Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 22 Paź 2017 21:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Gru 2012
Posty: 12
Hej,

Potrzebna pomoc: Kupilem 2 bilety na ten sam lot dla tej samej osoby u dwoch roznych posrednikow (szczegoly ponizej)

Pytanie Czy moge jakos odzyskac pieniadze za jednen z zakupionych biletow? ( zlozylem "reklamacje" w Gotogate (ale na razie bez odpowiedzi).)

Kupilem bilety do Tajlandii (Qatar Airways) dla 5 osob przez portal Gotogate. Potem chcialem jeszcze dokupic dla szostej.

1. Kilka razy platnosc nie przeszla. Przy trzeciej probie pisalo, ze operacja jest przetwarzana i byl przycisk "Check status update"
2. Klikalem ten przycisk przez 10 minut az pojawila sie wiadomosc "Nie znaleziono rezerwacji o podanym numerze"
3.Zalozylem, ze ta trzecia proba tez sie nie udala (ale blokada na koncie caly czas wisiala). Na wszelki wypadek zglosilem blad u nich na stronie i napisalem, ze w zwiazku z tym wycofuje swoja rezerwacje.
4. Nie chcialem czekac - bo cena byla promocyjna. Zakupilem bilet na ten sam lot przez Tripste
5. 20 minut pozniej niestety przyszlo potwierdzenie z Gotogate, ze rezerwacja jest potwierdzona i w efekcie mam 2 te same bilety

Tak wiem, ze troche w tej sytuacji mojej winy i niecierpliwosci, ale bede wdzieczny za wszelkie rady,
Tomek
Góra
 Relacje PM off  
 
#2 PostWysłany: 22 Paź 2017 21:37 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 929
srebrny
Wg mnie powinieneś zadzwonić do linii lotniczych, po z dwoma różnymi pośrednikami nie dojdziesz do ładu. Posiadanie dwóch biletów na to samo nazwisko jest niezgodne z regulaminem sprzedaży. Wyjaśnij im, że u jednego pośrednika wystąpił błąd i byłeś przekonany, że biletu nie zakupiłeś. Poproś uprzejmie o możliwość bezkosztowego anulowania jednego z biletów. I daj nam znać :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#3 PostWysłany: 22 Paź 2017 21:41 

nutrium napisał(a):
Kupilem 2 bilety na ten sam lot dla tej samej osoby u dwoch roznych posrednikow
Tomek


regulaminem piszesz, w każdym razie powodzenia życzę w pozytywnym załatwieniu tej łamigłówki
Góra
 PM off  
 
#4 PostWysłany: 23 Paź 2017 10:07 

ja mialem tak jak kupilem 2 razy bezposrednio na stronie lini lotniczej, kupilem pierwszy raz i podczas platnosci wyrzucilo mnie na glowna, kupilem po raz drugi i bilet przyszedl za zaraz po nim spozniony pierwszy. na telefonie pan anulowal bez problemu, aczkolwiek cos wpsomnial ze 24h trzeba zglosic.

w twoim przypadku linia zbytnio nic nie pomoze a nawet jak to odda kase tripscie/gotogate a nie tobie.. telefon do reki i dzwon - szanse sa aczkowliek zwrot bedzie pomniejszony o oplate agencji a to jakeis 100-200zl (zgodnie z regulaminem, ale czym tansze OTA to te niskei oplaty wyzsze)
Góra
 PM off  
 
 [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group