REKLAMA

PolskiBus.com: w Polsce rynkiem rządzi cena

Polski Bus – autokarowy przewoźnik, który w czerwcu tego roku przebojem wdarł się na Polski rynek rozwija siatkę połączeń. Jak informowaliśmy w poniedziałek, spółka do posiadanych już osiemnastu nowoczesnych i komfortowych autokarów niebawem dołączy kolejnych pięćdziesiąt. PolskiBus.com: nowe autokary, nowe trasy! >>Będą one kursować na dotychczasowych trasach oraz w nowej, bardziej rozbudowanej sieci połączeń. Przyjrzyjmy się więc szerzej planom tej firmy.

Obecnie największą popularnością wśród pasażerów cieszą się trasy Warszawa – Gdańsk – Warszawa, Warszawa – Praga – Warszawa oraz Warszawa – Lublin – Warszawa. Przewoźnik odnotowuje tutaj stały wzrost sprzedaży biletów. Z kolei jak wynika z zaprezentowanych statystyk od początku swojej obecności na rynku Polski Bus przewiózł już łącznie ponad 175 tysięcy pasażerów.

Piotr Bezulski, Dyrektor Zarządzający Souter Holding Poland nie ukrywa, że rozwój firmy nastąpił szybciej, niż zakładano. – Polski rynek po prostu pozytywnie nas zaskoczył, zostaliśmy dobrze przyjęci i wypełniliśmy pewną lukę, chcemy więc nadal się rozwijać. Dowodem na to jest zamówienie kolejnych autobusów wysokiej klasy. To znak dla rynku i pasażerów, że polski rynek traktujemy bardzo poważnie i zamierzamy być na nim stale obecni – wyjaśnia Piotr Bezulski.

Berlin początkiem zmian w rozkładzie jazdy

Od 18 października skasowane zostało jedno z trzech połączeń z Warszawy do Berlina. Nie oznacza to, że przewoźnik wycofuje się z połączeń międzynarodowych. Firma za skasowany kurs chce dać pasażerom coś w zamian. Trasa P3 zostanie więc zmodyfikowana.

Już od 2012 roku autobus będzie zatrzymywał się przy berlińskim lotnisku Schönefeld/Brandenburg. Operuje z niego kilkunastu tanich przewoźników lotniczych. – Wraz z otwarciem tego lotniska (Berlin Brandenburg zastąpi lotnisko Schönefeld wraz z początkiem czerwca 2012 roku – przyp. red.) stworzy się tam duży punkt przesiadkowy i chcemy pasażerom dać możliwość dojazdu do niego naszymi autobusami – informuje Piotr Bezulski.

Nie jest wykluczone, że podobnie może być z połączeniem do Wiednia. Autobus również przejeżdża w pobliżu tamtejszego lotniska. Na razie jednak prowadzone są analizy zapotrzebowania na takie połączenie.

Zmiany czekają pasażerów w Kielcach. Tutaj Polski Bus nie będzie już zatrzymywał się na dworcu PKS przy ulicy Czarnowskiej. Nowa lokalizacja jest obecnie ustalana, przewoźnik czeka na odpowiednie pozwolenia. – Chcielibyśmy zatrzymywać się w ścisłym centrum, na przykład przy ulicy Żytniej, gdzie nasi pasażerowie mają możliwość łatwego dotarcia zarówno nocą, jak i w dzień – tłumaczy Piotr Bezulski.

Nowe połączenia już w grudniu

W nowym rozkładzie jazdy, który zmieni się już w grudniu, przeważać będą połączenia dzienne. Oznacza to, że tam, gdzie teraz Polskim Busem podróżujemy nocą będziemy też podróżować w dzień. – W pierwszej kolejności chcemy zwiększyć kursowanie autobusów na obecnych liniach, a w drugiej poszerzyć siatkę połączeń o nowe kierunki – mówi Piotr Bezulski.

Zmiany miałyby rozpocząć się jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia, kiedy to do Polski dotrzeć mają kolejne autobusy. Nowości będą wprowadzane sukcesywnie, aż do wiosny przyszłego roku, kiedy to we flocie Polskiego Busa znajdzie się łącznie 68 autokarów.

