REKLAMA

OLT Jetair: Berlin, Brema, Bruksela, Praga za 49 zł

Na piątek 25 XI OLT Jetair zapowiada promocję pod nazwą "Happy Hours". Między 13:00 a 15:00 do systemu rezerwacyjnego przewoźnika trafi 1000 biletów w cenie 49 zł za odcinek podróży.Przejdź na stronę OLT Jetair Bilety pojawią się na trasach z Gdańska do Berlina, Bremy, Brukseli i Pragi oraz na trasie Wrocław - Berlin. Terminy lotów objętych promocją to 28 XI do 18 XII.

W promocji udaje się złożyć sensowną podróż za 98 zł (2x 49 zł). Przykład poniżej:

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Stawiam dolary przeciwko orzechom, że promocyjne ceny będą tylko w jedną stronę (Polska --> Europa), a na rejsy powrotne będą jedynie dostępne normalne (czyt. zaporowe) ceny, ewentualnie wymyślą coś innego co sprawi, że ta "promocja" nie będzie miała zbyt wiele wspólnego z promocją.
kemot, 24 listopada 2011, 16:19 | odpowiedz
Z Warszawy tymi liniami można polatać tylko po Polsce ;) czyli nie mam co wyczekiwać na jutro ;)
sylwia_pl, 24 listopada 2011, 17:03 | odpowiedz
@kemot: OLT Jetair powinien zobaczyć twój komentarz i się zastanowić, czy konkurs na Facebooku, przez który złapali łatkę kombinatorów był mądrym pomysłem :). Liczę, że jutrzejszą promocją zatrą złe wrażenie.
Ewelina, 24 listopada 2011, 18:22 | odpowiedz
hehe a powrót mam dzięki konkursowi:d
NakatePL, 24 listopada 2011, 19:51 | odpowiedz
NakatePL: Czytałeś drobny druczek na banerze powyżej? Nie mozna tych biletów za 49 zł łączyć z wygranymi w konkursie.
Ewelina, 24 listopada 2011, 20:00 | odpowiedz
hehe faktycznie... parodia jakaś
NakatePL, 24 listopada 2011, 20:23 | odpowiedz
Swoją drogą ciekaw jestem jak oni chcą to wyegzekwować - wygrał ktoś bilet w konkursie na Fejsie i teraz niby co system w jakiś magiczny sposób zablokuje mu możliwość kupienia innego biletu za 49 PLN? Żałosne są te linie...
kemot, 24 listopada 2011, 20:44 | odpowiedz
aby dostać ten bilet trzeba zadzwonić... więc pewnie tam się dowiem, że nie mogę nagrody odebrać Naprawdę żałosne...
NakatePL, 24 listopada 2011, 20:54 | odpowiedz
Mogli od razu przy tym poprzednim konkursie napisać, że dostaną bilet, ale pod warunkiem, że jednocześnie kupią u nich bilet na powrót za kwotę min. 500PLN, no ale wiadomo, że wtedy nie złapaliby kilkuset jeleni... dno!
kemot, 24 listopada 2011, 21:29 | odpowiedz
Zobaczymy, jakoś ich nie ufam. BTW W początkowych dniach frekwencja na trasie Gdańsk-Praga wynosi do 10 osób. Róbcie tak dalej. Płakać za Wami nie będę :)
marek, 24 listopada 2011, 22:23 | odpowiedz
@ kemot przecież to było jasne od początku (wystarczyło przeczytać regulamin i przejrzeć ceny w systemie rezerwacyjnym) i prawdę mówiąc nie bardzo rozumiałem ten entuzjazm i zachwyt związany z konkursem. podejrzewam, że OLT wcale nie będzie musiał wydać 500 darmowych biletów...
pm, 25 listopada 2011, 8:34 | odpowiedz
Piszą na stronie: "Jest to doskonała okazja do odbycia podróży w obie strony za jedyne 98 zł! " To moze bedzie sie dalo... zobaczymy za 4h.
Maga, 25 listopada 2011, 8:46 | odpowiedz
kiedys udalo mi sie upolowac bilet z WRO przez WAW do GDN za 103 zł, moze i tym razem sie uda z wersja przez Berlin; ku woli przypomnienia: samoloty te leca np z WRO przez TLX do GDN i maja ten sam numer rejsu wiec musza wydac wam bilet na cala trase.
Pio, 25 listopada 2011, 9:10 | odpowiedz
Na liście promocyjnych połączeń nie ma niestety WRO-GDN, szkoda bo też bym się skusił...
Awerik, 25 listopada 2011, 10:30 | odpowiedz
15-18 XII jest Praga z Gdańska za 98 zł
Kamil, 25 listopada 2011, 13:08 | odpowiedz
duzo terminow jest do pragi
axis, 25 listopada 2011, 13:11 | odpowiedz
Jest Praga, Bruksela i Berlin z Gdańska dla 2 osob za 98 w jedna strone. duzo dostępncyh dat
golab, 25 listopada 2011, 13:13 | odpowiedz
Ale tylko na Jedną osobę. Mimo wszystko jeśli się ktoś zdecyduje to witam na pokładzie. Ja kupiłem za 149zł jak ładowali ta trasę.
Rafał, 25 listopada 2011, 13:14 | odpowiedz
Bilety po 49 zł Gdańsk - Berlin były przez może jedną minutę. Terminy takie, że można było wyjechać na weekend za 98 zł
Darek, 25 listopada 2011, 13:14 | odpowiedz
Promocja na szczęście nie okazała się kolejnym bublem. :) Ja ustrzeliłem WRO-TXL-WRO. :)
Awerik, 25 listopada 2011, 13:18 | odpowiedz
GDN-PRG-GDN 15-18.12 :-) widzę że jeszcze są praktycznie wszystkie trasy - bruksela w tej cenie w połowie grudnia, berlin na początek grudnia... fajna promocja - myślałem że będzie kicha a tu taka niespodzianka :-)
Piotr, 25 listopada 2011, 13:20 | odpowiedz
praktycznie na każdej trasie i w każdej dacie są dalej za 49zł :)
Piotr, 25 listopada 2011, 13:22 | odpowiedz
WRO-Berlin bileciki śa w grudniu i po kilka na lot
Amcio, 25 listopada 2011, 13:22 | odpowiedz
198 zł za dwie osoby Gdańsk-Praga-Gdańsk, jednak to działa. Włodek z Gdyni
Włodek z Gdyni, 25 listopada 2011, 13:31 | odpowiedz
GDN-Bruksela-GDN - przedświąteczne odwiedziny rodziny za 98 zł Obserwowałem stronę od 12:55. Równo o 13 zaczęli działać. Później chwilę zawiesiło stronkę, ale w końcu się udało. PZDR
Almu, 25 listopada 2011, 13:31 | odpowiedz
Jakimi flotę ma OLTjetair?
Almu, 25 listopada 2011, 13:32 | odpowiedz
Oczywiście miało być "jaką" :)
Almu, 25 listopada 2011, 13:33 | odpowiedz
ATR 42-300 (Praga, Berlin), Saab 2000 (Brema-Bruksela)
Kamil, 25 listopada 2011, 13:36 | odpowiedz
szkoda, że z Wawy można tylko popatrzeć na Wasze zakupy - nie opłaca się jechać do Gdańska, żeby wsiąść na pokład samolotu do Berlina :-)
sanchez, 25 listopada 2011, 13:39 | odpowiedz
WRO-TXL-WRO , juz na 28.11. za 198 zł za 2 osoby :D, czyli jednak prawdziwa promocja była - bilet w 2 strony po 49 zł , a nie tylko na trasie wro-ber. Potarali się:) jeszcze o tej porze jest pełno biletów w cenach promocyjnych :)
Karola, 25 listopada 2011, 14:29 | odpowiedz
dzieki za info wr-tx-wr kupione na poniedzialek:)
david, 25 listopada 2011, 16:08 | odpowiedz
No rzeczywiście tym razem zapowiadana promocja okazała się PROMOCJĄ w pełnym tego słowa znaczeniu. Także odszczekuję to co wcześniej napisałem, choć ciekawi mnie jaki wpływ na ich dzisiejsze uczciwe podejście miały negatywne opinie w internecie o ich wcześniejszych akcjach...
kemot, 25 listopada 2011, 18:25 | odpowiedz

wenecja wycieczka
Do których krajów pojedziemy bez problemu? Wszystkie obostrzenia w jednym miejscu! »
REKLAMA
porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.