REKLAMA

HIT! Ryanair przenosi loty krajowe z Modlina na lotnisko Chopina! Dużo nowych tras z Modlina!

Foto: modlinairport.pl
Dzisiaj w Warszawie irlandzkie linie zapowiedziały start połączeń z Modlina do Belfastu, Birmingham, Edynburga, Leeds, Newcastle, Porto, Tuluzy, Walencji. A to dopiero informacja: irlandzkie linie ogłosiły, że przenoszą loty krajowe do Gdańska i Wrocławia na stołeczne lotnisko Chopina w Warszawie!

Zostań z nami! Będziemy na bieżąco aktualizować artykuł!

Loty krajowe odbywać się będą codziennie 3 razy dziennie w obie strony, na obu trasach. Przewoźnik przeniesie loty od października, ale możliwe, że będzie to wcześniej, jeśli będzie duże zapotrzebowanie.

Ryanair ruszył z lotami krajowymi do Gdańska i Wrocławia od kwietnia 2014 r. Dzięki bardzo niskim cenom (bilety od 9-19 PLN w jedną stronę) połączenia szybko zyskały na popularności. Tylko w marcu Ryanair przewiózł na trasie Modlin – Wrocław 15,8 tys. pasażerów w obie strony i ok. 14 tys. na trasie Modlin – Gdańsk.

Ryanair nie wyklucza, że połączeń z Chopina będzie więcej, ale na razie nie chce zdradzać szczegółów. Linia podała tylko, że w tym roku z lotniska w Modlinie chce przewieźć 2,8 mln pasażerów, a z lotniska Chopina – ok. 650 tys. osób.

Wiadomo też, że przeniesienie na Chopina oznacza też na razie koniec lotów krajowych za 9 zł. Ryanair zapowiedział na konferencji, że ceny biletów na nowe połączenia z Modlina będą się zaczynały od 39 zł, a na loty krajowe do Wrocławia i Gdańska – od 49 zł w jedną stronę. To znacznie drożej niż w Modlinie, ale z drugiej strony – tyle samo, co najtańsze bilety kolejowe PKP Intercity na Pendolino.

Oznacza to, że Ryanair oprócz LOT zacznie też konkurować z koleją.

Częstotliwość połączeń:

  • Belfast, Newcastle, Porto, Tuluza i Walencja 2x tygodniowo
  • Birmingham, Edynburg, Leeds 3x tygodniowo

Chopin docelowo obsłuży 650 tys. pasażerów Ryanaira.

Ofiara własnego sukcesu?

Przeniesienie lotów krajowych to efekt przepełnienia lotniska w Modlinie.

Modlin to jedno z najszybciej rosnących lotnisk w Europie – w zeszłym roku obsłużyło 2,6 mln pasażerów, w tym licznik przekroczy 3 mln osób. Jednak z powodu dużej liczby połączeń niewielki terminal w Modlinie ma problemy z przyjęciem tak dużej liczby podróżnych. Najgorzej jest w wieczornym szczycie, gdy w ciągu godziny z lotniska odlatuje aż 7 samolotów z Ryanaira. Do tego dochodzą bardziej szczegółowe kontrole na lotniskach związane z niedawnym zamachem terrorystycznym w Brukseli. Z tego powodu już kilka tygodni temu władze lotniska poprosiły pasażerów odlatujących z Modlina w godzinach 19-22, by przybywali na lotnisko już na 3 godziny przed planowanym wylotem.

Czy to zapchanie lotniska sprawiło, że Ryanair rozwija się w Modlinie wolniej niż by chciał?

– Jeszcze ani razu nie odmówiliśmy Ryanairowi, gdy chciał uruchomić u nas nowe połączenie. Choć poinformowaliśmy ich, że obecnie nie jesteśmy w stanie realizować więcej połączeń w wieczornym szczycie – mówi w rozmowie z Fly4Free.pl Marcin Danił, wiceprezes lotniska w Modlinie.

Problem rozwiąże rozbudowa terminala, dzięki której lotnisko będzie w stanie przyjąć nawet 5 mln pasażerów rocznie. Ale warta 30 mln zł inwestycja będzie gotowa dopiero w 2018 r.

