Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 13 Maj 2024 19:45 

Rejestracja: 17 Sty 2014
Posty: 18
Oto jaka spotkała mnie przygoda w ubiegłym tygodniu:

Obecnie każda rezerwacja, jaką próbuję dokonać zawiera opłatę systemową w kwocie 46 pln za osobę za lot. W ubiegłym tygodniu próbowałem dokonać 2 krotnie rezerwacji przez moje konto WIZZAIR za pomocą aplikacji na lot Gdańsk - Alicante - Gdańsk i za każdym razem ku mojemu zdziwieniu na koniec przed zapłatą pojawiała się dodatkowa opłata systemowa w kwocie 46 pln x 4 (2 osoby x 2 stron), łącznie 184 pln. Zrezygnowałem z tych rezerwacji - nie opłaciłem ich. Wczoraj zrobiłem 1 rezerwację za pomocą APLIKACJI WIZZAIR ze smartfona na 2 osoby, na lot Gdańsk - Alicante i znów system doliczył mi opłatę systemową 46 pln x 2 osoby, 92 pln. Rezerwację tą dokonałem z formą płatności przelewem, aby dziś wyjaśnić tą sprawę telefonicznie z działem obsługi Klienta Wizzair. Następnie próbowałem zrobić kolejną rezerwację na lot Kopenhaga - Gdańsk i zarówno przez aplikację, jak i przez przeglądarkę CHROME na końcu naliczała się opłata serwisowa. Nie sfinalizowałem już tego zakupu. Ale z tego samego smartfona, tym razem przez przeglądarkę CHROME zrobiłem rezerwację przez konto mojej żony na lot - Kopenhaga - Gdańsk i co ciekawe opłata serwisowa nie naliczyła się - żona dziś opłaci tą rezerwację. Później sprawdziłem za pomocą przeglądarki CHROME zrobić ze swojego konta WIZZ rezerwację na ten sam lot i znów pojawiła się opłata serwisowa - nie sfinalizowałem zakupu. Dziś o 9.30 połączyłem się z Waszym konsultantem telefonicznie. Miła Pani powiedziała, że taka sytuacja ma miejsce, kiedy system mnie traktuje jako biuro podróży lub agenta i muszę wyczyścić pliki COOKIE w przeglądarce. Powiedziałem jej, że dokonałem rezerwacji na lot Gdańsk - Alicante przez APLIKACJĘ WIZZAIR, w której nie ma opcji czyszczenia plików COOKIE, a nie przez stronę www przez przeglądarkę. W czasie rozmowy z Panią konsultant zgodnie z jej sugestią dokonałem wyczyszczenia plików COOKIE w moim laptopie i zrobiłem symulację rezerwacji na lot Gdańsk - Alicante przez przeglądarkę CHROME i znów na końcu system doliczył mi opłatę serwisową. Także problem nie leży w plikach COOKIE, skoro moja żona przez swoje konto robi rezerwacje bez opłaty serwisowej, a jak robię ja ze swojego konta, to opłata się nalicza przy rezerwacji z tego samego urządzenia. Uważam, że to system WIZZAIR zaklasyfikował mnie na stałe jako biuro podróży lub agenta i nalicza mi opłaty serwisowe. Sprawdzę przeszłe rezerwacje, czy miało to miejsce wcześniej i ewentualnie będę składał w tej sprawie, reklamację. Dziś dokonałem opłaty za rezerwację i złożyłem reklamację przez formularz o anulowanie tej opłaty i zwrot środków na rachunek bankowy. Co najważniejsze poprosiłem WIZZAIR o sprawdzenie mojego konta i usunięcie przypisanego mi statusu BIURA PODRÓŻY lub AGENTA, gdyż nie jestem pośrednikiem, kupuję bilety dla siebie i swojej rodziny. Jak to możliwe, że APKa WIZZAIR też nalicza opłatę serwisową - wg mnie system rezerwacji przy zbyt dużej ilości rezerwacji przypisuje konto Klienta - po adresie mailowym - do odpowiedniego statusu Konsument lub Biuro podróży/Agent. Sytuacja z opłatą serwisową ma miejsce od dłuższego czasu - znalazłem już w tej sprawie posty z 2020 roku, ale dotyczyło to wcześniej wyłącznie rezerwacji dokonywanych przez przeglądarkę, a nie przez Apkę. Czy zatem WIZZAIR zwyczajnie oszukuje lub wprowadza w błąd swoich Klientów ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wietnam w świetnej cenie ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2240 PLN 🇻🇳 🍛 Wietnam w świetnej cenie ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2240 PLN 🇻🇳 🍛
Odkryj piękno Algarve 🇵🇹 Loty do Portugalii (piątek-poniedziałek) + hotel za 899 PLN 🤩 Odkryj piękno Algarve 🇵🇹 Loty do Portugalii (piątek-poniedziałek) + hotel za 899 PLN 🤩
Offline
#2 PostWysłany: 13 Maj 2024 20:00 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8035
srebrny
@depeszman Problem ten okresowo przewija się w temacie wizzair-zakup-biletow-odprawa,225,46492&p=1693274&hilit=wizz+op%C5%82ata#p1693201 Złożenie reklamacji z reguły skutkuje zwrotem niesłusznie naliczonej opłaty choć nie rozwiązuje niestety problemu na przyszłość.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group