Citibank jako powód wycofania karty kredytowej podał rozwiązanie umowy z partnerem firmą Wizz Air Hungary!
Od 16 czerwca 2014 r. przestaje obowiązywać umowa pomiędzy Bankiem Handlowym w Warszawie S.A. a firmą Wizz Air Hungary Ltd. Konsekwencją tego jest zamknięcie Programu Lojalnościowego dostępnego w ramach Karty Kredytowej Citibank Wizz Air oraz zamknięcie systemu naliczania punktów za transakcje dokonywane tą Kartą – poinformowała Fly4free.pl Dorota Szostek-Rustecka, rzeczniczka prasowa Citibanku.
Polska karta Citi Wizz Air przestaje zwalniać z „haraczu” >>
Czekamy na stanowisko Wizz Air, do którego skierowaliśmy nasze pytania.
Co ze zgromadzonymi punktami?
Jak informuje Citobank, punkty zgromadzone w Programie Lojalnościowym Karty Kredytowej Citibank Wizz Air można przenieść z Karty na konto WIZZ na dotychczasowych warunkach do 15 czerwca 2014! Po tym terminie Bank automatycznie w ciągu 30 dni przekaże wszystkie pozostałe punkty na aktywne Konto WIZZ. Punkty zachowają ważność jeszcze przez kolejne 24 miesiące.
Bezpłatne członkostwo w Klubie Wizz Discount Club, w tym zniżki na bilety dla obecnych posiadaczy Karty, pozostaje aktywne do wygaśnięcia. Datę ważności członkostwa w ramach Programu Lojalnościowego do Karty Kredytowej Citibank Wizz Air można potwierdzić za pośrednictwem telecentrum Wizz Air pod numerem tel. 703 60 39 93 (uwaga, numer o podwyższonej opłacie!)
Citibank poinformował również, że w najbliższym czasie Karta Kredytowa „Citibank Wizz Air MasterCard” zostanie bezpłatnie wymieniona na Kartę Kredytową Citibank Gold. Więcej informacji znajdziecie klikając tutaj >>
Aktualizacja 16:10. Otrzymaliśmy odpowiedź od linii Wizz Air.
„Współpraca z bankiem Citi nie została przerwana przedterminowo, lecz zakończona zgodnie z założeniami z terminami ustalonymi w umowie. Wkrótce podamy naszego nowego partnera i więcej szczegółów.”