Zobacz zdjęcia z konferencji:

Przykładowe rezerwacje lotów krajowych z lotniska Chopina:

WAWGDN1WROWAW2 WAWWRO1 GDNWAW2

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Od kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Mil, 26 kwietnia 2016, 10:49 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Info roku !!!! Brawo ,dobry ruch
mezo23, 26 kwietnia 2016, 10:50 | odpowiedz
Avatar użytkownika
bye bye wizz!
namteH, 26 kwietnia 2016, 10:51 | odpowiedz
Od kiedy krajówki z Okęcia?
Lenin, 26 kwietnia 2016, 10:51 | odpowiedz
od kiedy WAW?
MaCior, 26 kwietnia 2016, 10:51 | odpowiedz
W końcu będzie można latać z miasta do miasta.
V, 26 kwietnia 2016, 10:54 | odpowiedz
Fajnie. Tylko po co te jakies zascianki brytyjskie, Leeds, Newcastle, Birmigham?
Janek, 26 kwietnia 2016, 10:56 | odpowiedz
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Od startu sezonu zimowego (koniec października), ale Ryanair nie wykluczył, że może przenieść krajówki wcześniej
Mariusz Piotrowski, 26 kwietnia 2016, 10:58 | odpowiedz
Coś czuję że te przenosiny Gdańska z Modlina na Chopina to będzie strzał w stopę, bo bardzo dużo osób szczególnie z rana przesiadało się w Modlinie na następne loty
joael, 26 kwietnia 2016, 10:58 | odpowiedz
Lecialem z modlina do gdanska. 2h czekalem w kolejce do przejscia bezpieczenstwa. Kolejka przez cale lotnisko. Poczatkowo myslalem ze cos sie stalo. Okazalo sie ze "w czwartki tak maja"
Okecie musi odciazyc Modlin, 26 kwietnia 2016, 10:58 | odpowiedz
Nareszcie krajówki pomiędzy miastami,a nie na wioskę.
kris1234, 26 kwietnia 2016, 11:00 | odpowiedz
Ekstra. Jakby jeszcze Ryan zrobił Poznań - Warszawa lub Kraków to LOT mógłby już się pakować ;)
adam, 26 kwietnia 2016, 11:01 | odpowiedz
po co idioci zadajecie to pytanie 10 razy, jak wszystko jest napisane w artykule
aasdadas, 26 kwietnia 2016, 11:03 | odpowiedz
Rozbudowa terminal w modlinie z 3 do 5 mln pasazerow jest nielogiczna. W tym tempie to jak skoncza budowac nowy terminal to juz te 5mln moze byc za malo! Czy nie lepiej rozbudowac terminal do 10mln i nie bawic sie za 2 lata w kolejne przebudowy? Przeciez ruch lotniczy w Polsce rosnie a nie maleje.
marek, 26 kwietnia 2016, 11:04 | odpowiedz
ciekaw jestem kiedy w koncu zaczna latac do Bournemouth w UK? Tylu Polakow tutaj mieszka i niestety wszyscy musza latac z Londynu. Kiedys latal a od kilku lat cisza
david, 26 kwietnia 2016, 11:04 | odpowiedz
JanekFajnie. Tylko po co te jakies zascianki brytyjskie, Leeds, Newcastle, Birmigham?
Sam jesteś zaścianek!
Olala, 26 kwietnia 2016, 11:05 | odpowiedz
Przydalby sie jeszcze Berlin.
Janush, 26 kwietnia 2016, 11:05 | odpowiedz
JanekFajnie. Tylko po co te jakies zascianki brytyjskie, Leeds, Newcastle, Birmigham?
- tam jest bardzo dużo Polonii więc jest szansa i widok na biznes
Maciek, 26 kwietnia 2016, 11:06 | odpowiedz
Avatar użytkownika
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Od 30 października - 3 zdjęcie na dole :P
wroc95, 26 kwietnia 2016, 11:07 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Chopin od 30 października
Marcin Jurkiewicz, 26 kwietnia 2016, 11:08 | odpowiedz
petarda ostra!!!
wejherowo, 26 kwietnia 2016, 11:08 | odpowiedz
Przydaloby sie polaczenie Poznan-Cork albo Poznań-Shannon, bo bieda jest. Bardziej mi sie oplaca latac z Wroclawia.
ot, 26 kwietnia 2016, 11:10 | odpowiedz
wroc95
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Od 30 października – 3 zdjęcie na dole ?
Jakby zdjecia byly wklejone tak jak na normalnej stronie, czyli jedno pod drugim a nie plnoklikacze to nie byloby durnych pytań.
Zielony, 26 kwietnia 2016, 11:13 | odpowiedz
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Odpowiedź jest w treści artykułu: od października.
Ewe, 26 kwietnia 2016, 11:13 | odpowiedz
Mam nadzieję, że z przeniesieniem krajówek na WAW nie wzrosną ceny biletów (bo jak wiadomo, WAW dla FR jest dużo droższe)
Karol, 26 kwietnia 2016, 11:15 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Szkoda że nie od czerwca.
Andre, 26 kwietnia 2016, 11:16 | odpowiedz
Avatar użytkownika
dokladnie od kiedy beda te loty na lotnisko Chopina ? ;)
michcioj, 26 kwietnia 2016, 11:20 | odpowiedz
AndreSzkoda że nie od czerwca.
szkoda, że nie od jutra
suseł, 26 kwietnia 2016, 11:21 | odpowiedz
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Cytat z artykulu, w dodatku napisany pogrubiona czcionka: "Przewoźnik przeniesie loty od października"
Anonim, 26 kwietnia 2016, 11:22 | odpowiedz
KarolMam nadzieję, że z przeniesieniem krajówek na WAW nie wzrosną ceny biletów (bo jak wiadomo, WAW dla FR jest dużo droższe)
Napewno wzrosną ,a i tak nie będą wyższe niż w Locie. Tym sposobem Ryanair zabierze polskiemu,prawie upadłemu przewoźnikowi sporą część klientów.
kris1234, 26 kwietnia 2016, 11:23 | odpowiedz
Maciek
JanekFajnie. Tylko po co te jakies zascianki brytyjskie, Leeds, Newcastle, Birmigham?
– tam jest bardzo dużo Polonii więc jest szansa i widok na biznes
To nie jest Polonia, tylko polska emigracja zarobkowa.
migot, 26 kwietnia 2016, 11:23 | odpowiedz
Oby te bilety po 9 zł nadal wrzucali ;)
Ryan, 26 kwietnia 2016, 11:26 | odpowiedz
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
"Przewoźnik przeniesie loty od października, ale możliwe, że będzie to wcześniej, jeśli będzie duże zapotrzebowanie." Czytanie ze zrozumieniem ?
Agatka, 26 kwietnia 2016, 11:26 | odpowiedz
Zielony
wroc95
MilOd kiedy przenosi lotu do Gdanska na Chopina? Czy cos wiadomo juz na ten temat?
Od 30 października – 3 zdjęcie na dole ?
Jakby zdjecia byly wklejone tak jak na normalnej stronie, czyli jedno pod drugim a nie plnoklikacze to nie byloby durnych pytań.
Jakby ludzie czytali artykuły a nie tylko nagłówki to wtedy nie byłoby durnych pytań.
Agatka, 26 kwietnia 2016, 11:27 | odpowiedz
JanekFajnie. Tylko po co te jakies zascianki brytyjskie, Leeds, Newcastle, Birmigham?
Leeds to 4, a Birmingham to 2 miasto w UK pod względem liczby ludności. Sam jesteś zaścianek
behindwall, 26 kwietnia 2016, 11:33 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Jest jakieś info, kiedy dokładnie nowe trasy pojawią się w systemie sprzedaży?
Tomasz Ośka, 26 kwietnia 2016, 11:34 | odpowiedz
Boją się Radomia, a jednak..
kosinho, 26 kwietnia 2016, 11:38 | odpowiedz
Olala
JanekFajnie. Tylko po co te jakies zascianki brytyjskie, Leeds, Newcastle, Birmigham?
Sam jesteś zaścianek!
Niektorzy mysla, ze Anglia to wylacznie Londyn i tylko tam "siedzimy". Zero logiki, ze skoro otwieraja, to tylkoz tego wzgledu, ze ludzie tego potrzebuja...
Kaczka., 26 kwietnia 2016, 11:38 | odpowiedz
Okecie musi odciazyc ModlinLecialem z modlina do gdanska. 2h czekalem w kolejce do przejscia bezpieczenstwa. Kolejka przez cale lotnisko. Poczatkowo myslalem ze cos sie stalo. Okazalo sie ze „w czwartki tak maja”
W soboty też... Leciałam w sobotę o 21.45 i o 20 na security też była kolejka na całe lotnisko...
Goja, 26 kwietnia 2016, 11:39 | odpowiedz
Brakuje połączenia Szczecin-Kraków, ryanair do dzieła :)
Majkel, 26 kwietnia 2016, 11:52 | odpowiedz
Mogliby przenieść wszystkie loty wtedy można by zrobić dolot LOTem z Poznania i wykorzystać siatkę Ryanair-a z WAW... a tak niestety nie ma sesnu lecieć do WAW i zmieniać na Modlin... :( Czy będą jakieć nowości z Poznania? Malaga? Kanary? Madryt? Barcelona?
Tomaszz, 26 kwietnia 2016, 11:54 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Może w końcu będą sensowne i racjonalne ceny lotów krajów w LOT.. Konkurencja potrafi zdziałać cuda ^^
hubson, 26 kwietnia 2016, 11:55 | odpowiedz
Avatar użytkownika
wspaniała wiadomość :)
Litania, 26 kwietnia 2016, 11:59 | odpowiedz
Nie dadzą zarobić w Radomiu na lotach...
Paula, 26 kwietnia 2016, 12:06 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Te krajówki to genialny pomysł! W końcu nie trzeba będzie tracić kasy i mnóstwa czasu na bezsensowny dojazd ;)
Calaira, 26 kwietnia 2016, 12:07 | odpowiedz
joaelCoś czuję że te przenosiny Gdańska z Modlina na Chopina to będzie strzał w stopę, bo bardzo dużo osób szczególnie z rana przesiadało się w Modlinie na następne loty
Zapomniałeś dodać, że jakieś 10x więcej osób przesiadało się na następne loty w WAW.
jaro, 26 kwietnia 2016, 12:27 | odpowiedz
Modlin teraz powinien dogadac się ze SpiritAir, żeby uruchomili loty do WRO i GDN tak jak z Radomia.
rarar, 26 kwietnia 2016, 12:36 | odpowiedz
I są już ceny. Na razie najtaniej za 49 zł.
jacek, 26 kwietnia 2016, 12:50 | odpowiedz
Zastanawiam się czemu lotnisko w Łodzi nie służy jako dodatkowe lotnisko dla Warszawy. Czas dojazdu do Warszawy podobny a dodatkowo mogliby obsługiwać województwo łódzkie.
Patos, 26 kwietnia 2016, 12:54 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Jak dla mnie godziny krajowek swietne. :) Jeszcze jakby FR w rekawy zainwestowal... :) Co na to LOT Polish Airlines? Wiadomo, co spece od markietingu wymyslily?
limaK, 26 kwietnia 2016, 13:13 | odpowiedz
I znowu to idiotyczne skomunikowanie wro-gda przez Warszawę ,do wieczora trzeba czekać na przesiadkę..
Albert, 26 kwietnia 2016, 13:14 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Po Katowicach, Berlinie i Warszawie teraz już pora w końcu na POZNAŃ!
bs13, 26 kwietnia 2016, 13:16 | odpowiedz
W końcu będzie można polecieć z Wro do GDN z krótką przesiadką w WAW:)
lukits89, 26 kwietnia 2016, 13:17 | odpowiedz
W sumie dobry ruch, licząc koszty dojazdu do Modlina to nie wychodzi tak dużo drożej, a np. 1,5 h snu więcej jest warte różnicy. Problemem są ostatnie w dniu rejsy do WAW, zdecydowanie za wcześnie, zwłaszcza z WRO
miś, 26 kwietnia 2016, 13:20 | odpowiedz
limaKJak dla mnie godziny krajowek swietne. Jeszcze jakby FR w rekawy zainwestowal… Co na to LOT Polish Airlines? Wiadomo, co spece od markietingu wymyslily?
Przygotowujemy tekst, mamy już komentarz od LO. Podobno inne targety ;)
Hubert Choroszewski, 26 kwietnia 2016, 13:26 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Hubert Choroszewski
limaKJak dla mnie godziny krajowek swietne. Jeszcze jakby FR w rekawy zainwestowal… Co na to LOT Polish Airlines? Wiadomo, co spece od markietingu wymyslily?
Przygotowujemy tekst, mamy już komentarz od LO. Podobno inne targety ?
Jestem ciekawy. Moze doloty do dlugich dystansow, ale typowe podroze po kraju (np. jednodniowki) maja raczej przegrane.
limaK, 26 kwietnia 2016, 13:34 | odpowiedz
Opcja "modlińska" to droga przez mękę dla pasażerów z południowych rejonów podwarszawskich i dalej. To znaczy z kieleckiego czy radomskiego, a nawet łódzkiego. 1) Dojazd do stolicy 2) Poruszanie się po samej W-wie, której w zasadzie nie da się ominąć 3) Dojazd do Modlina. Jednym słowem koszmar komunikacyjny połączony z kolejkami na samym lotnisku, wydłuża podróż na/ z lotniska do kilku godzin. Taki Londyn to 'tylko' 2h lotu, jednak w sumie dojazdowy dramat robi z tego 10h minimum w każdą stronę!
ATeDe, 26 kwietnia 2016, 13:34 | odpowiedz
Powinni rozważyć z Okęcia Zaventem i Berlin. Ciekawe też kiedy któryś z low costów odważy się na połączenia do Pragi i Wilna z WAW/WMI
miś, 26 kwietnia 2016, 13:37 | odpowiedz
@miś jeden low cost sie odważył (Centralwings) - z wiadomym skutkiem...
Eryk, 26 kwietnia 2016, 13:44 | odpowiedz
Eryk@miśjeden low cost sie odważył (Centralwings) – z wiadomym skutkiem…
Nie sądzę, żeby Centralwings padł akurat przez Pragę, idąc Twoim tokiem rozumowania to padli jak zrezygnowali z Pragi :-), Ryanowi też wieszczysz upadek, bo z WAW do GDN latała Air Polonia? Poza tym czasy były inne i wtedy żadne kierunki poza "zmyakowymi" nie miały szansy dłużej się utrzymać, a dzisiaj kierunki turystyczne rozwijają się w niezłym tempie.
miś, 26 kwietnia 2016, 13:59 | odpowiedz
@miś nigdzie nie napisałem, że Centralwings upadł przez Pragę, a tylko tyle, że się odważył a suma wszystkich biznesowych decyzji złożyła sie na dalsze jego losy...
Eryk, 26 kwietnia 2016, 14:08 | odpowiedz
No to skończyła się wygodna przesiadka w Modlinie. Kilka razy lecialem Wro - Wmi (2 godz. przesiadki) - Ath i było spoko. Teraz trzeba będzie poszukać np. Polskiego Busa do Berlina bo za 49 zł na Okęcie + dostanie się do Modlina to przestaje się oplacać. Choćby nawet było i 10 połączeń dziennie. Chyba ze FR będzie latac do Aten z Krakowa :)
Jedrek, 26 kwietnia 2016, 14:12 | odpowiedz
Polska jest w tyle ciągle. :) Dobrze że mam blisko Frankfurt, więc mam w czym wybierać. :) Od Ameryki aż po koniec Azji. :)
BetinafromDarmstadtandPoland, 26 kwietnia 2016, 14:23 | odpowiedz
JanushPrzydalby sie jeszcze Berlin.
Berlin masz z Rzeszowa.
Jacek, 26 kwietnia 2016, 14:49 | odpowiedz
Swoją drogą chciałbym zobaczyć miny tych ,który przez ostatnie pół roku twierdzili zacięcie,że Ryanair nigdy do Warszawy nie pójdzie bo za drogo. Dziś siedzicie cicho koledzy.
kris1234, 26 kwietnia 2016, 14:49 | odpowiedz
JedrekNo to skończyła się wygodna przesiadka w Modlinie. Kilka razy lecialem Wro – Wmi (2 godz. przesiadki) – Ath i było spoko. Teraz trzeba będzie poszukać np. Polskiego Busa do Berlina bo za 49 zł na Okęcie + dostanie się do Modlina to przestaje się oplacać. Choćby nawet było i 10 połączeń dziennie. Chyba ze FR będzie latac do Aten z Krakowa
10 razy więcej osób leciało do Modlina i dalej na przesiadkę z Warszawy niż pozostanie na przesiadkę z Modlina.
kris1234, 26 kwietnia 2016, 14:52 | odpowiedz
W systemie rezerwacji z Poznania pojawiło się ALICANTE !! od Zimy .... szkoda że nie Malaga :(
Tomazz, 26 kwietnia 2016, 15:13 | odpowiedz
@Tomazz, dzięki za info :)
Łukasz, 26 kwietnia 2016, 15:34 | odpowiedz
Czemu od listopada?
Olo, 26 kwietnia 2016, 15:37 | odpowiedz
Będą też bilety za 9zł :/ ???
Olaf, 26 kwietnia 2016, 15:45 | odpowiedz
Słabo, loty z gdańska do modlina pozwalamy na wygodne przesiadki na loty za granicę (9zł i nie trzeba było jechac do warszawy)
ola, 26 kwietnia 2016, 15:58 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Lecę do Rzymu z Modlina.Czekałem na jesienny terminarz aby kupić poranny dolot z Gdańska do Modlina i ....upa. Muszę iść do konkurencji do nijak teraz nie zdażę.
12groszy, 26 kwietnia 2016, 17:13 | odpowiedz
Avatar użytkownika
OlafBędą też bilety za 9zł :/ ???
Przecież wyraźnie jest napisane, że od 49 zł
Artur0001, 26 kwietnia 2016, 17:29 | odpowiedz
WRO - WAW - GDN za 98zł w 3 godziny licząc z przesiadką. Lodzio miodzio :)
Sly, 26 kwietnia 2016, 17:36 | odpowiedz
ale mi to hit
tomek, 26 kwietnia 2016, 17:38 | odpowiedz
adamEkstra. Jakby jeszcze Ryan zrobił Poznań – Warszawa lub Kraków to LOT mógłby już się pakować ?
No i RZESZOW!
RomanLwow, 26 kwietnia 2016, 18:36 | odpowiedz
Tez tego nie rozumiem
misio, 26 kwietnia 2016, 19:11 | odpowiedz
Eryk@miśnigdzie nie napisałem, że Centralwings upadł przez Pragę, a tylko tyle, że się odważyła suma wszystkich biznesowych decyzji złożyła sie na dalsze jego losy…
Latałem dość często Centralwings do Dublina i do dziś zachodzę w głowę, jak mogły "byznesmany" od latania położyć taki kierunek. Zresztą Aer Lingus też się wyłożył na najbardziej dochodowym destination, (wtedy latał do W-wy 7 razy w tygodniu i kazdy lot był full) nie wspominając o tym, że LOT miał również wielkie szanse, z których na własne życzenie nie skorzystał. Eh, tak to bywa. Sukces na tym kierunku Ryanair zawdzięcza idiotom z Aer Lingus'a i LOTu razem wziętym!!!
ATeDeystał!!!, 26 kwietnia 2016, 19:23 | odpowiedz
