Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 17 Lip 2012 08:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2010
Posty: 375
niebieski
karoldz napisał(a):
A tak na poważnie, to myślicie że coś zaproponują czy będą udawać że nic się nie stało?


Zadzwoń do W6 i zmień rezerwację, jeśli ci pasuje FRL to przebukuj się na wrzesień (max 14 dni wstecz), jeśli nie to zmień sobie np na WAW-FCO-WAW w październiku lub WAW-BGY-WAW (oczywiście zmieniasz całą rezerwację max 30 dni do przodu). W innym przypadku mogą zrobić zwrot za bilety plus 20%. Możesz oczywiście upierać się że chcesz jednak do FRL w zakupionym terminie, ale tu będziesz miał duuuże problemy, więc wtedy skargi do ULC i sądy :D

Dzwonisz na nr stacjonarny nie na infolinię (płatną). Płacisz jak za połączenie z telefonem stacjonarnym: 022 351 9492

A tu masz wszystkie informacje dotyczące odwołanych lotów: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🚨Ferie w karaibskim LUKSUSIE ✨Loty i 5⭐ hotel w Meksyku za 3323 PLN 🤯🌴 🚨Ferie w karaibskim LUKSUSIE ✨Loty i 5⭐ hotel w Meksyku za 3323 PLN 🤯🌴
Słońce, plaża i all inclusive 🌴☀️ Tydzień w 4* hotelu w Turcji od 2299 PLN 🏖️ Słońce, plaża i all inclusive 🌴☀️ Tydzień w 4* hotelu w Turcji od 2299 PLN 🏖️
#22 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:17 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2011
Posty: 798
niebieski
A jak się ma przy tym EU261?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2010
Posty: 375
niebieski
kerad85 napisał(a):
A jak się ma przy tym EU261?


Tak jak napisałem: Możesz oczywiście upierać się że chcesz jednak do FRL w zakupionym terminie, ale tu będziesz miał duuuże problemy, więc wtedy skargi do ULC i sądy :D

Oczywiście EU261 obowiązuje dlaczego nie ?
Natomiast trzeba czekać na powiadomienie z W6, bo w chwili obecnej oficjalnie to nic nie wiadomo ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
oqrde napisał(a):
w chwili obecnej oficjalnie to nic nie wiadomo ;)

Wiadomo. Standardowy szablon jak mówiłem.

Cytuj:
Szanowni Państwo,

W imieniu całego zespołu Wizz Air przepraszam za problemy związane z anulowaniem trasy Katowice-Forli-Katowice. Zapewniam, że staramy się wykonywać loty zgodnie z wcześniej zaplanowanym rozkładem, jednak tak jak wszystkie inne linie lotnicze, czasami ze względów handlowych, jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia zmian.

Zgodnie z zaakceptowanymi przez Państwa, w momencie dokonywania rezerwacji, warunkami przewozu Wizz Air (art.4), a także zgodnie z mającym do nich stosunek nadrzędny Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odwołania lotu, przewoźnik ma prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie lotów, jeśli poinformuje o nich z wyprzedzeniem wynoszącym minimum 14 dni. Pasażerowie powiadamiani są mailem lub telefonicznie. Jeśli przewoźnik poinformuje pasażerów w terminie przewidzianym rozporządzeniem jest zwolniony z jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej.

Pasażer, który nie akceptuje zmian w rezerwacji, ma prawo wyboru pomiędzy:
- pełnym zwrotem (całej wpłaconej kwoty wraz z opłata za zmianę lotów)
- zmianą daty lotu na lot na podobnej trasie na 14 dni przed planowaną datą wylotu lub 30 dni po tejże dacie
- otrzymaniem kredytu w wysokości wartości biletu powiększonej o 20% (kredyt taki można wykorzystać bezterminowo na loty w Wizz Air Hungary. Przy rezerwacji płatnej z kredytu nie jest pobierana opłata manipulacyjna. Więcej informacji nt. korzystania z kredytu na koncie Wizz znajdziecie Państwo na naszej stronie: http://wizzair.com/online_booking/wizzp ... anguage=PL.
Proszę o przesłanie swojej decyzji mailem zwrotnym.

W oczekiwaniu na odpowiedź łączę wyrazy szacunku,
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Standardowy szablon.

Cytuj:
Szanowni Państwo,

W imieniu całego zespołu Wizz Air przepraszam za problemy związane z anulowaniem trasy Katowice-Forli-Katowice. Zapewniam, że staramy się wykonywać loty zgodnie z wcześniej zaplanowanym rozkładem, jednak tak jak wszystkie inne linie lotnicze, czasami ze względów handlowych, jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia zmian.

Zgodnie z zaakceptowanymi przez Państwa, w momencie dokonywania rezerwacji, warunkami przewozu Wizz Air (art.4), a także zgodnie z mającym do nich stosunek nadrzędny Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odwołania lotu, przewoźnik ma prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie lotów, jeśli poinformuje o nich z wyprzedzeniem wynoszącym minimum 14 dni. Pasażerowie powiadamiani są mailem lub telefonicznie. Jeśli przewoźnik poinformuje pasażerów w terminie przewidzianym rozporządzeniem jest zwolniony z jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej.

Pasażer, który nie akceptuje zmian w rezerwacji, ma prawo wyboru pomiędzy:
- pełnym zwrotem (całej wpłaconej kwoty wraz z opłata za zmianę lotów)
- zmianą daty lotu na lot na podobnej trasie na 14 dni przed planowaną datą wylotu lub 30 dni po tejże dacie
- otrzymaniem kredytu w wysokości wartości biletu powiększonej o 20% (kredyt taki można wykorzystać bezterminowo na loty w Wizz Air Hungary. Przy rezerwacji płatnej z kredytu nie jest pobierana opłata manipulacyjna. Więcej informacji nt. korzystania z kredytu na koncie Wizz znajdziecie Państwo na naszej stronie: http://wizzair.com/online_booking/wizzp ... anguage=PL.
Proszę o przesłanie swojej decyzji mailem zwrotnym.

W oczekiwaniu na odpowiedź łączę wyrazy szacunku,
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#26 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2010
Posty: 375
niebieski
nrm napisał(a):
oqrde napisał(a):
w chwili obecnej oficjalnie to nic nie wiadomo ;)

Wiadomo. Standardowy szablon jak mówiłem.

Cytuj:
Szanowni Państwo,

W imieniu całego zespołu Wizz Air przepraszam za problemy związane z anulowaniem trasy Katowice-Forli-Katowice. Zapewniam, że staramy się wykonywać loty zgodnie z wcześniej zaplanowanym rozkładem, jednak tak jak wszystkie inne linie lotnicze, czasami ze względów handlowych, jesteśmy zmuszeni do wprowadzenia zmian.

Zgodnie z zaakceptowanymi przez Państwa, w momencie dokonywania rezerwacji, warunkami przewozu Wizz Air (art.4), a także zgodnie z mającym do nich stosunek nadrzędny Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odwołania lotu, przewoźnik ma prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie lotów, jeśli poinformuje o nich z wyprzedzeniem wynoszącym minimum 14 dni. Pasażerowie powiadamiani są mailem lub telefonicznie. Jeśli przewoźnik poinformuje pasażerów w terminie przewidzianym rozporządzeniem jest zwolniony z jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej.

Pasażer, który nie akceptuje zmian w rezerwacji, ma prawo wyboru pomiędzy:
- pełnym zwrotem (całej wpłaconej kwoty wraz z opłata za zmianę lotów)
- zmianą daty lotu na lot na podobnej trasie na 14 dni przed planowaną datą wylotu lub 30 dni po tejże dacie
- otrzymaniem kredytu w wysokości wartości biletu powiększonej o 20% (kredyt taki można wykorzystać bezterminowo na loty w Wizz Air Hungary. Przy rezerwacji płatnej z kredytu nie jest pobierana opłata manipulacyjna. Więcej informacji nt. korzystania z kredytu na koncie Wizz znajdziecie Państwo na naszej stronie: http://wizzair.com/online_booking/wizzp ... anguage=PL.
Proszę o przesłanie swojej decyzji mailem zwrotnym.

W oczekiwaniu na odpowiedź łączę wyrazy szacunku,


Ale tylko w przypadku gdy sam o to pytasz, W6 nie rozsyłał informacji, dlatego pisze, że oficjalnie nie wiadomo. Ja przynajmniej nic nie otrzymałem (i inni również nic nie otrzymali), a mam skasowane 3 loty.

Powyższa korespondencja jest prywatną korespondencją pasażera z W6, która mnie nie dotyczy, ani nikogo innego ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#27 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Dokładnie tak ale my nie mamy możliwości czekać teraz do końca września aż WIZZ może obudzi się z tą informacją aby potem się z nimi szarpać.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#28 PostWysłany: 17 Lip 2012 09:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Sie 2010
Posty: 375
niebieski
nrm napisał(a):
Dokładnie tak ale my nie mamy możliwości czekać teraz do końca września aż WIZZ może obudzi się z tą informacją aby potem się z nimi szarpać.


Każdy ma inną sytuację co nie zmienia faktu, że oficjalnego info brak. Jak zauważyłeś w mojej wypowiedzi było ;) więc chyba wszystko jasne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#29 PostWysłany: 17 Lip 2012 11:34 

Rejestracja: 12 Lip 2012
Posty: 9
Kurde ja też już nie mam tego lotu, na dodatek żadnego info na pocztę. Jak myślicie kiedy to się wyjaśni?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#30 PostWysłany: 17 Lip 2012 11:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Ale co ma się wyjaśniać? Kierunek skasowany, teraz tylko możecie czekać na info i bić się z nimi w kwestiach zwrotu. Chyba, że ktoś nie może czekać/nie chce się kopać to pisze maila i dostaje zwrot.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#31 PostWysłany: 17 Lip 2012 11:57 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 118
a ja mam pytanie:

mamy lot z punktu A do pkt B
potem z punktu B do pkt C mamy drugi lot

dwie osobne rezerwacje, drugi lot zostaje przez Wizz przesunięty na następny dzień (czyli de facto rezerwowanego dnia przeze mnie anulowany)

czy Wizz ma prawo dać zwrot (chodzi mi tylko o zwrot) tylko na drugą rezerwację, czy w związku z zakłóceniem mojego planu podróży może także dać zwrot za dwie rezerwacje?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#32 PostWysłany: 17 Lip 2012 12:04 

Rejestracja: 07 Maj 2011
Posty: 146
jak masz dwa osobne bilety to dostaniesz zwrot tylko za skasowany odcinek
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#33 PostWysłany: 17 Lip 2012 12:15 

Rejestracja: 21 Maj 2012
Posty: 118
ole-dziii napisał(a):
jak masz dwa osobne bilety to dostaniesz zwrot tylko za skasowany odcinek


no właśnie też mnie to zadziwiło bo dostałem maila, że mogę dostać zwrot 120% wartości za bilet odcinek B do C jak i 100% kredyt do wykorzystania na lot z pkt A do pkt B

lub

pełny zwrot OBU rezerwacji


zwroty są dokonywane na karte citi z której było płacone czy mogę prosić o zwrot na konto wizz?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#34 PostWysłany: 17 Lip 2012 12:55 

Rejestracja: 12 Lip 2012
Posty: 9
A jakie są szanse na przeniesienie rezerwacji na inny lot albo wcześniejszy termin. Komuś już się to udało czy raczej tylko kasę oddają?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#35 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:06 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
nrm napisał(a):
Ale co ma się wyjaśniać? Kierunek skasowany, teraz tylko możecie czekać na info i bić się z nimi w kwestiach zwrotu. Chyba, że ktoś nie może czekać/nie chce się kopać to pisze maila i dostaje zwrot.

Niezły burdel mają bo faktycznie zgodnie z rozkładem zimowym: http://www.pasazer.com/in-10573-wizz,zi ... stepny.php który był już ogłoszony ponad miesiąc temu połączenie do Forli jest zawieszone na zimę, pytanie dlaczego w ogóle było ono dostępne w systemie skoro je zawiesili?

nrm napisał(a):
Nie no, skasowanie Rzymu to już by było przegięcie, przecież tam ciągle mają ruch.

Oj, nie koniecznie. Często latam na tej trasie i zapełnienie samolotu jest dość dobre ale też nie jakieś znakomite.
Super obłożenie mają kierunki na których polaczki latają myć gary typu: UK, Holandia, Niemcy.
Ostatnio sprawdzałem jak to wygląda w przypadku np. Rumunii w której Wizzair ostatnio bardzo prężnie się rozwija i okazuje się
że tak jak u nas zawieszają połączenia w zimie raczej wakacyjne tak tam ostatnio np. otworzyli połączenie do Werony...
Polacy po za wakacjami nie lubią latać wakacyjne, w wakacje latają z biur podróży które bankrutują jak mantra do Egiptu


Ostatnio edytowany przez Pacjonek, 17 Lip 2012 13:30, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#36 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:17 

Rejestracja: 18 Lip 2011
Posty: 681
Loty: 1
Kilometry: 3 789
niebieski
Jeszcze nie dostałem meila od nich... trzeba pomyslec na co to zmienic- ale czy i znowu nie pokasuja...

to oni gdzie chca latac z Polski jak powoli wszystkie ciekawe kierunki zamykaja- tylko Anglia i Skandynawia plus może coś do Niemiec.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#37 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Pacjonek napisał(a):
Niezły burdel mają bo faktycznie zgodnie z rozkładem zimowym: http://www.pasazer.com/in-10573-wizz,zi ... stepny.php który był już ogłoszony ponad miesiąc temu połączenie do Forli jest zawieszone na zimę, pytanie dlaczego w ogóle było ono dostępne w systemie skoro je zawiesili?

Bo standardowo letnie kończyły się z październikiem (prawda?) więc wszystko było jak zwykle. Widać, że jakiś kryzys mają, szukają oszczędności to stwierdzili, że utną miesiąc wcześniej. Jakieś nerwowe te ruchy, że tak chaotycznie zaczęli to robić.

nrm napisał(a):
polaczki latają myć gary typu: UK, Holandia, Niemcy.

Ja bym tam nie obrażał ludzi tylko z powodu gdzie latają albo gdzie pracują ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#38 PostWysłany: 17 Lip 2012 13:32 

Rejestracja: 20 Paź 2011
Posty: 1306
Amcio napisał(a):
to oni gdzie chca latac z Polski jak powoli wszystkie ciekawe kierunki zamykaja


Ale rozróżniajmy ZAWIESZENIE na zimę a zamknięcie jakiegoś połączenia na stałe ok?
nrm napisał(a):
Pacjonek napisał(a):
Niezły burdel mają bo faktycznie zgodnie z rozkładem zimowym: http://www.pasazer.com/in-10573-wizz,zi ... stepny.php który był już ogłoszony ponad miesiąc temu połączenie do Forli jest zawieszone na zimę, pytanie dlaczego w ogóle było ono dostępne w systemie skoro je zawiesili?

Bo standardowo letnie kończyły się z październikiem (prawda?) więc wszystko było jak zwykle. Widać, że jakiś kryzys mają, szukają oszczędności to stwierdzili, że utną miesiąc wcześniej. Jakieś nerwowe te ruchy, że tak chaotycznie zaczęli to robić.

Październik to już jest rozkład zimowy, letni trwa do końca września. Z innych kierunków tak wynika i to by się chyba zgadzało bo w Październiku już raczej mało kto na wakacje lata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#39 PostWysłany: 17 Lip 2012 14:31 

Rejestracja: 12 Lip 2012
Posty: 9
Zadzwoniłem i wymieniłem na Rzym Campino na 21-24.10 :mrgreen: . Do wyboru był jeszcze Mediolan Bregano.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#40 PostWysłany: 17 Lip 2012 15:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Kwi 2012
Posty: 1064
Loty: 44
Kilometry: 57 793
niebieski
Tak, zauważyłem.

Mniej więcej chciałem uniknąć takiej sytuacji: viewtopic.php?p=138084#p138084

Cytuj:
dostałem od nich (wizzaira) meila dokładnie 14 dni przed odlotem ... i przyznam, że dawno dawno temu ostatnio ktoś tak mnie wyprowadził z równowagi...


Już tam oni przypomną sobie kiedy trzeba ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 118 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group