REKLAMA

PolskiBus.com: nowe autokary, nowe trasy!

Mamy dla was doskonałą wiadomość. Zastanawialiście się, jak tam idzie Polskiemu Busowi i czy się utrzyma na naszym rynku? Otóż idzie na tyle dobrze, że firma zamówiła kolejne 50 autokarów (do tej pory po polskich drogach jeździ 18 busów z bocianem Ziggi) i zapowiada kolejne trasy.Roger Bowker, Dyrektor Generalny Souter Holdings Poland, właściciela marki PolskiBus.com zdradził nam, że w ciągu pierwszych trzech miesięcy działalności PB przewiózł 175 tysięcy pasażerów.

Zamówienie na 50 nowych autokarów składa się z 30 pojazdów TD 921 Altano i 20 dwupokładowych TD 927 Astromega, wyprodukowanych przez belgijską firmę Van Hool. PolskiBus.com przewiduje, że nowe autokary zostaną wprowadzone między grudniem 2011 a kwietniem 2012 r. na istniejących trasach (zwiększając częstotliwość połączeń) oraz na nowej, szerszej sieci tras, która ma zostać
wkrótce ogłoszona.

Już niedługo będziemy mieć dla was więcej informacji na ten temat.

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free, aby dodać komentarz.
Nadzieja jest na Lwów :D
Luc, 24 października 2011, 11:28 | odpowiedz
Kopenhaga por favor :)
Zbyszek, 24 października 2011, 11:30 | odpowiedz
LWÓW jak najbardziej!
gsh, 24 października 2011, 11:35 | odpowiedz
jak to się ostatnio mówi: "lubię to!" :) czekam na Katowice-Wrocław!!!
siudamac, 24 października 2011, 11:37 | odpowiedz
Pewnie dołączą kolejne miasta jak: Rzeszów, Białystok, Olsztyn, itd. Dobrze!
Kubaaj, 24 października 2011, 11:40 | odpowiedz
Konradzie, jesteś w stanie zdradzić źródło informacji? Tak się składa, że poza faktem korzystania z Polskiego Busa (kiedy jestem w Polsce) stał się on tematem mojego courseworka (nota bene na szkockim uniwersytecie ;). Będę wdzęczny za pomoc. Pozdrawiam!
neonet, 24 października 2011, 11:43 | odpowiedz
a może: Warszawa -> Zielona Góra Warszawa -> Jelenia Góra / Kłodzko ...czyli dotarcie w południowo-zachodnie rejony Polski, jadąc np "gierkówką" do Częstochowy, a później przez Opole i A4 dalej na zachód. w tej chwili dojazd zwłaszcza do Jeleniej Góry, pociągiem to droga przez mękę - alternatywa w postaci samolotu odpada bo i tak z Wrocławia połączenia zajmują jeszcze sporo czasu. Podobnie Kłodzko. A przecież Polska Centralna raz na jakiś czas też chętnie by się wybrała w Sudety - Kotlina Kłodzka, Karkonosze...
dolnoślązak ;), 24 października 2011, 11:48 | odpowiedz
o właśnie - Warszawa-OPOLE!
dolnoślązak ;), 24 października 2011, 11:49 | odpowiedz
Obstawiam, że kolejna baza w Katowicach (ew. Krakowie) i trasy A4 do Wrocławia (Drezna), A4/S3 do Szczecina oraz perełka trasą A1 do Gdańska. Ewentualnie baza w Gdańsku i tasy S6 do Szczecina, S5 do Poznania (Wrocławia) oraz A1 do Katowic.
leemc, 24 października 2011, 11:52 | odpowiedz
Pcim dolny - Międzychód :)
Mati, 24 października 2011, 11:56 | odpowiedz
@Neonet: Konrad chwilowo jest w terenie, więc odpowiem za niego. Żródłem informacji jest PolskiBus. Odnośnie nowych tras: więcej informacji (konkretów) podamy najpewniej jutro. Mogę napisać tylko tyle, że będziecie zadowoleni:)
Ewelina, 24 października 2011, 12:02 | odpowiedz
dla tanio latających życzymy: Dresden, Kaunas, Vilnius, Brno i częściej Berlin i starczy ;)
tanieLatanie, 24 października 2011, 12:14 | odpowiedz
fajnie fajnie, moim zdaniem zafundują nam dodatkowe 2 bazy, jedną na północy (Gdańsk), drugą na południu (Kraków lub Katowice). a może i Poznań i Białystok...? W każdym bądź razie - super informacja :) Żeby tylko jeszcze trochę jeździli...
Bartek, 24 października 2011, 12:16 | odpowiedz
lubię to!!!
Marcin, 24 października 2011, 12:16 | odpowiedz
W koncu rynek trasportu w Polsce zaczyna hulać! Nie dość ze ryanair chce otworzyc bazy, to jest PB :)
KAsia, 24 października 2011, 12:23 | odpowiedz
a kto wie kiedy pojawią się bileciki na koniec grudnia/styczeń?
Julia, 24 października 2011, 12:25 | odpowiedz
Jak włodaże PB to czytają, to niech myślą o Kijowie! To jest dopiero dobra baza do lotów, a spokojnie w zasięgu podrózy autokarem. Dwie trasy. Można nawet taką pętelkę w dwie strony: Kraków - Rzeszów - Przemyś - Lwów - Kijów - Warszawa i w drugą stronę. Odcinek Lwów - Kijów, Kijów - Lwów wymagałby jednak biura sprzedaży na UA. A jak to niemożliwe to Warszawa - Kijów i Kraków - Kijów przez Lwów.
Guzik, 24 października 2011, 12:27 | odpowiedz
Liczę na częstsze kursy z Warszawy do Białegostoku:) Dzięki fly4free za świetną informację!:) Mam nadzieje,że będę mogła częściej tam bywać:)
Kinia, 24 października 2011, 12:29 | odpowiedz
Wy to macie wtyki! Superowo!
Glonek, 24 października 2011, 12:33 | odpowiedz
Gdańsk-Szczecin Berlin, Gdańsk-Olsztyn-Wilno (na tej trasie monopol prawie ma PKS Gdańsk i drogi jak diabli)
Adam, 24 października 2011, 12:40 | odpowiedz
chciałoby się: kraków-katowice-wrocław-berlin
pm, 24 października 2011, 12:48 | odpowiedz
poproszę więcej tras i kursów z Łodzi, bo jest ich żałośnie mało. Nie pogniewałbym się np. na Łódź - Wiedeń.
kris, 24 października 2011, 12:52 | odpowiedz
Szkoda tylko, że to nie polska firma. Ktoś wie dlaczego upadł Polski Express?
Kubaaj, 24 października 2011, 12:55 | odpowiedz
Gdańsk-Szczecin Berlin jest prawie pewna, na 100% bedzie szczecin - Berlin. Moze tez poznań? Ciekawie sie zaczyna robic :)
KAsia, 24 października 2011, 12:55 | odpowiedz
@Kubaaj Białystok jest od samego początku :) Mam nadzieję, że przedłużą trasę na Litwę. Z Kowna lata ryanair i jest to geograficznie najbliższe lotnisko z Białegostoku, ale póki co dojazd tam jest drogi, wiec jak cos musze jezdzic do Łodzi
konradk - wpzlecenia.pl, 24 października 2011, 12:56 | odpowiedz
no właśnie szkoda że to nie polska firma, ale jak widać Polakom się nie opłaca wozić ludzi za np 35 zł, PKSy bankrutują, a PolskiemuBusowi jakoś opłaca się robić promocje nawet za 1 zł.
greg, 24 października 2011, 12:59 | odpowiedz
jestem pewien (mam nadzieję), że jedną z następnych tras będzie Warszawa - białystok - Suwałki - Kowno - Wilno albo Warszawa - Łomża - Suwałki - Kowno -Wilno
Macias, 24 października 2011, 13:04 | odpowiedz
Poznań-Kraków, albo chociaż Wrocław-Kraków, żeby zredukować katorżnicze i niezasłużone 8 godzin pociągiem...
martusia, 24 października 2011, 13:09 | odpowiedz
Pfff, a co za różnica, czy polska czy nie polska? Ważne, że jeździ w Polsce, ważne, że daje miejsca pracy polskim kierowcom. A że zyski idą do Szkocji? Ja wolę, by zarabiał na nas Szkot i dawał usługi, z których chce się korzystać, niż by zarabiał Polak i proponował standard PKS. W końcu przecież każdy mógł ten biznes rozruszać :). Latam liniami irlandzkimi i węgierskimi (Ryanair i Wizz Air), mogę jeździć szkockim busem :D
Guzik, 24 października 2011, 13:09 | odpowiedz
Ciekaw jestem jak będzie np. Warszawa - Kowno - Wilno jak zareaguje Simple Express , czyżby szykowała się nam niezła wojenka cenowa ???
matys, 24 października 2011, 13:12 | odpowiedz
@Ewelina, dzięki ;)
neonet, 24 października 2011, 13:14 | odpowiedz
GDAŃSK -BYDGOSZCZ-POZNAŃ -KRAKÓW ! plissssssssssssss :}
neronek, 24 października 2011, 13:27 | odpowiedz
dlaczego nie ma połączenia Północ Południe ?? omijając Warszawke
neronek, 24 października 2011, 13:29 | odpowiedz
@Neronek bo baza jest w Warszawie.
DaBomb, 24 października 2011, 13:44 | odpowiedz
niech mi ktoś powie, dlaczego brak w ofercie np. trasy łódź-kraków?
kris, 24 października 2011, 13:46 | odpowiedz
Wawa-Ukraina by im się opłacało uruchomić bo nie ma tam chyba żadnej konkurencji, a na Litwę juz jeździ tani Simple Express
gsh, 24 października 2011, 13:55 | odpowiedz
więcej tras z Łodzi !!! (najlepiej Kraków, Wiedeń, Lwów ) ;)
emaila, 24 października 2011, 14:02 | odpowiedz
Lwów!!!
byy, 24 października 2011, 14:04 | odpowiedz
Wydaje mi się, że ze Lwowem może być problem ze względu na granicę UE.
Daro, 24 października 2011, 14:23 | odpowiedz
MYSLĘ ZE KIERUNEK WSCHODNI TZN ZACHODNIA UKRAINA BYLBY UZASADNIONY, POZA TYM POŁĄCZENIE Z BUDAPESZTEM JEST POTRZEBNE!!!!!!!
BRADER, 24 października 2011, 14:27 | odpowiedz
oo tak, Wrocław-DREZNO jako konkurencja dla PKP/DB :) autostradą na pewno będzie szybciej... i może Wrocław-BERLIN, z przystankami w Legnicy, Bolesławcu, Żarach a potem Cottbus i prosto do Berlina! :D własnie, a jak to jest z Ukrainą? na granicy autobusy nadal czekają po kilka godzin jak jeszcze niedawno?
dolnoślązak ;), 24 października 2011, 14:29 | odpowiedz
a może Budapeszt? :)
mel, 24 października 2011, 14:30 | odpowiedz
właśnie, że jest różnica czy firma jest polska czy nie. zyski idą za granice a poza tym to to że nic nie potrafimy wyprodukować, szczególnie nic z nowoczesnymi technologiami, nie mamy sprawnej komunikacji a wszytko importujemy nie świadczy że jesteśmy cywilizowanym narodem w środku europy. Cóż pozostaje się cieszyć że souter holdings chciał zainwestować u nas swoją kase.
greg, 24 października 2011, 14:34 | odpowiedz
Przy wjeździe na Ukrainę autobusy mijają kolejkę i ustawiają się na "bus pasach" przy samym terminalu. W zależności od ilości odprawianych autobusów nie trwa to dłużej niż godzinę. A kierowcy są skazani na kilkugodzinne stanie (szczególnie w weekendy). Chyba, że wykupią sobie miejscówkę przed samym szlabanem od ukraińskich cwaniaczków.
zbysiop, 24 października 2011, 14:45 | odpowiedz
[OT] Mówię: "szkoda,że nie polska" w kontekście podobnym do tego co napisał greg. To, że w każdym kraju bardziej lub mniej cywilizowanym istnieją ogólnokrajowe sieci autobusowe. A u nas? skąd mam wiedzieć jakim autobusem mam jechać z Torunia do Zielonej Góry (przykładowo). Nikt nic mi nie podpowie. Nie wiem gdzie i jak mam zrobić przesiadkę. Chodziło mi o fakt, że nikt nie potrafił zrestrukturyzować kilku regionalnych PKSów i zbudować siatki połączeń. takie zalążki się pojawiły: Polonus, PKS Wschód, PKS Białystok ale to wciąż nic większego. Tym bardizej, że flota 18 autobusów jaką wprowadził Polski Bus to raptem 20% floty średniego PKSu z jednego małego miasta.
Kubaaj, 24 października 2011, 14:46 | odpowiedz
Będzie : Szczecin - Białystok Gdańsk - Szczecin Kraków - Wrocław - Rzeszów Bydgoszcz - Toruń - Warszawa Warszawa- Kraków ( więcej połączeń) Warszawa- Budapeszt i niestety na więcej nie ma co liczyć
konrad, 24 października 2011, 15:14 | odpowiedz
Moim zdaniem, fajnie by był Budapeszt, bowiem z niego idą loty na np. na Antalya, Larnaca, Korfu, Bari, Katania i wiele więcej :)
Patryk, 24 października 2011, 15:15 | odpowiedz
na zachód, na zachód!!
kajda, 24 października 2011, 15:19 | odpowiedz
Konrad skad info?
Kubaaj, 24 października 2011, 15:23 | odpowiedz
Proponuję Łódź --> Wiedeń!!!! by nie trzeba było dojeżdżać do Częstochowy ;)
Shoguna, 24 października 2011, 15:25 | odpowiedz
To jeśli: "Szczecin – Białystok, Gdańsk – Szczecin, Kraków – Wrocław – Rzeszów, Bydgoszcz – Toruń – Warszawa, Warszawa- Kraków ( więcej połączeń), Warszawa- Budapeszt i niestety na więcej nie ma co liczyć" to po co aż 50 autokarów? Rozumiem, że na dotychczasowych trasach będzie więcej połaczeń?
j23, 24 października 2011, 15:34 | odpowiedz
Lwów nie wyjdzie dopóki dzicz z przejsć granicznych się nie ucywilizuje. Bus może stać 2h i tak rozkłady przewidują, a może i 4h i więcej, zależy od humoru, obsady itp. Wystarczy że na pasie odpraw stoi nie 1 autobus a 2 i 2hx2=4h a o czasie trzeba przyjechać. Ponadto na wschodniej granicy nie ma zwyczaju wspólnych odpraw, czyli najpierw celnik+sg w polsce a potem to samo w Ukrainie. Eurolines robi Kraków Lwów w 10h ludzie to 370KM!!!!!!!!. Wizz wlazł by na trasę KTW->LWO to zbijał by kokosy pomimo bardzo krótkiej trasy.
pieter, 24 października 2011, 15:42 | odpowiedz
W Polsce jest paru przewoźników na trasie Polska Ukraina, ale to co się dzieje na trasie Czechy Ukraina to istotne szaleństwo, taka konkurencja że zewsząd wszędzie da się zajechać i to porządnym taborem. Prawie tak samo jak trasa Polska - Niemcy. Po prostu diaspora Rusko/Ukraińska jest dość duża w Czechach i są dobrze zorganizowani. A u nas po kryjomu pani co sprząta na wizie turystycznej, raz wyjedzie to już nie wróci itp, i tak latami. Jedynie dobrze się sprzedają podróże sentymentalne (lwów) ale to są wycieczki zorganizowane.
pieter, 24 października 2011, 15:50 | odpowiedz
@greg : "właśnie, że jest różnica czy firma jest polska czy nie. zyski idą za granice a poza tym to to że nic nie potrafimy wyprodukować, szczególnie nic z nowoczesnymi technologiami, nie mamy sprawnej komunikacji a wszytko importujemy nie świadczy że jesteśmy cywilizowanym narodem w środku europy. Cóż pozostaje się cieszyć że souter holdings chciał zainwestować u nas swoją kase." I co z tego, że zyski idą za granicę? Dopóki Polska ma własną walutę nie da się drenować z kraju kapitału. Niech każdy robi to w czym jest najlepszy, aktualnie Souter jest najlepszy w autobusach, a my w eksporcie żywności, AGD i części maszyn. Ważne, że rynek działa i nowoczesne firmy DZIAŁAJĄ W POLSCE. Narzekasz, że nie mamy sprawnej komunikacji i, że PolskiBus rozwija swoją sprawną komunikacje w Polsce obecnie.(?) To że nie ma dużo Polskich, słynnych marek międzynarodowych może wpływać na twoją dumę, ale w żaden sposób nie wpływa na zasobność portfela. @Kubaaj : "[OT] Mówię: „szkoda,że nie polska” w kontekście podobnym do tego co napisał greg. To, że w każdym kraju bardziej lub mniej cywilizowanym istnieją ogólnokrajowe sieci autobusowe. A u nas? skąd mam wiedzieć jakim autobusem mam jechać z Torunia do Zielonej Góry (przykładowo). Nikt nic mi nie podpowie. Nie wiem gdzie i jak mam zrobić przesiadkę. Chodziło mi o fakt, że nikt nie potrafił zrestrukturyzować kilku regionalnych PKSów i zbudować siatki połączeń. takie zalążki się pojawiły: Polonus, PKS Wschód, PKS Białystok ale to wciąż nic większego. Tym bardizej, że flota 18 autobusów jaką wprowadził Polski Bus to raptem 20% floty średniego PKSu z jednego małego miasta. " W Polsce mamy ogólnokrajowe, państwowe PKP (ostatnio podzielone na PKP I Przewozy Regionalne) i widzisz co z tego wynikło. Bardzo dobrze, że państwowe PKSy zostały sprywatyzowane osobno. Dzięki temu, mamy jedne z najniższych cen biletów w Europie! Konkurencja jest ogromna i to coś wymusza. (jak widać bardziej niską cenę, niż jakość, ale na tym widocznie bardziej ludziom zależy) A na ogólnokrajowe sieci też przyjdzie czas. Właśnie wszedł PolskiBus, a powoli następuje też łączenie się PKSów (np. http://www.veolia-transport.pl/ )
darck, 24 października 2011, 16:57 | odpowiedz
@Kubaaj: Jeszcze dodam, że co prawda PolskiBus, ma mało autobusów, ale weź pod uwagę, że mają one znacznie więcej miejsc niż "standardowe" oraz, że działają non stop, całą dobę, co pozwala tą liczbę swobodnie x 2 przemnożyć. A problem z wyszukiwaniem połączeń chyba na siłę tu wpisujesz. O www.e-podroznik.pl nie słyszałeś?
darck, 24 października 2011, 17:02 | odpowiedz
:)) Przydałaby się taka trasa z przystankami w środku dnia, bo teraz to na ogól albo wsiadamy nad ranem albo późnym wieczorem, brakuje takich w ciągu dnia (mam tu na myśli głównie trasy południowe).
