REKLAMA

HIT! Nowy Jork w klasie biznes za 2750 PLN

Wooooooow! Ale cena za loty w klasie biznes. Bezpośrednie loty z Warszawy do Nowego Jorku Dreamlinerem LOTu dostępne za 2750 PLN! Zwykle ta trasa "chodzi" za nie mniej niż 8000 PLN!

Sporo dostępnych terminów na podróż w przyszłym roku, także na majówkę i wakacje! Podróż z taryfą „Business Flex” – możliwa jest np. zmiana na bilecie (termin lotu).

Za informację o tanich lotach dziękujemy Kamilowi, który napisał do przez formularz znalazłeś okazję.

WAŻNE!
Ta zaskakująco niska cena może wynikać z błędnej kalkulacji ceny biletu przez przewoźnika/pośrednika. Praktyka rynkowa pokazuje, że najczęściej bilety wystawione w wyniku błędu są przez firmę świadczącą usługi honorowane, jednak sporadycznie zdarzają się anulacje. Dlatego z zakupem dalszych elementów podróży takich jak noclegi, komunikacja lokalna i inne radzimy odczekać kilkanaście dni od zakupu biletu lotniczego.

Co otrzymamy w klasie biznes?

Bizness class lot2

Loty na pokładzie PLL LOT. Zakupy na stronie przewoźnika

Sprawdź co oferuje przewoźnik w cenie biletu klasy biznes >>

Biznes klasa w PLL LOT:

biznes klasa
Przykładowa rezerwacja:

unnamed unnamed (1)

 

REKLAMA
Komentarze

na konto Fly4free.pl, aby dodać komentarz.
naprawdę grubo
gizmo, 13 października 2015, 15:45 | odpowiedz
błąd na 100%
ja, 13 października 2015, 15:53 | odpowiedz
Avatar użytkownika
mam etixy na sierpień... ładnie..
tartal, 13 października 2015, 15:53 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Czy jak lece w byznes to tesz potrzeba vize czy jest osobne wyjście?
namteH, 13 października 2015, 15:55 | odpowiedz
ja też na siepień 2 tkt. business flex. klasa C :) boosko!
rbt, 13 października 2015, 15:56 | odpowiedz
kupiłem taryfa FLEX!!! 5 biletów
heya, 13 października 2015, 15:59 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Skoro to flex, rozumiem, że termin wylotu/powrotu można zmieniać dowolnie?
slaweko, 13 października 2015, 16:02 | odpowiedz
Avatar użytkownika
slawekoSkoro to flex, rozumiem, że termin wylotu/powrotu można zmieniać dowolnie?
dopłaca sie ewentualną rózniće w cenie biletu a więc w tym wypadku nie do końca tak dobrowalonie..
tartal, 13 października 2015, 16:05 | odpowiedz
A jak z ewentualnymi zwrotami?
jan, 13 października 2015, 16:09 | odpowiedz
Avatar użytkownika
A jako ze to flex mozna anulowac bezplatnie?
chris139, 13 października 2015, 16:09 | odpowiedz
Kupione, 4 szt.:) New York, New York:)
alfa, 13 października 2015, 16:09 | odpowiedz
Z KRK też można lecieć za podobną cenę?
Alexi, 13 października 2015, 16:12 | odpowiedz
Może po prostu specjalnie zrobili promocje na Busines class bo nikt nie latał. A za 2800zł i tak wyjdą na + ;)
Moron, 13 października 2015, 16:13 | odpowiedz
Kocham Was! Tym razem HIT :)
sirocco, 13 października 2015, 16:14 | odpowiedz
Kupione na sierpien. 2 rzad w klasie biznes :) Ciekawe co sie dalej wydarzy :) Dzieki F4F
Kamyk, 13 października 2015, 16:16 | odpowiedz
już nieaktualne
so-fly, 13 października 2015, 16:18 | odpowiedz
juz po
jacko, 13 października 2015, 16:19 | odpowiedz
już nie działa... 8 biletów na sierpień kupionych!!!
luk, 13 października 2015, 16:19 | odpowiedz
naprawili błąd
sd, 13 października 2015, 16:19 | odpowiedz
Już po 13tyś :D
Alex, 13 października 2015, 16:19 | odpowiedz
Avatar użytkownika
AlexJuż po 13tyś ?
po 11,5 tys
tartal, 13 października 2015, 16:20 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Gratuluję :-) Ja się spóźniłem, już poprawili...
KamykKupione na sierpien.2 rzad w klasie biznes Ciekawe co sie dalej wydarzy Dzieki F4F
tropikey, 13 października 2015, 16:21 | odpowiedz
Kupione, dzięki! Kupiliśmy tak trochę na wyrost, ale skoro flexibility i można oddać to idealnie. Nie wiecie czy można zmienić dane pasażera?
krk, 13 października 2015, 16:29 | odpowiedz
krkKupione, dzięki! Kupiliśmy tak trochę na wyrost, ale skoro flexibility i można oddać to idealnie. Nie wiecie czy można zmienić dane pasażera?
jak flex to oddać możesz (mam nadzieję, że LOT walnął się tylko w cenie, warunki zostawił z typowej taryfy C) zmiany...nie do końca. Na nowe daty trzeba przeliczyć na nowo, a tu będzie dopłata już do full flex. Nie ma możliwości zmiany pasażera
kasjer, 13 października 2015, 16:38 | odpowiedz
kasjer
krkKupione, dzięki! Kupiliśmy tak trochę na wyrost, ale skoro flexibility i można oddać to idealnie. Nie wiecie czy można zmienić dane pasażera?
jak flex to oddać możesz (mam nadzieję, że LOT walnął się tylko w cenie, warunki zostawił z typowej taryfy C) zmiany…nie do końca. Na nowe daty trzeba przeliczyć na nowo, a tu będzie dopłata już do full flex. Nie ma możliwości zmiany pasażera
Na potwierdzeniu rezerwacji: BUSINESS FLEX: Korzystaj z pełnej swobody podróżowania – z pierwszeństwa przy odprawie i odbiorze bagażu, z Business Lounge na lotniskach oraz najwyższego komfortu podczas lotu. Możesz też zmienić terminy lotów lub zwrócić bilet.
Kamyk, 13 października 2015, 17:22 | odpowiedz
Kamyk
kasjer
krkKupione, dzięki! Kupiliśmy tak trochę na wyrost, ale skoro flexibility i można oddać to idealnie. Nie wiecie czy można zmienić dane pasażera?
jak flex to oddać możesz (mam nadzieję, że LOT walnął się tylko w cenie, warunki zostawił z typowej taryfy C) zmiany…nie do końca. Na nowe daty trzeba przeliczyć na nowo, a tu będzie dopłata już do full flex. Nie ma możliwości zmiany pasażera
Na potwierdzeniu rezerwacji:BUSINESS FLEX: Korzystaj z pełnej swobody podróżowania – z pierwszeństwa przy odprawie i odbiorze bagażu, z Business Lounge na lotniskach oraz najwyższego komfortu podczas lotu. Możesz też zmienić terminy lotów lub zwrócić bilet.
czyli zwrot mozliwy. Zmiany darmowe, bo takich oplat w tej taryfie nie ma. Ale zawsze przy wymianie trzeba ja zrekalkulowac...a w tym przypadku podstawa juz nie bedzie tak niska. Pozdroo
kasjer, 13 października 2015, 17:35 | odpowiedz
Dziękuję f4f 2016 Japonia Szanghaj New York. Kasuje apke bo albo zawał albo rozwód ???? Jeszcze zostaje bankructwo ????
heya, 13 października 2015, 18:22 | odpowiedz
Czy system LOT działa na walucie PLN czy na EUR? Bo jak przemnożymy 2750 x obecny kurs to wychodzimy mniej więcej na te 11,5 tys. zł.
Kashpir, 13 października 2015, 19:32 | odpowiedz
Mi anulowali rezerwację. Płaciłam poprzez PayPal. Na razie widzę, że na karcie podpiętej pod PayPal jest tylko blokada kwoty, ale po sprawdzeniu rezerwacji pojawia mi się komunikat "Uwaga Podróż została anulowana. Skontaktuj się z biurem podróży w celu uzyskania dalszych informacji. (4649)" No nic...
Ola, 13 października 2015, 19:54 | odpowiedz
Czy w klasie "byznes" stewardessy polewają wino marki wino? które jest tanie i dobre bo jest dobre i tanie.
WaleWRyja ŻubraWlewam, 13 października 2015, 20:07 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Mają tylko Cavaliery w tekturowym opakowaniu. Wiadomo, ochrona środowiska jest teraz modna.
grzesiekc, 13 października 2015, 20:48 | odpowiedz
kasjer
Kamyk
kasjer
krkKupione, dzięki! Kupiliśmy tak trochę na wyrost, ale skoro flexibility i można oddać to idealnie. Nie wiecie czy można zmienić dane pasażera?
jak flex to oddać możesz (mam nadzieję, że LOT walnął się tylko w cenie, warunki zostawił z typowej taryfy C) zmiany…nie do końca. Na nowe daty trzeba przeliczyć na nowo, a tu będzie dopłata już do full flex. Nie ma możliwości zmiany pasażera
Na potwierdzeniu rezerwacji:BUSINESS FLEX: Korzystaj z pełnej swobody podróżowania – z pierwszeństwa przy odprawie i odbiorze bagażu, z Business Lounge na lotniskach oraz najwyższego komfortu podczas lotu. Możesz też zmienić terminy lotów lub zwrócić bilet.
czyli zwrot mozliwy. Zmiany darmowe, bo takich oplat w tej taryfie nie ma. Ale zawsze przy wymianie trzeba ja zrekalkulowac…a w tym przypadku podstawa juz nie bedzie tak niska. Pozdroo
Spokojnie. Nie s**j żarem... Taryfy się nie rekalkuluje - w końcu o to chodzi w dowolnych zmianach. Co najwyżej opłaty i taxy a te akurat naliczyły sie prawidłowo więc i zmiana nie powinna być znacząca.
sirocco, 13 października 2015, 21:27 | odpowiedz
Avatar użytkownika
Spokojnie. Nie s**j żarem…Taryfy się nie rekalkuluje – w końcu o to chodzi w dowolnych zmianach.Co najwyżej opłaty i taxy a te akurat naliczyły sie prawidłowo więc i zmiana nie powinna być znacząca. To co powiesz na poniższy wyciąg z warunków taryfy: FARE CAN BE REISSUED TO OTHER INTERNATIONAL FARES THAT ARE EQUAL OR HIGHER THAN THE ORIGINAL FARES. ALL CONDITIONS OF THE NEW FARE MUST BE MET AND PASSENGER PAYS THE DIFFERENCE IN FARE PLUS CHANGE OF RESERVATION FEE IF ANY APPLIES.
blasto, 13 października 2015, 21:52 | odpowiedz
OlaMi anulowali rezerwację. Płaciłam poprzez PayPal. Na razie widzę, że na karcie podpiętej pod PayPal jest tylko blokada kwoty, ale po sprawdzeniu rezerwacji pojawia mi się komunikat „Uwaga Podróż została anulowana. Skontaktuj się z biurem podróży w celu uzyskania dalszych informacji. (4649)”No nic…
Ciekawe. Ja placilem karta kredytowa i wszystko potwierdzone. Etxy na mailu. W systemie Lotu rezerwacja potwierdzona.
Kamyk, 14 października 2015, 11:13 | odpowiedz
U mnie tak samo - też płaciłem kartą. Bilety są, rezerwacja w systemie LOT potwierdzona
Kamyk
OlaMi anulowali rezerwację. Płaciłam poprzez PayPal. Na razie widzę, że na karcie podpiętej pod PayPal jest tylko blokada kwoty, ale po sprawdzeniu rezerwacji pojawia mi się komunikat „Uwaga Podróż została anulowana. Skontaktuj się z biurem podróży w celu uzyskania dalszych informacji. (4649)”No nic…
Ciekawe.Ja placilem karta kredytowa i wszystko potwierdzone. Etxy na mailu.W systemie Lotu rezerwacja potwierdzona.
luk, 14 października 2015, 11:39 | odpowiedz
lukU mnie tak samo – też płaciłem kartą. Bilety są, rezerwacja w systemie LOT potwierdzona
Kamyk
OlaMi anulowali rezerwację. Płaciłam poprzez PayPal. Na razie widzę, że na karcie podpiętej pod PayPal jest tylko blokada kwoty, ale po sprawdzeniu rezerwacji pojawia mi się komunikat „Uwaga Podróż została anulowana. Skontaktuj się z biurem podróży w celu uzyskania dalszych informacji. (4649)”No nic…
Ciekawe.Ja placilem karta kredytowa i wszystko potwierdzone. Etxy na mailu.W systemie Lotu rezerwacja potwierdzona.
W takich sytuacjach trzeba placic karta kredytowa (zadnych posrednikow PayPay etc) gdyz to spowalnia process akceptacji i potwierdzenia wplaty na podstawie ktorej generowany jest eticket. Ja swoje bilety dostalem, ciekawe czy bedzie mozna je zgodnie z taryfa darmowo przebukowac :-) Biz Flex
Bombi, 14 października 2015, 15:08 | odpowiedz
Wow, czyli wygląda na to, że bilety będą honorowane?
Marek, 16 października 2015, 14:52 | odpowiedz
MarekWow, czyli wygląda na to, że bilety będą honorowane?
\ Mija 4 dni od zakupu biletow. Rezerwacja widnieje w systemie LOT jako potwierdzona. Wyglada, ze jest ok :)
Kamyk, 16 października 2015, 19:00 | odpowiedz
A czy ktoś wie w jaki sposób onlinowo dokonać przebukowania / anulacji? W sekcji "Moja podróż" akurat przycisku do zmiany nie widzę, a chyba powinien być takowi...
smok1, 19 października 2015, 18:33 | odpowiedz
smok1A czy ktoś wie w jaki sposób onlinowo dokonać przebukowania / anulacji? W sekcji „Moja podróż” akurat przycisku do zmiany nie widzę, a chyba powinien być takowi…
Chyba nie ma takiej opcji online. Tylko telefonicznie.
Kamyk, 19 października 2015, 19:46 | odpowiedz
Kamyk
smok1A czy ktoś wie w jaki sposób onlinowo dokonać przebukowania / anulacji? W sekcji „Moja podróż” akurat przycisku do zmiany nie widzę, a chyba powinien być takowi…
Chyba nie ma takiej opcji online. Tylko telefonicznie.
Daj znac czy udalo Ci sie przebukowac. Jestem ciekaw czy te rezerwacje beda respektowane przez LOT docelowo czy kiedys sie im przypomni, ze trzeba jednak anulowac..:(
Kamyk, 20 października 2015, 16:33 | odpowiedz
Kamyk
smok1A czy ktoś wie w jaki sposób onlinowo dokonać przebukowania / anulacji? W sekcji „Moja podróż” akurat przycisku do zmiany nie widzę, a chyba powinien być takowi…
Chyba nie ma takiej opcji online. Tylko telefonicznie.
Wydaje mi się, że taka opcja jest mozliwa - tak przynajmniej piszą w regulaminie zmian: "Zmiany rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Strony internetowej w panelu „Moja rezerwacja”, w sekcji „Wybrany lot”. " Niestety jak wchodzę w wybrany lot to nie ma tam żadnej opcji zmiany.... Ale jest jeszcze jeden dziwny zapis którego kompletnie nie rozumiem: "Zmiana biletu możliwa jest w dniu wylotu do 6 godzin po rozpoczęciu rejsu, na który zakupiono bilet, podlegający zmianie." Ktoś? Coś?
luk, 21 października 2015, 13:20 | odpowiedz