Kiedy FR poleci z KTW lub KRK do WAW? Bo obecne połączenia LOT-u to dramat - albo niewiele ich (KTW) albo drogo (KRK).
ktw_krk, 26 kwietnia 2016, 19:27 | odpowiedz
miśPowinni rozważyć z Okęcia Zaventem i Berlin. Ciekawe też kiedy któryś z low costów odważy się na połączenia do Pragi i Wilna z WAW/WMI
Ciekawe który z low costów poleci do Wiednia/Bratysławy bo praktycznie brak szybkiego i taniego połączenia
wieden, 26 kwietnia 2016, 19:33 | odpowiedz
JedrekNo to skończyła się wygodna przesiadka w Modlinie. Kilka razy lecialem Wro – Wmi (2 godz. przesiadki) – Ath i było spoko. Teraz trzeba będzie poszukać np. Polskiego Busa do Berlina bo za 49 zł na Okęcie + dostanie się do Modlina to przestaje się oplacać. Choćby nawet było i 10 połączeń dziennie. Chyba ze FR będzie latac do Aten z Krakowa
Do Aten z Krakowa będzie latać za niedługo Aegean.
ateny, 26 kwietnia 2016, 19:34 | odpowiedz
Do tej pory loty do Manchesteru i Liverpoolu były o 10 rano a teraz przenoszą je na wieczór więc nie rozumie tej bredni że wieczorem jest tłok.
Kj, 26 kwietnia 2016, 20:15 | odpowiedz
VW końcu będzie można latać z miasta do miasta.
Co z tego jak i tak słoma ci z gumiaków wyłazi
Jorge, 26 kwietnia 2016, 20:18 | odpowiedz
davidciekaw jestem kiedy w koncu zaczna latac do Bournemouth w UK? Tylu Polakow tutaj mieszka i niestety wszyscy musza latac z Londynu. Kiedys latal a od kilku lat cisza
Będzie latał jak tylko w Radomiu pas wydłuża. W końcu że wsi na wieś trzeba się dostać
Arkadiusz A londynczyk, 26 kwietnia 2016, 20:21 | odpowiedz
miś
Eryk@miśjeden low cost sie odważył (Centralwings) – z wiadomym skutkiem…
Nie sądzę, żeby Centralwings padł akurat przez Pragę, idąc Twoim tokiem rozumowania to padli jak zrezygnowali z Pragi :-), Ryanowi też wieszczysz upadek, bo z WAW do GDN latała Air Polonia? Poza tym czasy były inne i wtedy żadne kierunki poza „zmyakowymi” nie miały szansy dłużej się utrzymać, a dzisiaj kierunki turystyczne rozwijają się w niezłym tempie.
Idąc twoim tokiem myślenia to zmywasz i czyścisz kible w Pradze panie zmywak
Rocky, 26 kwietnia 2016, 20:34 | odpowiedz
ateny
JedrekNo to skończyła się wygodna przesiadka w Modlinie. Kilka razy lecialem Wro – Wmi (2 godz. przesiadki) – Ath i było spoko. Teraz trzeba będzie poszukać np. Polskiego Busa do Berlina bo za 49 zł na Okęcie + dostanie się do Modlina to przestaje się oplacać. Choćby nawet było i 10 połączeń dziennie. Chyba ze FR będzie latac do Aten z Krakowa
Do Aten z Krakowa będzie latać za niedługo Aegean.
Wiem, i mnie to nie urządza. Popatrz na ceny Greka a Irlandczyka :(. To samo z Brukselą: wro - wmi - crl (rano). Moim zdaniem w tym momencie Ryan strzela sobie tochę w kolano. Rozumiem zatkanie Modlina ale lepszym pomysłem byłoby chyba przeniesienie części lotów międzynarodowych na inne polskie lotniska. Miłego wieczoru
Jedrek, 26 kwietnia 2016, 20:54 | odpowiedz
A Stavanger jak znikło tak nie ma.
Ax, 26 kwietnia 2016, 21:51 | odpowiedz
B'ham! :D
hahaha, 26 kwietnia 2016, 22:02 | odpowiedz
Bardzo dobra decyzja biznesowa dla Ryana: latając z WMI Ryan na trasach z Wawy do Gdańska i Wrocławia nie jest ani wygodniejszy (konieczność dojazdu na lotnisko do Modlina) ani szybszy niż oferta PKP Intercity (EIP, EIC, ale takze tańszych połączeń IC) lub dojazd samochodem, stąd zapełnia samoloty miłośnikami latania za 9-19PLN, co pewnie nie jest opłacalne. Po przeniesieniu na Okęcie Ryan będzie znów atrakcyjny czasoow, stąd znajdzie pasazerów, jeżdżących dziś PKP Intercity/autem, gotowych zapłacić więcej za przylot/wylot na lepsze lotnisko => to już widać min. cena 49PLN, ale już kolejne bilety za ok. 100PLN - to wciąż atrakcyjna cena względem PKP Intercity/ceny jazdy samochodem i w taką grupę teraz Ryan będzie celował na trasach krajowych, a miłośnicy taniego latania będą wspominać za ile najtaniej udało im się kiedyś dolecieć, np, mi WMI_WRO za 9PLN+9PLN za Modlinbusa;)
mm, 27 kwietnia 2016, 7:16 | odpowiedz
Szkoda, bo do Modlina mam bliżej ,łatwy dojazd i nie jest taki labirynt jak WAW. Mogliby zostawić w okreslonych dniach tygodnia loty do Gdanska rano i powrót do Modlina wieczorem.
kamion, 27 kwietnia 2016, 10:37 | odpowiedz
namteHbye bye wizz!
a co to ma wspólnego?
mkk, 27 kwietnia 2016, 11:09 | odpowiedz
mmBardzo dobra decyzja biznesowa dla Ryana:latając z WMI Ryan na trasach z Wawy do Gdańska i Wrocławia nie jest ani wygodniejszy (konieczność dojazdu na lotnisko do Modlina) ani szybszy niż oferta PKP Intercity (EIP, EIC, ale takze tańszych połączeń IC) lub dojazd samochodem, stąd zapełnia samoloty miłośnikami latania za 9-19PLN, co pewnie nie jest opłacalne.Po przeniesieniu na Okęcie Ryan będzie znów atrakcyjny czasoow, stąd znajdzie pasazerów, jeżdżących dziś PKP Intercity/autem, gotowych zapłacić więcej za przylot/wylot na lepsze lotnisko => to już widać min. cena 49PLN, ale już kolejne bilety za ok. 100PLN – to wciąż atrakcyjna cena względem PKP Intercity/ceny jazdy samochodem i w taką grupę teraz Ryan będzie celował na trasach krajowych, a miłośnicy taniego latania będą wspominać za ile najtaniej udało im się kiedyś dolecieć, np, mi WMI_WRO za 9PLN+9PLN za Modlinbusa;)
Do pociągu wskakuje nawet na 2 minuty przed odjazdem i nikt mi nie waży walizki i jej rozmiarów oraz mnie nie przeszukuje. Na lot z Chopina muszę być z 1.5h wcześniej. Do tego lotnisko w Gdańsku też nie jest jakoś specialnie w centrum więc jeśli ceny na pendolino nie pójdą w gore to nadal dla mnie PKP będzie lepszym rozwiązaniem.
By ku waga, 27 kwietnia 2016, 21:45 | odpowiedz
Nie lotnisko "w Modlinie" tylko lotnisko Modlin w Nowym Dworze Mazowieckim szanowna redakcjo.
srytryt, 12 lipca 2016, 12:39 | odpowiedz

Do których krajów pojedziemy bez problemu? Wszystkie obostrzenia w jednym miejscu! »
REKLAMA

Uwolnij świat podróży z Fly4free.pl

Gubisz się w obostrzeniach związanych z koronawirusem? Teraz wszystkie obostrzenia przed podróżą znajdziesz w jednym miejscu. Sprawdź restrykcje przed wyjazdem do Włoch, Grecji, Wielkiej Brytanii, Portugalii, Turcji, Albanii i wielu, wielu innych krajów! Podróżuj bezpieczenie i bądź zdrów!

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.