Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie (Wizz Air Hungary LTD. spółka akcyjna nienotowana na giełdzie, Oddział w Polsce, Wolności 90, 42-625 Pyrzowice) lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4136 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207  Następna
Autor Wiadomość
#4081 PostWysłany: 14 Cze 2025 10:50 

Rejestracja: 22 Wrz 2010
Posty: 528
niebieski
Właśnie zamiast do BUD mam do Sofii nagle lecieć.
Pierwszy raz mam taką sytuacje a mam 600 lotów…
Rozumiem że hotel mi przysługuje, jedzenie w Sofii i odszkodowanie 600 euro?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Podróż do w Brazylii za 3642 PLN 🇧🇷 Loty do Rio de Janeiro, noclegi ze śniadaniami w hotelu + auto 😍 Podróż do w Brazylii za 3642 PLN 🇧🇷 Loty do Rio de Janeiro, noclegi ze śniadaniami w hotelu + auto 😍
Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN Luksusowy city break w Abu Zabi 🕌💎 Loty i pobyt w 5⭐ hotelu Sofitel za 1859 PLN
#4082 PostWysłany: 14 Cze 2025 11:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Wrz 2020
Posty: 1864
HON fly4free
Oni tylko zmieniają załogę i tankują samolot w Sofii, pasażerowie nie opuszczają samolotu nawet.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#4083 PostWysłany: 14 Cze 2025 13:34 

Rejestracja: 05 Lut 2012
Posty: 261
niebieski
-- 14 Cze 2025 12:05 --

Hej!
Kibluję własnie w Abu dhabi. Miałem lecieć do Uzbekistanu wczoraj, przebukowali mi na niedzielę. Dostałem hotel ale tylko na 1 dzień , na resztę muszę już za swoje i potem zwrot od Wizz. Pytanko do jakiej kwoty zwracają zwykle za hotel? Mam aycf więc jestem elastyczny i mogę posiedzieć z tydzień w emiratach zamiast Uzbekistanu :)

-- 14 Cze 2025 12:34 --

Mały update niedzielny lot też odwołany. Na airhelp sprawdzałem i żadne odszkodowanie lotnicze mi nie przysługuje. Więc chyba tylko koszty hotelu i jedzenia ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4084 PostWysłany: 14 Cze 2025 13:49 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9331
srebrny
Może zwrócą dobrowolnie, może nie. Jeśli nie, to możesz o nich zapomnieć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4085 PostWysłany: 15 Cze 2025 19:54 

Rejestracja: 11 Maj 2021
Posty: 15
Martin79 napisał(a):
-- 14 Cze 2025 12:05 --

Hej!
Kibluję własnie w Abu dhabi. Miałem lecieć do Uzbekistanu wczoraj, przebukowali mi na niedzielę. Dostałem hotel ale tylko na 1 dzień , na resztę muszę już za swoje i potem zwrot od Wizz. Pytanko do jakiej kwoty zwracają zwykle za hotel? Mam aycf więc jestem elastyczny i mogę posiedzieć z tydzień w emiratach zamiast Uzbekistanu :)

-- 14 Cze 2025 12:34 --

Mały update niedzielny lot też odwołany. Na airhelp sprawdzałem i żadne odszkodowanie lotnicze mi nie przysługuje. Więc chyba tylko koszty hotelu i jedzenia ?


O proszę, czyżbyśmy lecieli tym samym lotem (KRK-AUH w piatek), a potem mieli ten sam plan? :D Miałam lecieć do Uzbekistanu (TAS) w sobotę rano, jak już znalazłam miłą kanapę do przeczekania na ten lot na AUH to dostałam info, że odwołany. Przełożony na niedziele, w sobotę po południu to samo. Na AUH twierdzili, że mogę znaleźć jakiekolwiek połączenie do TAS i Wizz mi zwróci ale...biorąc pod uwagę, że bilety też kupowałam via AYCF, a najtańszy zamiennik był za ponad 2k w tamtym momencie i na niedzielę to wolałam nie ryzykować bujania sie z nimi, a do tego do 23 muszę wrócić, a do tego czasu sytuacja nie koniecznie się zmieni. Dlatego teraz... pozdrawiam z Tibilisi;)
Wniosek za lot do Abu złożę (ale raczej zakładam, ze odrzucą) + zwrot za hotel i jedzenie wczoraj.

Przy okazji, z ciekawości - wie ktoś jaki może być powód dlaczego Wizz tak odwołuje? Uzbekistan airways od piątku lata przez Pakistan, dziś AirArabia tak samo leciała - a Wizz wszystko ma canelled. Kwestia samolotów jakie tam mają, czy coś innego?

UPDATE i pytanie - kiedy próbuję złożyć formularz dostaję taki komunikat.
Czy lot został zarezerwowany za pośrednictwem zewnętrznego biura podróży?
Jeśli wybiorę "nie" (bo kupowałam bezpośrednio) to system wyrzuca:
Obecnie analizujemy szczegóły Twojego lotu, sprawdzając, czy został on zakłócony i jakie są możliwe przyczyny, które doprowadziły do potencjalnego zakłócenia. Wniosek o odszkodowanie możesz złożyć w ciągu 1-4 dni kalendarzowych po planowanym czasie wylotu. Biorąc pod uwagę, że Wizz Air obsługuje ponad 1 000 lotów dziennie, nasz zespół operacyjny aktywnie pracuje nad ustaleniem przyczyny każdego opóźnienia lub odwołania, ale może to zająć trochę czasu. Dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązywać wszystkie potencjalne roszczenia tak szybko, jak to możliwe. i nie da się nic dalej zrobić.
Jak sprawdziłam i zaznaczyłam "tak"
Według naszego systemu ta rezerwacja została dokonana przez zewnętrzne biuro podróży. itd...

Lot kupowany przez AYCF ale już raz składałam formularz za lot z programu i nie było tego problemu. Ktoś wie co to i co z tym robić? Pisać do nich bezpośrednio? Jeśli tak, to na jaki adres?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4086 PostWysłany: 16 Cze 2025 09:21 

Rejestracja: 22 Wrz 2010
Posty: 528
niebieski
Pytanko do mojego lotu DXB-BUD z 13.06.
Nie składałem nigdy claima...wszedłem w formularz itd i wypełniłem.
I wyskakuje:
There is an upcoming flight related to your account. You can submit your request once any upcoming journeys have been completed.

Tz ze musze czekać do września bo mam pare lotów Wizzairem kupione na koncie? Przecież to absurd.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4087 PostWysłany: 16 Cze 2025 15:47 

Rejestracja: 05 Lut 2012
Posty: 261
niebieski
Cytuj:
O proszę, czyżbyśmy lecieli tym samym lotem (KRK-AUH w piatek), a potem mieli ten sam plan? :D Miałam lecieć do Uzbekistanu (TAS) w sobotę rano, jak już znalazłam miłą kanapę do przeczekania na ten lot na AUH to dostałam info, że odwołany. Przełożony na niedziele, w sobotę po południu to samo. Na AUH twierdzili, że mogę znaleźć jakiekolwiek połączenie do TAS i Wizz mi zwróci ale...biorąc pod uwagę, że bilety też kupowałam via AYCF, a najtańszy zamiennik był za ponad 2k w tamtym momencie i na niedzielę to wolałam nie ryzykować bujania sie z nimi, a do tego do 23 muszę wrócić, a do tego czasu sytuacja nie koniecznie się zmieni. Dlatego teraz... pozdrawiam z Tibilisi;)
Wniosek za lot do Abu złożę (ale raczej zakładam, ze odrzucą) + zwrot za hotel i jedzenie wczoraj.

Przy okazji, z ciekawości - wie ktoś jaki może być powód dlaczego Wizz tak odwołuje? Uzbekistan airways od piątku lata przez Pakistan, dziś AirArabia tak samo leciała - a Wizz wszystko ma canelled. Kwestia samolotów jakie tam mają, czy coś innego




Ja miałem inna trase, mogłabyś napisać czy zwrócili ci za hotel ?
Co do zmiany trasy to Wizz jako tania linia nie ma zgody na loty przez Afganistan/Pakistan a uzyskanie takowej nie da się załatwić w pięć minut. Choć dziś się dowiedziałem na lotnisku że mają jutro latać do Taszk8entu 😁
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4088 PostWysłany: 16 Cze 2025 17:30 

Rejestracja: 16 Cze 2025
Posty: 1
Katarzyna_ napisał(a):
Martin79 napisał(a):
-- 14 Cze 2025 12:05 --

UPDATE i pytanie - kiedy próbuję złożyć formularz dostaję taki komunikat.
Czy lot został zarezerwowany za pośrednictwem zewnętrznego biura podróży?
Jeśli wybiorę "nie" (bo kupowałam bezpośrednio) to system wyrzuca:
Obecnie analizujemy szczegóły Twojego lotu, sprawdzając, czy został on zakłócony i jakie są możliwe przyczyny, które doprowadziły do potencjalnego zakłócenia. Wniosek o odszkodowanie możesz złożyć w ciągu 1-4 dni kalendarzowych po planowanym czasie wylotu. Biorąc pod uwagę, że Wizz Air obsługuje ponad 1 000 lotów dziennie, nasz zespół operacyjny aktywnie pracuje nad ustaleniem przyczyny każdego opóźnienia lub odwołania, ale może to zająć trochę czasu. Dokładamy wszelkich starań, aby rozwiązywać wszystkie potencjalne roszczenia tak szybko, jak to możliwe. i nie da się nic dalej zrobić.
Jak sprawdziłam i zaznaczyłam "tak"
Według naszego systemu ta rezerwacja została dokonana przez zewnętrzne biuro podróży. itd...



Wydaje mi się, że ta informacja, że reklamację można złożyć 1-4 dni kalendarzowe od daty lotu jest teraz standardowa w WizzAir.

Ja miałam opóźniony lot Lot 01.06.2025 MAD - WAW W61472.
Nie mogłam zgłosić reklamacji o odszkodowanie przez pierwsze dni po locie. Po wpisaniu wszystkich szczegółów pokazywał mi się komunikat, że obecnie analizujemy, czy za dany lot przysługuje prawo do odszkodowania i roszczenie będzie można składać w czasie od 1-4 dni kalendarzowych po dacie lotu czyli ta sama formułka co powyżej.
Faktycznie, dopiero 05.06.2025 (cztery dni później) system przepuścił mnie dalej, żeby złożyć wniosek o odszkodowanie. Od razu pojawiła się informacja, że najprawdopodobniej masz prawo do odszkodowania i podaj nam swoje dane konta bankowego. A kilka godzin po złożeniu wniosku już jest status "Płatność w realizacji". Zatem tak jak ktoś pisał wcześniej - prawdopodobnie  teraz Wizz Air analizuje najpierw czy dany lot spełnia wymagania odszkodowania według nich, a potem wnioski od razu akceptują albo od razu odrzucają. 
Góra
 Profil Relacje PM off
cz4444 lubi ten post.
 
      
#4089 PostWysłany: 17 Cze 2025 12:15 

Rejestracja: 22 Wrz 2010
Posty: 528
niebieski
Dostałem niby odmowe na claima DXB-BUD z 13.06 gdzie wyleciałem 14.06 późnym popołudniem ze względu na extraordinary circumstances.
Lecz claim przeszedł dalej wiec czekam na oficjalna odpowiedz.
Szanse są marne niestety.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4090 PostWysłany: 17 Cze 2025 20:00 

Rejestracja: 11 Maj 2021
Posty: 15
Martin79 napisał(a):
Ja miałem inna trase, mogłabyś napisać czy zwrócili ci za hotel ?
Co do zmiany trasy to Wizz jako tania linia nie ma zgody na loty przez Afganistan/Pakistan a uzyskanie takowej nie da się załatwić w pięć minut. Choć dziś się dowiedziałem na lotnisku że mają jutro latać do Taszk8entu 😁


Wczoraj wszystko wgrałam i opisałam w formularzu - rachunki za hotel, jedzenie itp. Dziś przyszedł mail z prośbą o... ponowne wysłanie wszystkiego w odpowiedzi na maila;) Złożyłam też wniosek o to opóźnienie KRK - AUH ale dziś przyszło potwierdzenie o odrzuceniu (czynniki bezpieczeństwa).

Sprawdzałam rano i ten lot, który miał być do Taszkentu był przekierowany do Erywania, popołudniowy cancelled.
Zresztą dziś wystosowali komunikat, w którym jest także fragment o lotach do Azji centralnej:

Due to the current situation and the closure of affected airspace, Wizz Air had to temporarily suspend destinations within our network, including:

Uzbekistan, Kazakhstan, Kyrgyzstan

In line with the decree of the government of the United Arab Emirates, passengers that hold tickets for onward journeys from Abu Dhabi to the cancelled destinations, will not be accepted for travel to the UAE until further notice.

If you are affected, we recommend that you organize your trip to your final destination from your current location.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4091 PostWysłany: 18 Cze 2025 08:38 

Rejestracja: 22 Wrz 2010
Posty: 528
niebieski
Thank you for contacting Wizz Air Customer Service Department.

We are sorry to hear about this unfortunate situation, and after thoroughly investigating your case we confirm that flight W6 2498 DXB - BUD 13/06/2025 was delayed/cancelled as a result of security reasons.

The above referenced circumstances, as per the European Regulations 261/2004, fall into the category of Extraordinary Circumstances therefore, we regret to inform you that no compensation is due.

“(14) As under the Montreal Convention, obligations on operating air carriers should be limited or excluded in cases where an event has been caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. Such circumstances may, in particular, occur in cases of political instability, meteorological conditions incompatible with the operation of the flight concerned, security risks, unexpected flight safety shortcomings and strikes that affect the operation of an operating air carrier.”

as per the European Regulations 261/2004:

“An operating air carrier shall not be obliged to pay compensation in accordance with Article 7, if it can prove that the cancellation is caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken."

PLEASE NOTE: ONLY compensation requests under Regulation (EC) No 261/2004 will be processed via this claim. Eligible expenses/reimbursements related to transportation, meals or hotel accommodation caused by flight disruptions are to be submitted via a separate claim, using the dedicated subject category "Welfare", selectable in the top part of the claim page. Thank you for your understanding and cooperation.

Please be informed that if you are dissatisfied with the solution, you can send a complaint to the Online Dispute Resolution (ODR) platform. More information is available at http://ec.europa.eu/consumers/.

When filling out the information about the seller on the ODR platform, please enter the e-mail address odr@wizzair.com. The e-mail address provided is used only for complaints sent via the above-described ODR platform. Other complaints and emails received at this address will not be considered.

Best regards,

WIZZ AIR CUSTOMER SERVICE
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4092 PostWysłany: 18 Cze 2025 09:10 

Rejestracja: 07 Lut 2024
Posty: 35
@cz4444

Standardowy ich mail, mi odpisali po polsku

Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Bardzo nam przykro z powodu tej niefortunnej sytuacji i po szczegółowej analizie Twojej sprawy potwierdzamy, że lot W6 4640 LCA - RDO 08/06/2025 był opóźniony/anulowany w związku z powód restrykcjami pogodowymi.

Wyżej wspomniane okoliczności, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady, wpisują się w kategorię nadzwyczajnych okoliczności w związku z czym informujemy że niestety nie przysługuje żadne odszkodowanie.

“(14) Podobnie jak w konwencji montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika.”

w związku z Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady:

“Obsługujący przewoźnik lotniczy nie jest zobowiązany do wypłaty rekompensaty przewidzianej w art. 7, jeżeli może dowieść, że odwołanie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków."

PROSIMY MIEĆ NA UWADZE: za pośrednictwem tej reklamacji rozpatrywane będą TYLKO wnioski o odszkodowanie na podstawie rozporządzenia (WE) nr 261/2004. Kwalifikowane wydatki/zwroty związane z transportem, posiłkami lub zakwaterowaniem w hotelu, spowodowane zakłoceniami lotow, należy zgłaszać w oddzielnym wniosku, korzystając z dedykowanej kategorii tematycznej "Opieka", ktorą można wybrać w gornej części tej strony. Dziękujemy za zrozumienie i wspołpracę.

Jeśli nie satysfakcjonuje Cię rozwiązanie, możesz przesłać skargę na platformę Online Dispute Resolution (ODR). Więcej informacji znajduje się nat\ http://ec.europa.eu/consumers/.

Wpisz adres e-mail odr@wizzair.com. Ten adres e-mail jest używany tylko dla skarg przesłanych za pośrednictwem wyżej opisanej platformy ODR. Inne skargi i e-maile odebrane pod tym adresem nie będą rozpatrywane.

Pozdrawiamy

Wizz Air Customer Service Department


Ostatnio edytowany przez Gadekk, 18 Cze 2025 09:27, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4093 PostWysłany: 19 Cze 2025 10:42 

Rejestracja: 11 Maj 2021
Posty: 15
Martin79 napisał(a):
Cytuj:
Ja miałem inna trase, mogłabyś napisać czy zwrócili ci za hotel ?


Mam decyzje, zwracają za wszystko na co miałam paragony, bez problemu:) Do wyboru środki wizz lub konto, wybrałam to drugie, bo przy AYCF i kilku innych juz kupionych u nich biletach, to na koncie wizz i tak mam jeszcze niewykorzystany hajs za wcześniejsze opóźnienie:)

W kwestii opóźnienia na locie krk-auh - decyzja taka jak u osób powyżej. Złożyłam też do pośrednika po decyzji wizz - oni też odpisali, ze nie przysługuje, więc raczej nie ma o co walczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4094 PostWysłany: 20 Cze 2025 13:20 

Rejestracja: 10 Paź 2014
Posty: 31
Loty: 124
Kilometry: 268 423
EDIT: Już ogarnięte, ale tytułem wstępu, po przesłaniu formularza wizzair napisał ze winą opóźnienia była nadzwyczajna okoliczność :(

Pomóżcie :(
Chciałabym złożyć wniosek o odszkodowanie za opóźniony lot. Lot był z Poznania do Kutaisi w kwietniu, opóźnienie jakieś 5h.
Wchodzę na stronę wizzair --> centrum pomocy --> Moje konto WIZZ --> Reklamacje i odszkodowania --> składanie reklamacji ... i cały czas mi wyskakuje: strona, której szukasz, nie została znaleziona. To oznacza, że strona, której szukasz jest już niedostępna, tymczasowo wyłączona lub używasz niewłaściwego linku.
Nigdzie nie widzę dodatkowej opcji żeby złożyc reklamację. Co robię nie tak, nadmieniam że to pierwszy raz jak staram sie o odszkodowanie i jestem w tym temacie całkiem zielona. Proszę o pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4095 PostWysłany: 20 Cze 2025 15:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2606
srebrny
@marmar
https://www.wizzair.com/pl-pl/centrum-pomocy/moje-konto-wizz/reklamacje--i-odszkodowania/skladanie-reklamacji
https://www.wizzair.com/pl-pl/informacje-i-uslugi/skargi-i-pochwaly
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marmar lubi ten post.
 
      
#4096 PostWysłany: 24 Cze 2025 20:06 

Rejestracja: 27 Kwi 2018
Posty: 29
Loty: 53
Kilometry: 114 941
-- 24 Cze 2025 19:06 --

Czy ktoś może miał podobnie jak ja - lot do Izraela został odwołany na kilka dni przed faktem, WizzAir odwołał sam a ja miałem możliwość złożenia wniosku o zwrot na saldo wizz. Tak zrobiłem, zakończyło się powodzeniem - informacja ze w ciągu 72h środki będą na saldzie
Minęło grubo ponad 72h - w saldzie nadal 0, w dziale MOJE ROSZCZENIA pusto. O kontakcie z nimi nie wspomnę, sprawa tragiczna.
Może po prostu muszę poczekać dłużej, nie wiem

jakieś porady? albo osobiste doświadczenia z podobną sprawą?

-- 24 Cze 2025 19:06 --

Czy ktoś może miał podobnie jak ja - lot do Izraela został odwołany na kilka dni przed faktem, WizzAir odwołał sam a ja miałem możliwość złożenia wniosku o zwrot na saldo wizz. Tak zrobiłem, zakończyło się powodzeniem - informacja ze w ciągu 72h środki będą na saldzie
Minęło grubo ponad 72h - w saldzie nadal 0, w dziale MOJE ROSZCZENIA pusto. O kontakcie z nimi nie wspomnę, sprawa tragiczna.
Może po prostu muszę poczekać dłużej, nie wiem

jakieś porady? albo osobiste doświadczenia z podobną sprawą?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4097 PostWysłany: 24 Cze 2025 20:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Lip 2016
Posty: 1195
srebrny
Zadzwoń na infolinię: 22 128 49 05. Podajesz nr rezerwacji i że lot odwołany. Muszą ręcznie zrobić zwrot, bo automatycznie nie dojdzie. Dopiero jak konsultant zrobi ręczny zwrot to od tego momentu w ciągu 72h środki będą na Twoim koncie Wizz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4098 PostWysłany: 24 Cze 2025 23:05 

Rejestracja: 08 Lis 2015
Posty: 1119
platynowy
Inną opcją lecz trochę dłuższą jest zlożenie roszczenia na stronie
https://www.wizzair.com/pl-pl/informacj ... i-pochwaly
Kategoria: Rezerwacja, Konto -----> Kwestie związane ze zmianą harmonogramu lotów.

Taki sam przypadek, brak zwrotu środków Wizz za odwołany przez nich lot.
Roszczenie zgłoszone 21 maja, roztrzygnięcie 6 czerwca, środki od razu na koncie Wizz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4099 PostWysłany: 25 Cze 2025 14:21 

Rejestracja: 07 Lut 2024
Posty: 35
Anonymous napisał(a):
Powodzenia. Dawaj znać co dzieje się ze sprawą.

Dziś dostałam maila z rozstrzygnięciem mojego roszczenia i wszystko poszło po mojej myśli, więc super


"Dziękuję za skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.

Prosimy przyjąć nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności spowodowane odwołaniem lotu. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby realizować loty zgodnie z pierwotnym rozkładem, ale czasami, podobnie jak wszystkie inne linie lotnicze, jesteśmy zmuszeni do zmiany wcześniej ustalonego rozkładu.

Informujemy, że zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady, zwrócimy Państwu koszty poniesione w wyniku opóźnienia/odwołania lotu w rozsądnej proporcji do czasu oczekiwania, takie jak posiłki i napoje, a także dwie rozmowy telefoniczne, wiadomości faksowe, e-maile itp. związane z odwołaniem.

Na podstawie przesłanych faktur możemy zwrócić Państwu łączną kwotę w wysokości 825.33 EUR

Z kwoty wynikającej z przesłanych faktur zwrócimy Państwu następujące koszty:

Różnica w biletach: 724.96 EUR (Państwa nowy lot) - 187.63 EUR (lot z Wizz Air) = 537.33 EUR

Zakwaterowanie: 288 EUR

Sprawa została przekazana do naszego zespołu ds. płatności, który zainicjuje płatność na konto bankowe i potwierdzi ją pocztą elektroniczną w ciągu 10 dni roboczych. "
Góra
 Profil Relacje PM off
cz4444 lubi ten post.
 
      
#4100 PostWysłany: 29 Cze 2025 03:48 

Rejestracja: 02 Lip 2023
Posty: 61
Hej, mam pytanie odnośnie odwołanego lotu w6 z Genuy do Krakowa (28.06.25, 22:00). Lot odwołany koło godziny 23. Samolot lecący do Genuy z jakiegoś powodu (niby problemy z samolotem) ląduje w Bolonii i nie dociera do Genuy. Linia pozwala przebookować lot z innego lotniska, najwcześniejsze są następnego dnia. Jest noc więc Wizz robi wszystko żeby ogarnąć hotele, ale nie daje rady znaleźć niczego wolnego (przynajmniej dla części pasażerów). Czy przysługuje tutaj jakiekolwiek odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4136 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group