więcej okazji z Fly4free.pl

Wizz Air rozdaje pasażerom po 80 euro do wykorzystania na loty! W ramach przeprosin

Foto: A.Aleksandravicius / Shutterstock
„Tego lata nie zawsze udawało nam się wykonywać nasze usługi na poziomie, którego macie od nas prawo oczekiwać. Dlatego w imieniu całego Wizz Aira przepraszamy za wszelkie niedogodności, których mogliście doznać” – listy o takiej treści wysyła Wizz Air do swoich pasażerów. Informuje w nich też, że z uwagi na te niedogodności otrzymają oni voucher w wysokości 80 EUR do wykorzystania na loty z całej siatki „przewoźnika”.

To nie były łatwe wakacje dla Wizz Aira i jego pasażerów. Tak jak wiele innych linii w Europie, „landrynka” mierzyła się z poważnymi problemami operacyjnymi: wiele rejsów było mocno opóźnionych, ale też setki połączeń przewoźnik musiał po prostu odwoływać. Kto ponosi za to odpowiedzialność? Zależy, kogo spytać. Prezydent Wizz Air Robert Carey na początku lipca odważnie uderzył się w piersi i przyznał, że przewoźnik ma problemy. Z kolei prezes Jozsef Varadi utrzymuje, że to wina czynników zewnętrznych: braku rąk do pracy na lotniskach czy strajków kontrolerów.

Niezależnie od wszystkiego jest jasne, że Wizz Air zanotował pokaźną plamę na swoim wizerunku i firma zdaje sobie z tego sprawę, jednocześnie próbując zadośćuczynić pasażerom, których wakacje skomplikowały się z powodu problemów przewoźnika. Jak? Oferując pasażerom vouchery w wysokości 80 EUR do wykorzystania na loty.

Udało nam się dotrzeć do wiadomości, jaką linia wysyła swoim pasażerom. Czytamy w niej, że przewoźnik musiał tego lata mierzyć się z „brakami w łańcuchu dostaw, które mimo naszych starań doprowadziły do tego, że nie byliśmy w stanie wykonywać naszych usług na poziomie, jakiego klienci powinni od nas oczekiwać’. W dalszej części listu przewoźnik przeprasza za problemy i oferuje voucher o wartości 80 euro do wykorzystania na loty. Jak czytamy w wiadomości, pieniądze trafią na konta Wizz pasażerów w ciągu 7 dni od daty otrzymania tej wiadomości i będzie je można wykorzystać na loty w okresie od 1 listopada do 31 marca 2023 roku

Foto: Wizz Air

Nie wiemy, jak dużo takich wiadomości wysłał Wizz Air ani według jakiego klucza są dobierani pasażerowie, którzy takie vouchery otrzymają. Możemy się domyślać, że z uwagi na skalę problemów możemy mówić przynajmniej o kilkudziesięciu tysiącach takich dokumentów, ale nie mamy żadnego potwierdzenia – czekamy na oficjalny komentarz Wizz Aira w tej sprawie.

Wiemy za to, że wiadomości o takiej treści otrzymali już niektórzy użytkownicy z forum Fly4free.pl.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »