Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 13 Lis 2017 15:47 

Rejestracja: 16 Sty 2014
Posty: 97
Wyżej napisano: Qatar tak jak wiele innych linii pozwala anulować bezzwrotny bilet ze zwrotem 100% wpłaconej kwoty jeśli godzina wylotu/przylotu zmieniła się o choćby 5 minut.
To prawda?? Będę musiała anulować bilet, godzina odlotu zmieniła mi się o jakieś 60 minut - należy mi się zwrot, czy jest to uznaniowe?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#22 PostWysłany: 13 Lis 2017 16:03 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 2055
złoty
Nieprawda. Minimum 3 godziny, a nie 5 minut.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 13 Lis 2017 16:08 

Rejestracja: 08 Sie 2013
Posty: 1851
niebieski
A skad masz takie informacje? @pomorzanka - po prostu do nich zadzwon/ napisz. Tylko nie mow im, ze jestes w ciazy, tylko, ze Ci nowy rozklad nie pasuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 13 Lis 2017 16:11 

Rejestracja: 21 Sty 2016
Posty: 8
Czy ktoś kontaktował się z nw. Panami? Czy rzeczywiście "trzęsą" firmą, by reagować na takie "błahostki"? :)
Prowadzę sprawę zwrotu środków za podatki ponad 4 miesiące za bilety, które wiem, że nie wykorzystam (a wylot miałby być za parę dni).
Od lipca kontaktuję się z infolinią Qatara (około 7 telefonów, każdy ponad 30 minut oczekiwania), wcześniej e-maile do contact center (odesłali na infolinię) i do privilege club (to samo).
Jak próbuję robić zwrot online - wychodzi mniej o około 200 GBP niż jakbym to robiła przez infolinię. Ale infolinia nie może mi tego zrobić bez akceptacji centrali w Qatarze i pomimo (niby) wysłania przez Wrocławski oddział korespondencji do centrali - tamci nie odpowiadają.
Co robić? Jakieś porady?


luftairways napisał(a):
pisz tutaj
Mr Akbar Al Baker Chief Executive - ten gosc trzesie cala linia wszyscy sie go boja jak ognia

Email akbar@qatar.net.qa
Telephone +974 4411555
Fax +974 4441550

========================

Mr Ehab Amin Vice President

Email EAmin@qatarairways.com.qa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 13 Lis 2017 16:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2620
Loty: 194
Kilometry: 512 596
złoty
Trochę jakbyś pisała do Trumpa, bo wizy do USA nie chcieli Ci przyznać ;)
Jeśli Pan Akbar w ogóle odpisze (albo przekaże Twoją wiadomość do odpowiedniego działu) to co najwyżej na ostatnie opóźnienia w kontrakcie z Airbusem ponarzeka... :D
Spróbować zawsze można!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 13 Lis 2017 17:42 

Rejestracja: 16 Sty 2014
Posty: 97
Wiadomo ? dziękuję
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 23 Lis 2017 14:09 

Rejestracja: 21 Sty 2016
Posty: 8
Witam,
muszę się podzielić informacjami w sprawie zwrotu podatków za niewykorzystane bilety, o której pisałam 10 dni temu.
Jakież było moje zaskoczenie, że CEO poruszył strukturami Qatar Airways (znaczy, odpowiednim działem :) )
Pomimo, że dostałam autoodpowiedź, że system nie daje gwarancji, że adresat mail otrzyma, mail widocznie dotarł, gdzie trzeba. Dla asekuracji, dałam jeszcze do wiadomości pana Vice.
2 dni później zadzwoniono do mnie z polskiego biura, że centrala w Katarze w końcu się ustosunkowała do problemu.
Dostałam potem potwierdzenie o anulacji i zwrocie podatków, a dzisiaj na rachunek karty wpłynęły środki.
Czyli coś co trwało miesiące, po informacji do samego szefa, załatwiono w kilka dni!
Mam nadzieję, że kiedyś jednak uda mi się polecieć tymi liniami :):):)
Pozdrawiam!
Góra
 Profil Relacje PM off
ruszki lubi ten post.
 
      
#28 PostWysłany: 12 Sty 2018 02:04 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 44
Sytuacja wygląda tak:
podróż do Azji dla 5-osbowej rodziny nie może dojść do skutku. Linie Qatar, bilet kupiony u pośrednika. Żeby było śmieszniej - są dwa osobne bilety bo część rodziny miała zostać trochę dłużej.
Co można zrobić żeby odzyskać/ nie stracić jak najwięcej?
Jakie są opcje?


Czy ktoś z Was ma doświadczenie w anulowaniu biletu z powodu choroby pasażera?


P.S. Obiło mi się o uszy że w przypadku niewykorzystania biletu można się ubiegać o zwrot kosztów opłat lotniskowych. W przypadku mojego biletu wynoszą one znacznie więcej niż sama taryfa. Czy zwrócone zostaną całe?
Dodatkowo zastanawia mnie pośrednik, gdyż rzekomo kasuje 450 USD od pasażera..
Będę wdzięczna za podzielenie się Waszą wiedzą i doświadczeniem!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 12 Sty 2018 21:03 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
Napisz jaki pośrednik, ciężko zgadywać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 15 Sty 2018 00:14 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 44
-- 15 Sty 2018 00:09 --

ms993 napisał(a):
Napisz jaki pośrednik, ciężko zgadywać.


Tickets.pl

-- 15 Sty 2018 00:14 --

Okinawa napisał(a):
Witam,
muszę się podzielić informacjami w sprawie zwrotu podatków za niewykorzystane bilety, o której pisałam 10 dni temu.
Jakież było moje zaskoczenie, że CEO poruszył strukturami Qatar Airways (znaczy, odpowiednim działem :) )
Pomimo, że dostałam autoodpowiedź, że system nie daje gwarancji, że adresat mail otrzyma, mail widocznie dotarł, gdzie trzeba. Dla asekuracji, dałam jeszcze do wiadomości pana Vice.
2 dni później zadzwoniono do mnie z polskiego biura, że centrala w Katarze w końcu się ustosunkowała do problemu.
Dostałam potem potwierdzenie o anulacji i zwrocie podatków, a dzisiaj na rachunek karty wpłynęły środki.
Czyli coś co trwało miesiące, po informacji do samego szefa, załatwiono w kilka dni!
Mam nadzieję, że kiedyś jednak uda mi się polecieć tymi liniami :):):)
Pozdrawiam!



Wow, bomba! super ze sie udało!
Mozna spytać jaka część została zwrócona?
No i chętnie poznałabym na wszelki wypadek adres do Pana Vice ;) bo mnie też czeka wystosowanie pisemka..
Góra
 Profil Relacje PM off
Raphael lubi ten post.
 
      
#31 PostWysłany: 15 Sty 2018 00:27 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@ruszki - w takim razie skąd informacja o 450 USD od pasażera? Czytałaś regulamin pośrednika czy zgadujesz?

Cytuj:
4.2. Oprócz kar pieniężnych i opłat Przewoźnika za dobrowolną zmianę/zwrot biletu lotniczego, Agencja ma prawo pobierać opłaty serwisowe z tytułu świadczonych usług, dotyczące anulowania, zwrotu i zmiany biletów lotniczych:
b) w wysokości 100 zł, z VAT, dla każdego Pasażera(za wyjątkiem niemowląt w wieku poniżej 24 miesięcy) za usługę zwrotu biletu.
4.3.W przypadku wymuszonej zmiany/zwrotu biletu Agencja nie pobiera Opłaty serwisowe. Za umyślną [tu powinno chyba być wymuszoną] zmianę/zwrot biletu uważają się okoliczności, które powstały niezależnie od pasażera i były przez niego uzasadnione oraz inne warunki określone prawem i Regulaminem Świadczenia Usług/Zasadami Taryfy poszczególnych przewoźników.

https://tickets.pl/avia/content/agreeme ... oking.html

Przejrzałem regulamin Qatar Airways i nie ma tam nic na temat zwrotów z powodu choroby. Moim zdaniem dostaniesz tylko zwrot zgodny z taryfą, w której zostały zakupione bilety (o ile ona takie coś przewiduje). Być może pośrednik nie pobierze tych 100zł, jeśli udowodnisz chorobę, ale to raczej tylko ich dobra wola. Przeczytaj warunki taryfy, wcześniej w temacie jest jak to zrobić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
ruszki uważa post za pomocny.
 
      
#32 PostWysłany: 15 Sty 2018 01:56 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 44
-- 15 Sty 2018 01:14 --

Ciekawa jestem czy komus jeszcze sie udało cos zdziałać u Szefa? :)

-- 15 Sty 2018 01:28 --

ms993 napisał(a):
@ruszki - w takim razie skąd informacja o 450 USD od pasażera? Czytałaś regulamin pośrednika czy zgadujesz?

Cytuj:
4.2. Oprócz kar pieniężnych i opłat Przewoźnika za dobrowolną zmianę/zwrot biletu lotniczego, Agencja ma prawo pobierać opłaty serwisowe z tytułu świadczonych usług, dotyczące anulowania, zwrotu i zmiany biletów lotniczych:
b) w wysokości 100 zł, z VAT, dla każdego Pasażera(za wyjątkiem niemowląt w wieku poniżej 24 miesięcy) za usługę zwrotu biletu.
4.3.W przypadku wymuszonej zmiany/zwrotu biletu Agencja nie pobiera Opłaty serwisowe. Za umyślną [tu powinno chyba być wymuszoną] zmianę/zwrot biletu uważają się okoliczności, które powstały niezależnie od pasażera i były przez niego uzasadnione oraz inne warunki określone prawem i Regulaminem Świadczenia Usług/Zasadami Taryfy poszczególnych przewoźników.

https://tickets.pl/avia/content/agreeme ... oking.html

Przejrzałem regulamin Qatar Airways i nie ma tam nic na temat zwrotów z powodu choroby. Moim zdaniem dostaniesz tylko zwrot zgodny z taryfą, w której zostały zakupione bilety (o ile ona takie coś przewiduje). Być może pośrednik nie pobierze tych 100zł, jeśli udowodnisz chorobę, ale to raczej tylko ich dobra wola. Przeczytaj warunki taryfy, wcześniej w temacie jest jak to zrobić.



Dzięki wielkie za głos w sprawie!!
Info o 450 USD miałam w mailu ( cyt. W przypadku zwrotu biletu o numerze rezerwacji XXX przewoźnik nakłada grzywnę w wysokości 450 USD od pasażera),
poczytam sobie resztę, ale dzwoniłam do posrednika i byłam przekonana że anulowanie ze względu na chorobę/ śmierc pasazera jest mozliwy przez Qatar.. Ale moge sie mylic. Robi sie to przez formularz na stronie posrednika.
A orientujesz sie moze co do wysokosci opłat które zostają zwrócone? bo pewnie nie bedzie to 100 % opłat.

-- 15 Sty 2018 01:56 --

Niva napisał(a):
Zależy - biletów z 3-dniowej promocji na przykład zwrócić nie można z tego co pamiętam.
Edit:
Wejdź w swoją rezerwację, pod Flight Summary, na samym dole strony masz punkt Detailed Fare Rules z linkiem. W oknie, które się pojawi masz sekcję:
Cytuj:
PE.PENALTIES
CANCELLATIONS

U mnie na przykład jest
Cytuj:
TICKET IS NON-REFUNDABLE.


A tak łopatologicznie to na jakiej stronie wchodze w swoją rezerwację?
Mozna prosic o link?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 15 Sty 2018 10:03 

Rejestracja: 04 Sty 2013
Posty: 2236
Loty: 285
Kilometry: 460 659
złoty
@ruszki - zacznijmy od tego, że nie możesz mylić pojęć "pośrednik" i "przewoźnik". Potem przeczytaj wszystkie informacje jeszcze raz, bo wszystko jest już jasne. Naprawdę, przeczytaj wszystko kilka razy i poszukaj sama zanim znowu zapytasz.

Dostaniesz: cena biletu - 450 USD (opłata przewoźnika) - 100 lub 0zł (opłata pośrednika).

Szczegóły rezerwacji sprawdza się na stronie linii.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 16 Sty 2018 15:17 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 44
ms993, jestem początkująca w temacie, dla mnie to abstrakcja więc doceniam Twoja pomoc, i liczę na jeszcze odrobinę wyrozumiałości.
Na stronie linii nie wyszukuje mi mojego numeru rezerwacji. Sprawdzam na stronie Qatar w zakładce My trip. Nie widzę jednak flight summary..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 16 Sty 2018 15:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2016
Posty: 272
Loty: 165
Kilometry: 286 930
niebieski
Jak nie znajduje Ci numeru rezerwacji, to nie znajdziesz trip summary.
Znajdź właściwy PNR Qatar, bo pośrednicy (tickets, opodo) lubią dawać swoje numery rezerwacji.
Ew. możesz rezerwację znaleźć po numerze etix zwykle 157-(10 cyfr)
Wpisujesz albo PNR albo numer etixa oraz nazwisko w
https://booking.qatarairways.com/nsp/vi ... ePnr.xhtml

I masz print trip summary pod quick actions. (prawa strona)
Poniżej: Cancel flight/refund ticket.
_________________
Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem. Polski mam paszport na sercu. Skąd, pytam, skąd go wziąłem? A wziąłem go z dumy i trudu, ze znoju codziennej pracy, ze stali, z żelaza, z węgla. A węgiel to koks, to antracyt.
Góra
 Profil Relacje PM off
ruszki uważa post za pomocny.
 
      
#36 PostWysłany: 16 Sty 2018 16:43 

Rejestracja: 16 Sty 2014
Posty: 97
-- 16 Sty 2018 15:40 --

Ruszki zgadza sie mi też Qatar kasuje po 450 USD oraz pośrednik po 45 EUR od biletu. O tyle dobrze ze kursy walut są niskie.

-- 16 Sty 2018 15:43 --

Ruszki zgadza sie mi też Qatar kasuje po 450 USD oraz pośrednik po 45 EUR od biletu. O tyle dobrze ze kursy walut są niskie. Anulowalam u pośrednika telefonicznie i czekam na zwrot
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 16 Sty 2018 17:36 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 44
jimi napisał(a):
Jak nie znajduje Ci numeru rezerwacji, to nie znajdziesz trip summary.
Znajdź właściwy PNR Qatar, bo pośrednicy (tickets, opodo) lubią dawać swoje numery rezerwacji.
Ew. możesz rezerwację znaleźć po numerze etix zwykle 157-(10 cyfr)
Wpisujesz albo PNR albo numer etixa oraz nazwisko w
https://booking.qatarairways.com/nsp/vi ... ePnr.xhtml

I masz print trip summary pod quick actions. (prawa strona)
Poniżej: Cancel flight/refund ticket.



Dzięki za odpowiedz, chociaz jestem na takim etapie ze niestety nie bardzo wiem skąd wziać te numery PNR lub etix..
wybacz i poinstruuj raz jeszcze proszę :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 16 Sty 2018 17:38 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8990
Z potwierdzenia kupna lotu, powinien być na mailu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 16 Sty 2018 17:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2016
Posty: 272
Loty: 165
Kilometry: 286 930
niebieski
Powinny być na potwierdzeniu zakupu. Przejrzyj maile od tickets.pl, powinien tam być nr rezerwacji (to jest PNR)
Może być w jakimś załączniku.
_________________
Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem. Polski mam paszport na sercu. Skąd, pytam, skąd go wziąłem? A wziąłem go z dumy i trudu, ze znoju codziennej pracy, ze stali, z żelaza, z węgla. A węgiel to koks, to antracyt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 16 Sty 2018 23:58 

Rejestracja: 12 Sty 2018
Posty: 44
Rzeczywiście dotychczas wpisywałam nr rezerwacji pośrednika, le po wpisaniu rezerwacji przewoźnika mam info:
Booking reference should be 6(alphanumeric), 10(numeric), 13(numeric)
Ciągle nie ujawniły mi się PNR i to drugie, a szukałam w załącznikach i maliach.. :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 81 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group