REKLAMA

Neckermann Polska odwołuje wszystkie wyloty w środę. „Sytuacja nabrała nowej dynamiki”

neckermann
Foto: Tupungato / Shutterstock

Po poniedziałkowym bankructwie Thomasa Cooka, problemy zaczyna mieć też polski oddział Neckermanna – biuro podróży anulowało część wylotów we wtorek i wszystkie planowane na środę, wstrzymano też na 48 godzin sprzedaż jakichkolwiek nowych rezerwacji.

– Neckermann Polska Biuro Podróży Spółka z o.o. jako odrębna spółka polskiego prawa handlowego, prowadzi dalej normalną, codzienną, operacyjną działalność – jeszcze wczoraj zapewniała firma. – Wszyscy polscy klienci, zarówno ci którzy obecnie przebywają za granicą, jak i ci, którzy jeszcze nie wyjechali na swoje wakacje, będą realizowali swoje wyjazdy wakacyjne zgodnie z planem – obiecywała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

We wtorek sytuacja uległa zmianie. Część klientów skarży się w internecie, że wbrew deklaracjom, ich wyjazdy zostały odwołane, inni informują o problemach po przyjeździe na wymarzone wakacje. Na profilu Neckermanna w mediach społecznościowych sytuacja jest naprawdę gorąca, a negatywnych komentarzy przybywa z godziny na godzinę.

Dodatkowo Neckermann wstrzymał sprzedaż wycieczek na swojej stronie internetowej, co tylko utrudnia zachowanie spokoju i nadwyręża cierpliwość klientów. Szacuje się, że obecnie na wakacjach z Neckermann Polska przebywa ok. 2 tysięcy turystów.

We wtorek po godz. 13.30 biuro podróży wydało w końcu komunikat dotyczący bieżącej sytuacji. Czytamy w nim, że w dniu dzisiejszym „komplikacjom uległa sytuacja w niektórych hotelach, na lotniskach, firmach transportowych i miejscowościach wakacyjnych, spowodowana koniecznością repatriacji przez brytyjskie władze do Wielkiej Brytanii kilkuset tysięcy turystów z powodu upadku brytyjskiej firmy Thomas Cook PLC”.

Maciej Nykiel, prezes zarządu Neckermann Polska informuje więc, że firma anuluje zaplanowane na dzisiaj wyloty na Majorkę i Zakynthos, a także – anuluje wszystkie wyloty zaplanowane na środę, 25 września.

– Są to procedury mające na celu ochronę klientów przed ryzykiem utrudnień w korzystaniu z usług turystycznych – mówi Nykiel.

„Jednocześnie zapewniam, że w tej skomplikowanej i trudnej sytuacji we wszystkich naszych działaniach kierujemy się w pierwszej kolejności ochroną interesów naszych Klientów. Wszyscy pracownicy i wszystkie działy centrali oraz biur własnych Neckermann Polska pracują obecnie nad tym, aby w sposób szybki i skuteczny reagować na wszelkie zdarzenia w destynacjach wakacyjnych i w przypadku wystąpienia problemów, udzielać pomocy naszym polskim Klientom” – czytamy w oświadczeniu.

oświadczenie neckermann
Foto: Neckermann Polska
REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.

Nie ma jeszcze komentarzy, może coś napiszesz?


photoshooter2015 / Shutterstock
REKLAMA
porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.