więcej okazji z Fly4free.pl

Znana linia testuje cierpliwość swoich pasażerów. Przez 9 dni nie będą mogli odprawić się on-line!

Foto: Dmitry Birin / Shutterstock
Z powodu zmiany systemu informatycznego pasażerowie linii Etihad Airways nie będą w stanie odprawiać się on-line w okresie od 4 do 12 marca – informuje przewoźnik. To może być spora uciążliwość dla pasażerów, którzy będą musieli pojawiać się na lotniskach przed swoimi lotami dużo wcześniej.

Narzekamy na przestarzałe systemy informatyczne linii lotniczych, które są powolne i ulegają częstym awariom (rekordy bije tu chyba linia British Airways), jednak z drugiej strony musimy zdawać sobie sprawę z tego, że konserwacja czy nawet wymiana tych systemów wiąże się z dużymi niedogodnościami dla pasażerów. Tak jest choćby ze znaną linią z Zatoki Perskiej, która właśnie ogłosiła, że wymienia swój internetowy system obsługi pasażerów. Efekt? Przez 9 dni dla praktycznie wszystkich podróżnych linii Etihad odprawa on-line będzie niedostępna.

To duża niedogodność, bo odprawa on-line normalnie jest dostępna na 30 godzin przed lotem. W obecnej sytuacji pasażerowie linii będą musieli odprawiać się na lotnisku – dla podróżnych z lotniska w Abu Zabi odprawa on-line będzie niedostępna w dniach 6-12 marca, a dla pasażerów linii podróżujących z pozostałych lotnisk w siatce przewoźnika jeszcze dłużej, bo od 4 do 12 marca. W sumie to aż 9 dni.

„Osoby podróżujące naszymi liniami w tych dniach są proszone o pojawienie się na lotnisku do 4 godzin przed planowanym wylotem i z wydrukowaną lub elektroniczną kopią ich biletu, co jest niezbędne dla szybszej odprawy” – informuje przewoźnik.

Linia Etihad informuje, że możliwe jest częściowe wznowienie usług od 9 marca, a także, że wszystkie loty w tych dniach będą realizowane bez zmian. 

Etihad Airways to jeden z lotniczej „wielkiej trójki” z Zatoki Perskiej, obok linii Emirates i Qatar Airways. Jednak w przeciwieństwie do tych dwóch linii przewoźnik z Abu Zabi nie rozwijał się tak szybko, a z powodu nietrafionych inwestycji linia wpadła w poważne kłopoty i notowała wielomilionowe straty. Dopiero w ostatnich latach dzięki przeprowadzonej restrukturyzacji przewoźnik wyszedł na prostą. W ubiegłym roku linia przewiozła ok. 10 mln pasażerów.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »