Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 18 Mar 2014 19:50 

Rejestracja: 20 Lis 2013
Posty: 12
Pytanko co zrobić ? W styczniu kupiłam bilety Berlin-Marakesz i powrót Casablanka-Mediolan-Berlin,dzisiaj robiąc odprawę zauważyłam, że zmieniono mi wylot z Casablanki.... / nikt mnie o tym nie poinformował / teraz lot z Casy do Mediolanu mam o 18.45 przylot o 23.45, a z Mediolanu do Berlina o 21.05.....
Potwierdzony plan podróży mam taki:
Casablanca (Mohammed V) (Terminal 2) do Mediolan Malpensa (Terminal 2)
Wylot 01 kwietnia 2014 08:05
Przylot 01 kwietnia 2014 13:00
Lot 2568
Stanowisko nadawania bagażu otwierane jest 01 kwietnia 2014 05:05
Stanowisko nadawania bagażu zamykane jest 01 kwietnia 2014 07:05

Miejsca
Przyznane automatycznie
Wybierz miejsca
Mediolan Malpensa (Terminal 2) do Berlin Schoenefeld
Wylot 01 kwietnia 2014 21:05
Przylot 01 kwietnia 2014 22:45
Lot 4676
Stanowisko nadawania bagażu otwierane jest 01 kwietnia 2014 19:05
Stanowisko nadawania bagażu zamykane jest 01 kwietnia 2014 20:25

Gdybym chciała zmienić rezerwację to koszt przekracza wartość wszystkich biletów.... do tego z Berlina mam wykupiony bilet autobusowy na powrót do Polski.
Co w takiej sytuacji mam zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Mega❗ Piękna Portugalia za 574 PLN 🥰😍 Azory, Lizbona i Porto w jednej podróży Mega❗ Piękna Portugalia za 574 PLN 🥰😍 Azory, Lizbona i Porto w jednej podróży
Majorka od piątku do niedzieli za 869 PLN 😲 Loty z Warszawy i hotel dla pełnoletnich 🔞🥂 Majorka od piątku do niedzieli za 869 PLN 😲 Loty z Warszawy i hotel dla pełnoletnich 🔞🥂
Offline
#2 PostWysłany: 18 Mar 2014 20:12 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Mar 2013
Posty: 139
Zadzwonić, powiedzieć o sytuacji i poprosić o zmianę rezerwacji na to, co Ci bardziej pasuje. Najlepsze opcje są dwie: zmiana MXP-SXF na dzień później lub zamiast CMN-MXP jest RAK-MXP o 08:05.

edit:
703 103 988 ze stacjonarnego (0,36PLN/min)
703 203 988 z komórki (1,28PLN/min)
Godziny pracy Customer Service: 8-20.


Ostatnio edytowany przez tararabuch, 18 Mar 2014 20:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 18 Mar 2014 20:14 

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 57
+1. Jeśli masz to na jednej rezerwacji to powinni ci dopasowac lot bezpłatnie.
Jezeli dwie oddzielne to nie wygląda to dobrze.
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
Offline
#4 PostWysłany: 18 Mar 2014 20:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 1075
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
beyond napisał(a):
+1. Jeśli masz to na jednej rezerwacji to powinni ci dopasowac lot bezpłatnie.
Jezeli dwie oddzielne to nie wygląda to dobrze.


Dokładnie jak mówi przedmówca. Ale pamiętaj, że jeśli nie pomoże konsultant A, to czasem dzwoniąc ponownie konsultant B odpowiednio dopasuje loty za darmo ;)
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 20 Mar 2014 11:01 

Rejestracja: 20 Lis 2013
Posty: 12
... wszystko fajnie, zadzwoniłam ale tam tylko po angielsku...napisałam do nich @ ale odpowiedzi brak... rezerwację mam na jednym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 20 Mar 2014 11:35 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 7408
HON fly4free
travellista napisał(a):
beyond napisał(a):
Jeśli masz to na jednej rezerwacji to powinni ci dopasowac lot bezpłatnie.
Jezeli dwie oddzielne to nie wygląda to dobrze.

Dokładnie jak mówi przedmówca. Ale pamiętaj, że jeśli nie pomoże konsultant A, to czasem dzwoniąc ponownie konsultant B odpowiednio dopasuje loty za darmo ;)

@travellista, beyond
nie wprowadzajcie w błąd - easyjet to linia point-to-point, co wyraźnie jest napisane w Ogólnych Warunkach - http://www.easyjet.com/pl/ogolne-warunki
"3.1.6 easyJet jest przewoźnikiem realizującym loty z jednego lotniska do drugiego lotniska i nie realizuje usługi lotów łączonych dla dalszej podróży przy wykorzystaniu Naszych Lotów lub lotów innych przewoźników. Jeśli zarezerwowaliście Państwo dalszy Lot również wykonywany przez easyJet to stanowi on odrębną umowę o przewóz. Nie gwarantujemy ani nie przyjmujemy odpowiedzialności za utratę przewozu na następnym Locie lub locie innego przewoźnika."

w przypadku tych linii, jedyny bonus z biletów na "jednej rezerwacji", to oszczędność na opłacie rezerwacyjnej

@MadaW
mimo wszystko życzę powodzenia w organizacji powrotu, próbować warto, choć w tym przypadku zależy to chyba jedynie od dobrej woli konsultanta, bo raczej brak paragrafu, na który mogłabyś się powołać...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 20 Mar 2014 13:47 

Rejestracja: 13 Kwi 2011
Posty: 57
No cóż, dwukrotnie miałem problem z lotem łączonym w Easy, raz zmiana rozkładu, raz opóznienie (pogoda) i dwukrotnie bez żadnych problemów zostałem przebukowany na kolejny lot. Faktycznie nie bardzo ma to pokrycie w Warunkach - sam za pierwszym razem bylem zdziwiony sposobem rozwiązania sprawy - spodziewalem sie akcji a la FR.
Wygląda na to, ze w przypadku U2 Warunki to jedno a praktyka to drugie a korzysta na tym pasażer.
Góra
 Profil Relacje PM off
travellista lubi ten post.
 
      
Offline
#8 PostWysłany: 21 Mar 2014 00:43 

Rejestracja: 20 Lis 2013
Posty: 12
@travellista, beyond
OK. Tylko na rezerwacji mam 8.05, a na bilecie 18.45... czy w takim przypadku nie powinni mnie poinformować o zmianie lotu?
Skoro są w Poznaniu ktoś ma jakiś namiar na adres?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 21 Mar 2014 12:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 1075
Loty: 178
Kilometry: 311 128
srebrny
Oczywiscie, ze powinni Cie poinformowac o zmianie lotu.
Nie wiem, czy jeszcze sa w Poznaniu, z tego co wiem, to ich call center w Arvato zostalo zamkniete rok temu. Na pewno maja jeszcze call center w Serco w Krakowie, ale adres nic Ci nie da, bo to jest firma outsorcingowa i nie przyjmuja klientow z ulicy = tylko kontakt telefoniczny.
_________________
Image
Travellista's Diary
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: mezo23 oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group