REKLAMA

Zmiana na gorsze w Wizz Air. Tym razem uderzy w posiadaczy Wizz Discount Club

Foto: smereka / Shutterstock

Wizz Air wprowadza małą, ale istotną poprawkę w programie lojalnościowym Wizz Discount Club – od dzisiaj rabat na wszystkie bilety kosztujące przynajmniej 19,99 EUR w jedną stronę będzie stały i wyniesie 10 EUR. Do tej pory była to minimalna wartość rabatu. Ale… w systemie wciąż można znaleźć loty, na które rabat dla posiadaczy WDC jest wyższy.

Wizz Discount Club to popularny program lojalnościowy węgierskiej linii – za roczne członkostwo kosztujące 29,99 EUR (dla 2 osób) lub 59,99 EUR (do 6 osób w ramach grupy) dostajemy możliwość kupowania biletów w niższych cenach czy rabatu na wykupienie bagażu. Nic dziwnego, że program cieszy się dużą popularnością, bo “zwraca” się już przy zakupie 4 biletów kosztujących przynajmniej 19,99 EUR. W przypadku takiej ceny minimalny rabat wynosi 10 EUR, oszczędność wynosi więc w takim przypadku 40 EUR.

Teraz jednak Wizz Air wprowadza kosmetyczną zmianę, ale potencjalnie dość istotną. W mailu rozesłanym w czwartek do wszystkich klientów przewoźnik informuje, że od 5 września dla członków WDC gwarantowany rabat na każdy lot kosztujący powyżej 19,99 EUR wynosi 10 EUR. Na pierwszy rzut oka nie zmienia się nic, jednak ma tu miejsce pewnego rodzaju korekta. Na czym polega? Jak wyjaśnia w rozmowie z Fly4free przedstawiciel Wizz Air, do tej pory 10 EUR była to minimalna kwota rabatu, co oznacza, że (zwłaszcza w przypadku droższych biletów) można było niekiedy liczyć na nieco większą obniżkę ceny. Teraz, niezależnie od tego, ile zapłacimy za bilet, za każdym razem dostaniemy rabat wynoszący dokładnie 10 EUR.

Oprócz tego, pozostają też niższe rabaty na tańsze bilety, czyli np. obniżka ceny z 59 na 39 PLN dla posiadaczy WDC.

Z drugiej strony, w systemie rezerwacyjnym Wizz Aira w dalszym ciągu można znaleźć połączenia, na które rabat dla posiadaczy WDC wynosi np. 20 EUR – tak jak na załączonym obrazku.

Foto: Wizz Air

Czy to tylko błąd systemu czy faktycznie wyższe rabaty zostaną utrzymane na droższych biletach? Wysłaliśmy do Wizz Aira pytania i czekamy na odpowiedź.

