więcej okazji z Fly4free.pl

Ryanair powalczy o klientów biznesowych! Podpisał umowę z gigantem i kusi tych, którzy latają służbowo

Foto: frantic00 / Shutterstock
Ryanair i Amadeus podpisały w piątek nową umowę w sprawie dystrybucji biletów irlandzkiej linii. Ryanair nie ukrywa, że dzięki nowej umowie liczy na zwiększenie swojej popularności przede wszystkim wśród klientów biznesowych i osób realizujących podróże służbowe.

Tanie linie i globalne systemy dystrybucyjne to teoretycznie dwa bardzo odległe od siebie światy, ale Ryanairowi bardzo zależy na zwiększeniu zasięgu swojej oferty. Stąd decyzja o podpisaniu nowej umowy z Amadeusem, który jest wiodącym GDS-em, a więc globalnym systemem dystrybucyjnym, z którego usług korzystają niemal wszyscy, zwłaszcza klienci instytucjonalni.

Cel jest bowiem jasny: decydując się na wejście w bardziej ścisłą współpracę z Amadeusem Ryanair chce mocniej zainteresować sobą klientów biznesowych, a więc ludzi podróżujących służbowo. I ma ku temu silne argumenty. Bo choć irlandzka tania linia wciąż lata raczej na lotniska oddalone od centrów miast (czym zdecydowanie odróżnia się od tradycyjnych przewoźników), to w ostatnim roku zyskała dużą przewagę nad rywalami: odwoływała zdecydowanie mniej lotów niż konkurencja, miała też znacznie mniej opoźnień od pozostałych linii, czym zasłużyła sobie na tytuł najbardziej wiarygodnej linii w Europie.

„Obsługując 3 000 lotów dziennie do 225 miejsc w 36 krajach, Ryanair jest liderem w odbudowie ruchu lotniczego po COVID-19, obsługując 115% ruchu sprzed pandemii – co czyni go jednym z najbardziej niezawodnych wyborów w zakresie podróży” – czytamy w komunikacie prasowym.

„W sytuacji, gdy przedsiębiorstwa w całej Europie zmagają się z rosnącą presją ekonomiczną i inflacyjną, Ryanair zapewnia wiodące na rynku połączenia, częstotliwości, punktualność i ceny w Europie, które można teraz rezerwować za pośrednictwem platformy Amadeus Travel od końca 2022 roku. Partnerstwo wspiera wizję Ryanair, aby zwiększyć swoją widoczność i zasięg wśród klientów Amadeus, szczególnie w przypadku podróży biznesowych” – głosi dalej komunikat.

Ryanair informuje też, że „płynna integracja z przepływami i procesami rezerwacyjnymi Amadeus zapewni klientom wysoką wydajność operacyjną w wyszukiwaniu, rezerwowaniu i obsłudze treści od Ryanair, a także możliwość zaoferowania szerszego wyboru opcji podróży dla oszczędnych podróżnych”.

– Partnerstwo z firmą Aamdeus jeszcze bardziej rozszerza ofertę Ryanair i umożliwia, w szczególności klientom korporacyjnym, szerszy dostęp do naszej bezkonkurencyjnej siatki połączeń, wysokiej częstotliwości, punktualności i bezkonkurencyjnie niskich cen, gdy wracają do współpracy z kolegami twarzą w twarz – mówi Dara Brady z Ryanaira

Ryanair chce w ten sposób podczepić się pod drugi rosnący segment podróży lotniczych, czyli pasażerów biznesowych. Paradoksalnie, już przed pandemią stanowili oni całkiem spory procent wszystkich pasażerów Ryanaira: jak mówił swego czasu Michael O’Leary, prawie 1/3 pasażerów irlandzkiej linii podróżuje w celach służbowych.

Misją Fly4free.pl jest przedstawienie Ci najlepszych zdaniem naszej redakcji okazji na podróże. Opisujemy oferty znalezione przez nas w internecie i wskazujemy adresy internetowe, pod którymi samodzielnie możesz wykupić podróż lub elementy podróży. Ceny w artykułach są aktualne w chwili publikacji. Możemy otrzymywać wynagrodzenie od partnerów handlowych, do których Cię przekierowujemy.
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Ryanair powinien:- zaoferować bilety łączone z gwarantowana przesiadka - zaoferować możliwość zakupy gwarantowanego wolnego siedzenia po środku - wprowadzić jakiś sensowny system lojalnościowy z wejściem do Lounge itd Robiąc powyższe dokopie bardzo mocno liniom tradycyjnym 
michalzpoznania, 13 listopada 2022, 8:43 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »