Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 3579 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 179  Następna
Autor Wiadomość
#81 PostWysłany: 13 Cze 2013 13:46 
Redaktor F4F

Rejestracja: 08 Kwi 2012
Posty: 3851
Loty: 39
Kilometry: 33 222
Nie chodzi o dystans i kwestie, czy by doleciał czy nie :) tak samo nie lata bezpośrednio do Portugalii i wcale nie zanosi się, żeby coś miało się zmienić w tym temacie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#82 PostWysłany: 13 Cze 2013 14:34 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3325
srebrny
ciacho_majonez napisał(a):
Nie chodzi o dystans i kwestie, czy by doleciał czy nie :) tak samo nie lata bezpośrednio do Portugalii i wcale nie zanosi się, żeby coś miało się zmienić w tym temacie.


Faro mogłoby być. Tylko to jednak mało znany kierunek. Generalnie patrząc na ceny wychodzi, ze te oferowane z Polski są znacznie niższe niż z innych części europy. Po co zatem blokować samolot do Portugalii na cały dzień skoro można lepiej zarobić na lotach do UK przy wyższych cenach biletów. Ceny Kanarów z Norwegii też pewnie będą powalające. Nie wiem czy będą chętni na bilet za 1000 zł z nocką w Rygge.
Góra
 Relacje PM off  
 
#83 PostWysłany: 13 Cze 2013 17:15 

Rejestracja: 10 Cze 2013
Posty: 2
Świetnie z tym nowym lotniskiem, żeby jeszcze jakieś tanie loty z Polski dali
Góra
 Relacje PM off  
 
#84 PostWysłany: 17 Cze 2013 22:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10025
HON fly4free
http://www.icelandreview.com/icelandrev ... _id=400824

Jakiś czas temu pisano, że być może Ryanair uruchomi loty za Atlantyk. Gdyby mieli bazę na Islandii, byłoby to możliwe nawet ich 737-800 (lot byłby poniżej 5h, a teraz latają prawie 6h ze Sztokholmu na Teneryfę).
Góra
 Relacje PM off  
 
#85 PostWysłany: 18 Cze 2013 21:50 

Rejestracja: 16 Cze 2013
Posty: 254
Oj, mogliby uruchomić. Islandia to jedno z miejsc, gdzie muszę być...
Góra
 Relacje PM off  
 
#86 PostWysłany: 18 Cze 2013 21:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
czyli wiadomo gdzie będą przesiadki przy lotach do stanów :D
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#87 PostWysłany: 18 Cze 2013 22:09 

Rejestracja: 02 Gru 2012
Posty: 201
5 h w tym samolocie to musi być tragedia :-P a ten bazar i zdrapki pewnie krąży po samolocie ze 3 razy :-)

Wysyłane z mojego Nexus 7 za pomocą Tapatalk 2
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#88 PostWysłany: 18 Cze 2013 22:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
namteH napisał(a):
czyli wiadomo gdzie będą przesiadki przy lotach do stanów :D

Ryanair nigdy nie będzie latał do Stanów.
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Relacje PM off  
 
#89 PostWysłany: 18 Cze 2013 22:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10025
HON fly4free
Niedawno była wypowiedź, że myślą o tym :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#90 PostWysłany: 18 Cze 2013 22:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
skrzat napisał(a):
Niedawno była wypowiedź, że myślą o tym :)

Mówiono też o blowjobie w cenie biletu.
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Relacje PM off  
 
#91 PostWysłany: 18 Cze 2013 22:46 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1897
Shcott napisał(a):
a ten bazar i zdrapki pewnie krąży po samolocie ze 3 razy :-)


Kiedyś leciałem ostatniego dnia miesiąca wieczorem, widać załoga nie wypełniła miesięcznego minimum zdrapek i w ciągu 2h lotu proponowała nam je z... 7 razy? Zostań milionerem z Ryanaiar :mrgreen:


Ostatnio edytowany przez dmirstek, 18 Cze 2013 22:48, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off  
 
#92 PostWysłany: 18 Cze 2013 22:46 

Rejestracja: 22 Sty 2012
Posty: 1768
złoty
Shcott napisał(a):
5 h w tym samolocie to musi być tragedia :-P

Bardziej przez ciasnotę, niż przez bazar i zdrapki ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#93 PostWysłany: 19 Cze 2013 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 10025
HON fly4free
Awerik napisał(a):
namteH napisał(a):
czyli wiadomo gdzie będą przesiadki przy lotach do stanów :D

Ryanair nigdy nie będzie latał do Stanów.


http://www.reuters.com/article/2013/06/ ... ws&rpc=401

"This will be a unique opportunity to bust open the trans-Atlantic services. Trans-Atlantic fares should start at $10 or 10 euros," said Michael O'Leary at the Paris Airshow.

New York za 10 EUR (USD) ? :lol:
Góra
 Relacje PM off  
 
#94 PostWysłany: 19 Cze 2013 20:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Maj 2012
Posty: 1214
niebieski
Plus 600e w "podatki i opłaty".
_________________
Stop making stupid people famous.
Góra
 Relacje PM off  
 
#95 PostWysłany: 19 Cze 2013 21:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lip 2011
Posty: 828
srebrny
dmirstek napisał(a):
Shcott napisał(a):
a ten bazar i zdrapki pewnie krąży po samolocie ze 3 razy :-)


Kiedyś leciałem ostatniego dnia miesiąca wieczorem, widać załoga nie wypełniła miesięcznego minimum zdrapek i w ciągu 2h lotu proponowała nam je z... 7 razy? Zostań milionerem z Ryanaiar :mrgreen:


Ja natomiast ostatnio podróżowałem z FRancą z Girony do Gdańska i nie było zdrapek ani razu. Załoga natomiast, zważywszy, iż wylot był o 7 rano, nie odzywała się przez głośniki prawie wcale. Wszystko zależy od ekipy lecącej.
_________________
Image

http://mamasaidbecool.pl/
Góra
 Relacje PM off  
 
#96 PostWysłany: 19 Cze 2013 21:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Gru 2012
Posty: 1962
Loty: 90
Kilometry: 76 356
niebieski
jeszcze się zdziwicie ;) puści parę miejsca po 10e, kilka po 100, resztę po 200 OW i zrobi 100% LF
a potem się ludzie przyzwyczają że najtaniej rajanerem i zaczną latać

a tymczasem

http://lotniczapolska.pl/Ryanair-zamawi ... tion,29653

cytując klasyka:



filmów nie można wklejać więc zacytuję: Mają rozmach s****syny :)
_________________
vivere militare est
Góra
 Relacje PM off  
 
#97 PostWysłany: 19 Cze 2013 21:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 479
niebieski
Przeczytaj uważnie, O'Leary powiedział że chce mieć na tym kierunku nie 2-3 "transantalntyckie-dream-line-erki" ale chce mieć ich nawet 50 (mam na myśli jednostki przygotowane do long-haul), co oznaczałoby przy "krótkich" trasach typu Londyn-Boston nawet 150 rejsów dziennie. Takiego ruchu nie da się prawdopodobnie zrealizować z +600e (szczególnie w pierwszych latach).
Jedno jest pewne, O'Leary nie ma tych 50 samolotów, i nie zamówi ich z dostawą do domu na jutro.
Realizacja takiego przedsięwzięcia to śpiewka kilku lat (wąskim gardłem są nowe samolotów).

Myślę że 150e za RT Londyn-Boston jest możliwa i chętnie jak najszybciej ją zobaczę.
Niech zrobią to szybciej, zanim mi się wiza skończy:)

POZDRAWIAM
Góra
 Relacje PM off  
 
#98 PostWysłany: 19 Cze 2013 21:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
kubutek napisał(a):
Przeczytaj uważnie, O'Leary powiedział że chce mieć na tym kierunku nie 2-3 "transantalntyckie-dream-line-erki" ale chce mieć ich nawet 50 (mam na myśli jednostki przygotowane do long-haul), co oznaczałoby przy "krótkich" trasach typu Londyn-Boston nawet 150 rejsów dziennie. Takiego ruchu nie da się prawdopodobnie zrealizować z +600e (szczególnie w pierwszych latach).
J...

ale on mówił o połączeniu 15-20 miast europejskich z taką samą liczbą amerykańskich więc te 150 to chyba coś źle zrozumiałeś :)
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
#99 PostWysłany: 19 Cze 2013 22:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2012
Posty: 479
niebieski
namteH napisał(a):
kubutek napisał(a):
Przeczytaj uważnie, O'Leary powiedział że chce mieć na tym kierunku nie 2-3 "transantalntyckie-dream-line-erki" ale chce mieć ich nawet 50 (mam na myśli jednostki przygotowane do long-haul), co oznaczałoby przy "krótkich" trasach typu Londyn-Boston nawet 150 rejsów dziennie. Takiego ruchu nie da się prawdopodobnie zrealizować z +600e (szczególnie w pierwszych latach).
J...

ale on mówił o połączeniu 15-20 miast europejskich z taką samą liczbą amerykańskich więc te 150 to chyba coś źle zrozumiałeś :)


Londyn-Boston lot trwa średnio 7,5 godziny (7 godzin do Bostonu, 8 godzin do Londynu) - w obecnych standardach FR - szybko wysiadacie, błyskawicznie zmieniamy załogę, biegiem wsiadacie, kto nie zdąży jego wina:) - 3 loty dziennie
Warszawa - Newark (NY) (8,5h do NY , 9,5h do Wa-a, Chicago + 1h) - 2 loty dziennie

Nie sądzę by latali dalej, w tym obszarze znajdzie się 15-30 dużych metropolii tak europejskich jak i amerykańskich.
Przy takich założeniach wychodzi między 100-150 lotów OW dziennie.
Średnio 300 zajętych miejsc w jednym locie. Zatem O'Leary powiedział że chciałby przewozić nawet 30-45 tyś ludzi dziennie na trasach atlantyckich, około miliona miesięcznie, 12 milionów każdego roku.

Te obliczenia to oczywiście zabawa:), więc jeśli komuś się nie podobają niech nie złości się zbytnio.
Góra
 Relacje PM off  
 
#100 PostWysłany: 20 Cze 2013 00:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 5178
Zbanowany
kubutek napisał(a):
namteH napisał(a):
kubutek napisał(a):
Przeczytaj uważnie, O'Leary powiedział że chce mieć na tym kierunku nie 2-3 "transantalntyckie-dream-line-erki" ale chce mieć ich nawet 50 (mam na myśli jednostki przygotowane do long-haul), co oznaczałoby przy "krótkich" trasach typu Londyn-Boston nawet 150 rejsów dziennie. Takiego ruchu nie da się prawdopodobnie zrealizować z +600e (szczególnie w pierwszych latach).
J...

ale on mówił o połączeniu 15-20 miast europejskich z taką samą liczbą amerykańskich więc te 150 to chyba coś źle zrozumiałeś :)


Londyn-Boston lot trwa średnio 7,5 godziny (7 godzin do Bostonu, 8 godzin do Londynu) - w obecnych standardach FR - szybko wysiadacie, błyskawicznie zmieniamy załogę, biegiem wsiadacie, kto nie zdąży jego wina:) - 3 loty dziennie
Warszawa - Newark (NY) (8,5h do NY , 9,5h do Wa-a, Chicago + 1h) - 2 loty dziennie

Nie sądzę by latali dalej, w tym obszarze znajdzie się 15-30 dużych metropolii tak europejskich jak i amerykańskich.
Przy takich założeniach wychodzi między 100-150 lotów OW dziennie.
Średnio 300 zajętych miejsc w jednym locie. Zatem O'Leary powiedział że chciałby przewozić nawet 30-45 tyś ludzi dziennie na trasach atlantyckich, około miliona miesięcznie, 12 milionów każdego roku.

Te obliczenia to oczywiście zabawa:), więc jeśli komuś się nie podobają niech nie złości się zbytnio.

ok, wyszło że to ja nie zaczaiłem i sie zagalopowałem :mrgreen:
tak czy siak: MOL głupi nie jest i jak mu na papierze nie wyjdzie to się w nic pchał nie bedzie.
_________________
Marzy Ci się wycieczka rowerowa po Hiszpanii? Zapytaj! Coś podpowiem ;)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 3579 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 179  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group