Ania, 24 października 2011, 17:13 | odpowiedz
Gdyby uruchomili połączenie Warszawa-Rzeszów-Warszawa, zabili by cenami konkurencję. W tej chwili jeździ chyba 5-6 przewoźników i autokary są pełne. Bilety kosztują 50-60 zł w jedną stronę.
marek, 24 października 2011, 17:26 | odpowiedz
@darck: wciąż offtopicujemy i to raczej na forum, ale to ciekawa dyskusja. Z tymi podstawami gospodarki nie masz racji. Waluta, która jest wymienialna (a taką są PLNy) w żaden sposób nie wpływa na to czy kapitał z kraju odpływa czy nie. A odpływa jeśli zyski z działalności gospodarczej, zysku, itp. idą za granicę. Oczywiście spora ich część jest reinwestowana (patrz teraz nwoa flota PB, zatrudnienie kierowców, itp.), występuje też zjawisko mnożnika pieniądza. Ale tego pieniądza zostaje dużo więcej jeśli firma jest z kraju macierzystego. To właśnie jest casus spółek rzekomo cypryjskich, z kajmanów, itp. rajów podatkowych. Opłaca się mieć firmę tam gdzie nie płaci się podatków lub niskie. Akurat w tym wypadku płacą częściowo w Szkocji. Żebyś mnie źle nie zrozumiał, osobiście cieszę się z faktu, że PB wszedł i zrobił tak banalną rzecz jakiej nie potrafiono zrobić przy na prawdę niskich nakładach. Zgaduję (nie znam dokładnych liczb), że Veolia za jeden regionalny PKS zapłaciła więcej niż PB za dotychczasową flotę. Po prostu udowadniam, że nie było to przedsięwzięcie niewykonalne.
Kubaaj, 24 października 2011, 17:39 | odpowiedz
Oby tak dalej! Ostatnio jechałem parę razy PB (zaliczone m.in. Praga, Wiedeń, nawet dziś Waw - Łdz) i niestety autokary nie były nawet w połowie pełne, co spowodowało pewne obawy co do kondycji finansowej PB - a tu proszę! Jest odwrotnie, niż mogło się wydawać. Pozostaje życzyć powodzenia w dalszym rozwoju firmy, no i czekać na kolejne trasy.
Marco, 24 października 2011, 17:40 | odpowiedz
wracalismy z Pragi tydzien temu w poniedzialek - rano wyjazd z Pragi moze 15 osob - We wrocku autobus sie zapelnil niemal do ostatniego miejsca wsiadano i wysiadano tez w lodzi
Marcin, 24 października 2011, 18:22 | odpowiedz
Kraków-Lublin, błagam ^^
mvciek, 24 października 2011, 18:36 | odpowiedz
wilno kowno macie simple express wiec nie wiem po co placz, jak jezdzi sie po 12 zl, drugie pytanie - czy pb sie bedzie pchal w konkurencje, a trzecie to po to sie nazywa polskibus, zeby sie kojarzylo dobrze polakom, wiec ja obstawiam ze beda trasy glownie nastawione na polakow, a tymczasem z/do LT jezdza glownie litwini i inni z krajów nadbałtyckich. wiec obstawiam raczej trasy krajowe i licze na wiecej polaczen do/z lublina.
Michal, 24 października 2011, 18:38 | odpowiedz
Katowice - Warszawa -Berlin -Glasgow !
dluganocnapala, 24 października 2011, 18:57 | odpowiedz
Będzie w Polskim Busie transfer Okęcie - Modlin, przez centrum
Robin, 24 października 2011, 20:24 | odpowiedz
@Kubaaj : To ty nie masz racji. Waluta wymienialna w ten sposób nie pozwala na wyprowadzenie kapitału z kraju, że przedsiębiorca typu PolskiBus, chcący wytransferować zyski, musi PLN zamienić na EUR, co (oczywiście bardzo minimalnie) powoduje umocnienie się złotówki i powoduje tańszy import. Wszyscy na tym zyskują, choćby za sprawą tańszej benzyny. Raje podatkowe pozwalają tylko płacić niższe podatki, ale jeśli klient w Polsce płaci za usługi i produkty w złotówkach, to właściciel zagraniczny, chcący pieniądze zainwestować poza Polską(wyprowadzić), musi je zamienić na inną walutę, co zawsze skutkuje umocnieniem złotówki i tańszymi dobrami importowymi dla wszystkich. Z tym mnożnikiem to już całkiem bredzisz :)
darck, 24 października 2011, 20:30 | odpowiedz
Jak możliwe jest umocnienie złotówki rzucając jej większą ilość na rynek, a tym samym zwiększając podaż? Przecież zadziała to odwrotnie - osłabiając złotówkę... Jak by było tak jak mówisz, to ucieczka inwestorów giełdowych z Polski (wymiana PLN na inne waluty) spowodowałaby monstrualne umocnienie się złotówki, a przecież było jest i będzie inaczej ;-)
Patryk Kiljan, 24 października 2011, 20:38 | odpowiedz
hmm, z błędem napisałem, to w drugą stronę działa. Jak kupuje EUR, albo raczej PolskiBus GBP, to PLN się osłabia, czyli ropa nam drożeje, ale z drugiej strony eksport staję się bardziej opłacalny. A wytransferować wszystkiego nie może, bo złotówka poleci na łeb (jak to się ostatnio działo gdy uciekali zagraniczni inwestorzy z polskiej giełdy i EUR z 4pln do 4.5pln podrożało. Czyli musi istnieć pewien balans pomiędzy tym zabieraniem kapitału z Polski, a też inwestycjami zagranicznymi. Ale kończąc ten offtopic, oczywiście, że lepiej jakby Polacy takie firmy zakładali, ale lepiej jak wcześniej ktoś zagranicy założy niż, czekać na taką Polską kilkanaście lat.
darck, 24 października 2011, 20:39 | odpowiedz
Warszawa - Monachium poproszę :) Było by pięknie! :)
Paweł Juszczuk, 24 października 2011, 21:20 | odpowiedz
Warszawa - Barcelona podobno ma byc?!
KAsia, 24 października 2011, 22:45 | odpowiedz
nie
darck, 24 października 2011, 22:45 | odpowiedz
Może Gdańsk - Szczecin - Hamburg :) już teraz jeździ 2 razy dziennie kokurencja
ewrwer, 24 października 2011, 23:00 | odpowiedz
a tak przy okazji, ewrwer, wiesz kto teraz jest najtańszy do Hamburga?
marfa, 24 października 2011, 23:02 | odpowiedz
Faktycznie połączeń z Łodzi jest malutko.Bardzo bym chciała więcej tras a szczególnie Wiedeń.Powodzenia
Marcia, 25 października 2011, 10:47 | odpowiedz
No i co ?????????? Obiecano że dzisiaj cóś więcej się dowiemy ... No i co ????????????? Znowu żadnych konkretów od autorki tego artykułu ! Duży szum , mało wody !
dluganocnapala, 25 października 2011, 13:36 | odpowiedz
Offtopując proponuję 'codeshare' z brytyjskim i amerykańskim Megabusem i bezpośrednie serwisy do Londynu, Manchesteru, Edynburga/Glasgow, Nowego Yorku, Chicago i San Diego ;)
neonet, 25 października 2011, 13:53 | odpowiedz
kiedy się można spodziewać info?
t4f, 25 października 2011, 18:46 | odpowiedz
W czwartek podamy więcej informacji dotyczących Polskiego Busa.
Konrad Trela, 25 października 2011, 20:50 | odpowiedz
Prawdopodobnie będzie Budapeszt,Ryga i Lwów.
rakus, 25 października 2011, 21:02 | odpowiedz
Jeśli faktycznie budapeszt, to mistrzostwo ;)
sunday.driver, 25 października 2011, 21:22 | odpowiedz
Lwowa nie będzie ... dajcie spokój ten rozkład by musiał być bardzo elastyczny dla takich tras ...
Mati, 26 października 2011, 9:04 | odpowiedz
Ja bym dodatkowo chciał wprowadzenia imiennych biletów na PB :) dużo latwiej by było kupić tanie bilety i kupowali by tylko Ci którzy wiedzą ,że pojadą ... a tak ... na allegro roi się o złotówkowych biletów po 10 , 20 , a nawet 80 - 100 zł !!!
Mati, 26 października 2011, 9:15 | odpowiedz
Na przykład imienne, lub na podstawie dowodu osobistego. Byłoby cudownie.
winniexthepooh, 26 października 2011, 12:17 | odpowiedz
Dokładnie ... tylko garstka ludzi oddaje nie wykorzystane na forum, reszta się marnuje ... sam jeżdżąc PB, widziałem na listach kierowców ile pustych miejsc jest mimo zakupionego biletu ... nie trudno się domyślić ,że prawie zawsze to były złotówkowe ... ludziom w Polsce szkoda nawet 10 zł dać jeśli wiedzą ,że nie wykorzystają biletu, a za 1 zł ryzykują, a nuż uda się sprzedać ...
Mati, 26 października 2011, 13:49 | odpowiedz
Na tych co chcą zarobić na biletach PB jest prosty sposób. Odkupując należy poprosić o przesłanie e-biletu. Na nim jest cena! jeżeli ktoś nie chce go przesłać można przypuszczać, że chce zarobić. Wówczas - dziękuję i szukam dalej!
Yade, 26 października 2011, 13:53 | odpowiedz
Ja napisałem do allegro żeby usuwali takie aukcje :) zobaczymy co odpiszą
Mati, 26 października 2011, 14:01 | odpowiedz
A ja nie rozumiem przeciwników odsprzedaży biletów PB. Trochę to nieetyczne fakt,ale Jeśli sama firma Souter Holdings Poland nie wnioskuje o usuwanie aukcji to dlaczego Wam na tym zależy. Przecież ktoś może kupić te bilety za 20 zł i być zadowolonym bardziej niż Ci,którzy kupili je za 1 zł. Ponadto zadowolony będzie sprzedawca biletów bo zarobił. Zwolenników biletów imiennych spytam czy widzieli ile jest tych aukcji Allegro i ile z nich kończy się sprzedażą biletów.Moim zdaniem na ogólną liczbę tanich biletów niewiele. I dla tych kilku przypadków chcecie pozbawić kogoś możliwości oddania biletu np. znajomemu. Trochę to pachnie "polską zawiścią". Zostawcie sprawę wolnemu rynkowi i operatorowi PolskiegoBusa. Dodam złośliwym ,że sam ODDAWAŁEM bilety na forum.
rakus, 26 października 2011, 15:29 | odpowiedz
Tylko zrozum ,że jak nie będzie odsprzedaży tych biletów na allegro to każdy będzie mógł je upolować po niższej cenie samemu, a nie dawać zarobić konikowi... w liniach lotniczych jest opłata za zmianę nazwiska i koniec ... inaczej też byśmy się nie dopchali do biletów po 4 zł etc.
Mati, 26 października 2011, 16:00 | odpowiedz
I coś wiadomo więcej nt przyszłych nowych tras Polskiego Busa ? :)
Pawel, 26 października 2011, 23:38 | odpowiedz
Ponoć jutro ma być jakieś info. Także czekamy
Daro, 26 października 2011, 23:50 | odpowiedz
Przydałoby się połączenie z Dukli do Hamburga
jardek, 3 listopada 2011, 0:25 | odpowiedz
przydałoby się więcej połączeń na Wegry !!!, jakaś konkurencja dla eurolines i orangeways jadących z Krakowa racja, z Budapesztu o wiele taniej lata się w różne, zwłaszcza odległe strony świata
pandi, 22 listopada 2011, 18:02 | odpowiedz
POZNAŃ - KATOWICE lub POZNAŃ - CZĘSTOCHOWA Na tej trasie pociągi są najwolniejsze!!!
Maciej, 22 listopada 2011, 18:18 | odpowiedz
Do Budapesztu bardzo by było dobrze bo dalej na Balkany i Adratyk za nieduże piniądze.Przykład do Belgradu 15Euro dalej do Baru nad morze 21 Euro, lub bezpośredni./to ceny na pociąg z Keleti.
Maciek G, 20 stycznia 2012, 12:01 | odpowiedz
pattaya plaża
Najlepsza oferta

Pattaya na 9 dni za 2190 PLN

Kamil Walinowicz | 2019-01-18 19:51
REKLAMA
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.
porównaj loty, hotele, lot+hotel