Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
#101 PostWysłany: 13 Sie 2015 11:14 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 925
niebieski
Z Twojego opisu raczej wynika, że odwołanie / przeniesienie lotu prawdopodobnie nie wynika z winy przewoźnika. Jeśli tak jest, odszkodowanie Ci się nie należy.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy) Stena Line: 24-godzinny rejs przez Bałtyk z noclegiem na statku od 119 PLN/osoba (kod zniżkowy)
Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN Przygoda w Wietnamie: Ho Chi Minh, Da Nang i Hanoi w jednej podróży z Warszawy za 3365 PLN
#102 PostWysłany: 13 Sie 2015 11:36 

Rejestracja: 24 Sie 2013
Posty: 54
shiver napisał(a):
Z Twojego opisu raczej wynika, że odwołanie / przeniesienie lotu prawdopodobnie nie wynika z winy przewoźnika. Jeśli tak jest, odszkodowanie Ci się nie należy.


Tylko, że przewoźnik został poproszony o przeniesienie kilku lotów na CIA, lotnisko działało normalnie. Na tydzień wcześniej przecież powinni już takie rzeczy wiedzieć.
Po za tym w odpowiedzi na pierwszą reklamację odpisali, że do miejsca docelowego mogłem dotrzeć w ciągu 2 godzin od wcześniej planowanej godziny wylądowania, dlatego wg ich interpretacji odszkodowanie nie przysługuje. Jednakże w mojej ocenie, zgodnie z art 7, przewoźnik może obniżyć odszkodowanie o 50%, gdy dotarcie do lotniska docelowego trwało krócej niż 2h.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#103 PostWysłany: 23 Paź 2015 22:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lis 2014
Posty: 62
wracałam z Bergamo i samolot miał opóźnienie o ok 13 godzin, mieli problem z zarezerwowaniem hotelu, miejsca znaleźli dla ok połowy podróżnych, tym którzy nocowali na lotnisku zaproponowali 80 euro, wszystkim "darmowy lot", czyli 200 euro ale na konto wizzair czyli do wykorzystania na bilety. Samolot był opóźniony z powodu usterki układu hydraulicznego (albo coś pomieszałam, w każdym razie usterka jakaś, nie dostał pozwolenia na lot, potem jak już go naprawili nie mógł wylecieć bo w Poznaniu nie lądują w nocy, tak twierdzą.)
Wydaje się, że odszkodowanie się należy, ja już nawet bym się zgodziła, żeby to było do wykorzystania na bilety, ale chciałabym dostać jednak 250 a nie 200. Na razie wysłałyśmy maila, że możemy sie zgodzić na kasę na koncie wizz ale 250 euro.
Czy jak się nie zgodzą to brać co dają, czy walczyć dalej bo sprawa do wygrania? Nie powiem mnie i 200 ucieszy, bo dopiero zaczęłam latać i każda nowa okazja cieszy, ale skoro może być jeszcze więcej? Co radzicie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#104 PostWysłany: 23 Paź 2015 23:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Ja bym walczył o 250€ w keszu, a jak na konto wizz to o 300€ :) W końcu zazwyczaj jak proponują zwroty np za przełożony lot to jak na konto wizz to jest 120% ;)


Inna sprawa, że może dają od razu, a może będzie trzeba walczyć, a te 200€ masz od ręki.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
aniqa uważa post za pomocny.
 
      
#105 PostWysłany: 23 Paź 2015 23:19 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 183
Gdyby Wizz nie był winny tej sytuacji to raczej niczego by Wam nie proponował, a tak niejako "przyznał się do winy". Gdyby przypadek nie kwalifikował się do odszkodowania to dostalibyście co najwyżej hotel i voucher na jedzenie. Moim zdaniem warto schylić się po pełną pulę. Wbrew pozorom procedura reklamacyjna u przewoźnika i w ULC nie jest bardzo skomplikowana - jedynie czasochłonna.
Góra
 Profil Relacje PM off
aniqa lubi ten post.
aniqa uważa post za pomocny.
 
      
#106 PostWysłany: 23 Paź 2015 23:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lis 2014
Posty: 62
Dzięki :)
ja to jeszcze naiwnie liczę na ich dobrą wolę i zgodę na moja propozycję :roll:
ale to może dlatego, że nie mam jeszcze żadnych doświadczeń.
W końcu chyba dla nich lepiej dać mi 250 na loty niż gotówki :roll:
Nie bardzo bym chciała długo czekać bo już jest nowy pomysł na podróż i kasa by się przydała ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#107 PostWysłany: 11 Kwi 2016 16:25 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5148
srebrny
hej moj lot BCN-GDN byl opozniony jakies 4.5 godziny ze wzgledu na strajk kontrolerow we Francji.
czy nalezy sie odszkodowanie od wizzair ? po voucherem w barcelonie na 2 euro nic nie dostalem :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#108 PostWysłany: 11 Kwi 2016 16:31 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
I chyba na tym się skończy bo strajk podpada pod przyczyny niezależne od przewoźnika ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#109 PostWysłany: 11 Kwi 2016 16:43 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7921
HON fly4free
michcioj napisał(a):
po voucherem w barcelonie na 2 euro nic nie dostalem :(


Przewoźnik powinien zapewnić pasażerowi posiłek/napoje adekwatne do czasu oczekiwania na opóźniony odlot.
Prawie 5 h opóźnienie w pełni uzasadnia IMO zakup przynajmniej jednego napoju i przekąski typu kanapka na co na lotnisku 2 euro nie wystarcza więc jeśli wydałeś więcej możesz zwrócić się o zwrot tego co dołożyłeś ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#110 PostWysłany: 25 Mar 2017 14:26 

Rejestracja: 29 Cze 2016
Posty: 2
Witajcie,
Niecały rok temu miałem opóźniony loty o 8h. Po miesiącach walki i oczekiwaniach ULC wydał decyzję o wypłacie odszkodowania 250euro i kara dla przewoźnika 1000 zł.
Decyzja sprzed 4 mcy, ja niestety dalej nie mam zwrotu.
Z tego co widzę w oddziale Polskim mają burdel i ogromne rotacje kadrowe, bo na maile/zgłoszenia nie odpisuje lub z dużym opóźnieniem i niestety odpowiedzi nie są kompetentne.

W każdym bądź razie z ULC doradzono mi by wysłać im pismo z informacją, że daję 14 dni na wpłatę, a potem kieruję sprawę do Sądu.

Termin minął, środków nie ma. Ktoś z Was zna się trochę na prawie? Mam po prostu iść z decyzją do Sądu pierwszej instancji ? Kto poniesie koszty egzekucji komorniczej?
Do czego to dochodzi, że człowiek musi korzystać z komornika przy tak dużej międzynarodowej korporacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#111 PostWysłany: 25 Mar 2017 17:03 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
Rajen napisał(a):
Do czego to dochodzi, że człowiek musi korzystać z komornika przy tak dużej międzynarodowej korporacji.

To z reguły właśnie duże korporacje nie przejmują się kosztami,gdyby to była mała firma prawdopodobnie dawno miałbyś kasę na koncie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 111 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group