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
serio wysłaliście zapytanie czy to błąd w systemie, że wciąż wiszą większe rabaty? wyczyszczą, serdeczne dzięki!
baja, 6 września 2019, 10:18 | odpowiedz
Avatar użytkownika
W przypadku zmian w programie lojalnościowym, za którego zakup członkostwa jest płatny, powinno się dać obecnym klientom możliwość odstąpienia od zakupu i zwrot opłaconej kwoty. To ISTOTNA zmiana warunków programu, ale że Wizz ma głęboko w poważaniu klientów to nic nowego. Czy zapytaliście też o to przewoźnika? Zmiany powinny wejść w życie dla osób które członkostwo kupiły od danego dnia. Dla obecnych uczestników programu zmiany nie powinny wejść w życie do czasu wygaśnięcia ich członkostwa...! Nie sądzicie? Co to za zasady - kupcie Klienci coś na rok, a my będziemy robić co chcemy z tym co Wy kupiliście? Rosja? Mongolia czy kraj trzeciego świata te Węgry co?
atmega, 6 września 2019, 10:38 | odpowiedz
Rzeczywiście masz rację, to nie Bangledasz, jak coś kupuje tym bardziej na rok to warunków umowy nie zmienia się to tak tak jakbym kupił tel na abonament a niekszyli mi transfer lub pakiet minut mam prawo odstąpić od umowy 
atmega W przypadku zmian w programie lojalnościowym, za którego zakup członkostwa jest płatny, powinno się dać obecnym klientom możliwość odstąpienia od zakupu i zwrot opłaconej kwoty. To ISTOTNA zmiana warunków programu, ale że Wizz ma głęboko w poważaniu klientów to nic nowego. Czy zapytaliście też o to przewoźnika? Zmiany powinny wejść w życie dla osób które członkostwo kupiły od danego dnia. Dla obecnych uczestników programu zmiany nie powinny wejść w życie do czasu wygaśnięcia ich członkostwa...! Nie sądzicie? Co to za zasady - kupcie Klienci coś na rok, a my będziemy robić co chcemy z tym co Wy kupiliście? Rosja? Mongolia czy kraj trzeciego świata te Węgry co?
Pablo6, 6 września 2019, 10:42 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Oczywiście, że mam rację! Po zmianach upust będzie dotyczył cen WYŻSZYCH jak 19,99 Euro. Przecież dotychczas były bilety za 59 zł rabatowane w DiscountClub na 39 zł. Po wejściu w życie zmian takich ofert nie będzie. Sprawa nosi znamiona oszustwa. Zwróciłem się do WizzAir o odstąpienie i zwrot opłaty za wykupienie członkostwa z powodu braku akceptacji wprowadzonych zmian. Bez względu na wszystko sprawę zgłoszę do Europejskiego Centrum Konsumenta, gdyż jest to niedozwolona polityka i oszustwo na wielka skalę. Pytanie jest proste - ile osób posiada członkostwo i ile osób zostało oszukanych w przypadku tej zmiany. Nie można wprowadzać zmian w umowie zawartej na czas określony jednostronnie z pominięciem zgody każdej ze stron moim skromnym zdaniem!
Pablo6 Rzeczywiście masz rację, to nie Bangledasz, jak coś kupuje tym bardziej na rok to warunków umowy nie zmienia się to tak tak jakbym kupił tel na abonament a niekszyli mi transfer lub pakiet minut mam prawo odstąpić od umowy 
atmega W przypadku zmian w programie lojalnościowym, za którego zakup członkostwa jest płatny, powinno się dać obecnym klientom możliwość odstąpienia od zakupu i zwrot opłaconej kwoty. To ISTOTNA zmiana warunków programu, ale że Wizz ma głęboko w poważaniu klientów to nic nowego. Czy zapytaliście też o to przewoźnika? Zmiany powinny wejść w życie dla osób które członkostwo kupiły od danego dnia. Dla obecnych uczestników programu zmiany nie powinny wejść w życie do czasu wygaśnięcia ich członkostwa...! Nie sądzicie? Co to za zasady - kupcie Klienci coś na rok, a my będziemy robić co chcemy z tym co Wy kupiliście? Rosja? Mongolia czy kraj trzeciego świata te Węgry co?
atmega, 6 września 2019, 11:07 | odpowiedz
 
baja serio wysłaliście zapytanie czy to błąd w systemie, że wciąż wiszą większe rabaty? wyczyszczą, serdeczne dzięki! Tyle razy było pisane.. NIE DZWONIMY NIE PISZEMY DO PRZEWOZNIKA!!
tom971_dubelbo oryginalzajetyiniedasieodzyskachasla, 6 września 2019, 11:37 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Szanowni Państwo, chyba trochę za dużo z tego maila wyczytujecie... Różnica polega wyłącznie na usunięciu słowa "minimum". Zatem więcej zniżki niż 10€ nadal być może, ale raczej nie będzie.
Hearsay, 6 września 2019, 13:09 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Dokładnie, to oszustwo i koniecznie wszystkie osoby mające kartę WIzza powinny zgłaszać sprawę do UOKiK. Gdy naliczą im karę kilka mln EURO za niedozwolone praktyki, będą w przyszłości bardziej ostrożni w oszukiwaniu :)
AgaZap, 6 września 2019, 16:04 | odpowiedz
Dokładnie. Treść emaila była następująca: Szanowny uczestniku programu WIZZ Discount Club,Zgodnie z Warunkami i Zasadami Wizz Discount Club informujemy, że od dnia 5 września obowiązuje gwarantowana zniżka w wysokości 10 EUR na każdy lot w cenie od 19,99 EUR.Rzeczywiste ceny biletów są uzależnione od dostępności, zniżka WIZZ Discount Club jest zawsze odejmowana od rzeczywistej (normalnej) ceny biletu.PozdrawiamyZespół WIZZ AirZatem ja to rozumiem tak, że jeśli gwarantowana zniżka za lot powyżej 19,99€ wynosi 10€, to nie może być niższa i tyle. 
Hearsay Szanowni Państwo, chyba trochę za dużo z tego maila wyczytujecie... Różnica polega wyłącznie na usunięciu słowa "minimum". Zatem więcej zniżki niż 10€ nadal być może, ale raczej nie będzie.
pchełczyński, 9 września 2019, 22:10 | odpowiedz

Varadero plaża
Najlepsza oferta

Dwa tygodnie na Kubie za 2489 PLN

Kamil Walinowicz | 2019-09-19 20:10
REKLAMA
REKLAMA
Poznaj nasz kierunek miesiąca
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.
porównaj loty, hotele, lot+hotel