Wizz Air rozdaje pasażerom po 80 euro do wykorzystania na loty! W ramach przeprosin
To nie były łatwe wakacje dla Wizz Aira i jego pasażerów. Tak jak wiele innych linii w Europie, „landrynka” mierzyła się z poważnymi problemami operacyjnymi: wiele rejsów było mocno opóźnionych, ale też setki połączeń przewoźnik musiał po prostu odwoływać. Kto ponosi za to odpowiedzialność? Zależy, kogo spytać. Prezydent Wizz Air Robert Carey na początku lipca odważnie uderzył się w piersi i przyznał, że przewoźnik ma problemy. Z kolei prezes Jozsef Varadi utrzymuje, że to wina czynników zewnętrznych: braku rąk do pracy na lotniskach czy strajków kontrolerów.
Alanya od 1742 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Warszawa – Chopin)
Marsa Alam od 2757 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Poznań)
Costa Blanca od 2475 PLN na 7 dni (lotnisko wylotu: Wrocław)
Niezależnie od wszystkiego jest jasne, że Wizz Air zanotował pokaźną plamę na swoim wizerunku i firma zdaje sobie z tego sprawę, jednocześnie próbując zadośćuczynić pasażerom, których wakacje skomplikowały się z powodu problemów przewoźnika. Jak? Oferując pasażerom vouchery w wysokości 80 EUR do wykorzystania na loty.
Udało nam się dotrzeć do wiadomości, jaką linia wysyła swoim pasażerom. Czytamy w niej, że przewoźnik musiał tego lata mierzyć się z „brakami w łańcuchu dostaw, które mimo naszych starań doprowadziły do tego, że nie byliśmy w stanie wykonywać naszych usług na poziomie, jakiego klienci powinni od nas oczekiwać’. W dalszej części listu przewoźnik przeprasza za problemy i oferuje voucher o wartości 80 euro do wykorzystania na loty. Jak czytamy w wiadomości, pieniądze trafią na konta Wizz pasażerów w ciągu 7 dni od daty otrzymania tej wiadomości i będzie je można wykorzystać na loty w okresie od 1 listopada do 31 marca 2023 roku

Nie wiemy, jak dużo takich wiadomości wysłał Wizz Air ani według jakiego klucza są dobierani pasażerowie, którzy takie vouchery otrzymają. Możemy się domyślać, że z uwagi na skalę problemów możemy mówić przynajmniej o kilkudziesięciu tysiącach takich dokumentów, ale nie mamy żadnego potwierdzenia – czekamy na oficjalny komentarz Wizz Aira w tej sprawie.
Wiemy za to, że wiadomości o takiej treści otrzymali już niektórzy użytkownicy z forum Fly4free.pl.
Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?