Fly4free.pl

Linia premium coraz mocniej przypomina Ryanaira. Bez darmowego alkoholu i przekąsek!

Foto: Lufthansa

Od grudnia Lufthansa wycofuje na dalekich trasach międzykontynentalnych darmowe mocniejsze alkohole wliczone w cenę biletu dla pasażerów klasy ekonomicznej i premium economy.

To kolejne pogorszenie oferty produktowej niemieckiego przewoźnika, który w czasie pandemii stara się szukać oszczędności. Tym razem padło na trasy międzykontynentalne. Jak informuje niemiecka linia, w dalszym ciągu dla pasażerów dalekich tras (w klasach economy i premium) dostępne będą posiłki i napoje wliczone w cenę biletu (w tym wino i piwo), ale mocniejsze alkohole, którymi do tej pory pasażerowie Lufthansy mogli się raczyć bez limitu, będą już dostępne odpłatnie dla pasażerów klasy ekonomicznej oraz ekonomicznej premium. Jak czytamy w serwisie Simple Flying, zmiany są już pilotażowo dostępne na niektórych trasach, a na wszystkich dalekich połączeniach wejdą w życie od grudnia.

Ale to nie koniec zmian, bo – patrząc na komunikat prasowy Lufthansy – na dalekich trasach planowana jest jeszcze jedna zmiana.

– Pracujemy nad dalszym rozwojem oferty kulinarnej w klasie ekonomicznej na dalekich trasach. Wiemy już, że pasażerowie wciąż będą otrzymywali szeroki wybór darmowych posiłków i napojów. Dodatkowo, bogaty wybór wysokiej jakości przekąsek i napojów będzie dostępny dla pasażerów za dodatkową opłatą, aby lepiej odpowiadać indywidualnym gustom naszych klientów – czytamy w komunikacie.

Może to oznaczać koniec szeroko praktykowanego zwyczaju w większości linii na dalekich trasach, gdy po zakończonym serwisie pasażerom udostępniane są za darmo napoje i inne przekąski (np. owoce, batony czy chipsy), z których goście mogą korzystać przez cały lot.

To kolejne zmiany, jakie w swojej ofercie produktowej wprowadza Lufthansa. Od marca tego roku pasażerowie wszystkich linii z grupy Lufthansa podróżujący na europejskich trasach, nie są już częstowani w trakcie lotów darmowymi napojami i przekąskami. Jak czytamy w serwisie pasazer.com, darmowy serwis ogranicza się teraz do butelki wody i firmowej kostki czekolady. W ciąg ostatnich kilku lat Lufthansa zlikwidowała m.in. możliwość darmowego nadawania bagażu rejestrowanego w podstawowej taryfie, ograniczyła ilość jedzenie na rejsach długodystansowych, a także pogorszyła się ich jakość.

Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
Avatar użytkownika
Lufthansa nigdy llinią premium nie była. 5 gwiazdek w Skytrax nigdy nie bylo zasłużone. Poza tym dostali je za klasę biznes w nowej odsłonie, której … jeszcze nie wprowadzili. 
RosaVonJungingen, 10 października 2021, 12:48 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Moje doświadczenia z Lufthansą to chamska, rasistowska obsługa, kłamliwa oferta (pełna cena za klasę business, ale okrojony serwis do dwóch w czasie lotu i brak możliwości zamówienia czegokolwiek poza), stary a340, niedziałający system rozrywki. W sumie rzec,wyjście poziom Ryanaira za cenę niemal Emirates. Jak dla mnie Lufy może w ogóle nie być.  Nigdy więcej! 
Kamil Glw, 10 października 2021, 13:35 | odpowiedz
Lecialem miesiac temu z Gdanska przez Frankfurt do Angoli - wszystko realizowane LH. Uwazam ze od dluzszego czasu nie maja oni nic wspolnego z byciem premium. Caly czas podtrzymuje swoja ocene, ze KLM wypada duzo, duzo lepiej - na locie GDN-AMS mozna bez problemu otrzymac darmowy napoj/kawe/piwo czy nawet wino. Obsluga jest zazwyczaj przywoita, choc oczywiscie wiele zalezy od czlowieka. W trakcie pandemii latalem sporo KLMem do Azji i uwazam, ze mimo ogromnych ograniczen w serwisie to i tak dosc przyzwoicie radzili sobie z serwisem. Lufthansa jest w tej chwili ponizej poziomu naszego LOTu - nie umniejszajac oczywiscie naszemu narodowemu przewoznikowi ;) 
offshore_medic, 12 października 2021, 9:35 | odpowiedz

porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »