Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 496 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
Autor Wiadomość
#481 PostWysłany: 19 Sie 2019 18:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 135
Loty: 28
Kilometry: 27 879
Chyba, że ma się inną kartę, gdzie zwracają za zakupy :) Lepiej dziecku dać..
Góra
 Relacje PM off  
 
#482 PostWysłany: 19 Sie 2019 20:34 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 454
Loty: 198
Kilometry: 491 387
niebieski
poszwin napisał(a):
@kb_poland
Jesteś pewien, że masz tą kartę bezpłatną w kolejnych latach? Ja zakładałem tą kartę równo rok temu (w sierpniu) i przez pierwszy rok kartę faktycznie miałem bezpłatną (o ile wykonałem minimum 10 dowolnych transakcji w pierwszym miesiącu posiadania karty), natomiast od kolejnego roku aby być zwolnionym z opłaty muszę wykonać minimum 10 dowolnych transakcji w miesiącu (opłata "roczna" jest wtedy naliczana za każdy miesiąc w wysokości około 50 zł - jak zrobisz te 10 transakcji to nie płacisz tej opłaty miesięcznej).
Dlatego też zastanawiam się czy w tym tygodniu nie rozwiązać tej umowy na tą platynową KK... Tym bardziej, że mam i tak Dinersa.
No chyba, że macie pomysł jak rozwiązać kwestię tych opłat w kolejnym roku? :D Ja wiem, że to nieduży problem robić te 10 transakcji miesięcznie ale po prostu nie chce mi się o tym pamiętać, poza tym jak już mam płacić kartę to wolę Dinersem albo WizzAirem.


Tak, mam nawet w razie ewentualnych problemów zapisany regulamin. I nie mam żadnych naliczeń a karta lezy w szufladzie. 10x oczywiscie banalne ( mozna sobie revoluta po 20zl 10 razy doladowac i juz ) ale jednak trzeba o tym pamiętać więc jeden problem z glowy mniej ;)

Image
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#483 PostWysłany: 19 Sie 2019 22:59 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 517
niebieski
benjamin napisał(a):
Zazwyczaj pomaga złożenie wypowiedzenia a potem kontakt ze strony banku-z biura utrzymania klienta.
Nie zawsze ten sposób skutkuje ale często sie sprawdza.


U mnie tak działa od 5 lat. Od 5 lat nie użyłem tej karty ani razu bo mam WE mbanku i to moja podstawowa karta. Santantera potrzebuję tylko dla PP dla dziecka.
Góra
 Relacje PM off  
 
#484 PostWysłany: 20 Sie 2019 21:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 135
Loty: 28
Kilometry: 27 879
Tak mnie jeszcze naszło..
(CAT)

Jest wstrzemięźliwie :)


Ostatnio edytowany przez makesiu, 20 Sie 2019 21:55, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
PanAndre uważa post za pomocny.
 
 
#485 PostWysłany: 20 Sie 2019 21:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sty 2016
Posty: 32
Loty: 30
Kilometry: 64 182
Czytają to zapewne pracownicy, bank ma tutaj profil. Może by tak bardziej wstrzemięźliwie?

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#486 PostWysłany: 21 Sie 2019 18:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Wrz 2016
Posty: 135
Loty: 28
Kilometry: 27 879
Dzień dobry

Przyszła Visa Platinum z Priority Pass.
Pozwoliłem sobie zapytać czat bankowy, jak jest rozliczana ta karta, przy płatności np. w euro..
Pomimo, że jest to Visa, to rozliczają to wg. swojej tabeli kursowej - czyli, na chwilę obecną kalkulator Visy pokazuje jakie 4,37pln za Euro, a w bankowej tabelce jest 4,4991... (godzina 18;30 21.08.2019)
Innymi słowy, rozliczają kartę po wyższym kursie i jeszcze do tego 2%. To tak, żeby się ktoś nie zapomniał :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#487 PostWysłany: 03 Wrz 2019 10:15 

Rejestracja: 26 Paź 2016
Posty: 86
Loty: 49
Kilometry: 74 543
George1 napisał(a):
Tu jest super w porównaniu do Santander , gdzie nie mam dostępu nawet do serwisu online jak mam samą KK bez rachunku .


Bzdura, mam tylko kartę kredytową i dostęp online oraz do aplikacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
#488 PostWysłany: 03 Wrz 2019 20:06 

Rejestracja: 01 Maj 2018
Posty: 115
A masz KK Platinum WBK czy już Santander ?


Ostatnio edytowany przez marcino123, 03 Wrz 2019 22:06, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#489 PostWysłany: 03 Wrz 2019 22:01 

Rejestracja: 26 Paź 2016
Posty: 86
Loty: 49
Kilometry: 74 543
Mam BZWBK.
Jak sobie wyobrażasz sprawdzanie blokad, ustawianie limitów itp? Telefonicznie czy wycieczki do oddziału?
W regulaminie kart kredytowych masz coś takiego:
Cytuj:
Usługa bankowości elektronicznej – usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet,
umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji
dokonywanych przy użyciu karty kredytowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku płatniczego
Góra
 Relacje PM off  
 
#490 PostWysłany: 11 Wrz 2019 22:17 

Rejestracja: 01 Maj 2018
Posty: 115
Dziękowanie dla kolegów z forum ! ponownie byłem w oddziale banku gdzie okazało się że dostęp on line był zablokowany z powodu braku aktualizacji danych osobowych ,a nie brak rachunku osobistego jak mnie informowano poprzednim razem. Dostałem nowy login i koperte z PIN i znowu mam dostęp.
Góra
 Relacje PM off  
 
#491 PostWysłany: 12 Wrz 2019 16:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2016
Posty: 88
Loty: 295
Kilometry: 287 487
niebieski
Hej,

W maju 2018 roku skorzystałem z oferty "Karta przez telefon", która miała gwarantować darmowe korzystanie z karty po roku po spełnieniu warunku 10 transakcji w pierwszych miesiącach użytkowania.
O kartę zawnioskowałem telefonicznie i po kontakcie z infolinią, po kilku minutach otrzymałem mailowo pozytywną decyzję kredytową, a następnie udałem się do placówki banku podpisać umowę (otwierając przy okazji konto bankowe).
Po podpisaniu umowy po kilku dniach otrzymałem kartę, którą wykonałem kilkadziesiąt transakcji w pierwszych 3 miesiącach spełniając warunek 10 transakcji.

Ostatnio przeglądając wyciąg z karty zauważyłem do uregulowania opłaty za 2 miesiące korzystania z karty.
Zgłosiłem reklamację w Santanderze, na którą otrzymałem odpowiedź, iż wniosek i umowa na kartę zostały zawarte w oddziale banku, a nie przez infolinię, w związku z czym nie kwalifikuję się do promocji.
Jak to możliwe?

Zakładałem, że kontakt z infolinią i otrzymanie pozytywnej decyzji kredytowej jest równoznaczne z wnioskowałem o kartę telefonicznie.
Czy jest możliwość, że w podpisując umowę w oddziale, bank z automatu założył/zaznaczył, że wniosek był składany w oddziale?
Czy ktoś z osób, które korzystały z promocji przez telefon spotkały się również z taką sytuacją?

Mimo wszystko zależałoby mi na tym, aby karta pozostała darmowa..

Pozdrawiam
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#492 PostWysłany: 12 Wrz 2019 16:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Lut 2012
Posty: 454
Loty: 198
Kilometry: 491 387
niebieski
Ja zakładałem w tej samej promocji i okresie ( kwiecień 2018 ) i opłat nie mam żadnych. Umowa podpisana przez kuriera.
Tak czy inaczej , bym sie kłocil na Twoim miejscu ;)
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
arti88 lubi ten post.
 
 
#493 PostWysłany: 12 Wrz 2019 17:20 

Rejestracja: 01 Maj 2018
Posty: 115
@arti88 sprawdz umowe , tam jest opis tej promocji jako część umowy tej karty , ja tak mam a taki sam sposób zamówienia kk i podpisania umowy miałem co Ty
Góra
 Relacje PM off  
 
#494 PostWysłany: 12 Wrz 2019 17:35 

Rejestracja: 26 Paź 2016
Posty: 86
Loty: 49
Kilometry: 74 543
arti88 napisał(a):
Czy jest możliwość, że w podpisując umowę w oddziale, bank z automatu założył/zaznaczył, że wniosek był składany w oddziale?

Tak to typowe oszustwo pracowników banku, w ten sposób naliczają sobie bonusy. Niestety trzeba się pilnować i sprawdzać co się podpisuje.
Możesz składać reklamację na odpowiedź banku. Poprosić o informację co stało się z wnioskiem telefonicznym, jakie były numery wniosków itd.

Ja miałem telefon od tej samej osoby z infolinii która upewniała się, że umowa zostanie podpisana i wpadnie na jej konto.
Góra
 Relacje PM off  
 
#495 PostWysłany: 13 Wrz 2019 06:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Paź 2016
Posty: 88
Loty: 295
Kilometry: 287 487
niebieski
Dzięki! Będę kontaktował się ponownie z bankiem i spróbuję coś z tym zrobić, zobaczymy czy się uda.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#496 PostWysłany: 21 Wrz 2019 15:04 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 2056
srebrny
Szybko to działa: wniosek złożony w systemie ok północy, a o 7.30 już SMS że wniosek jest zaakceptowany. :D Brałem limit dużo mniejszy od tego przyznanego w systemie, więc pewnie dlatego obyło się bez weryfikacji.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 496 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group