REKLAMA

Tanie loty na Seszele za 1618 PLN (Bruksela – Mahe – Berlin)

Foto: Simon Dannhauer, Shutterstock
Tanie loty na rajskie Seszele. Bilety na trasie Bruksela - Mahe - Berlin kupicie za bardzo dobre 1618 PLN.

Podróż odbędziecie z bagażem podręcznym i rejestrowanym (nadawanym do luku bagażowego). Po drodze czekają was przesiadki w Paryżu i Nairobi (uwaga: podróż rozpoczniecie na dworcu kolejowym w Brukseli). Rezerwacji dokonujemy na Flipo.pl

KALENDARZ DOSTĘPNYCH TERMINÓW >>

Do Brukseli (lotnisko Charleroi) tanio dolecicie na pokładach Ryanair lub Wizz Air. W przystępnych cenach z Berlina wrócicie dzięki przewoźnikom Lux Express oraz PolskiBus.

Przykładowa rezerwacja:

MAHE1

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
i noc na lotisku v ADD :/
asjoda, 3 kwietnia 2016, 16:38 | odpowiedz
Całe 6 dni, a tyle zabawy
Ziom3k, 3 kwietnia 2016, 16:56 | odpowiedz
sami se lećcie z brukseli i do tego szajsowatym air france, na CAŁE 6 dni!!! darujcie sobie takie rewelacje, jesteście żałośni
podróżnik, 3 kwietnia 2016, 18:34 | odpowiedz
mozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im ...
ol, 3 kwietnia 2016, 18:38 | odpowiedz
podróżniksami se lećcie z brukseli i do tego szajsowatym air france, na CAŁE 6 dni!!! darujcie sobie takie rewelacje, jesteście żałośni
czytaj ze zrozumieniem. nie lecisz z Brukseli tylko JEDZIESZ pociągiem
Java, 3 kwietnia 2016, 19:02 | odpowiedz
Ja byłam w ten sposób w zeszłym roku w listopadzie, też z tą długą przesiadką i do przeżycia
milena, 3 kwietnia 2016, 19:13 | odpowiedz
Avatar użytkownika
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
kupowałem kilka razy przez flipo, działają OK.
Andrzej_Trutkowski, 3 kwietnia 2016, 20:07 | odpowiedz
Avatar użytkownika
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol, z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich. Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.pl Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Pozdrawiam Timo pracownik działu marketingu flipo.pl
Flipo.pl, 3 kwietnia 2016, 20:09 | odpowiedz
@flipo: Sa tematy na forum jak zle traktujecie klientow jak jest cos nie tak.
Zuza, 3 kwietnia 2016, 20:15 | odpowiedz
Flipo.pl
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol,z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich.Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.plChętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.PozdrawiamTimopracownik działu marketingu flipo.pl
Dzieki za odpowiedz @flipo, czesto patrze na Wasze oferty i bardzo chcialabym moc Wam zaufac, ale opinie na forach, macie nieciekawe.... nie martwie sie odwolaniem lotu itp, tylko tym, ze jesli nie zaksiegujecie pieniedzy na czas, bede musiala placic za bilet np. 3 razy wiecej.
Ol, 3 kwietnia 2016, 21:35 | odpowiedz
Ol
Flipo.pl
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol,z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich.Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.plChętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.PozdrawiamTimopracownik działu marketingu flipo.pl
Dzieki za odpowiedz @flipo, czesto patrze na Wasze oferty i bardzo chcialabym moc Wam zaufac, ale opinie na forach, macie nieciekawe…. nie martwie sie odwolaniem lotu itp, tylko tym, ze jesli nie zaksiegujecie pieniedzy na czas, bede musiala placic za bilet np. 3 razy wiecej.
A ja z flipo leciałam juz 3 razy i wszystko było ok. Ciekawe czy za złą pogodę tez mają odpowiadać ...
Pablo, 3 kwietnia 2016, 22:45 | odpowiedz
Ja korzystałem w zeszłym roku. Podczas przesiadki możesz przenocować na lotnisku. Ja wybrałem hotel niedaleko lotniska (w takim przypadku konieczne wykupienie wizy transferowej - chyba 20 USD). Pamiętajcie też o wykupieniu szczepionki przeciwko żółtej febrze - konieczna przy lotach przez Kenię. Co do Flipo to rozbraja mnie ich nieporadność... Niestety Kenya Airlines często zmienia godziny wylotów i zdarzyło mi się, że przesunęli datę powrotu o jeden dzień. Ze strony Flipo propozycja anulowania biletu... Po prośbie do przewodnika o interwencję dostałem za darmo bilet z Paryża do Warszawy (zamiast tego do Berlina) :)
w.okrucinski, 4 kwietnia 2016, 8:40 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Zuza@flipo: Sa tematy na forum jak zle traktujecie klientow jak jest cos nie tak.
Cześć Zuza, jest nam bardzo przykro z powodu negatywnych opinii. Każdego naszego klienta staramy się usatysfakcjonować i pomóc w każdej sytuacji. Wiem, że czasami może się nam przytrafić błąd ale wszyscy jesteśmy tylko ludźmi. Staramy się udoskonalać w świadczeniu naszych usług i eliminować błędy powstałe w przeszłości, dlatego też mamy nadzieję, że uda nam się zmienić Twoje zdanie na nasz temat. Pozdrawiam Timo
Flipo.pl, 4 kwietnia 2016, 14:19 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Ol
Flipo.pl
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol,z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich.Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.plChętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.PozdrawiamTimopracownik działu marketingu flipo.pl
Dzieki za odpowiedz @flipo, czesto patrze na Wasze oferty i bardzo chcialabym moc Wam zaufac, ale opinie na forach, macie nieciekawe…. nie martwie sie odwolaniem lotu itp, tylko tym, ze jesli nie zaksiegujecie pieniedzy na czas, bede musiala placic za bilet np. 3 razy wiecej.
Cześć Ol, dziękuję za Twoją odpowiedź. Płatności za rezerwacje dokonane w naszym serwisie muszą być zaksięgowane w terminie płatności, który podany jest na fakturze. Jeżeli nie uda się dotrzymać tego terminu i cena rezerwacji ulegnie zmianie, zawsze dajemy klientowi na wybór czy decyduje się na dopłatę bądź całkowity zwrot kosztów. Niestety nie możemy Ci zagwarantować, że przewoźnik utrzyma cenę biletów także na następny dzień, ale zazwyczaj bez kłopotów udaje nam się odnowić takie rezerwacje. Pozdrawiam Timo
Flipo.pl, 4 kwietnia 2016, 14:20 | odpowiedz
Pablo
Ol
Flipo.pl
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol,z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich.Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.plChętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.PozdrawiamTimopracownik działu marketingu flipo.pl
Dzieki za odpowiedz @flipo, czesto patrze na Wasze oferty i bardzo chcialabym moc Wam zaufac, ale opinie na forach, macie nieciekawe…. nie martwie sie odwolaniem lotu itp, tylko tym, ze jesli nie zaksiegujecie pieniedzy na czas, bede musiala placic za bilet np. 3 razy wiecej.
A ja z flipo leciałam juz 3 razy i wszystko było ok.Ciekawe czy za złą pogodę tez mają odpowiadać …
jak na razie (odpukać) flipo robi robotę. 3 razy leciałem z nimi (japonia, usa i coś tam wcześniej) i było ok. raz wzieli kasę a bilety nie przyszły (kolejna japonia za 799) ale po bodaj 7 dniach kasa wróciła na konto. teraz mam u nich kupione 2 brazylie (etixy już dawno są) i hicior rpa-dubaj-bangkok (etiksy się już ładnie uśmiechają na emailu). odpisują na maile - kontakt jest i to sensowny - nie tak jak u niemców. reasumując: ja nie mam obaw z nimi latać.
salud, 5 kwietnia 2016, 10:55 | odpowiedz
Ol
Flipo.pl
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol,z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich.Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.plChętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.PozdrawiamTimopracownik działu marketingu flipo.pl
Dzieki za odpowiedz @flipo, czesto patrze na Wasze oferty i bardzo chcialabym moc Wam zaufac, ale opinie na forach, macie nieciekawe…. nie martwie sie odwolaniem lotu itp, tylko tym, ze jesli nie zaksiegujecie pieniedzy na czas, bede musiala placic za bilet np. 3 razy wiecej.
Trzeba czytać regulamin. Pewnie, przy wyborze płatności przelewem, po zaksięgowaniu go oferta może być nieaktualna! Większość negatywnych opinii jakie widziałam o flipo wynikają z nieznajomości ich regulaminu,chociaż jest wywalony na stronie rezerwacji. Sama jak ten osioł zrobiłam rezerwację, mimo że napisane było żeby zapłacić kartą kredytową, bo inaczej może zmienić się cena biletu po zaksięgowaniu przelewu, ja zapłaciłam przelewem. Akurat mi się udało, bo bilety zostały wystawione, ale gdyby się tak nie stało to miałabym pretensje do siebie. Jak na razie nie mam zastrzeżeń, łatwo się robi zły PR, ale do tego trzeba mieć solidne podstawy, a nie pisać ogólne teksty "oszukują ludzi". Mnie nie oszukali, a kontakt z nimi jest bardzo przyzwoity.
Iza, 22 kwietnia 2016, 8:56 | odpowiedz
Kupowałam na Flipo bilety do Rio (1400 zł) i po świetnej cenie bilety do Frisco. Nie jest łatwo kupić 9 biletów po dobrej cenie, a dzięki Flipo wszystko nam się udało. Mimo, że rezerwację trzeba było rozbić na 4 i 5 biletów a po dokonaniu płatności za pierwszą rezerwację cena na drugiej automatycznie wzrosła Flipo uznało nam niższą cenę, tak że wszyscy mogli cieszyć się super ceną do Frisco (1800 zł) Jeszcze raz dzięki Flipo!!!
Kate, 22 kwietnia 2016, 10:05 | odpowiedz
Mozna poleciec z Paryza omijajac odcinek Bruksela-Paryz?
Katarzyna, 22 kwietnia 2016, 11:49 | odpowiedz
KatarzynaMozna poleciec z Paryza omijajac odcinek Bruksela-Paryz?
(bo zakładam, że lotu do Berlina się nie ominie, ale z pociągiem chyba nie powinno być problemu?)
Katarzyna, 22 kwietnia 2016, 12:15 | odpowiedz
Bez sensu sa wpisy i tok myslenia w stylu: "A mnie sie nic zlego nie przydarzylo, wiec tym samym to oznacza, ze ktos pisze nieprawde/przesadza, jest burakiem, polaczkiem etc." Sa ludzie, ktorzy zawiedli sie na Flipo i trzeba sie z tym pogodzic, a nie zaprzeczac
Pablo
Ol
Flipo.pl
olmozna zarezerwowac gdzies indziej a nie na flipo ? nie ufam im …
Cześć Ol,z naszego serwisu korzystało już wiele zadowolonych klientów o czym świadczy nasza działalność na 5 rynkach europejskich.Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi dotyczące naszego serwisu, to proszę napisz je do nas na marketing@flipo.plChętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.PozdrawiamTimopracownik działu marketingu flipo.pl
Dzieki za odpowiedz @flipo, czesto patrze na Wasze oferty i bardzo chcialabym moc Wam zaufac, ale opinie na forach, macie nieciekawe…. nie martwie sie odwolaniem lotu itp, tylko tym, ze jesli nie zaksiegujecie pieniedzy na czas, bede musiala placic za bilet np. 3 razy wiecej.
A ja z flipo leciałam juz 3 razy i wszystko było ok.Ciekawe czy za złą pogodę tez mają odpowiadać …
podrozniczka, 22 kwietnia 2016, 12:47 | odpowiedz
Flipo dziala ok do momentu sprzedania biletow i jesli wszystko z lotem jest ok to nie bedzie problemu ale jak zaczynaja sie jakies zmiany w lotach to nie ma z nimi kontaktu i wtedy okazuje sie jaki to sprzedawca jest. Sprzedac z zapomniec.
ziuta, 22 kwietnia 2016, 12:51 | odpowiedz
Do jakiego przewodnika..?
w.okrucinskiJa korzystałem w zeszłym roku. Podczas przesiadki możesz przenocować na lotnisku. Ja wybrałem hotel niedaleko lotniska (w takim przypadku konieczne wykupienie wizy transferowej – chyba 20 USD). Pamiętajcie też o wykupieniu szczepionki przeciwko żółtej febrze – konieczna przy lotach przez Kenię.Co do Flipo to rozbraja mnie ich nieporadność… Niestety Kenya Airlines często zmienia godziny wylotów i zdarzyło mi się, że przesunęli datę powrotu o jeden dzień. Ze strony Flipo propozycja anulowania biletu… Po prośbie do przewodnika o interwencję dostałem za darmo bilet z Paryża do Warszawy (zamiast tego do Berlina)
dziwne, 22 kwietnia 2016, 12:52 | odpowiedz

Do których krajów pojedziemy bez problemu? Wszystkie obostrzenia w jednym miejscu! »
REKLAMA
porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.