Oto najgorsze linie lotnicze. Czeka was męka, gdy zgubią bagaż lub opóźnią lot. Jak wypada LOT?
Linie lotnicze zalegają pasażerom miliardy dolarów. Liczą, że pasażerowie zrezygnują z roszczeń - twierdzi firma AirHelp, która sprawdziła, jak przewoźnicy radzą sobie z odszkodowaniami dla pasażerów.
– Przewoźnicy niby nie uchylają się od płacenia, ale jak mogą zniechęcają pasażerów od ubiegania się o swoje prawa. I rzeczywiście – wielu ludzi w końcu macha ręką i rezygnuje ze swoich roszczeń – uważa AirHelp, która pomaga pasażerom w dochodzeniu rekompensat za opóźnione loty, czy zagubiony bagaż. I ma co robić, bo linie lotnicze zalegają z wypłatą ponad 10 mld USD za trzy ostatnie lata..
W raporcie zabrakło linii azjatyckich, ale ujęto 34 z USA, Europy i Bliskiego Wschodu, w tym najpopularniejsze w Polsce: Ryanair, Wizzair i LOT. AirHelp ocenił linie w trzech kategoriach (skala ocen 1-10): poziom usług, punktualność i dochodzenie swoich praw. Sprawdźcie, jak wypadły. Zaczniemy od najgorszej piątki.
PoprzednieObraz 1 z 12Następne
Miejsce 30. TAP
To nie jedyna portugalska linia lotnicza, która znalazła się w piątce najgorszych linii lotniczych. Wniosek? Jeśli nie chcecie mieć problemów z odszkodowaniami, omijajcie portugalskich przewoźników.
Poziom usług: 6
Brak opóźnień: 8,1
Dochodzenie rekompensat: 6,2
Ogólna ocena: 6,8
Fot. Wikipedia
To nie jedyna portugalska linia lotnicza, która znalazła się w piątce najgorszych linii lotniczych. Wniosek? Jeśli nie chcecie mieć problemów z odszkodowaniami, omijajcie portugalskich przewoźników.
Poziom usług: 6
Brak opóźnień: 8,1
Dochodzenie rekompensat: 6,2
Ogólna ocena: 6,8
Fot. Wikipedia
PoprzednieObraz 1 z 12Następne