Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 59 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 13 Sty 2016 17:24 

Witam,

jestem trochę zielony w temacie kantorów internetowych i związanych z nimi opłat itp. Hipotetyczna sytuacja wygląda tak że mam powiedzmy 4 tysięcy euro na subkoncie walutowym w mbanku. Na początku myslalem ze po prostu wyplace w placowce stacjonarnej multibanku - oplata jednorazowa 9 zł i wymienie sobie w kantorze na polskie zlotowki. Ale ostatnio glosno o wszelakich kantorach internetowych i platformach do wymiany walut typu walutomat i inne. Ogolnie strasznie tego duzo. I nie wiem czy nie korzystniej mi wyjdzie korzystajac z tych rozwiazan.

Co mi radzicie ? Jak jest najkorzystniej i przede wszystkim gdzie ? Bylbym wdzieczny za rzetelne informacje i pomoc.
 Profil Relacje PM off  

Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊 Apulia na przedłużony weekend za 789 PLN 🇮🇹☀️ Loty do Bari + ⭐⭐⭐⭐ hotel z widokiem na morze 🌊
Gruzja z weekendem 😍🇬🇪 Loty z Warszawy, transfery i noclegi w Tbilisi za 543 PLN 😎 Gruzja z weekendem 😍🇬🇪 Loty z Warszawy, transfery i noclegi w Tbilisi za 543 PLN 😎
#2 PostWysłany: 13 Sty 2016 17:25 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Ale EUR na jaką walutę chcesz wymienić?

#3 PostWysłany: 13 Sty 2016 17:31 

Ups na złotówki oczywiscie :)