Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Pytania "Czy ktoś dostał już punkty za XXXX" będą leciały do kosza

Janu napisał(a):
Ze względu na to, że landryna i booking olewali reklamacje, złożyłem skargę przez:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main ... how&lng=PL

30 listopada węgierski oddział landryny napisał w odpowiedzi na skargę, że zbadano sprawę ponownie i wypłacono zaległą prowizję, w związku z czym...skarga jest niezasadna. Czyli wypłacili zaległą kasę z czerwca, po czym stwierdzili, że nie ma tematu.

Na przyszłe zaległości polecam to rozwiązanie, strona węgierska działa a nie pisze w kółko "przekazano do działu IT"


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Następna
Autor Wiadomość
#1821 PostWysłany: 27 Gru 2022 12:44 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 135
niebieski
No tak, mam to samo, ale to niewiele mówi, niestety Jak mam, powiedzmy, 10 rezerwacji w ciągu miesiąca, to potem nie wiem, czy wszystkie zostały zliczone.
_________________
http://www.16republika.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
Początek lata i wakacji w Grecji: tydzień z all inclusive na wyspie Lesbos z za 2377 PLN. Wylot z Katowic Początek lata i wakacji w Grecji: tydzień z all inclusive na wyspie Lesbos z za 2377 PLN. Wylot z Katowic
#1822 PostWysłany: 27 Gru 2022 14:24 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1735
srebrny
W mailu potwierdzającym rezerwację masz informację o tym, ile punktów zostanie przelane. Patrzysz po wartości noclegu, czy się wszystko zgadza. Odhaczasz to, co przyszło i piszesz reklamację za te, których nie otrzymałeś, jeśli były w podobnym terminie i już "powinny" dojść. Jak chce się komuś bawić w te kilkanaście/kilkadziesiąt zł per nocleg to niestety musi tego sam przypilnować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pralinkakarolinka lubi ten post.
 
      
#1823 PostWysłany: 27 Gru 2022 14:41 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 135
niebieski
Niestety, usuwam maile po odbytych noclegach. Szkoda, że zakończonych rezerwacjach w bookingowym systemie nie widać, czy była złożona przez jakikolwiek system partnerski. No i nie zawsze jest przełożenie 1:1 (mail potwierdzający z Booking=złożenie rezerwacji poprzez wizzair, bo korzystam też z goodie). No nic, nauczka na przyszłość, żeby trzymać maile przez kilka miesięcy.
_________________
http://www.16republika.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1824 PostWysłany: 28 Gru 2022 16:22 

Rejestracja: 21 Lut 2016
Posty: 628
Loty: 128
Kilometry: 184 046
niebieski
Dostałam maila o przyznaniu środków Wizz, a nie mam pojęcia za jakie rezerwacje, bo już przestałam przez nich rezerwować :lol: domyślam się, że jedno to może być za kwietniową rezerwację, za którą odmówili zapłacić po reklamacji twierdząc że nie dostali danych od bookingu, ale to drugie to nie mam pojęcia - cóż, płakać nie będzie :D

Sprawdźcie swoje konta, może akurat wpadły środki za stare rezerwacje ;)
_________________
Jestem dziewczyną ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
pralinkakarolinka lubi ten post.
 
      
#1825 PostWysłany: 11 Kwi 2023 13:18 

Rejestracja: 02 Cze 2014
Posty: 427
niebieski
Hej, jak teraz ze zwrotami z bookingu? Czy styczniowo/lutowe może już ktos dostał?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1826 PostWysłany: 11 Kwi 2023 13:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lut 2020
Posty: 64
Loty: 107
Kilometry: 190 049
Hej, nie mam nic za grudzień, styczeń ani luty :?
Jak tak patrzę to chyba nawet za październik w końcu nie przyszło…
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1827 PostWysłany: 25 Kwi 2023 13:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1206
Loty: 12
Kilometry: 8 834
niebieski
Po 8 miesiącach rozpatrywania mojego roszczenia za jeżeli dobrze pamiętam za nie przydzielone środki za rezerwacje na booking.com zrealizowane w kwietniu i maju 2022 (za pozostałe miesiące przed i po środki otrzymałem) dostałem następującą informacje:

Szanowny Panie,

Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Uprzejmie informuję, że nie jesteśmy w stanie przydzielić środków manualnie na podstawie przesłanych potwierdzeń. Na potwierdzeniu powinien być widoczny nr konta wizz, na który powinny zostać przydzielone środki. Jeżeli nr konta nie widnieje na potwierdzeniu oznacza to, że nie został on podany. W celu weryfikacji reszty rezerwacji proszę o przesłanie potwierdzeń z widocznymi informacjami, wymienionym w poprzedniej wiadomości.

Jeśli nie jest Pan usatysfakcjonowany rozwiązaniem, może Pan przesłać skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR). Więcej informacji znajduje się na http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Wypełniając informacje o sprzedawcy na platformie ODR proszę wpisać adres e-mail odr@wizzair.com. Podany adres e-mail jest używany tylko dla skarg przesłanych za pośrednictwem wyżej opisanej platformy ODR. Inne skargi i e-maile odebrane pod tym adresem nie będą rozpatrywane.

Informuję ponadto, że Wizz Air nie przedkłada skargi pasażera do alternatywnego podmiotu rozstrzygania sporów.


