mar 2016 20:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 13220
HON fly4free
Nic nie stoi na przeszkodzie, by wysłać ponownie na e-maile z 2 lub 3 (e-mail z jedynką też był używany, ale cytowano go raptem w 2 postach na tym forum)
Góra
 Relacje PM off  
 
#79 PostWysłany: 24 Mar 2016 15:06 

Rejestracja: 26 Kwi 2014
Posty: 317
Dostałem maila. Zwiększony zwrot.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
z0mb3k uważa post za pomocny.
 
 
#80 PostWysłany: 24 Mar 2016 15:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 2610
srebrny
@yogibabu
Jakieś warunki na te 10% ? Czy to oferta indywidualna (trzeba wejść przez link z maila) bo na stronie jest tylko standardowe 5% ?
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1534 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 77  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], lukasz666 oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group