Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 20 Kwi 2014 21:26 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 139
Pomyliłam się podczas rezerwacji i zakupiłam 2 bilety na siebie zamiast na siebie i męża (nosimy to samo nazwisko). Proces rezerwacyjny jest dla mnie dość niejasny (pierwsza rezerwacja w życiu), coś trzeba było poprawić z uwagi na polskie znaki w nazwisku i nawet się nie zorientowałam, że to już nie jest poprawianie, lecz uzupełnianie danych drugiego pasażera. W dodatku na koniec nie ma podglądu całości danych tylko (w przypadku członka WD) od razu kasują punkty. Może gdybym płaciła kartą płatniczą byłaby chwila na zorientowanie się... nie wiem, to bardzo stresujące, gdy człowiekowi podsuwają reklamy aut, dodatkowe ubezpieczenia itd. a nie napiszą wyraźnie, że teraz przechodzi do danych drugiego pasażera.
Zmiana danych kosztuje 4 razy więcej niż bilet. Czy mam szansę na reklamację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
🚨TANIO🚨 City break (z weekendem) w Kutaisi za 420 PLN 🤯 Loty i ⭐⭐⭐⭐hotel 😎 🚨TANIO🚨 City break (z weekendem) w Kutaisi za 420 PLN 🤯 Loty i ⭐⭐⭐⭐hotel 😎
Egipt w świetnej cenie 🌴🏖️ Tydzień all inclusive w 4* hotelu za 1947 PLN Egipt w świetnej cenie 🌴🏖️ Tydzień all inclusive w 4* hotelu za 1947 PLN
#2 PostWysłany: 20 Kwi 2014 21:32 

Rejestracja: 28 Sty 2014
Posty: 280
Loty: 405
Kilometry: 1 081 381
niebieski
Miałem bardzo podobną sytuację - akurat było to nazwisko zza wschodniej granicy (literówka, błędnie przeczytane, itp...) - trzeba było poprawiać. Call na infolinię - bez problemu dane zostały przez nich zmienione.

Proponuję infolinię - i myślę, że bez problemu sytuacja zostanie rozwiązana. Jeszcze okres świąteczny - ludzie mogą mieć trochę lepszy humor niż zwykle. ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 20 Kwi 2014 21:35 

Dzwoń na tani nr. telefonu wizzair 22 351-94-92 (cena zwykłego impulsu w twojej sieci lub rozliczenie w ramach abonamentu), teoretycznie osoba na tej samej rezerwacji nie może mieć dwóch biletów dla siebie i powinni za darmo zmienić.
Gdyby się nie udało pisz do wizzair przez ich formularz reklamacyjny:
http://wizzair.com/pl-PL/Claims

wybierasz Temat "Błędy w rezerwacji lub w rejestracji" kopiujesz treść postu prosząc na końcu o pomoc, z doświadczenia wiem, iż zapewne za darmo zmienią
Góra
 PM off  
      
#4 PostWysłany: 20 Kwi 2014 21:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Sie 2010
Posty: 5076
HON fly4free
Zazwyczaj wystarczalo niezwlocznie po wykonanej rezerwacji zadzwonic
przedstawic problem i nie bylo problemu ze zmiana poprzez konsultanta.
Nie wiem czy obecnie infolinia jest czynna. Jezeli sie nie dodzwonisz
wyslij emial z informacja http://wizzair.com/pl-PL/Claims.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 20 Kwi 2014 21:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lut 2011
Posty: 301
Loty: 89
Kilometry: 152 724
niebieski
Jakiś rok temu zdarzył mi się błąd w bilecie Wizzair (błędna data). Kilkanaście minut po kupnie biletu telefon na infolinię i bez problemów zmienili (cena była taka sama).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 20 Kwi 2014 21:43 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 139
Niestety, tani numer odmawia załatwienia tej sprawy, gdyż jak twierdzi zajmuje się wyłącznie lotami odwołanymi oraz pasażerami o specjalnych potrzebach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 21 Kwi 2014 19:18 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 139
Ten tani numer jest nieubłagany, odmawia pomocy, a nr 703... mam zablokowany, odblokowanie potrwa do 7 dni. Czy poprzez formularz reklamacyjny jestem w stanie uzyskać to samo co w rozmowie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 21 Kwi 2014 19:35 

TAK, bo rozpatrzy wniosek-reklamację kompetentny pracownik z odpowiednimi uprawnieniami
Góra
 PM off  
      
#9 PostWysłany: 24 Kwi 2014 22:20 

Rejestracja: 05 Cze 2013
Posty: 694
niebieski
Przed chwilą dzwoniłem na tani numer zmienić źle wpisane nazwisko. Pani powiedziała, że wprawdzie w ramach wyjątkowego wyjątku ;) ale zrobi to od ręki. I faktycznie po przelogowaniu było już nowe nazwisko.
Wychodzi na to, że zależy na kogo się trafi i zawsze warto spróbować
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 27 Kwi 2014 22:01 

Rejestracja: 26 Mar 2014
Posty: 139
2 razy dzwoniłam, rozmawiałam z dwiema różnymi osobami i nic nie wskórałam. Lecz drogą mailową (formularz), owszem, udało się dokonać zmiany (trwało to parę dni).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 10 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group