...zadzwoniłem na infolinię LOT. Na teoretyczne pytanie jak działa taryfa flex powiedzieli mi, że cena flex jest dlatego tak wysoka, że pokrywa potencjalne różnice w cenie... więc zmiana terminu powinna być całkowicie bezpłatna. Trzymamy kciuki zatem, żeby nie anulowali :)
luk, 21 października 2015, 14:09 | odpowiedz
luk
Kamyk
smok1A czy ktoś wie w jaki sposób onlinowo dokonać przebukowania / anulacji? W sekcji „Moja podróż” akurat przycisku do zmiany nie widzę, a chyba powinien być takowi…
Chyba nie ma takiej opcji online. Tylko telefonicznie.
Wydaje mi się, że taka opcja jest mozliwa – tak przynajmniej piszą w regulaminie zmian:„Zmiany rezerwacji można dokonać za pośrednictwem Strony internetowej w panelu „Moja rezerwacja”, w sekcji „Wybrany lot”. ”Niestety jak wchodzę w wybrany lot to nie ma tam żadnej opcji zmiany….Ale jest jeszcze jeden dziwny zapis którego kompletnie nie rozumiem:„Zmiana biletu możliwa jest w dniu wylotu do 6 godzin po rozpoczęciu rejsu, na który zakupiono bilet, podlegający zmianie.”Ktoś? Coś?
Ten zapis o zmiania do 6h po rozpoczeciu lotu tez zauwazylem. Dziwne. Troche jakby mozna po "no show" przebukowac jeszcze bilet :) Najlepiej byloby zadzwonic na infolinie i podajac numer rezerwacji sprawdzic wszystko ale to rodzi ryzyko anulacji biletu niestety :(
Kamyk, 21 października 2015, 17:42 | odpowiedz
luk…zadzwoniłem na infolinię LOT. Na teoretyczne pytanie jak działa taryfa flex powiedzieli mi, że cena flex jest dlatego tak wysoka, że pokrywa potencjalne różnice w cenie… więc zmiana terminu powinna być całkowicie bezpłatna. Trzymamy kciuki zatem, żeby nie anulowali
No ciekawe. Mi wydaje sie, ze moze byc z tym problem. Tak jak powiedzieli, cena jest tak wysoka zeby pokryla roznice w cenie nowego biletu. A jesli wg taryfy po zmianie cena bedzie wyzsza (a w Biznesie musi byc wyzsza) to ciekawe jak zareaguja.. Daj znac koniecznie jak to sie skonczylo. Ciekaw jestem co z tym bedzie. Najgorsze co moze sie zdarzyc to anulacja biletow za pol roku na miesiac przed wylotem..
Kamyk, 21 października 2015, 18:07 | odpowiedz
Najgorsze co moze sie zdarzyc to anulacja biletow za pol roku na miesiac przed wylotem.. Powiedzcie mi moi drodzy czy kiedykolwiek PLL Lot anulował w pełni opłacone rezerwacje, na które wystawił poprzez WŁASNĄ stronę internetową Elektroniczny Bilet Lotniczy? W mojej ocenie nie zezwala na to żaden punkt „Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez PLL LOT S.A.„ ani polskie prawo. Nie piszę tu o potwierdzeniach wystawionych przez pośredników, w tym polskich (regulaminy jawnie tu dopuszczają anulacje) jak i biletów zakupionych u przewoźników zagranicznych działających na podstawie prawa tych krajów. W mojej ocenie umowa na odległość na zakup Elektronicznego Biletu Lotniczego została skutecznie zawarta i nie ma możliwości jej zerwania. Zawsze można nie wpuścić na pokład pasażera z ważną rezerwacją (deny boarding). Ale wtedy: wezwanie ochotników, a gdy ich brak 600EUR + hotel + jedzenie + do wyboru przez pasażera zwrot pieniędzy -to chyba nie warto;) – lub przelot na tej samej trasie najbliższym samolotem „under comparable transport conditions” czyli dalej biznesik. PS. Jak to się utrzyma to chyba będzie najlepszy deal na f4f ostatnich lat jeśli chodzi o zysk na każdym bilecie ;)
Art, 21 października 2015, 19:35 | odpowiedz
ArtNajgorsze co moze sie zdarzyc to anulacja biletow za pol roku na miesiac przed wylotem..Powiedzcie mi moi drodzy czy kiedykolwiek PLL Lot anulował w pełni opłacone rezerwacje, na które wystawił poprzez WŁASNĄ stronę internetową Elektroniczny Bilet Lotniczy?W mojej ocenie nie zezwala na to żaden punkt „Regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną przez PLL LOT S.A.„ ani polskie prawo. Nie piszę tu o potwierdzeniach wystawionych przez pośredników, w tym polskich (regulaminy jawnie tu dopuszczają anulacje) jak i biletów zakupionych u przewoźników zagranicznych działających na podstawie prawa tych krajów.W mojej ocenie umowa na odległość na zakup Elektronicznego Biletu Lotniczego została skutecznie zawarta i nie ma możliwości jej zerwania.Zawsze można nie wpuścić na pokład pasażera z ważną rezerwacją (deny boarding). Ale wtedy: wezwanie ochotników, a gdy ich brak 600EUR + hotel + jedzenie + do wyboru przez pasażera zwrot pieniędzy -to chyba nie warto;) – lub przelot na tej samej trasie najbliższym samolotem „under comparable transport conditions” czyli dalej biznesik.PS. Jak to się utrzyma to chyba będzie najlepszy deal na f4f ostatnich lat jeśli chodzi o zysk na każdym bilecie ?
Regulamin regulaminem ale zycie uczy, ze lnie lotnicze czasem maja gdzies swoje regulaminy. W sierpniu na F4F byla oferta na lot BA z Pragi do Cancun w First Class w cenie 2,6 tys, Normalna cena biletu ponad 30 tysia. Troche ludzi bilety kupilo, sciagnelo oplaty, przyszy etxy a kilka dni pozniej BA czasem nawet bez maila z wyjasnieniem po prostu anulowalo rezerwacje. W przypadku LOT minal juz ponad tydzien i linia lotnicza ni nie robi ale jak pisalem wczesniej - najgorsze co moze sie zdarzyc to anulacja na miesiac przed wylotem. Juz lepsze bylo dzialania BA, ktore anulowalo po 2-3 dniach. Pozostaje chyba czekac na jednego odwaznego, ktory posiadajac te bilety kupione za 2,7 tys zadzwoni do LOT i sprobuje przebukowac bilet na inny termin np. I wtedy sie okaze jaka jest reakcja LOTu :)
Kamyk, 21 października 2015, 21:36 | odpowiedz
POTWIERDZONE INFO OD LOT: Dla zainteresowanych ktorzy kupili bilety. Ne chcac czekac kilka miesiecy w niepewnosci i zablokowanymi srodkami na karcie kredytowej zadzwonilem dzisiaj na infolinie aby zapytac o mozliwosc zmiany zakupionych biletow w taryfie Business. Podalem numer rezerwacji i....Pani na 10 minut zniknela bo nie byla pewna. Po konsultacji wrocila z taka informacja: Zakupione bilety sa wazne - tzn, takiego komunikatu doslownie nie bylo ale Pani ladnie wyjasnila jakie zmiany moge wprowadzac w rezerwacji a jakich nie, ani slowa nie bylo o tym ze moze byc jakis problem z samym lotem. Taryfa Business Flex nie do konca jest taryfa Business Flex w tym wypadu. (wychodzi na to, ze Lot ma swiadomosc tego, ze sprzedal te bilety taniej niz powienien) i okresla je jako Business Promo. Mozna dokonywac zmian poprzez Infolonie ale kazdorazowo LOT bedzie sprawdzal czy w ramach taryfy Promo moze zmienic bilet na inny termin. Mi Pani powiedziala, ze zmieniajac date wylotu musialbym miec od nowa kalkulowana cene, date powrotu moge zmienic bezkosztowo. Podsumowujac. Ci, ktorzy kupili bilety i nie maja w plnach zmian terminow - mozna zaczac przygotowania do wyjazdu :) Pozdrawiam Piotr
Kamyk, 22 października 2015, 13:26 | odpowiedz
KamykPOTWIERDZONE INFO OD LOT:Dla zainteresowanych ktorzy kupili bilety.Ne chcac czekac kilka miesiecy w niepewnosci i zablokowanymi srodkami na karcie kredytowej zadzwonilem dzisiaj na infolinie aby zapytac o mozliwosc zmiany zakupionych biletow w taryfie Business. Podalem numer rezerwacji i….Pani na 10 minut zniknela bo nie byla pewna. Po konsultacji wrocila z taka informacja:Zakupione bilety sa wazne – tzn, takiego komunikatu doslownie nie bylo ale Pani ladnie wyjasnila jakie zmiany moge wprowadzac w rezerwacji a jakich nie, ani slowa nie bylo o tym ze moze byc jakis problem z samym lotem.Taryfa Business Flex nie do konca jest taryfa Business Flex w tym wypadu. (wychodzi na to, ze Lot ma swiadomosc tego, ze sprzedal te bilety taniej niz powienien) i okresla je jako Business Promo.Mozna dokonywac zmian poprzez Infolonie ale kazdorazowo LOT bedzie sprawdzal czy w ramach taryfy Promo moze zmienic bilet na inny termin. Mi Pani powiedziala, ze zmieniajac date wylotu musialbym miec od nowa kalkulowana cene, date powrotu moge zmienic bezkosztowo.Podsumowujac.Ci, ktorzy kupili bilety i nie maja w plnach zmian terminow – mozna zaczac przygotowania do wyjazdu PozdrawiamPiotr
Gdyby tak było to tylko się cieszyć. A z tym Biznes Promo to jakaś lipa.... Po wejściu w rezerwację jak byk stoi Biznes Flex. Ale może lepiej się z nimi nie kłócić. Ja mam dwie rezerwacje i na 99% skorzystam tylko z jednej więc mogę zaryzykować. I tak naprawdę chcę zmienić tylko godzinę. Z drugiej strony gdyby dało się przebukować to mógłbym zmienić termin na rok do przodu i zaliczyć dwa wyjazdy rok po roku. Zadzwonię, powalczę i dam znać. Tak czy inaczej dobra zabawa :) I jak ktoś napisał poniżej - jeśli utrzymają to chyba rekord jeśli chodzi o "zysk" na jednym bilecie.
luk, 26 października 2015, 14:11 | odpowiedz
Mały update. W mojej rezerwacji pojawiła się informacja, że zmieniły się godziny lotów i żeby potwierdzić ich akceptację. Jako, że nowe godziny mi pasowały kliknąłem, ze akceptuję. Gdziny się zmieniły ale zmieniła się także klasa lotu, która wyświetla się w rezerwacji z Biznes Flex na Biznes. Zadzwoniłem na infolinię i zadałem pytanie. W pierwszej chwili Pan powiedział mi, że klasa w tej rezerwacji to wciąż C i że jest to flex ale że musi sprawdzić. Puścił mi muzyczkę, czekałem z 10 minut po czym powiedział,że przeprasza ale musi uściślić i w ciągu kilku minut do mnie oddzwoni. Oddzwonił po dwóch godzinach informując, że jest to flex i że działa to tak, że jak chcę zwrócić bilet to mogę ale jak będę chciał zmienić termin to będę musiał dopłacić potencjalną różnicę. Chciałem z panem uderzyć w grubszą dyskusję i poprosiłem go o informację jaka jest definicja taryfy flex ale doszedłem do wniosku, że skoro mogę zwrócić a lecieć w założonym terminie i tak planuję i tylko ewentualnie przypadek losowy wchodzi w grę to może jednak nie zaogniać sytuacji.
Luk, 26 listopada 2015, 16:12 | odpowiedz
LukMały update.W mojej rezerwacji pojawiła się informacja, że zmieniły się godziny lotów i żeby potwierdzić ich akceptację. Jako, że nowe godziny mi pasowały kliknąłem, ze akceptuję. Gdziny się zmieniły ale zmieniła się także klasa lotu, która wyświetla się w rezerwacji z Biznes Flex na Biznes. Zadzwoniłem na infolinię i zadałem pytanie. W pierwszej chwili Pan powiedział mi, że klasa w tej rezerwacji to wciąż C i że jest to flex ale że musi sprawdzić. Puścił mi muzyczkę, czekałem z 10 minut po czym powiedział,że przeprasza ale musi uściślić i w ciągu kilku minut do mnie oddzwoni. Oddzwonił po dwóch godzinach informując, że jest to flex i że działa to tak, że jak chcę zwrócić bilet to mogę ale jak będę chciał zmienić termin to będę musiał dopłacić potencjalną różnicę. Chciałem z panem uderzyć w grubszą dyskusję i poprosiłem go o informację jaka jest definicja taryfy flex ale doszedłem do wniosku, że skoro mogę zwrócić a lecieć w założonym terminie i tak planuję i tylko ewentualnie przypadek losowy wchodzi w grę to może jednak nie zaogniać sytuacji.
U mnie po akceptacji nieznacznie zmienionych godzin lotów pozostaje BIZNES FLEX
Art, 29 listopada 2015, 17:37 | odpowiedz
Leciał już ktoś może?
Luk, 16 stycznia 2016, 10:24 | odpowiedz
LukLeciał już ktoś może?
Tez sie zastanawiam, jestjakis Update?
Kubixonis, 19 lutego 2016, 0:54 | odpowiedz

REKLAMA
porównaj loty, hotele, lot+hotel
Nowa oferta: . Czytaj teraz »
Akceptuję Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Czytaj więcej ›Technologię tę w ramach Fly4free.pl wykorzystują również nasi partnerzy, których listę znajdziesz tutaj.

Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej lub zakończyć korzystanie z Fly4free.pl. Pozostawienie komunikatu, dalsze przeglądanie Fly4free.pl lub kliknięcie w przycisk „Akceptuję” oznacza wyrażenie zgody na wykorzystywanie plików cookies.