więcej okazji z Fly4free.pl

Pasażerka zgubiła pierścionek zaręczynowy na lotnisku. Piloci stanęli na wysokości zadania

Pierścionek zaręczynowy
Foto: Collage / Brit Morin / Syda Productions
Zgubiony-znaleziony-dostarczony. Historia pokazująca, że nawet sytuacja z pozoru beznadziejna może zakończyć się szczęśliwie.

Opowieści o przedmiotach zgubionych na lotniskach to temat-rzeka. Zegarki, portfele, telefony komórkowe – to tylko mały wycinek tego, co pasażerowie tracą podczas podróży, przemieszczając się między portami lotniczymi.

Gorzej, jeżeli zgubą jest… pierścionek zaręczynowy. A takie właśnie przykre zdarzenie dotknęło jedną z pasażerek, podróżującą kilka dni temu na trasie z Nowego Jorku do San Francisco. Zrozpaczona kobieta zgłosiła się do przedstawicieli linii United Airlines, informując o utracie cennego pierścionka. Niestety, biżuteria nie odnalazła się, a załamana Brit Morin kontynuowała swoją podróż do domu. Nie spodziewała się, że to nie jest koniec całej historii.

Cenne znalezisko

Pierścionek został odnaleziony w pobliżu bramki (gate’u) przez pracownika linii United, który umieścił go w bezpiecznym miejscu do momentu kontaktu linii lotniczej z pasażerem. Ale pracownik postanowił przyspieszyć całą procedurę: przekazał pierścionek zaręczynowy jednemu z pilotów, który właśnie miał lecieć do San Francisco.

Co było dalej? Pilot osobiście dostarczył cenną biżuterię do domu pechowej (teraz już szczęśliwej) pasażerki, dołączając do pierścionka mały list.

– Każdego dnia jestem dumny z tego, że skupiam się na bezpiecznym i punktualnym dostarczaniu pasażerów z punktu A do punktu B. Dzisiaj cieszę się, że mogę być częścią zespołu, który skupia się na uszczęśliwieniu jednej osoby – napisał kapitan linii United.

Pierścionek zaręczynowy

Fot. Twitter / Brit Morgan

Brit Morin podzieliła się swoją historią w mediach społecznościowych. Post wzbudził furorę – wszyscy są pełni podziwu dla pracowników przewoźnika, którzy zadziałali w sposób niestandardowy, chcąc jak najszybciej dostarczyć zgubę do rąk własnych.

Błyskawicznie zareagowały linie lotnicze, które poprosiły o pomoc w identyfikacji zarówno pracownika, który odnalazł zaręczynowy pierścionek, jak i kapitana.

Informacja United Airlines

Fot. Twitter / United Airlines

Pasażerce życzymy wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia – sugerując jednocześnie większą dbałość o swój osobisty bagaż i cenne przedmioty podczas podróży drogą lotniczą. 😉

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
Gdyby to nie była blogierka to by już dawno ktoś z obsługi by ukradł pierścionek. A tak to zrobili aby poprzez jej pochlebny wpis poprawić o sobie opinię. To nie dla pasażerki ale dla siebie zrobili.
Rafał Tynkiewicz, 24 lutego 2018, 11:40 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »