Tanie loty do Iranu. 906 zł w dwie strony (Teheran)

Turecka linia lotnicza Pegasus oferuje w świetnej cenie loty z Berlina (SXF) do Teheranu (IKA). Za podróż w dwie strony zapłacimy ok. 906 zł. W cenie biletu zawarty jest bagaż podręczny i bagaż rejestrowany 20 kg. Dostępne terminy to wybrane daty od listopada 2012 do marca 2013 r.Nie taki diabeł straszny, czyli wyprawa do Iranu (RELACJA CZYTELNIKA) >>Co ciekawe w kalendarzu cen w systemie rezerwacyjnym przewoźnika widoczne są wyloty za 128,75 euro i powroty za 102,75 euro. Jednak po przejściu dalej pojawiają się odpowiednio kwoty 116,75 euro i 90 euro czyli ok. 906 zł.

Przykładowa rezerwacja poniżej:

Kup przelot na stronie Pegasusa >>

Sprawdź inne superokazje 🔥
Wybrzeże, które robi wrażenie 🤩 Wycieczka do Czarnogóry za 829 PLN 😎✨ Loty + hotel ze śniadaniami i samochód 🚗
Czarnogóra z Gdańska 829 PLN

Pięć dni w Czarnogórze w pełnym pakiecie. Loty + hotel i samochód

Kamienne uliczki i śródziemnomorski klimat 🌊 Malta za 779 PLN 😍🤯 Loty i ⭐️⭐️⭐️⭐️hotel 😎
Malta z Warszawy 779 PLN

Wypoczynek z klasą na śródziemnomorskiej wyspie. Loty + 4* hotel

Klasyk, który nigdy się nie nudzi 🥰🤌 Wycieczka do Rzymu za 589 PLN 😱✨
Rzym z Krakowa 589 PLN

Doskonały city break w Wiecznym Mieście w supercenie

Lato w Tunezji z all inclusive ☀️🌊🍹 Tydzień w ⭐⭐⭐⭐ hotelu Nesrine za 2101 PLN
Tunezja z Łodzi 2101 PLN

Urlop bez zmartwień? All inclusive zadba o każdy szczegół!

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

869 zl z Kopenhagi do Teheranu to dla mieszkancow Skanii, Kopenhagi dobry deal a takze tych obrotnych z Polski, co nie boja sie polaczyc lotu Wizzaira przez Malmo pozdrawiam
pawel_hbg, 14 listopada 2012, 13:07 | odpowiedz
a są dostępne jakieś późniejsze terminy?
JJ, 14 listopada 2012, 13:22 | odpowiedz
z kopenhagi jakimi liniami?
monkola, 14 listopada 2012, 13:30 | odpowiedz
szkoda, że tylko do marca, bo już bym brał na czerwiec lub najlepiej wrzesień
Zibi, 14 listopada 2012, 13:42 | odpowiedz
poza tym chyba lepsza opcja z Berlinem, tanio można dostać się tam polskim busem przecież z pełnym bagażem
Zibi, 14 listopada 2012, 13:50 | odpowiedz
czy podróżowanie po iranie jest bezpieczne? chciałabym się wybrać z 2 letnim dzieckiem?
kaśka, 14 listopada 2012, 14:12 | odpowiedz
Iran to bardzo bezpieczny kraj
jack, 14 listopada 2012, 14:52 | odpowiedz
Iran jest bardzo bezpieczny, więc śmiało możesz jechać z dzieciakiem. To może dziwnie brzmi, ale na serio zapomnij o wszystkim o czym słyszałaś w mediach na temat Iranu. wspaniały kraj a ludzie jeszcze wspanialsi. wiem bo byłem i znów się wybieram. pozdr
pablowr, 14 listopada 2012, 14:55 | odpowiedz
że bezpiecznie to wiem, jak jednak wygląda podróż dwóch osób różnych płci nie będących małżeństwem - nikt nie czepia się?
awoo, 14 listopada 2012, 15:05 | odpowiedz
Jeszcze tańsze bilety są z Bergamo oraz Rzymu-Fumicino - schodzą poniżej 200EUR za osobę. A do Bergamo dostać się jest łatwo i tanio... :-)
Francik, 14 listopada 2012, 15:26 | odpowiedz
@awoo: nikt sie nie czepia, chociaz czesto beda o to pytac, ale po prostu z ciekawosci. lepiej mowic o ze jest sie malzenstwem, ewentualnie roszenstwem. taka odpowiedz w pelni wszystkich satysfakcjonuje ;) Iran rzeczywiscie jest bardzo bezpiecznym krajem, ludzie bardzo mili i pomocni. Radze pamietac, ze w Iranie nie dzialaja karty Visa/Mastercard ani zadne inne mozliwosci transferu gotowki (np. Wester Union) dlatego trzeba potrzebna ilosc gotowki wziac ze soba. Pocieszajce jest to ze RIAL ciagle slabnie, wiec mozna coraz wiecej otrzymac za doalry lub euro :)
Mateusz, 14 listopada 2012, 16:00 | odpowiedz
Czy można zakupić bilety bez podania nr-u paszportu i w międzyczasie go wyrobić?
[], 14 listopada 2012, 16:31 | odpowiedz
Witam, jak wygląda kwestia wizy? da się ją wyrobić tak by wylecieć jeszcze w listopadzie?? Dzięki
CB, 14 listopada 2012, 18:10 | odpowiedz
Na wyjazd w listopadzie to z wizą już są b. małe szanse. Proces wygląda tak - kontaktujesz się z irańską agencją, wypełniasz aplikację na ich stronie internetowej, mailujesz im zeskanowane paszporty. Oni potwierdzają, że wszytko jest O.K. i masz im wpłacić pieniądze. Na te operacje potrzebujesz dzień lub dwa, jeśli jesteś dobrze przygotowany/a. Na przelew kolejne dwa dni i jak dostaną kasę, wysyłają aplikację do ichniejszego MSZ-u. Oficjalny termin czekania na zgodę to 10 dni roboczych. Są przypadki, że ludzie otrzymują je w ciągu 3 dni lub tygodnia, ale też zdarza się, że czeka się dłużej niż te przewidywane 2 tygodnie. W momencie składania wniosku należy wskazać miejsce odbioru wizy. Po otrzymaniu potwierdzenia, powinno ono dotrzeć do wybranej placówki konsularnej w ciągu 3 dni. Gdy już tam jest, można zgłosić się po wizę do W-wy lub irańskiego przedstawicielstwa w innym kraju. W naszej stolicy trzeba czekać tydzień lub dopłacić, jeśli chce się otrzymać szybciej. Jest też opcja wskazania lotniska w Iranie, jako miejsca wklejenia do paszportu.
Sudoku, 14 listopada 2012, 19:23 | odpowiedz
Jeszcze rok temu, dwa było ok ale teraz bym się nie zdecydował sytuacja miedzynarodowa jest taka że nie mozna wykluczyć jakis akcji ilitarnych choćby ze strony Izraela, no a z 2 letnim dzieckiem-wybaczcie moje zdanie ale nie jest to dobry pomysł. Z takim dzieckiem choćby z powodu warunków sanitarnych nie wybrałbym się do takiego kraju. Trzeba pamiętać że w sytaucji awaryjnej np. konieczności opieki medycznej nie masz gotówki to masz problem bo z karty sobie nie wypłacisz. Sam bym zaryzykował ale z dzieckiem to za duże ryzyko.
Adam, 14 listopada 2012, 20:01 | odpowiedz
Ludzieeeee naprawde nie ma innych lepszych miejsc na wyjazd z dwuletnim dzieckiem? Moze do Syri... bylo walkowane juz spewnoscia moze ludzie sa mili, przyjazni do czasu jak politykom wpadnie na mysl pociagnac za sznurki to sie moze dramatycznie zmienic. Ludzie a politycy to nie to samo chyba lubicie ryzyko. Zgadzam sie w pelni z Adamem, sorry poprzewracalo wam sie w glowach od bezpiecznego podrozowania po europie lowcostami.
Bolo, 14 listopada 2012, 22:04 | odpowiedz
@ Bolo to że zapytałam czy bezpiecznie to od razu mi się w głowie poprzewracało?
kaśka, 14 listopada 2012, 22:29 | odpowiedz
@awoo @mateusz z kwestią "czepiania się" osób różnej płci to nie jest tak łatwo. po pierwsze trudno liczyć na hotel dla dwóch osób różnej płci, którzy nie są małżeństwem. podobnie nawet przebywanie w niektórych miejscach może być utrudnione. oczywiście zależy to, jakie to miejsce i gdzie. pytania obcych są zwykle nieszkodliwe i wynikają z ciekawości, ale nigdy nie wiadomo, kim są i o co im chodzi. a z tym może być różnie. @pablowr nie jest aż tak kolorowo z bezpieczeństwem. nie mam tam agresji wobec turystów, nie ma także wielu pospolitych przestępstw, ale to nie jest całe bezpieczeństwo. zwłaszcza dla kogoś z dwuletnim dzieckiem. generalnie jest problem z bazą turystyczną, warunkami sanitarnymi, tak jeśli chodzi o hotele jak i np. restauracje. tych drugich zresztą w ogóle nie ma zbyt wielu, wiec i zaopatrzenie się i jedzenie może pozostawiać wile do życzenia. jest dużo autobusów bardzo dobrej klasy (lepsze niż w Polsce), ale tez może być problem z długotrwałą podróżą. problemem jest znajomość angielskiego, i nie mam tu na myśli młodych ludzi, którzy chcą zagadać do turysty, ale później to już słabo z komunikacją. starsi ludzie w ogóle nie mówią po angielsku, zwłaszcza ludzie w hotelikach, restauracjach, sklepach. jak ktoś nie jest obyty w takich warunkach, to może nie być tak wesoło. z wizą wygląda tak jak wspomniał Sudoku, w listopadzie szans nie ma. zresztą jego wyliczenia i tak są optymistyczne. ja w tym roku załatwiałem wizę ponad miesiąc, a Authorisation Code miałem załatwiony wcześniej przez koleżankę z Iranu. sa tez informacje, że te agencje internetowe naciągają ludzi, więc wszystko to wygląda słabo. ale są dwie wersje- załatwić wizę w Turcji w jeden dzień bez Authorisation Code, taniej i najdalej w jeden dzień, albo Visa On Arrival, ale tylko do 15 dni. no i na koniec, pomyślałbym, czy warto wybierać się tam zimą... chyba, że na sporty zimowe, by sprawdzić poziom sprzętu narciarskiego w Iranie...
szymms, 14 listopada 2012, 22:39 | odpowiedz
Czy ktos wie jak wygląda obecnie sytuacja ekonomiczna w Iranie? Podobno jest wysoka inflacja, ceny zmieniaja się z dnia na dzień a oficjalny kurs irańśkiego riala jest 3 razy mniejszy niż kurs czarnorynkowy
Szeryf, 14 listopada 2012, 22:56 | odpowiedz
@Szeryf tam nie ma "kursu oficjalnego" a "kursu czarnorynkowego". różnica między kursem w banku a na ulicy w kantorze lub u konika jest mniej więcej taka jak w Polsce. problemem jest teraz bardziej kupienie dolarów, euro, bo to dla nich jedyny gwarant, że w tydzień nie stracą połowy oszczędności. dalej jest nieciekawie, ale apogeum było pod koniec września i w październiku, kiedy kurs skoczył niemal o 100%. teraz powoli rośnie, ale szału nie ma. za dolara płacą teraz ok. 4000 tomanów
szymms, 14 listopada 2012, 23:44 | odpowiedz
@kaśka : jesli ktos ma chec sie wybrania do Iranu z dwuletnim dzieckiem w obecnej sytuacji to delikatnie mowiac poprzewracalo mu sie w glowie. A niedelikatnie to jest GLUPI. Cala ta eufora tego portalu co do tanich biletow lotniczych, otumanila pewnych czytelnikow malo kto sobie zdaje sprawe gdzie sie pakuje i jakie nastoje spoleczno-wyznaniowe panuja w docelowym miejscu. Kupowanie na biletow TYLKO dlatego ze sa tanio w tym kierunku ?! Duzo osob poleci pewnie niedlugo w kierunku Azji - Tajlandia, Malezja ale czy ktos sie zastanowil nad jakas ochrona przed moskitami ? Chyba nie, tutaj padaja pytania o zwykle szczepionki ale np. na denge nikt jeszcze lekarstwa nie wymyslil. Za to padaja pomysly hamak sobie rozwine bo w nocy jest cieplo. Ci mili iranczycy posiadajacy polki za zony jakos definitywnie zmieniaja swoj charakter wobec swojej zony jesli ona z nim przekroczy granice Iranu - ta przyjazn i beztroska szybko moze przybrac zupelnie inne oblicze.
Bolo, 15 listopada 2012, 0:51 | odpowiedz
@Bolo Kobieta podrozujaca z dzieckiem zawsze ryzykuje. Czy to w Polsce czy to w Iranie. ------------------- Na polskich drogach tez moga zgwalcic czy zabic. Poza tym w Iranie jest polska ambasada i warto zalatwic sobie chociaz numer kontaktowy czy powiedziec im, ze sie przyjezdza. Oczywiscie jak sie jedzie do danego kraju nalezy wczesniej zapoznac sie nieco ze zwyczajami. Wbrew pozorom Iran nie jest jeszcze az tak skrajny w pogladach, stwierdzilbym nawet, ze mniej niz potencjalnie bardziej przyjazna Amerykanom Arabia Saudyjska. Ale tak samo jak w Polsce sa dazenia fanatykow z Mlodziezowszechpolskoinnobzdurowo organizacji do ograniczania praw(vide odmowienia aborcji, zgodnych z prawem wynikajacych np. z gwaltu) tak samo tam sa pewne grupy ktore zle pojmuja religie. W Europie tez sa rozne kwiatki, chocby sprawa Assange w Szwecji, albo sprobujcie w UK uzyc tepego noza kuchennego w parku czy na ulicy i posmarowac chleb maslem, dostaniecie wyrok niemalze jak za probe zastrzelenia kogos(opcja to tak naprawde nozyczki uzywane w innym celu, vide filmik z Jasiem Fasola, dokladnie tak jest teraz).
vdxcvxxc, 15 listopada 2012, 3:04 | odpowiedz
Bolo zgadzam sie z Tobą. Bardzo dużo jeżdże zarówno służbowo jak i prywatnie ale niektórzy mnie zaskakują. Azję znam bardzo dobrze ale z dzieckiem na pewne miejsca absolutnie bym sie nie zdecydował. Niestety popularnosć portali o tanim lataniu powoduje, że częsć zatraca zdrowy rozsądek. Nie mozna porównywać jakiś demostracji w W-wie to sytaucji w iranie czy Syrii. Może tak mówić ten kto nigdy w tamtym rejonie nie był. Ja bym z dzieckiem po prostu sie o nie bał. Każdy kto podróżuje wie, że w takich mniej cywilizowanych krajach to dolegliwości żoładkowe to standard-ale małe dziecko nie zawsze ci powie co mu jest. Na Borneo w dżungli też widziałem takich Anglikó z 7-latkiem. powiem szczerze trzeba być kompletnie nieodpowiedzialnym. Chociażby przyjmowanie lekarstw przeciwmalarycznych, powikłąń, zagrozenie wodą. No i jeszcze jedno-taki 2 latek pcha paluchy do buzi. W Iranie w najlepszym wypadku śkończy sie to zakażeniem. Niestety teraz jest tak jest promocja do Lagos ok. kupuje a potem patrzy człowiek gdzie to jest i co sietam dzieje. Tak mozna sobie tylko biedy napytać. Także odrobina rozsądku wskazana. Ryzyko tak ale nie szaleństwo.
Adam, 15 listopada 2012, 8:36 | odpowiedz
BOLO & ADAM "ODWAŻNI nie żyją wiecznie, OSTOŻNI nie żyją wcale" Przesadzacie!
Al, 15 listopada 2012, 9:05 | odpowiedz
a jak tam się zapatrują na wizę amerykańską w paszporcie? Mam trzy i nie wiem czy ryzykować kupno biletu...
gecko, 15 listopada 2012, 10:01 | odpowiedz
W Iranie byłem 3 miesiące temu i: 1. Wizę można wyrobić bezpośrednio na lotnisku w teheranie ( proces trwa około 30 minut, trzeba mieć tylko potwierdzenie rezerwacji hotelu i to też nie jest konieczne ) 2. Iran jest bardzo bezpiecznym krajem. 3. Ludzie są bardzo otwarci i pomocni 4. Wygodnym środkiem transportu pomiędzy miastami poza bardzo tanimi i wygodnymi klimatyzowanymi autobusami są tanie samoloty ( bilety do kupienia w agencjach turystycznych w większych miastach, ceny są płaskie - niezależnie od linni lotniczej - koszt około 100-120 PLN ) 5. Potwierdzam że teraz ze względu na kurs USD Rial jest bardzo tani 6. Baza hotelowa jest na dobrym poziomie w większych miastach ( isfahan, shiraz, tehran )
robert, 15 listopada 2012, 11:20 | odpowiedz
Tak tylko za wiekszosc wykroczen w europie dostajesz grzywne lub mozesz wynajac adwokata do wytlumaczenia swojego wystepku. W polsce ew. parasolka od wiernych. Inny kraj inne zwyczaje i czasami zupelnie inne prawo o ktorym mozesz miec zerowe pojecie. W Dubai obserwuje wlasnie takie turystki paradujace wszedzie w koszulkach ledwie co zakrywajacych, wszytko OK ale do czasu. A pozniej beda telefony o MSZ .... 'wyciagnijcie nas stad'. Kiedys w NRD tez bylo bezpiecznie dla turystow tylko prowokacje i 'oko' bezpieki kazdy turysta mial nad soba - widac stare czasy bo obecnie malo kto sobie zawraca takimi problemami glowe. Ostatnio po wizycie w McDonalds w jednym z Azjatyckich krajow niestety pochorowalismy sie, cos so wydawalo sie jakas gwarancja jakosci okazalo sie ze to jednak zludzenie gwarancji jakosci jest.
Bolo, 15 listopada 2012, 11:43 | odpowiedz
@AI - a GŁUPI jak żyją? Odwagę uprawiaj sobie osobiście, nie z dwuletnim dzieckiem u boku...
Ł, 15 listopada 2012, 12:36 | odpowiedz
Ai z całym szacunkiem ale chyba nie masz dzieci. Starszy człowiek jest też bardziej ostrożny to prawda bo ma wiecej wyobraźni. Trzeba umieć odróznic odwagę od nieodpowiedzialnosci. Po 2 jest coś takiego jak odpowiedzialność za 2 człowieka-zwłaszcza dziecko. Z kumplami to ja sobie mogę pojechać od bólu a tak nie przesadzajmy-nie jestem jakiś bojący ale weź z 2 latkiem jedź autobusem, zjedz kebaba, idź do lokalnej knajpy, śpij na dachu albo jedź nockę w busie. Jeźdże też z dwójką swoich ale do miejsc gdzie w razie co mogę coś poradzić i gdzie jest cywilizacja. Co innego nawet Tajladnia, Malezja, czy Indonezja gdzie w razie coś mozesz wypąłcić kasę i są miedzynarodowe szpitale jakby co i dobry transport lotniczy. oczywiscie też nie wszędzie ale tam już szybciej.
Adam, 15 listopada 2012, 12:48 | odpowiedz
Kto mi wytłumaczy, po co wyrabiać wizę wcześniej, jeśli można na lotnisku IKA, jak ktoś tu napisał?
Zibi, 15 listopada 2012, 13:35 | odpowiedz
>Nie mozna porównywać jakiś demostracji w W-wie to sytaucji w iranie czy Syrii. Może tak mówić ten kto nigdy w tamtym rejonie nie był. Fakt, nie można porównywać. Na demonstracji w stolicy jest nieporównywalnie niebezpieczniej niż w Iranie. Byłem tu i tam. Ale nie o tym chciałem... Fotka do artykułu piękna, ale niestety nieaktualna. Takiego Bam-u już nie zobaczycie, po trzęsieniu ziemi z 2003r. zostały ruiny i 26 tyś zabitych. A tylu fantastycznych ludzi tam poznałem... Smutno...
Wrk, 15 listopada 2012, 14:31 | odpowiedz
Dwie sprawy - 1) Bezpieczeństwo - Iran jest krajem zdecydowanie bardziej bezpiecznym niż polska - (oczywiście jeśli stosujesz się do ich zwyczajów). Takie głupoty o niebezpieczeństwie opowiadają ludzie którzy albo nie byli w Iranie, albo byli i siedzieli przestraszeni w Hotelu. + szansa ataku Iranu przez Izrael przy wygranej Obamy jest zerowa (fachowcy wiedzą ze Izrael nie ma szans na atak sam, to były tylko takie pohukiwania mające wpłynąć na politykę wewn. Izraela). 2) Wyjazd z 2 latkiem - ja bym nie pojechał na pewno, ale nie pojechałbym z nim też na wczasy np do tunezji - do hotelu itd. W sumie nie pojechałbym nawet do portugalii :-) 3) Infrastruktura, jedzenie itd. Należy rozróżnić duże ew. turystyczne miasta od prowincji. W Teheranie, Shiraz itp. są bardzo nowoczesne hotele, bardzo czyste restauracje itp (sądzenie ze McDonald zapewnia standard to chyba jakiś żart?). Widzenie Iranu jako zadupia na końcu świata jest śmieszne. Ale oczywiście wyjazd na prowincje wiąże się z brakami w infrastrukturze (ale czy to dobrze czy źle to już inna sprawa)
psikus, 15 listopada 2012, 18:18 | odpowiedz
Wrk no jeżeli tak uważasz to proponuję dokładnie oglądać choćby wiadomosci, ludzie chyba nie doceniacie gdzie mieszkacie. Ja po powrocie doceniam że mieszkam w Polsce. Może to nie raj ale jednak cywilizacja, zwłaszcza w porównaniu do 2/3 świata, można było gorzej trafić. Połowa świata dużo by oddała by mieć to czego my nie doceniamy. Choćby to że w W-wie mają takie czy inne poglądy można demostrować i za to cię nie zabiją (zakłądam, że nie rzucasz niczym w Policję). A w Iranie czy Syrii za poglądy inne niż oficajlne mozesz zginać. Doceńcie demokrację i Polskę-co innego pojechać tam na urlop a co innego tam żyć. Ja po 3 miechach cieszyłem się ze wracam
Adam, 15 listopada 2012, 18:24 | odpowiedz
Co do wizy na lotnisku... zalatwiasz ja w polsce bo na lotnisku nigdy nie masz gwarancji ze ja dostaniesz
qdik, 15 listopada 2012, 20:01 | odpowiedz
Z tą lotniskową to różnie bywa-no i jest ograniczony czas a po 2 niektórzy przewoźnicy mogą ci odmówić z przyjeciem na pokłąd jak nie masz wizy-nie wiem czy akurat pegasus bo nimi nie leciałem
Adam, 16 listopada 2012, 7:54 | odpowiedz