REKLAMA

Tanie loty do San Francisco. Bilety z Europy za 1085 PLN

Kolejna świetna propozycja lotów na zachodnie wybrzeże USA. Po tanich lotach do Los Angeles proponujemy wam trasę Oslo - Londyn - San Francisco i Santa Ana - Dallas - Londyn - Sztokholm za 1085 PLN. Terminy dostępne od sierpnia do kwietnia następnego roku.

San Francisco to miasto i hrabstwo w stanie Kalifornia w Stanach Zjednoczonych, położone na półwyspie otoczonym przez Ocean Spokojny na zachodzie, zatokę San Francisco na wschodzie i cieśninę Golden Gate na północy. Jest dużym ośrodkiem turystycznym, znanym ze swoich atrakcji, włączając w to m.in. Most Golden Gate, więzienie Alcatraz, Coit Tower, tramwaje linowe. Charakterystyczne dla miasta są jego strome wzgórza i ulice oraz mieszanina stylów architektonicznych.

A-cable-car-on-top-of-Hyde-Street-in-San-Francisco-California

Bilety zarezerwujecie w serwisie flipo.pl lub EmpikTravel.pl  Zachęcamy do skorzystania z poniższego kalendarza dostępnych terminów:

Kalendarz dostępnych terminów >>

Powrót jest z miasta Santa Ana (lotnisko John Wayne) oddalonego od  San Francisco o około 670 km. Proponujemy trasę tą pokonać autem rezerwując przez Auto4free.pl.

Tanie noclegi, rabaty i kody zniżkowe na Hotel4free.pl >>

Przykładowa rezerwacja:

sfo

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
A wiecie może czy można wsiąść w drodze do S.F. w Londynie i wysiąść też tam w drodze powrotnej?
Agnieszka, 5 czerwca 2014, 20:42 | odpowiedz
AgnieszkaA wiecie może czy można wsiąść w drodze do S.F. w Londynie i wysiąść też tam w drodze powrotnej?
Można wysiąść w drodze powrotnej na lotnisku w Londynie. Jeżeli, natomiast, będziemy próbować rozpocząć naszą podróż w Londynie bez lotu z Oslo - nasza podróż zostanie anulowana.
Hubert Choroszewski, 5 czerwca 2014, 20:48 | odpowiedz
Sprawdź cenę od Londynu. Kupując bilet w tytułowej cenie nie możesz pominąć początkowych odcinków, ewentualnie tylko ostatni, w przeciwnym razie nie pojawienie się na pierwszym odcinku skutkuje anulowaniem calego biletu
domenico_xl, 5 czerwca 2014, 20:50 | odpowiedz
Czy to prawda ze niepojawienie sie na ostatnim odcinku moze spowodować nieprzyznanie punktów za cały bilet?
Br, 5 czerwca 2014, 20:55 | odpowiedz
Ale bez sensu lot. Kiedyś dawaliście fajne promocje z Polski. Teraz już prawie tego nie ma, tylko jakieś dziwne kombinacje...
Zuzka, 5 czerwca 2014, 21:15 | odpowiedz
ZuzkaAle bez sensu lot. Kiedyś dawaliście fajne promocje z Polski. Teraz już prawie tego nie ma, tylko jakieś dziwne kombinacje…
Bez sensu jest takie gadanie ktore nic nie wnosi. Prawda jest taka ze doloty DY lub SAS lub inna linia powodują ze loty te kosztuja ok 1400zl z Polski/Berlina/Pragi. Sprawdźcie ile kosztuja normalnie i wtedy komentujcie.
bbartekk2, 5 czerwca 2014, 21:23 | odpowiedz
Jeśli jeszcze da się zaliczyć stop w DFW na dwa trzy dni-to zdecydowanie polecam. Meczyk Dallas Cowboys, Rodeo w Fort Worth, prawdziwy stejk w przydroznym barze wśród bandy moturowcow z brodami zlopiacych piwo i zracych palcami ribsy w przerwie w trasie - nie ma lepszej i bardziej prawdziwej Ameryki. Polecam bardzo.
Ex AZ, 5 czerwca 2014, 22:09 | odpowiedz
Ex AZJeśli jeszcze da się zaliczyć stop w DFW na dwa trzy dni-to zdecydowanie polecam. Meczyk Dallas Cowboys, Rodeo w Fort Worth, prawdziwy stejk w przydroznym barze wśród bandy moturowcow z brodami zlopiacych piwo i zracych palcami ribsy w przerwie w trasie – nie ma lepszej i bardziej prawdziwej Ameryki. Polecam bardzo.
Prawdziwe Red redneck's a nie Ameryka.
rich69, 5 czerwca 2014, 23:00 | odpowiedz
BrCzy to prawda ze niepojawienie sie na ostatnim odcinku moze spowodować nieprzyznanie punktów za cały bilet?
Punktów nie dostaniesz tylko za pominięty ostatni odcinek.
ZFR, 5 czerwca 2014, 23:39 | odpowiedz
bbartekk2
ZuzkaAle bez sensu lot. Kiedyś dawaliście fajne promocje z Polski. Teraz już prawie tego nie ma, tylko jakieś dziwne kombinacje…
Bez sensu jest takie gadanie ktore nic nie wnosi. Prawda jest taka ze doloty DY lub SAS lub inna linia powodują ze loty te kosztuja ok 1400zl z Polski/Berlina/Pragi. Sprawdźcie ile kosztuja normalnie i wtedy komentujcie.
Sorry ale jezeli ktos planuje leciec z Polski to wole dołozyc troche i leciec z wawy bezposrednio do JFK a tam szukac lotu miedzystanowego. Lecisz 10 godzin max i Dreamlinerem, komus to bedzie frajda innym nie. Kwestia gustu. Cena 2400zł w obie strony z podatkiem. Kazdy ma inne priorytety. Jeden lubi miec 5 przesiadek a ktos inny leciec bezposrednio i na miejscu spedzic wiecej czasu. Kwestia gustu i wyboru
Ktoś, 6 czerwca 2014, 15:07 | odpowiedz
Ktoś
bbartekk2
ZuzkaAle bez sensu lot. Kiedyś dawaliście fajne promocje z Polski. Teraz już prawie tego nie ma, tylko jakieś dziwne kombinacje…
Bez sensu jest takie gadanie ktore nic nie wnosi. Prawda jest taka ze doloty DY lub SAS lub inna linia powodują ze loty te kosztuja ok 1400zl z Polski/Berlina/Pragi. Sprawdźcie ile kosztuja normalnie i wtedy komentujcie.
Sorry ale jezeli ktos planuje leciec z Polski to wole dołozyc troche i leciec z wawy bezposrednio do JFK a tam szukac lotu miedzystanowego. Lecisz 10 godzin max i Dreamlinerem, komus to bedzie frajda innym nie. Kwestia gustu. Cena 2400zł w obie strony z podatkiem. Kazdy ma inne priorytety. Jeden lubi miec 5 przesiadek a ktos inny leciec bezposrednio i na miejscu spedzic wiecej czasu. Kwestia gustu i wyboru
Mozesz powiedziec gdzie taki lot znalezc bo ja takiego nie widze. Chce wyleciec okolo 4.10 a wrocic 18.10- (3osoby-2dorosle i dziecko)
szukajacy lotu na zachod USA w pazdieniku, 6 czerwca 2014, 20:24 | odpowiedz
Do tytułowej ceny lecąc z Polski należy dodać bilety do Oslo i z Sztokholmu + wiza do USA + paszport jeśli nie posiadasz ale to wydatek jednorazowy :) A tyle przesiadek w USA że można gdzieś utknąć z byle powodu. Nie wiem czy nie lepiej zapłacić więcej i lecieć bezpośrednio z POLSKI z Wawy Taniej nie zawsze znaczy lepiej :)
podroznik, 6 czerwca 2014, 23:19 | odpowiedz
szukajacy lotu na zachod USA w pazdieniku
Ktoś
bbartekk2
ZuzkaAle bez sensu lot. Kiedyś dawaliście fajne promocje z Polski. Teraz już prawie tego nie ma, tylko jakieś dziwne kombinacje…
Bez sensu jest takie gadanie ktore nic nie wnosi. Prawda jest taka ze doloty DY lub SAS lub inna linia powodują ze loty te kosztuja ok 1400zl z Polski/Berlina/Pragi. Sprawdźcie ile kosztuja normalnie i wtedy komentujcie.
Sorry ale jezeli ktos planuje leciec z Polski to wole dołozyc troche i leciec z wawy bezposrednio do JFK a tam szukac lotu miedzystanowego. Lecisz 10 godzin max i Dreamlinerem, komus to bedzie frajda innym nie. Kwestia gustu. Cena 2400zł w obie strony z podatkiem. Kazdy ma inne priorytety. Jeden lubi miec 5 przesiadek a ktos inny leciec bezposrednio i na miejscu spedzic wiecej czasu. Kwestia gustu i wyboru
Mozesz powiedziec gdzie taki lot znalezc bo ja takiego nie widze. Chce wyleciec okolo 4.10 a wrocic 18.10- (3osoby-2dorosle i dziecko)
Na stronie Lotu szukaj np: Wylot 04/10 godz 17:35 - 9:30 godziny lecisz samolot - Dreamliner Lot powrotny 18/10 godz 22:50 - 8 godzin lecisz Cena za 2 osoby dorosłe i dziecko w przedziale wieku 2 - 12 lat całosc za 6 711 zł 2 dorosły (dorośli) x (2 087,34+240,61) = 4 655,90 PLN 1 dziecko (dzieci) x (1 815,34+240,61) = 2 055,95 PLN
Ktoś, 7 czerwca 2014, 10:21 | odpowiedz
Zarezerwowane 25/08 powrót 07/09, wielkie dzieki za info! Jedno tylko pytanie, czy aby na pewno lecimy. Dostałam z flipo.pl potwierdzenie zapłaty- fakturę, oraz 4 e-tickety. Czy to oznacza, ze na pewno polecimy? Czy moze byc jeszcze info o jakiejś pomylce? Motorze o info od osób które robiły juz kiedyś rezerwacje przez flipo.pl, dzieki
Aga, 7 czerwca 2014, 14:30 | odpowiedz
AgaZarezerwowane 25/08 powrót 07/09, wielkie dzieki za info! Jedno tylko pytanie, czy aby na pewno lecimy. Dostałam z flipo.pl potwierdzenie zapłaty- fakturę, oraz 4 e-tickety. Czy to oznacza, ze na pewno polecimy? Czy moze byc jeszcze info o jakiejś pomylce? Motorze o info od osób które robiły juz kiedyś rezerwacje przez flipo.pl, dzieki
ja też zamówiłem lecimy jak Wy 25 ale wracamy 4 :) a wiec tak lecimy, lecimy, dzwoniłem dziś do flipo z pytaniem o bagaż wszystko potwierdzone, lecieliśmy już kiedyś z biletów z flipo jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi bardzo pomocna.
