Fly4free.pl

Tanie bezpośrednie przeloty do Wietnamu, Meksyku i RPA z Warszawy od 1699 PLN

Bardzo dobre ceny na bezpośrednie przeloty z Polski do Wietnamu, Meksyku i Republiki Południowej Afryki. Bilety z Warszawy do Ho Chi Minh za 1699 PLN, do Cancun za 1749 PLN, do Durbanu za 1799 PLN w dwie strony!

Kup tani bilet na Rainbow Tours >>

Rezerwacji dokonujemy na stronie przewoźnika Rainbow Tours. W cenie biletu wliczony jest bagaż rejestrowany o maksymalnej wadze do 20 kg.

Najtańsze obiekty noclegowe w Azji, Afryce i Meksyku >>

Przykładowa rezerwacja do Wietnamu:

Wietnam

Przykładowa rezerwacja do Meksyku:

Meksyk

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
RPA I MEKSYK SĄ NIEBEZPIECZNE!!!! Wietnam jest ok. W rpa i meksyku byłem to wiem. W Johannesburgu i Durbanie rabunki są na porządku dziennym. Sam byłem świadkiem jak w biały dzień "młodzież" wybijała okno samochodu. W hostelu w Durbanie spotkałem Polskę której na skrzyżowaniu gdy stanęła na czerwonym świetle wybito okno i kazano wysiadać. Zabrali jej samochód-na szczescie było ubezpieczenie. Mnie jedynie ukradli na plaży portfel z równowartością ok 100 zł. Poza tym niestety koszty safariii są o wiele wyższeeeee niż myślicie. Nie liczcie na piesze wycieczki bo to nie Europa. Jeśli chcecie zobaczyc żyrafy słonie, lwy to trzeba jeżdzić samochodem po parku a to kosztuje krocie. Jesli chcecie sie po prostu przejsc po parku Krugera to tez takiej mozliwosci nie ma bo moze coś cie zjeść po drodze. Generalnie to drogi kraj a biały człowiek jest uwazany za bogatego dlatego na promocje na miejscu nie liczcie
eh, 1 grudnia 2014, 18:43 | odpowiedz
dokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
eh, 1 grudnia 2014, 18:47 | odpowiedz
Ja byłam parę razy w RPA i nie zgodzę się z opiną "EH" Takie newsy wyssane z palca. Mieszkałam w Durbanie rok (wymiana akademicka). Proszę nie słuchać takich "rewelacji" one mają jeden cel:zneichęcić do wyjazdu do tego pieknego kraju. Polecam RPA wszystkim,warto,dla klimatu,dla kuchni,dla braku chorób i szczepionek podróżniczych,wodę można pić z kranu,nie ma "Zemsty" bardzo czytso,piękna przyroda i przesympatyczni ludzie. Durban,Kapsztad są bajeczne nie wspominając przyrodniczych atrkcji RPA. WARTO,WARTO WARTO i nie popadajmy w paranoje i tanie sensacje.
alicja, 1 grudnia 2014, 18:53 | odpowiedz
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
oj tam ludzie jak kogos stac jechac do RPA to go stać dać 100zl za park narodowy no bez przesady a w SZwajcarii kolej na Joungfraujoch 600zl kosztuje a wjazd na aguille du midi w Chaminix(Francja) 300zl i jakoś nikt nie marudzi jak widzę takie komenatrze to aż mi styd ,że jestem Polakiem:(
mariusz, 1 grudnia 2014, 18:55 | odpowiedz
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
JAK CIE STAC NA RPA TO CI STAD DAC 100ZL ZA PARK NARODOWY BRZECIEZ TAKA KASA TO GROSZE A BRAK PRZEPIKENY I WARTY KAZDEGO RANDA ZALOSNE TE KOMENARZE TAKICH LUDZI BRRRRR
An@op, 1 grudnia 2014, 18:57 | odpowiedz
ehRPA I MEKSYK SĄ NIEBEZPIECZNE!!!! Wietnam jest ok. W rpa i meksyku byłem to wiem. W Johannesburgu i Durbanie rabunki są na porządku dziennym. Sam byłem świadkiem jak w biały dzień „młodzież” wybijała okno samochodu. W hostelu w Durbanie spotkałem Polskę której na skrzyżowaniu gdy stanęła na czerwonym świetle wybito okno i kazano wysiadać. Zabrali jej samochód-na szczescie było ubezpieczenie. Mnie jedynie ukradli na plaży portfel z równowartością ok 100 zł. Poza tym niestety koszty safariii są o wiele wyższeeeee niż myślicie. Nie liczcie na piesze wycieczki bo to nie Europa. Jeśli chcecie zobaczyc żyrafy słonie, lwy to trzeba jeżdzić samochodem po parku a to kosztuje krocie. Jesli chcecie sie po prostu przejsc po parku Krugera to tez takiej mozliwosci nie ma bo moze coś cie zjeść po drodze. Generalnie to drogi kraj a biały człowiek jest uwazany za bogatego dlatego na promocje na miejscu nie liczcie
tak jasne, ciekawe czy byleś na Jukatanie bo tam to akurat jest wybitny spokój, ręce opadają....
mika, 1 grudnia 2014, 19:04 | odpowiedz
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
typowo polskie komentarze i osoby,ktora nigdzie nigdy nie byla wstyd Byłem w Meksyku ,Wietnamie ,RPA,Brazyli itd i nie ma co słuchac durnych komentarzy i atrakcji wyssanych z palce. W Polsce jest bardziej niebezpiecznei no stop kradzieże przemoc itd brud syf itd a ktoś się czpeia tak pieknych krajow pelnych atrakcji zabytkow i cudownej przygody. Takie komentarze tylko po to zeby zneichecic innych,bo sam nie byl a pisze co slina na jezyk przyniesie byle inni nie jechali. Jak kogos stac na Rpa to stac dac 100zl na park Krugera a pzoatym ta cena nie ejst taka wielka ,muzea sa po 100zl w Europie i kolejki linowe itd a tutaj taka atrakcja i takie skomlenie typowo polskie. Brak slow i wstyd mi za niektorych rpzedstawicieli Naszego narodu.ZENADA
jurek pastuszko, 1 grudnia 2014, 19:07 | odpowiedz
Ja bylam w Cancun - 5 razy i jezdzilam z kolezankami po wiekszych miastach a takze w sasiednim Belize i nigdy nam sie nic nie przytrafilo poza problemami z zoladkiem od pikatnego jedzenia -POLECAM MEKSYK , Wietnam tez jest ok, co do RPA to nie wiem bo nie bylam
Dzesika, 1 grudnia 2014, 19:08 | odpowiedz
Byłem 3 tyg. w Meksyku. Nie jest niebezpiecznie, jak człowiek nie pcha się w kłopoty. Podróżowałem prawie 2 tyg. sam, nie czułem się ani razu w niebezpieczeństwie. Polecam - ja zrobiłem spory fragment od Ciudad de Mexico do początku Jukatanu. I powrót. Polecam Oaxaka i San Cristobel. Obowiązkowa wioska indiańska, wybrzeże to San Antonio.Meksyk jest cudowny, ludzie bardzo mili i pomocni (aż za bardzo, nawet jak nie wiedzą gdzie się dane miejsce np.hotel znajduje; to i tak wskażą drogę!).
Misiaczu, 1 grudnia 2014, 19:10 | odpowiedz
An@op
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
JAK CIE STAC NA RPA TO CI STAD DAC 100ZL ZA PARK NARODOWY BRZECIEZ TAKA KASA TO GROSZE A BRAK PRZEPIKENY I WARTY KAZDEGO RANDAZALOSNE TE KOMENARZE TAKICH LUDZI BRRRRR
jak Cię nie stac nie jedz,proste a nie pisz głupot i nie zniechęcaj innych! "kosztuje zarcie hotele parki itd" a co za darmo chciales tam jechac i na miejscu za darmo mieszkac jesc itd na koszt Państwa? wiekszych glupot dawno nie czytalam
jutyna, 1 grudnia 2014, 19:17 | odpowiedz
MisiaczuByłem 3 tyg. w Meksyku. Nie jest niebezpiecznie, jak człowiek nie pcha się w kłopoty. Podróżowałem prawie 2 tyg. sam, nie czułem się ani razu w niebezpieczeństwie. Polecam – ja zrobiłem spory fragment od Ciudad de Mexico do początku Jukatanu. I powrót. Polecam Oaxaka i San Cristobel. Obowiązkowa wioska indiańska, wybrzeże to San Antonio.Meksyk jest cudowny, ludzie bardzo mili i pomocni (aż za bardzo, nawet jak nie wiedzą gdzie się dane miejsce np.hotel znajduje; to i tak wskażą drogę!).
zgadzam się !!!!!!
kamilaaaa, 1 grudnia 2014, 19:18 | odpowiedz
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
ooo a co za darmo masz jesc ,mieszkac na calym swiecie? odkryles Amerykę:),że za pobyt sie placi ale bzdury na bilet do RPA niby stac a na jedzenie i hotel(ups hostel ) nie stac i 100zl na PIEKNY PARK NARODOWY Takie komentarze podnosza cisnienie. Artur
aRTuroO, 1 grudnia 2014, 19:20 | odpowiedz
ehRPA I MEKSYK SĄ NIEBEZPIECZNE!!!! Wietnam jest ok. W rpa i meksyku byłem to wiem. W Johannesburgu i Durbanie rabunki są na porządku dziennym. Sam byłem świadkiem jak w biały dzień „młodzież” wybijała okno samochodu. W hostelu w Durbanie spotkałem Polskę której na skrzyżowaniu gdy stanęła na czerwonym świetle wybito okno i kazano wysiadać. Zabrali jej samochód-na szczescie było ubezpieczenie. Mnie jedynie ukradli na plaży portfel z równowartością ok 100 zł. Poza tym niestety koszty safariii są o wiele wyższeeeee niż myślicie. Nie liczcie na piesze wycieczki bo to nie Europa. Jeśli chcecie zobaczyc żyrafy słonie, lwy to trzeba jeżdzić samochodem po parku a to kosztuje krocie. Jesli chcecie sie po prostu przejsc po parku Krugera to tez takiej mozliwosci nie ma bo moze coś cie zjeść po drodze. Generalnie to drogi kraj a biały człowiek jest uwazany za bogatego dlatego na promocje na miejscu nie liczcie
Palcem po mapie to na 100% byłeś na RPA i Mexico:))))))
OFREMENE, 1 grudnia 2014, 19:22 | odpowiedz
czy tylko ja mam problem ze stroną Rainbow Tours? taki komunikat mi wyskakuje: Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia Podczas łączenia z serwerem biletyczarterowe.rainbowtours.pl wystąpił błąd. Nieprawidłowy certyfikat podpisywania OCSP w odpowiedzi OCSP. (Kod błędu: sec_error_ocsp_invalid_signing_cert) Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych. Należy skontaktować się z właścicielem witryny i poinformować go o tym problemie.
Anka, 1 grudnia 2014, 19:23 | odpowiedz
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
a ma być za darmo? (jedzenie,nocleg,park ,jeep etc) hehehe niektore osoby powinny mieć zakaz pisania na forach w necie swoich "mądrości" :P
alysion33, 1 grudnia 2014, 19:24 | odpowiedz
Ankaczy tylko ja mam problem ze stroną Rainbow Tours? taki komunikat mi wyskakuje:Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączeniaPodczas łączenia z serwerem biletyczarterowe.rainbowtours.pl wystąpił błąd. Nieprawidłowy certyfikat podpisywania OCSP w odpowiedzi OCSP. (Kod błędu: sec_error_ocsp_invalid_signing_cert)Żądana strona nie może zostać wyświetlona, ponieważ nie udało się potwierdzić autentyczności otrzymanych danych. Należy skontaktować się z właścicielem witryny i poinformować go o tym problemie.
działa stronka! jak masz problem to skontaktuj się z call center telefonicznie lub mailowo (rainbow tours) a nie tutaj komentuj
axel, 1 grudnia 2014, 19:37 | odpowiedz
MisiaczuByłem 3 tyg. w Meksyku. Nie jest niebezpiecznie, jak człowiek nie pcha się w kłopoty. Podróżowałem prawie 2 tyg. sam, nie czułem się ani razu w niebezpieczeństwie. Polecam – ja zrobiłem spory fragment od Ciudad de Mexico do początku Jukatanu. I powrót. Polecam Oaxaka i San Cristobel. Obowiązkowa wioska indiańska, wybrzeże to San Antonio.Meksyk jest cudowny, ludzie bardzo mili i pomocni (aż za bardzo, nawet jak nie wiedzą gdzie się dane miejsce np.hotel znajduje; to i tak wskażą drogę!).
EWA, 1 grudnia 2014, 20:02 | odpowiedz
witam widze że sporo was zwiedzało meksyk na własną rękę ja jeszcze nie byłam, podrzućcie jakieś stronki z pociągami, autobusami w meksyku (moze ktoś ma bloga na ten temat)- bo jak jechać to zwiedzać. w tym roku wybieram się do Emiratów, Omanu a potem do Japonii. O meksyku (jak się tam poruszać mam słabe pojęcie
ewa, 1 grudnia 2014, 20:06 | odpowiedz
kto leci do Durbanu 18/12 ?
art, 1 grudnia 2014, 20:27 | odpowiedz
artkto leci do Durbanu 18/12 ?
kto leci do Durbanu 18/12 ? Dobrze byłoby zebrać się w kilka osób, przynajmniej na dalsze wypady...
art, 1 grudnia 2014, 20:30 | odpowiedz
art
artkto leci do Durbanu 18/12 ?
kto leci do Durbanu 18/12 ?Dobrze byłoby zebrać się w kilka osób, przynajmniej na dalsze wypady…
KarolaGrz, 1 grudnia 2014, 21:52 | odpowiedz
@art właśnie zastanawiam się nad rezerwacją lotu, bo miałabym lecieć sama.
KarolaGrz, 1 grudnia 2014, 21:53 | odpowiedz
@Art właśnie zastanawiam nad rezerwacją lotu - leciałabym sama, więc fajnie byłoby znaleźć towarzyszkę/a podróży :-)
KarolaGrz, 1 grudnia 2014, 21:55 | odpowiedz
@Art właśnie zastanawiam się nad rezerwacją - leciałabym sama, więc fajnie byłoby znaleźć towarzyszkę/a podróży:-)
KarolaGrz, 1 grudnia 2014, 21:56 | odpowiedz
To wszystko tani marketing ekipy z Rainbowtours :) Bzdury! Nie idzie sprzedaż biletów i tyle. RPA jest niebezpieczne. Wystarczy spojrzeć na statystyki przestępczości. Co do kosztów kwestia gustu, ale ktos kto poluje na okazje lotnicze nie zapłaci 500 zł za dzienny na safari. Co do rewelacji Pani z wymiany studenckiej apropos bezpieczenstwa to rzeczywiście jest bezpiecznie niedaleko kwatery głównej policji
eh, 1 grudnia 2014, 22:10 | odpowiedz
Karola a moze Meksyk :)
Damian :), 1 grudnia 2014, 22:47 | odpowiedz
An@op
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
JAK CIE STAC NA RPA TO CI STAD DAC 100ZL ZA PARK NARODOWY BRZECIEZ TAKA KASA TO GROSZE A BRAK PRZEPIKENY I WARTY KAZDEGO RANDAZALOSNE TE KOMENARZE TAKICH LUDZI BRRRRR
Teraz prosimy jeszcze raz, tylko nie denerwuj sie jak bedziesz pisac. I prosze przeczytaj co napisalas zanim klikniesz wyslij. A czy to nie sa regiony eboli?
znawca, 1 grudnia 2014, 22:57 | odpowiedz
Cześć wszystkim. Przeczytałem wiekszość postów i nie mogę się zgodzić z hura-optymistami i z totalnymi pesymistami. Latam rejsówkami do Kapsztadu i Johannesburga bo firma wykonuje tam prace inżynierskie. Tak się składa że nie raz byłem w Durbanie. Nie wiem skąd tyle skrajności. Nie jest ani tak dobrze jak niektórzy piszą ani tak źle. Faktem jest że Johannesburg a dokładnie mniej wiecej 70% jego powierzchni to dzielnice gdzie po zmierzchu nie chodzi się ulicami, a nawet samochodem strach jeździć. Wiem bo oberwałem gdy wracałem z klubu. W Durbanie jest troche lepiej, ale tez jest dużo dziwnych typów wałęsających się po zmroku. Pewne dzielnice Durbanu w nocy lepiej omijać. Mnie dowcipniś w Durbanie jedynie rozbił okno w samochodzie. Generalnie jak się tam mieszka to można przyzwyczaić się i nie zwraca się już uwagi na pewne rzeczy. Czasami zdarzają się przypadki "apartheidu" ale w drugą stronę, szczególnie w Soweto, gdzie po prostu biały nie powinien się zjawiać. Ktoś pisał o wstępie do parku narodowego. To nie jest 300 randów. Całość za jedniodniowy kurs jeepem ze wszystkimi kosztami to około 300 zł za dzień. To niedużo bo w Tanzanii za wstęp do parku narodowego kilimanjaro placi sie min 1000 dolców za 5 dni. Generalnie są bezpieczniejsze miejsca w Afryce np. Tanzania, Zambia. RPA wypada tak sobie. Mimo wszystko nie wyjechałbym tam z małymi dziecmi.
hej, 1 grudnia 2014, 23:02 | odpowiedz
KarolaGrz@Art właśnie zastanawiam się nad rezerwacją – leciałabym sama, więc fajnie byłoby znaleźć towarzyszkę/a podróży:-)
Karola a moze Meksyk ? :))
Damian, 1 grudnia 2014, 23:10 | odpowiedz
ehRPA I MEKSYK SĄ NIEBEZPIECZNE!!!! Wietnam jest ok. W rpa i meksyku byłem to wiem. W Johannesburgu i Durbanie rabunki są na porządku dziennym. Sam byłem świadkiem jak w biały dzień „młodzież” wybijała okno samochodu. W hostelu w Durbanie spotkałem Polskę której na skrzyżowaniu gdy stanęła na czerwonym świetle wybito okno i kazano wysiadać. Zabrali jej samochód-na szczescie było ubezpieczenie. Mnie jedynie ukradli na plaży portfel z równowartością ok 100 zł. Poza tym niestety koszty safariii są o wiele wyższeeeee niż myślicie. Nie liczcie na piesze wycieczki bo to nie Europa. Jeśli chcecie zobaczyc żyrafy słonie, lwy to trzeba jeżdzić samochodem po parku a to kosztuje krocie. Jesli chcecie sie po prostu przejsc po parku Krugera to tez takiej mozliwosci nie ma bo moze coś cie zjeść po drodze. Generalnie to drogi kraj a biały człowiek jest uwazany za bogatego dlatego na promocje na miejscu nie liczcie
a ja byłam kilka msc temu w Cancun i było ok, nikt nie okradł, nikt nie napadł ...
sylvi_a, 1 grudnia 2014, 23:19 | odpowiedz
Do Ewa, stronka z autobusami w Meksyku: www.ticketbus.com.mx Zależy jaką część chcesz zwiedzać ? Pisz na priva: bghouse@wp.pl
aleks, 2 grudnia 2014, 0:44 | odpowiedz
ehRPA I MEKSYK SĄ NIEBEZPIECZNE!!!! Wietnam jest ok. W rpa i meksyku byłem to wiem. W Johannesburgu i Durbanie rabunki są na porządku dziennym. Sam byłem świadkiem jak w biały dzień „młodzież” wybijała okno samochodu. W hostelu w Durbanie spotkałem Polskę której na skrzyżowaniu gdy stanęła na czerwonym świetle wybito okno i kazano wysiadać. Zabrali jej samochód-na szczescie było ubezpieczenie. Mnie jedynie ukradli na plaży portfel z równowartością ok 100 zł. Poza tym niestety koszty safariii są o wiele wyższeeeee niż myślicie. Nie liczcie na piesze wycieczki bo to nie Europa. Jeśli chcecie zobaczyc żyrafy słonie, lwy to trzeba jeżdzić samochodem po parku a to kosztuje krocie. Jesli chcecie sie po prostu przejsc po parku Krugera to tez takiej mozliwosci nie ma bo moze coś cie zjeść po drodze. Generalnie to drogi kraj a biały człowiek jest uwazany za bogatego dlatego na promocje na miejscu nie liczcie
Jestem 22-letnią studentką, wraz z koleżanką, również blond europejką, podróżowałyśmy po Meksyku autobusami, również nocą, spałyśmy w hostelach, przejechałyśmy w jedną stronę 2640km (google maps). Nic mi nie zginęło, nic złego się nie stało, nic mi nie ukradli... Nie ma się czego bać, trzeba otworzyć się na świat, zwiedzać, obserwować, przeżywać!!! To takie smutne, że ludzie podcinają innym skrzydła! Złe rzeczy mogą nam się wydarzyć za rogiem, w domu... Nie można się ograniczać! Pieniądze Ci ukradną, trudno. Ale co zobaczysz, co przeżyjesz- tego nikt Ci nie zabierze!!!
studentka, 2 grudnia 2014, 2:18 | odpowiedz
Avatar użytkownika
@Damian, Meksyk oczywiście bardzo chętnie, ale chciałam wyjechać na Święta i NYE a lot do RPA jeżeli chodzi o daty jest idealny :-)
KarolaGrz, 2 grudnia 2014, 7:58 | odpowiedz
Dzień dobry , czy przy wylocie z Cancun Albo z Mexico City są jakieś opłaty na lotnisku . Bardzo proszę o odpowiedz .
Riczi, 2 grudnia 2014, 9:56 | odpowiedz
ehTo wszystko tani marketing ekipy z Rainbowtours Bzdury! Nie idzie sprzedaż biletów i tyle. RPA jest niebezpieczne. Wystarczy spojrzeć na statystyki przestępczości. Co do kosztów kwestia gustu, ale ktos kto poluje na okazje lotnicze nie zapłaci 500 zł za dzienny na safari. Co do rewelacji Pani z wymiany studenckiej apropos bezpieczenstwa to rzeczywiście jest bezpiecznie niedaleko kwatery głównej policji
Nieprawda. Nie zgadzam się z tym co Pan tutaj pisze. Mieszkałam w RPA dość długo (5 lat) mam męża z RPA i naprawdę bezpeiczny kraj i bez sensu jest tak zniechęcać innych to odwiedzin tego cudnego kraju, Ceny: taniej niż u Nas w kraju. Bezpieczeństwo: bezpieczniej niż w Polsce i sympatycnziejsi,życzliwi,uśmiechnięci ludzie. Safari: warte każdej ceny. Przyroda: coś niesamowitego i trzeba koniecznie zobaczyć. Nie wiem stąd Pan wymyślił takie rewelacje,ale są nieprawdziwe. Myślę, w Polsce prędzej ktoś Pana okradnie lub będzie jakieś miał Pan przestępstwo niż w RPA i proszę tak stereotypami nie myśleć. Racje mają osoby wcześniej się wypowiadające. A co do Rainbow Tours-polecam każdemu korzytsanie z oferty tego biura ja z nimi jeżdze od 8 lat i zawsze wszystko perefkcyjne zero minusów,ceny atrakcyjne. Pozdrawiam, Karolina
karolina75, 2 grudnia 2014, 11:03 | odpowiedz
znawca
An@op
ehdokładnie to za jeden dzien w parku krugera opłata za wstęp wynosi min 300 randów czyli 100 zł. Do tego koszty noclegu, przewozu jeepem, i żarcie.
JAK CIE STAC NA RPA TO CI STAD DAC 100ZL ZA PARK NARODOWY BRZECIEZ TAKA KASA TO GROSZE A BRAK PRZEPIKENY I WARTY KAZDEGO RANDAZALOSNE TE KOMENARZE TAKICH LUDZI BRRRRR
Teraz prosimy jeszcze raz, tylko nie denerwuj sie jak bedziesz pisac. I prosze przeczytaj co napisalas zanim klikniesz wyslij. A czy to nie sa regiony eboli?
W RPA NIE MA EBOLI.
KAMIL, 2 grudnia 2014, 11:04 | odpowiedz
hejCześć wszystkim. Przeczytałem wiekszość postów i nie mogę się zgodzić z hura-optymistami i z totalnymi pesymistami. Latam rejsówkami do Kapsztadu i Johannesburga bo firma wykonuje tam prace inżynierskie. Tak się składa że nie raz byłem w Durbanie. Nie wiem skąd tyle skrajności. Nie jest ani tak dobrze jak niektórzy piszą ani tak źle. Faktem jest że Johannesburg a dokładnie mniej wiecej 70% jego powierzchni to dzielnice gdzie po zmierzchu nie chodzi się ulicami, a nawet samochodem strach jeździć. Wiem bo oberwałem gdy wracałem z klubu. W Durbanie jest troche lepiej, ale tez jest dużo dziwnych typów wałęsających się po zmroku. Pewne dzielnice Durbanu w nocy lepiej omijać. Mnie dowcipniś w Durbanie jedynie rozbił okno w samochodzie. Generalnie jak się tam mieszka to można przyzwyczaić się i nie zwraca się już uwagi na pewne rzeczy. Czasami zdarzają się przypadki „apartheidu” ale w drugą stronę, szczególnie w Soweto, gdzie po prostu biały nie powinien się zjawiać. Ktoś pisał o wstępie do parku narodowego. To nie jest 300 randów. Całość za jedniodniowy kurs jeepem ze wszystkimi kosztami to około 300 zł za dzień. To niedużo bo w Tanzanii za wstęp do parku narodowego kilimanjaro placi sie min 1000 dolców za 5 dni. Generalnie są bezpieczniejsze miejsca w Afryce np. Tanzania, Zambia. RPA wypada tak sobie. Mimo wszystko nie wyjechałbym tam z małymi dziecmi.
Johanesburg jest niebezpeiczny i tam nikt nie jezdzi turystycznie ,ale całe południe od Kapsztadu do Durbanu jest bezpieczne. W naszym kraju tez cie napadna pod disco i okno tez ci wypbija ,wiec juz bez stereotypow prosze,kraj jak kraj Polska jest nibezpieczna dla turystow i tubylcow i szczerze to wedlug statystyk wieksza przestepczosc niz w Rpa. Chcesz bezpeiczenstwa jedz do Europy Zachodniej hmm Szwajcaria itd a nie do Afryki czy Polski bo wszedzie to samo...
anestoo@op, 2 grudnia 2014, 11:07 | odpowiedz
studentka
ehRPA I MEKSYK SĄ NIEBEZPIECZNE!!!! Wietnam jest ok. W rpa i meksyku byłem to wiem. W Johannesburgu i Durbanie rabunki są na porządku dziennym. Sam byłem świadkiem jak w biały dzień „młodzież” wybijała okno samochodu. W hostelu w Durbanie spotkałem Polskę której na skrzyżowaniu gdy stanęła na czerwonym świetle wybito okno i kazano wysiadać. Zabrali jej samochód-na szczescie było ubezpieczenie. Mnie jedynie ukradli na plaży portfel z równowartością ok 100 zł. Poza tym niestety koszty safariii są o wiele wyższeeeee niż myślicie. Nie liczcie na piesze wycieczki bo to nie Europa. Jeśli chcecie zobaczyc żyrafy słonie, lwy to trzeba jeżdzić samochodem po parku a to kosztuje krocie. Jesli chcecie sie po prostu przejsc po parku Krugera to tez takiej mozliwosci nie ma bo moze coś cie zjeść po drodze. Generalnie to drogi kraj a biały człowiek jest uwazany za bogatego dlatego na promocje na miejscu nie liczcie
Jestem 22-letnią studentką, wraz z koleżanką, również blond europejką, podróżowałyśmy po Meksyku autobusami, również nocą, spałyśmy w hostelach, przejechałyśmy w jedną stronę 2640km (google maps). Nic mi nie zginęło, nic złego się nie stało, nic mi nie ukradli… Nie ma się czego bać, trzeba otworzyć się na świat, zwiedzać, obserwować, przeżywać!!! To takie smutne, że ludzie podcinają innym skrzydła! Złe rzeczy mogą nam się wydarzyć za rogiem, w domu… Nie można się ograniczać! Pieniądze Ci ukradną, trudno. Ale co zobaczysz, co przeżyjesz- tego nikt Ci nie zabierze!!!
JA SIĘ ZGADZAM Z TĄ WYPOWIEDZIĄ I FAKTYCNZIE INNI OBRZYDZAJĄ,ZNEICHĘCAJĄ PODRÓŻ PISZĄĆ REWELACJE JAK TO NIEBEZPIECZNIE A TO WSZYSTKO GLUPOTY . KTO LUBI PODROZE I TAK I TAK POJEDZIE. WARTO PODROZOWAC
ARTUR, 2 grudnia 2014, 11:09 | odpowiedz
KarolaGrz
art
artkto leci do Durbanu 18/12 ?
kto leci do Durbanu 18/12 ?Dobrze byłoby zebrać się w kilka osób, przynajmniej na dalsze wypady…
Też mi ten termin chodzi po głowie więc jak są chętni to możemy połączyć siły. Będzie bezpieczniej:)
MaciekK, 2 grudnia 2014, 12:04 | odpowiedz
skoro tak niebezpiecznie:) to niegdzie nie wyjezdzajmy ,najlpeiej siedziec w domu i pisać co slina przyniesie na jezyk na forach internetowych niebiezpiecznie=nie jade,nie wychodze z domu OK! ALE NIE OBRZYDZAM INNYM PODROZNIKOM RADOSCI Z PODROZOWANIA!!!!!!
alicja123, 2 grudnia 2014, 13:08 | odpowiedz
Avatar użytkownika
@Maciek, myślę, że trzeba byłoby rezerwować w miarę szybko. Mieszkasz w Wawie?
KarolaGrz, 2 grudnia 2014, 13:47 | odpowiedz
ewawitamwidze że sporo was zwiedzało meksyk na własną rękę ja jeszcze nie byłam, podrzućcie jakieś stronki z pociągami, autobusami w meksyku (moze ktoś ma bloga na ten temat)- bo jak jechać to zwiedzać. w tym roku wybieram się do Emiratów, Omanu a potem do Japonii. O meksyku (jak się tam poruszać mam słabe pojęcie
Witaj, stronka z autobusami w Meksyku: www.ticketbus.com.mx, zależy jaki rejon Meksyku Cię interesuje, na południu i wschodzie polecam ADO ale czasami taniej przelecisz liniami interjet lub vivaaerobus (np z Mexiko DF do Cancun często za 700 peso z ręcznym) a ADO to ponad 1500 pesos. Stronka z lotami to despegar.com lub można przez aplikację mobilną (momondo) też znaleźć loty w super cenach. Naprawdę nie warto czasami jechać kilkanaście godzin, no chyba aby zabić nockę i być w kolejnej atrakcji turyst. Jak coś potrzeba o Meksyku to pisz na priva: burgas@wp.pl, chętnie pomogę w miarę możliwości ;)
Aleks, 2 grudnia 2014, 16:17 | odpowiedz
RicziDzień dobry , czy przy wylocie z Cancun Albo z Mexico City są jakieś opłaty na lotnisku . Bardzo proszę o odpowiedz .</blockquote Nie ma
Aleks, 2 grudnia 2014, 16:21 | odpowiedz
@KarolaGrz daj do siebie kontakt. Jestem zainteresowany 18 grudnia. Jestem z W-wia
Maciek, 3 grudnia 2014, 13:08 | odpowiedz
Ja z kolegą kupiłem 2 bilety do Durbanu na 18 Grudnia. Jak ktoś jedzie w tym terminie proszę o kontakt. Może wspólnie wypożyczymy busa i pozwiedzamy. Jestem z Wrocławia. boskop znak małpy o2 pl
Bart, 3 grudnia 2014, 14:11 | odpowiedz
Do Aleksa . Bardzo dziękuję za odpowiedz .
Riczi, 3 grudnia 2014, 15:08 | odpowiedz
Wybiera sie ktoś 18.12.2013 do RPA ?
Jacek, 4 grudnia 2014, 12:34 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »