Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 24 Kwi 2011 11:23 

Rejestracja: 22 Lis 2010
Posty: 158
Witam!
8 dni temu (16.04) leciałem Wizzem z WAW do Eindhoven. Samolot miał wystartować o 06:15. Niestety wylot się opóźnił i wylecieliśmy o 09:20 czyli 3 godziny i 5 minut. Dostaliśmy od Wiza kanapkę i soczek.
Oficjalnie zepsuł się samolot i czekaliśmy aż go naprawią. Ostatecznie przyleciał nowy samolot i zabrał nas do Holandii.
Wyczytałem, że w takiej sytuacji mogę ubiegać się o odszkodowanie - 250 euro. Czy to prawda? Czy jest w ogóle sens walczyć z Wizzairem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Albański raj przy prywatnej plaży 🏖️ 4* all inclusive nad Adriatykiem za 2459 PLN Albański raj przy prywatnej plaży 🏖️ 4* all inclusive nad Adriatykiem za 2459 PLN
Słoneczny Cypr w dobrej cenie 🏝️🌞 Loty i 7 noclegów w Ajia Napie za 809 PLN Słoneczny Cypr w dobrej cenie 🏝️🌞 Loty i 7 noclegów w Ajia Napie za 809 PLN
#2 PostWysłany: 24 Kwi 2011 17:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Mar 2010
Posty: 580
Tak, można się ubiegać o odszkodowanie. Usterka techniczna np. usterka silnika, co do zasady nie jest okolicznością nadzwyczajną zwalniającą od odpowiedzialności. Wyłącza tylko nadzwyczajna, której nie dało się przewidzieć. Zerknij na orzeczenie ETS Wallentin-Herrmann. Jedynym wyjątkiem zwalniającym w wypłaty odszkodowania jest problem techniczny wynikły z "nadzwyczajnych zdarzeń które nastąpiły poza normalną działalnością linii - jak akty terroryzmu, sabotaż czy ukryta wada konstrukcyjna która nagle się ujawnia". Zdarzenie, któremu nie da się zapobiec żadnymi rozsądnymi środkami. Napisz do Wizz Air, powołując na to orzeczenie. Także, warto dodać w piśmie, że w razie czego skierujesz sprawę do ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 24 Kwi 2011 19:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Kwi 2010
Posty: 2801
niebieski
csc napisał(a):
Witam!
8 dni temu (16.04) leciałem Wizzem z WAW do Eindhoven. Samolot miał wystartować o 06:15. Niestety wylot się opóźnił i wylecieliśmy o 09:20 czyli 3 godziny i 5 minut.

pamietaj ze opoznienie = roznica miedzy wyladowaniem a planowym czasem wyladowania, nie wylotu. To czesto ma spore znaczenie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 25 Kwi 2011 00:08 

Rejestracja: 22 Kwi 2011
Posty: 26
masz cały topic na ten temat:
viewtopic.php?f=15&t=2646
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group