Czyli krótko mówiąc mam spadać na bambus.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1828 PostWysłany: 25 Kwi 2023 13:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
@zulu Przecież (jeżeli rezerwujesz z przekierowania) w każdym mailu z potwierdzeniem rezerwacji masz wielkie logo Wizz, a gdzieś przy końcu informację o numerze konta. Wieki temu składałam reklamację wysyłając im skriny z maili i wszystko zostało rozpatrzone pozytywnie. Jeżeli numeru konta Wizz nie masz w mailu, to oznacza że nie była to rezerwacja z przekierowania.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
pralinkakarolinka lubi ten post.
 
      
#1829 PostWysłany: 25 Kwi 2023 14:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 3398
Loty: 416
Kilometry: 719 918
platynowy
Albo to był ten czas kiedy mieli "błąd" i trzeba było drugi raz dopisywać numer po zrobieniu rezerwacji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1830 PostWysłany: 25 Kwi 2023 14:50 

Rejestracja: 20 Cze 2018
Posty: 135
niebieski
Miałem ten sam problem. Nie zachowałem maili (trochę to śmieszne, że zrzut ekranu rezerwacji ma być "dowodem" w sprawie, przecież w paincie można każde potwierdzenie tak sfabrykować). Mimo to zgłosiłem się do bookingu, który podał mi numery rezerwacji złożonych via wizz. Okazało się, że za jedną z nich wizz nie naliczył mi środków. Nie uwzględnił też reklamacji na podstawie zrzutu ekranowego korespondencji z bookingiem...
_________________
http://www.16republika.pl
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1831 PostWysłany: 26 Kwi 2023 07:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lut 2020
Posty: 64
Loty: 107
Kilometry: 190 049
Zainspirowana tym wątkiem na forum wczoraj wieczorem zgłosiłam reklamację jednego noclegu w październiku, za który nie dostałam zwrotu. Załączyłam potwierdzenie z maila, na którym widać logo wizz oraz ilość środków, które powinny zostać przyznane. W nocy elegancko zwrot za 4 rezerwacje (październik, lipiec i czerwiec 2022).

Licząc czas od zakończenia rezerwacji do wypłacenia wynik mają fatalny, ale od zgłoszenia reklamacji punkty przyznane w 3h - warto pisać :D

Za grudzień i ten rok nie mam jeszcze nic.

Załączniki:
818866BA-E2CB-48A1-BE02-7747A33771D5.jpeg
818866BA-E2CB-48A1-BE02-7747A33771D5.jpeg [ 280.02 KiB | Obejrzany 2404 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1832 PostWysłany: 26 Kwi 2023 12:02 

Rejestracja: 27 Sie 2021
Posty: 86
Dostałem dziś sam z siebie zwroty za jakieś dwa noclegi gdzieś kiedyś. Oczywiście nie do wyśledzenia które.

Zaraz wysyłam reklamację w sprawie wszystkich możliwych - rozumiem, że to do Wizzaira, a nie Bookingu?
Góra
 Profil Relacje PM off
pralinkakarolinka lubi ten post.
 
      
#1833 PostWysłany: 26 Kwi 2023 12:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Lut 2020
Posty: 64
Loty: 107
Kilometry: 190 049
Tak, przez stronę Wizz -> Formularz reklamacyjny -> logowanie -> Temat: Zapytanie dotyczące środków Wizz
Góra
 Profil Relacje PM off
kameander lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#1834 PostWysłany: 26 Kwi 2023 15:50 

Rejestracja: 27 Sie 2021
Posty: 86
Wysłałem wszystkie, co do których miałem podejrzenia, że ich nie mam naliczonych.
Dziwny pomysł, by można było wysyłać jedynie pięć rezerwacji w jednej reklamacji, no ale ¯\_(ツ)_/¯
Załącznik:
wizz-booking.jpg
wizz-booking.jpg [ 31.15 KiB | Obejrzany 2262 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1835 PostWysłany: 28 Kwi 2023 09:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 195
Loty: 131
Kilometry: 208 382
niebieski
Coś się ruszyło, bo w środę dostałem zwrot za rezerwacje z września i października, a dzisiaj wpadło za styczeń, luty i marzec. Reklamacji za te miesiące nie składałem.
_________________
moje podróże: https://acotamjest.blogspot.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1836 PostWysłany: 28 Kwi 2023 10:08 

Rejestracja: 27 Paź 2016
Posty: 46
Mi też wpadło za luty / marzec.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1837 PostWysłany: 28 Kwi 2023 15:50 

Rejestracja: 27 Sie 2021
Posty: 86
U mnie coś wpadło za styczeń - już następnego dnia po mojej biegunce reklamacyjnej, więc nie sądzę, by tak szybko zareagowali
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1838 PostWysłany: 13 Lip 2023 18:43 

Rejestracja: 15 Wrz 2022
Posty: 6
Ja po dwóch nieuznanych reklmacjach i kilkunastu nie naliczonych noclegach zrezygnowałem z Wizzair i przeniosłem się na TopCashback. Wystko jasno i czytelnie przedstawione, data rezerwacji, jej cena, należny zwrot, status itp. Po tygodniu, dwóch możliwość wypłaty, ja przelewam na PayPal. Polecam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1839 PostWysłany: 13 Lip 2023 20:47 

Rejestracja: 15 Cze 2014
Posty: 1735
srebrny
A mi się wydaje, że coś tam drgnęło na plus. Od jakiegoś czasu regularnie wpadają punkty bez żadnych reklamacji, ponagleń. Do tego raczej się zgadzają kwotowo.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1840 PostWysłany: 26 Lip 2023 10:29 

Rejestracja: 03 Lut 2023
Posty: 20
Czy da się jakoś dodać numer karty wizzair jeżeli się nie przechodzilo do rezerwacji bez przejścia przez strone wizzair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1847 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 89, 90, 91, 92, 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group