Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Lut 2014 19:33 

Rejestracja: 12 Maj 2011
Posty: 2
Air Asia przesłała mi maila z informacją, że od 01.03.2014 ze względów ekonomicznych zawiesza loty na Malediwy, m.in. z Sri Lanki. Mam bilet po 1 marca, czy przysługuje mi prawo domagania się od linii zapewnienia alternatywnego lotu, bądź refundacji za ewentualną (raczej pewną) dopłatę do biletów innej linii na tej trasie? W mailu podali tylko możliwość zwrotu za bilet, kredytu do wykorzystania przez 90 dni i ewentualne przebukowanie biletów do 28.02- nie wchodzi w grę...
Czy znacie jakieś przepisy na podstawie któych działa Air Asia?

Z góry dzięki!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🔥 Mega okazja 🚨 Kaukaz za grosze🚨 City break w Gruzji za 298 PLN 😍 🔥 Mega okazja 🚨 Kaukaz za grosze🚨 City break w Gruzji za 298 PLN 😍
Greckie wczasy z widokiem na Morze Egejskie ☀️ 4* hotel na Kos od 2218 PLN 🇬🇷 Greckie wczasy z widokiem na Morze Egejskie ☀️ 4* hotel na Kos od 2218 PLN 🇬🇷
#2 PostWysłany: 11 Lut 2014 20:23 

Rejestracja: 02 Lut 2011
Posty: 181
Loty: 723
Kilometry: 2 468 601
Zbanowany
Nic nie zrobisz, musisz się zgodzić na zaproponowane warunki. Kupując bilet zaakceptowałeś regulamin:

9.2 Cancellation, Changes of Schedules: At any time after a booking has been made we may change our schedules and/or cancel, terminate, divert, postpone reschedule or delay any flight where we reasonably consider this to be justified by circumstances beyond our control or for reasons of safety or commercial reasons. In the event of such flight cancellation, we shall either:

carry you at the earliest opportunity on another of our scheduled services on which space is available without additional charge and, where necessary, extend the validity of your booking; or
should you choose to travel at another time, retain the value of your fare in a credit account for your future travel provided that you must re-book within three (3) months therefrom.
offer a refund if we are unable to carry you to/from your destination within 48 hours from the scheduled time of departure.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 11 Lut 2014 23:19 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 366
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Nam zawiesili lot LON-KUL dwa lata temu i wtedy zapewnienie lotu z innym przewoznikiem na tej samej trasie bylo wymienione jako jedna z mozliwosci. Jezeli teraz tego nie proponuja to pewnie takiej mozliwosci nie ma. Pamietam jak rozpetala sie burza w internecie po zawieszeniu lotow do Londynu, poniewaz AA dostarczala bilety Malaysian Airlines tylko tydzien przed wylotem wiec tak naprawde nikt nie byl na 100% pewnien czy poleci i wtedy CEO AA powiedzial, ze nigdy wiec juz tego nie zaproponuja.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group