facet_, 7 czerwca 2014, 21:19 | odpowiedz
AgaZarezerwowane 25/08 powrót 07/09, wielkie dzieki za info! Jedno tylko pytanie, czy aby na pewno lecimy. Dostałam z flipo.pl potwierdzenie zapłaty- fakturę, oraz 4 e-tickety. Czy to oznacza, ze na pewno polecimy? Czy moze byc jeszcze info o jakiejś pomylce? Motorze o info od osób które robiły juz kiedyś rezerwacje przez flipo.pl, dzieki
ja też zamówiłem lecimy jak Wy 25 ale wracamy 4 :) a wiec tak lecimy, lecimy, dzwoniłem dziś do flipo z pytaniem o bagaż wszystko potwierdzone, lecieliśmy już kiedyś z biletów z flipo jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi bardzo pomocna. pozdrawiam i widzimy się na pokładzie.
facet_, 7 czerwca 2014, 21:28 | odpowiedz
ja też zamówiłem lecimy jak Wy 25 ale wracamy 4 a wiec tak lecimy, lecimy, dzwoniłem dziś do flipo z pytaniem o bagaż wszystko potwierdzone, lecieliśmy już kiedyś z biletów z flipo jesteśmy bardzo zadowoleni z obsługi bardzo pomocna. Wielkie dzieki za potwierdzenie! Ja dziś jeszcze sprawdziłam na stronie BA i rezerwacja wchodzi i sie pojawia prawidłowo! Niesamowite, bo za wylot z London Heathrow do San Francisco dla 4 osób rezerwujac przez stronę BA wychodzi 3,500 Funtów, a my zapłaciliśmy 4,400!!! Yupii!
Aga, 8 czerwca 2014, 2:40 | odpowiedz
a ja mam problem z rezerwacją.... chcę zarezerwować na flipo.pl bilety dla 4 osób na trasie kopenhaga-nyc(jfk), powrót west palm beach-oslo, wszystko wybrane z kalendarza w super ofertach. Wpisała wszystkie dane, numer karty itd i nie wchodzi.... klikam "dokończ" i dosłownie na moment pojawia się jakieś okienko, nawet nie jestem w stanie przeczytać tego, co tam jest napisane, po czym znika i dalej mam stronę, na której wpisywałam imiona i nazwiska pasażerów... czy ktoś może mi pomóc? Nie wyskakuje żaden błąd ani żadne hasło "potwierdzone/zarezerwowane" itp.....
ania, 9 czerwca 2014, 22:35 | odpowiedz
aniaa ja mam problem z rezerwacją…. chcę zarezerwować na flipo.pl bilety dla 4 osób na trasie kopenhaga-nyc(jfk), powrót west palm beach-oslo, wszystko wybrane z kalendarza w super ofertach. Wpisała wszystkie dane, numer karty itd i nie wchodzi…. klikam „dokończ” i dosłownie na moment pojawia się jakieś okienko, nawet nie jestem w stanie przeczytać tego, co tam jest napisane, po czym znika i dalej mam stronę, na której wpisywałam imiona i nazwiska pasażerów… czy ktoś może mi pomóc? Nie wyskakuje żaden błąd ani żadne hasło „potwierdzone/zarezerwowane” itp…..
Tez tak miałam przy mojej rezerwacji, spróbuj kilka razy, mi sie udało chyba za trzecim razem - powodzenia!
Aga, 9 czerwca 2014, 23:39 | odpowiedz
AgaZarezerwowane 25/08 powrót 07/09, wielkie dzieki za info! Jedno tylko pytanie, czy aby na pewno lecimy. Dostałam z flipo.pl potwierdzenie zapłaty- fakturę, oraz 4 e-tickety. Czy to oznacza, ze na pewno polecimy? Czy moze byc jeszcze info o jakiejś pomylce? Motorze o info od osób które robiły juz kiedyś rezerwacje przez flipo.pl, dzieki
Ja też kupiłam bilet z chłopakiem i powrót mamy w tym samy terminie, chciałam zapytać czy wracasz ze Sztokholmu do Pl, a jeśli tak to czy zastanawiałaś się już jak to zorganizować bo transport między lotniskami wychodzi dosyć drogo, może się wspólnie zastanowimy? :) Jeżeli masz ochotę odezwij się na maila!
ania, 10 czerwca 2014, 8:36 | odpowiedz

Sliema Malta
Najlepsza oferta

Tydzień na Malcie za 333 PLN!

Paweł Iwanczenko | 2019-10-18 08:02
REKLAMA
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.
porównaj loty, hotele, lot+hotel