Według nieoficjalnych informacji, do których dotarło F4F – Polski Bus między innymi zmodyfikuje trasę P6, która obecnie łączy Warszawę z Kielcami, Krakowem i Katowicami. W nowym rozkładzie jazdy linia ta kursem dziennym oraz nocnym połączy Warszawę z Zakopanem. Pozostałe trasy z nowej siatki połączeń znane mają być za niespełna dwa tygodnie.

Rozwój siatki połączeń ma nastąpić między innymi na południu kraju. Rozważana jest trasa, która połączyłaby na przykład Lublin z Rzeszowem i dalej z Krakowem, a nawet Katowicami. Być może utworzone zostanie również połączenie obsługujące trasę z Poznania do Wrocławia, Katowic i Krakowa. – Jesteśmy obecnie na etapie uzyskiwania zezwoleń, dlatego teraz nie mogę podać ani też potwierdzić żadnych informacji dotyczących obsługiwanych w przyszłości miast. Nie wykluczamy natomiast, że wraz z ich uruchomieniem zorganizujemy promocję dla pasażerów – dodaje Piotr Bezulski.

Z naszych informacji wynika, że w zmienionym rozkładzie jazdy ma znaleźć się również nowe połączenie obsługujące koleją europejską stolicę. Wszystko wskazuje, że może to być na przykład Budapeszt, choć na razie nikt tego oficjalnie nie potwierdza.

Radomianom nie mówimy nie

Spora grupa mieszkańców Radomia czyni starania, aby Polski Bus zatrzymywał się w ich mieście. – Znam sprawę i wiem o staraniach tych mieszkańców, na razie nie ma takiej możliwości, aby ekspresowe połączenie (P6) z Warszawy do Krakowa i Katowic miało dodatkowy przystanek w Radomiu. Pasażerom z Radomia nie mówimy jednak stanowczego nie, bo firma cały czas rozeznaje rynek. Być może będzie możliwe stworzenie zupełnie nowej extra linii łączącej stolicę z Radomiem. Na razie jednak żadnej deklaracji składać nie chcę – mówi Piotr Bezulski.

Pierwszy stacjonarny punkt sprzedaży biletów

Na dworcu PKS w Gdańsku w punkcie jednego z biur podróży kilka dni temu Polski Bus zdecydował się uruchomić sprzedaż biletów. Podobny jeszcze w tym tygodniu zostanie uruchomiony w Warszawie. – Takie punkty otwieramy w tych miejscach, w których ruch podróżnych jest największy. Pasażerowie pamiętać jednak muszą, że zawsze oferta internetowa będzie dla nich najkorzystniejsza. To dlatego, że tam, gdzie bilety sprzedawane są za gotówkę ich cena będzie o kilka złotych wyższa – dodaje Piotr Bezulski.

Pasażerów ucieszy zapewne fakt, że teraz bilety będzie można kupić nawet do piętnastu minut przed odjazdem. Do tej pory sprzedaż kończyła się na godzinę przed odjazdem. – Zauważyliśmy, że wielu pasażerów przychodzi do miejsc odjazdu naszych autokarów i dopiero wówczas próbuje zakupić bilety. Aby im to umożliwić zdecydowaliśmy, że będą to mogli zrobić nawet tuż przed odjazdem – mówi Piotr Bezulski.

Strategia to niskie ceny i pojemne autobusy

– Nasza strategia to dalsze utrzymanie niskich cen. W przeciwieństwie do innych krajów, to ona rządzi komunikacją w Polsce. Dla pasażerów głównym kryterium nadal jest cena za przejazd – ocenia Piotr Bezulski. W obecnej flocie firma posiada 18 autobusów Van Hool Altano, które mogą zabrać 70 pasażerów. Teraz podpisała umowę na 30 kolejnych takich samych oraz 20 dwupokładowych Van Hool Astromega mogących zabrać 89 pasażerów. – Im większa ilość miejsc w autobusie tym bardziej sprzyja to niskiej cenie za przejazd dla pasażera – zachwala Piotr Bezulski.

Zdradza też, że firma stara się, aby ceny biletów zawsze były konkurencyjne w stosunku do innych przewoźników. Już teraz uważna osoba, która szuka najtańszego połączenia znajdzie w tygodniu od poniedziałku do czwartku przejazd do Berlina, Pragi, Bratysławy, czy Wiednia za nie więcej niż 60 złotych w jedną stronę. To zdecydowanie mniej niż konkurencja, która przy mniejszej pojemności autokarów takiej ceny zaoferować nie może.

Co do samej konkurencji, to jest ona oceniana przez przewoźnika jako pozytywne zjawisko zarówno dla pasażerów jak i dla stałego podwyższania jakości usług. – Nie boimy się konkurencji – mówi otwarcie Piotr Bezulski. – Chcemy konkurować z takim kolejowym przewoźnikiem jak PKP Inter City, czy TLK. Oceniamy ich jako naszych największych konkurentów.

Internet na razie tylko w Polsce

Polski Bus pracuje nad rozwiązaniem pozwalającym na korzystnie z internetu również poza granicami kraju. Obecnie z darmowego WiFi można korzystać jedynie na terenie Polski. – Mamy problemy z zakupem usług internetowych poza granicami kraju. Przepisy nie pozwalają operatorom zawierać umów z firmami, które nie mają w danym kraju siedziby. Ta niedogodność nie powinna jednak znacząco wpływać na jakość naszych usług zważywszy, że 80 procent usług świadczymy w Polsce. Niemniej jednak cały czas pracujemy nad tym, aby ją jak najszybciej usunąć – wyjaśnia Piotr Bezulski.

Euro 2012 raczej nie przyniesie nowości

Na Euro 2012 Polski Bus nie przewiduje uruchamiania nowych połączeń. – Nasza obecna siatka połączeń obsługuje praktycznie wszystkie miasta, w których będą odbywały się mecze. Dodatkowo wszystkie one mają połączenia z Warszawą. Piotr Bezulski dodaje, że może powstać pytanie, czy oprócz skomunikowania z Warszawą nie należałoby skomunikować tych miast ze sobą np. Wrocław – Poznań – Gdańsk. Ale, jak zastrzegł, jest to przyszłość i być może kolejna faza rozwoju firmy.

Sam zarządzaj rezerwacją

W niedalekiej przyszłości Polski Bus uruchomi internetowy system zarządzania rezerwacją. Można będzie nie tylko zwrócić bilet, ale też zmienić daty wyjazdu – zapewnił Piotr Bezulski.

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free, aby dodać komentarz.
czyli o Łodzi nic nowego.
krys, 27 października 2011, 9:23 | odpowiedz
Rewelacja!!! Dzięki Fly4Free mam już bilety z Berlina Brandenburg na Teneryfe, a tu taki news. Teraz nie pozostaje nic innego, jak przypilnować promocji i tanio dojechać na lotnisko z Polski :-)
skaut, 27 października 2011, 9:27 | odpowiedz
@Nasza strategia to dalsze utrzymanie niskich cen...i niskich zarobków dla kierowcow...
uabus, 27 października 2011, 9:30 | odpowiedz
krys, w z Warszawy do Berlina nie "zahacza" o Łodź?
skaut, 27 października 2011, 9:31 | odpowiedz
przydałoby się jakieś połączenie z Rzeszowa :/
ricz, 27 października 2011, 9:40 | odpowiedz
Ale z Gdańska do Berlina cisza czy coś wiecie jest szansa na to połaczenie ?
Adam, 27 października 2011, 9:44 | odpowiedz
oni ten system rezerwacji robia odklad tylk oweszli do Polski - cos wam slabo to idzie i ciagle te zapewnienia - juz za chwile juz za moment - przeciez to miesiac roboty dla normalnej firmy internetowej
Marcin, 27 października 2011, 9:52 | odpowiedz
było można kupić maksymalnie godzinę przed odjazdem? a widziałem raz ludzi kupujących bilet z laptopa (podlaczajac sie przez wifi z autobusu;) na dosłownie kilka sekund przed odjazdem;))
gsh, 27 października 2011, 9:55 | odpowiedz
@skaut zahacza, ale co z tego, jak z Łodzi w ogóle jest mało tras i kursów gdziekolwiek i trzeba specjalnie jeździć do Warszawy.
krys, 27 października 2011, 10:01 | odpowiedz
@krys, wiesz, ja też uważam że w tym mieście powinno więcej się dziać i jest na to potencjał. Możemy mieć nadzieję, że Łódź Fabryczna zostanie wybudowana w terminie, a następnie tunel pod Łodzią powstanie w szybkim tempie.
skaut, 27 października 2011, 10:07 | odpowiedz
@skaut w tym mieście to w ogóle powinno się coś dziać, bo jest pod każdym względem kompletnie zaniedbane. Trzecie co do wielkości w Polsce a nic tu nie ma. Mieszkam tu od ponad roku i drugiego tak fatalnego miasta w życiu nie widziałem (przy tak dużym potencjale). Łódź Fabryczna to przyszłość i dzięki temu zapewne i PolskiBus poszerzy kiedyś swoją ofertę i tutaj, a co poza tym? Jakoś nie widzę konkretnych perspektyw na rozwój Łodzi. I co z infrastrukturą? Dróg w gorszym stanie niż w Łodzi, przepraszam, ale w Polsce nie ma. Czasami jest mi na rękę pojechać z Wawy np do Krakowa, bądź Wiednia, bo tutaj mam rodzinę, ale mieszkam teraz w Łodzi i jednak stąd życzyłbym sobie i wszystkim Łodzianom więcej tras i kursów PB.
krys, 27 października 2011, 10:25 | odpowiedz
RADOM Jaki byłby problem zrobić PRZUYSTANEK na obwodnicy Radomia, gdzies koło Selgrosa albo na wylocie juz na Kielce? Wtedy autobus by sie zatrzymywał na 5 minut ! i jechał dalej ni emusi wjezdzać do centrum Radomia. Pozdr.
Pit, 27 października 2011, 10:32 | odpowiedz
Najbardziej podoba mi się pomysł z zatrzymywaniem się na Schonefeld. To jedno z lotnisk z których najczęściej latam.
Ula, 27 października 2011, 10:45 | odpowiedz
Popieram przedmówczynię. Dojazd na lotnisko w Berlinie to strzał w dziesiątkę. Nareszcie bez większych kombinacji (dojazd kolejką czy nocnym autobusem na lotnisko etc.) będzie można robić kombosy z easy-jetem:)
alav, 27 października 2011, 10:59 | odpowiedz
A skąd bierzesz dobre oferty lotów z Berlina?
Daro, 27 października 2011, 11:27 | odpowiedz
@ Daro Jak to skąd ? :) http://www.fly4free.pl/promocje-lotnicze-na-poludnie-maroka-agadir-z-berlina-od-215-zl/ http://www.fly4free.pl/promocje-lotnicze-teneryfa-294-zl-lizbona-315-zl-easyjet-berlin/
Hubert, 27 października 2011, 11:35 | odpowiedz
PB nie może się zatrzymywać za często, bo to nie PKS ...
Mati, 27 października 2011, 12:11 | odpowiedz
No tak, ale pewnie dobrych ofert jest więcej niż wy opisujecie. Myślałem tutaj o jakimś niemieckim serwisie.
Daro, 27 października 2011, 12:11 | odpowiedz
grunt, ze pewnie do lublina zwiekszy sie ilosc polaczen. rzeszow.. dobrze by bylo, do tego katowice, kraków, i mozna latac.
Michal, 27 października 2011, 12:24 | odpowiedz
Mati: to niech nie wjezdza do Kielc, tylko tez sie zatrzymuje przy obwodnicy to zaoszczedzi 40 minut
Pit, 27 października 2011, 12:46 | odpowiedz
Ciekawe czy pojawi się jakieś nocne połączenie Wrocław - Kielce -Lublin, podobne większe przystanki jak pociąg Bolko, który kiedyś był świetnym rozwiązaniem nocnym o 22. Teraz są tylko połączenia rano i traci się pół dnia na dojazd zamiast nocy. :|
igi, 27 października 2011, 12:53 | odpowiedz
raczej mozemy miec zyczenia, a pojawiaja sie roszczenia, jakby to ktos z polskiego busa zamierzal na zlosc, ze nie bedzie sie zatrzymywal w danym miescie. tez autobus jedzie, strzelam ze z krakowa i jesli zabieralby ludzi z radomia, mogliby oni wykupic wiekszosc miejsc za niskie ceny (bo nawet najdrozszy bilet niemoglby byc powiedzmy po 20-30 zl, bo taniej z radomia jezdza inni) i w rezultacie bylby pusty autobus z krk-radomia (bo miejsca bylyby juz porezerwowane dla tych co wsiada w radomiu). a dopiero z radomia do wawy jechalby zapelniony. widzicie logike? bardziej oplaca sie wziac komplet z krakowa. to takie luzne przemyslenia, ale widocznie nie oplaca sie robic polaczenia waw-radom, bo gdyby sie oplacalo, to by takie bylo.
Michal, 27 października 2011, 12:57 | odpowiedz
Ciekawe czy będą jakieś nowe połączenia ze Szczecina?
majkel, 27 października 2011, 13:20 | odpowiedz
Oczywiscie, ze sie zgadzam, ze dla samego polaczenia Wawa- R-m sie nie opłaca, bo sa inni przewoznicy, ktorzy tylko z takich polaczen zyja. Jednak ja mowie bardziej pod katem polaczen R-m - Krk, ale oczywiscie to tez sa zyczenia, a nie roszczenie :) Pozdrawiam
Pit, 27 października 2011, 13:21 | odpowiedz
z tego co rozmawialem kiedys z kierowca maja oni jakies dotacje w pewnej wysokosci od samorzadow (jak PKS). nie sa to oficjalne informacje. moze problem tkwi w tym ze takie polaczenie nie jest dofinansowywane.
Michal, 27 października 2011, 14:04 | odpowiedz
Brawo Polski Bus. Świetna jakość usług, świetne ceny! Powodzenia w dalszej ekspansji. Zawsze polecam wszystkim znajomym! :)
Vojtas, 27 października 2011, 14:42 | odpowiedz
Po uruchomieniu nowego odcinka A1 aż się prosi o połączenie Gdańsk-Toruń-Łódź-Częstochowa-Katowice. Mam nadzieję, że Polski Bus znajdzie ze 2 wozy na tę trasę...
jobi, 27 października 2011, 14:44 | odpowiedz
Witam. Dużo osób podróżuje z Elbląga i okolic w kierunku Gdańska i Warszawy. Warto aby POlskiBus nie zapominał także o tych pasażerach. W tym momencie połączenie z Ostródy nie jest do końca satysfakcjonujące.
Chris, 27 października 2011, 14:51 | odpowiedz
Elbląg i tak ma dobre połączenie ze stolicą. Lokalny pks jest i tak jednym z leprzych w kraju. Dodatkowo ELbąg jest zbyt blisko Gdańska. Widzde, że sie tworzy sie koncert życzeń, z reguły mało realnych.
rafał, 27 października 2011, 16:04 | odpowiedz
Wszystko fajnie tylko szkoda, że nie widzą potencjału dla trasy Radom-Warszawa... Byłbym z pewnością stałym klientem przy konkurencyjnych cenach i dobrych godzinach odjazdu.
dzarek, 27 października 2011, 16:42 | odpowiedz
a tu jakiś koncert życzeń?
tobe, 27 października 2011, 16:48 | odpowiedz
Też mam wrażenie, że tu życzenia. Kolejny wątek o PB, który się w taki przeradza. Zupełnie jakby myślano, że to pomoże w doborze trasy do miasta A czy B, do tego w pasujących dla danej osoby godzinach :)
Kubaaj, 27 października 2011, 17:12 | odpowiedz
takie tam gadanie, jak w kazdym wątku. a co, liczyliscie na merytoryczne dyskusje odnosnie wyposazenia i osiągów floty ;). w kazdym watku sa takie gadki, lub ludzie chwala sie nabytymi tnaimi biletami ;)
Michal, 27 października 2011, 17:43 | odpowiedz
Mi absolutnie nie przeszkadza. Ot, taka dygresja. Też bym miał życzenie co do kilku połączeń :)
Kubaaj, 27 października 2011, 17:57 | odpowiedz
K R A K Ó W - L U B L I N może moje modlitwy zostaną wysłuchane ;D
mvciek, 27 października 2011, 18:54 | odpowiedz
jechalem w minionym tygodniu z warszawy do bydgoszczy i mialem wrazenie, ze w toruniu wsiadlo kilka osob z czyms na ksztalt biletu. ale moge sie mylic. w sumie od dawna dziwie sie, ze pb nie zawiera umow z kasami biletowymi na dworcach lub biurami podrozy na sprzedaz ich biletow. troche to dziwne, bo sama sprzedaz internetowa to za malo, zwlaszcza dla tradycjonalistow lub osob starszego pokolenia. sam bylem swiadkiem, jak kierowca odmawial sprzedania biletu na przejazd, choc autobus byl prawie pusty a chetnych na przejazd wielu.
egg, 27 października 2011, 19:44 | odpowiedz
trudno żeby nie odmówił sprzedaży biletu skoro nie może sprzedawać biletów...
Chaosu, 27 października 2011, 20:04 | odpowiedz
Myślicie że cena 60 złotych np. do Wiednia to już jest niska cena?? Zapewniam, że jest to i tak wystarczająco dużo i są jeszcze spore możliwości na obniżki. 70 osób po 60 pln daje 4200 pln za kurs w jedną stronę, co przy około 750 km (Warszawa - Wiedeń) daje i tak ponad 5 pln za 1 km trasy. A co to oznacza dokładniej można spytać znajomego przewoźnika. Więc należy jednak dalej naciskać na nowe trasy i duże obniżki - bo na prawdę jest z czego !!
all, 27 października 2011, 21:53 | odpowiedz
A ta linia Wawa-Zakopane nie będzie zahaczać o Łódź?:(
Ewa, 27 października 2011, 23:04 | odpowiedz
@Chaosu rozumiem, ze gdybys prowadzil jakikolwiek biznes i przyszli do ciebie klienci z zamiarem skorzystania z twojej oferty, odmowilbys? to, ze kierowcy nie moga srzedawac biletow, czyli podejrzewam przyjmowac gotowki, jest pewnie jakas strategia. przyznasz, ze niezrozumiala.
egg, 28 października 2011, 2:12 | odpowiedz
@ egg ale to nie kierowca prowadzi biznes - on jest tylko pracownikiem i postępuje wg narzuconych mu przez pracodawcę reguł (zrozumiałych czy nie, to inna sprawa)
pm, 28 października 2011, 9:04 | odpowiedz
All - jak jesteś taki mądry to sam rób biznes. Ciekawe czy ci się uda? Chyba z tych pieniędzy trzeba zapłacić ludziom z firmy (nie tylko kierowcom!), opłacić serwisy busów, lokale itp. Na chwilę obecną PB na pewno nie zarobił na czystko nawet 1 złotego. Ciągle tylko inwestuje z myślą o długofalowych przychodach. Powinniśmy być wdzięczni za jego obecność na polskim rynku i ceny. Znajdź innego przewoźnika, który przewiezie cie za takie pieniądze do Wiednia czy innego miasta. Echhh Polacy.
Antoś, 28 października 2011, 9:26 | odpowiedz
Ewa, też bym bardzo chciała, żeby przez Łódź do Zakopanego jechał bus, nawet jeden tylko... Bardzo brakuje z Łodzi połączenia na południe, czy to Zakopane czy chociaż Krk.
Beata, 28 października 2011, 10:22 | odpowiedz
@Egg Co takiego jest niezrozumiałe dla Ciebie? Jeśli kierowca miałby sprzedwać bilety to: - autokar musiał by być zaopatrzony w bileterkę ale w tym konretnym przypadku musiala by być ona "sprzęgnięta" z systemem bo wyobrźmy sobie sytuację że zostało jedno wolne miejsce. Ktoś w Bydgoszczy wsiada i kupuje u kierowcy bilet a w tym samym czasie ktoś w Toruniu rezerwuje bilet. Taki termianl to są jednak jakieś koszty; - ktoś musiałby te pieniądze od tego kierowcy przyjąć i rozliczyć, niezależnie czy będzie to osoba zatrudniona czy zewnętrzna firma to też sa jakieś koszty które przecież chcemy obniżyć; Zakładamy też taką sytuacje że ludzie którzy zostali odprawieni z kwitkiem w Katowicach czy gdzieś tam, o polskimbusie już wiedzą więc jeśli będą chciały jechać następnym razem to kupią bilet wcześniej. Zastanawiające jest to że to co funkcjonuje w innych krajach (UK USA Kanada) w polsce jest problemem. Ale jak widać polskibus wychodzi tym ludziom niedorajdom na przeciw. Wyjść jest kilka: 1. postawienie na przystankach "kiosków" internetowych z dostępęm tylko do strony PB. Podchodzisz zamawiasz, spisujesz numer i gotowe. 2. Możliwość kupna biletu w agencjach turystycznych lub innych punktach ale oczywiście za nieznacznie wyższą cenę.
Adam, 28 października 2011, 11:38 | odpowiedz
przydalaby sie trasa Gdansk-Wroclaw
maciej, 28 października 2011, 16:36 | odpowiedz
A może by tak Kraków - Katowice - Wrocław - Drezno? :]
Vojtas, 28 października 2011, 20:33 | odpowiedz
a moze moderator tej strony zrobil by jakies glosowanie dla nas i wtedy wyniki mozna by przekazac polskiemu busowi i by wiedzial jakie trasy potrzebujemy
dzinks0, 28 października 2011, 22:29 | odpowiedz
Fakt, tras z Łodzi zdecydowanie za mało. Trzecie co do wielkości miasto w Polsce a jak zwykle pominiete.
Iskiera, 29 października 2011, 9:29 | odpowiedz
@Adam, @egg: Zapommnieliście jeszcze o jednym problemie związanym ze sprzedażą biletów w autobusie za gotówkę. Ten problem to urząd skarbowy i skomplikowanie rozliczeń w związku z obowiązkiem posiadania kas fiskalnych.
jackii, 29 października 2011, 12:27 | odpowiedz
To i ja sobie zażyczę w koncercie :) Więcej z Łodzi, do Łodzi i przez Łódź! Jeźdżę z PB raz na miesiąc albo i lepiej, ale powoli mi się trasy łódzkie kończą :(
Roku, 29 października 2011, 15:54 | odpowiedz
Każdemu po blancie na drogę bus będzie dawać i będzie radoha w busach i siemańska atmosfera - co nie ???
lubiedobuzipodawac, 29 października 2011, 18:26 | odpowiedz
Jezdze na Balkany niestety koleja i znam ceny.Autobus na Wegry bylby dobrym rozwiazaniem. Wiem ze w niektore dni jedzie sporo obcokrajowcow/azjatow w interesach do Budapesztu i zaraz wracaja/. Gdyby lokalizacja przystanku bylaby blisko Keleti to juz otwarta droga dalej na prawie cale Balkany /Belgrad Bar Sofia Saloniki Bukareszt/
Maciej 49, 4 listopada 2011, 20:03 | odpowiedz
informacja od kierowcow z PB: trasa Zakopane sprzedaż ruszy 11 listopada 2011
emsi, 7 listopada 2011, 10:15 | odpowiedz
a wiadomo jak będzie przebiegać trasa do Zakopanego??
Przemek, 7 listopada 2011, 10:34 | odpowiedz
emsi może coś więcej wiesz??
maniek, 7 listopada 2011, 14:24 | odpowiedz
==> Przemek Warszawa - Kielce - Kraków - Zakopane, powrót w odwrotnej kolejności :)
Konrad Trela, 7 listopada 2011, 20:18 | odpowiedz
Wrocław - Berlin przydałby się ogromnie !!
piotr, 14 listopada 2011, 13:47 | odpowiedz
pattaya plaża
Najlepsza oferta

Pattaya na 9 dni za 2190 PLN

Kamil Walinowicz | 2019-01-18 19:51
REKLAMA
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.
porównaj loty, hotele, lot+hotel