Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Wejścia do saloników w ramach PP są rozliczane wg. roku kalendarzowego


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1138 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Następna
Autor Wiadomość
#1041 PostWysłany: 25 Lis 2024 23:34 

Rejestracja: 26 Lut 2023
Posty: 270
niebieski
Mam pytanie, bo stałem się szczęśliwym posiadaczem tej karty. Czy często się zdarza, że karta nie jest widoczna w apce Santandera? Po zalogowaniu, mam tylko "brak zakontraktowanych produktów spełniających zaznaczone kryteria". Karty jest aktywna i użyta już parę razy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Weekendowe polowanie na zorzę🌌🌠❄️ Wycieczka na Islandię za 779 PLN 😍✈️🛌 Weekendowe polowanie na zorzę🌌🌠❄️ Wycieczka na Islandię za 779 PLN 😍✈️🛌
Indie w supercenie 🔥🌶 Loty z bagażem do Mumbaju od 1473 PLN ✈️ Indie w supercenie 🔥🌶 Loty z bagażem do Mumbaju od 1473 PLN ✈️
#1042 PostWysłany: 26 Lis 2024 00:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 1056
srebrny
@marek1984 nie wiem czy dzisiaj nie miało być prac serwisowych w apce, u mnie też karty kredytowe zniknęły. Reszta produktów widoczna normalnie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marek1984 lubi ten post.
marek1984 uważa post za pomocny.
 
      
#1043 PostWysłany: 02 Gru 2024 11:30 

Rejestracja: 26 Lut 2023
Posty: 270
niebieski
Santander jakoś blokuje doładowanie ZENa? Bo chciałem testowo sobie doładować konto, i nie przechodzi ani przez GPaya, ani bezpośrednio. A karta działa.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1044 PostWysłany: 02 Gru 2024 11:31 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1283
niebieski
Tak, blokują. Trzeba było odklikać w systemie internetowym, żeby nie blokował.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marek1984 lubi ten post.
marek1984 uważa post za pomocny.
 
      
#1045 PostWysłany: 03 Gru 2024 16:22 

Rejestracja: 26 Lut 2023
Posty: 270
niebieski
A zdradzisz co mam odkładać? Bo nie mam pomysłu, po przejrzeniu całego serwisu i opcji, a na czacie nie bardzo mi pomogli :/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1046 PostWysłany: 03 Gru 2024 16:31 

Rejestracja: 22 Wrz 2012
Posty: 1283
niebieski
Mi w serwisie transakcyjnym wyskoczyło powiadomienie bo jakichś 30 minutach od transakcji, czy potwierdzam te transakcje.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
marek1984 lubi ten post.
marek1984 uważa post za pomocny.
 
      
#1047 PostWysłany: 03 Gru 2024 17:01 

Rejestracja: 04 Sty 2024
Posty: 30
Jak duże są opóźnienia w aktualizacji liczby wejść w systemie Santandera? Wykorzystałem wszystkie 8 promocyjnych wejść, pierwsze jakoś 2 miesiące temu i dziś z ciekawości napisałem na czacie i otrzymałem informację, ze w ich systemie nadal mam 8 dostępnych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1048 PostWysłany: 03 Gru 2024 17:37 

Rejestracja: 04 Cze 2012
Posty: 4587
Loty: 510
Kilometry: 1 112 648
srebrny
wg moich doświadczeń to nawet 3-4 miesiące ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
kamcsk lubi ten post.
 
      
#1049 PostWysłany: 03 Gru 2024 22:16 

Rejestracja: 26 Lut 2023
Posty: 270
niebieski
witekkowal napisał(a):
Mi w serwisie transakcyjnym wyskoczyło powiadomienie bo jakichś 30 minutach od transakcji, czy potwierdzam te transakcje.

Dodałem jeszcze raz kartę bezpośrednio do aplikacji ZENa i działa, da się doładować. Za to przez Google Paya, jak się nie dało, tak się nie da, bo odrzuca. I to chyba Gpay jest problemem a nie karta, bo zapłacić zbliżeniowo przez niego też nie mogę. Trudno, będę używał innej karty do płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1050 PostWysłany: 07 Gru 2024 22:49 

Rejestracja: 22 Mar 2016
Posty: 21
Aktualizacja liczby wejść zależy także od tego jak salonik przekazuję tą informację, czasami potrafią się zdarzyć spore poślizgi- jeśli wykorzystałeś limit nie liczyłbym, że za kolejne wejścia nie naliczą opłaty
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1051 PostWysłany: 28 Sty 2025 18:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 700
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
Przyznam, że do tej pory byłem zwolennikiem karty fizycznej, o wiele łatwiej mi było wyciągać z portfela kartę plastikową (mam w jednej przegródce moją kartę PKO, PP PKO z końcówka numeru jak karta PKO oraz PP Santander z jakąś losową końcówką a jednocześnie w drugiej przegródce mam tak samo z kartami żony tj. jej kredytowa PKO, PP PKO z jej nr oraz PP Santandera). (Tak, podałem bardzo istotne dane, teraz złodziej wie, że noszę w portfelu karty kredytowe).
Kładłem na blacie boarding pass mój i/lub żony, potem w zależności od liczby osób do zeskanowania pokazywałem odpowiednio kartę(-y) PKO/Santander i wchodziliśmy. Teraz jak PKO wprowadziło wejście na QR lub Visę, oczywiście mogę pokazać kartę kredytową, ale jakoś mam opory przed tym i będę musiał pokazywać boarding pass oraz osobno plastikową kartę PP Santandera i kod QR dla PKO.
Przechodząc do meritum :lol: jak wspomniałem wygodniej mi było pokazywać karty fizyczne, natomiast po incydencie z Santanderem cieszę się, że jednak PKO ma kartę w postaci QR i wszystko uaktualnia się w aplikacji w ciągu jednego dnia.
W styczniu 2024 byliśmy z żoną w Sofii, wchodziliśmy do saloniku Aspire i korzystaliśmy z karty PP Santander żony. Pani z obsługi nie ogarniała, przeciągała kartę, klikała coś, walczyła, aż się poddała i zawołała jakiegoś Pana. Jak spoglądałem na jej poczynania, to zgłupiałem w którymś momencie, bo skanowała i boarding pass żony i syna. Pan też się trochę męczył, ale ostatecznie weszliśmy. Nie byłem przekonany ile ostatecznie wejść naliczyli - były 2 dorosłe osoby i syn 3,5 roku. Dzieci do 5 lat według ich zasad wchodzą za darmo. Żona zadała pytanie poprzez bankowość internetową w styczniu "ile wejść pozostało, bo nie wiem czy w Sofii prawidłowo postępowali ze skanowaniem karty". Odpowiedź w styczniu "nie wiemy, dowiemy się jak salonik prześle nam informacje". W marcu ponownie "wiecie już coś?" i odpowiedź "w styczniu zostało naliczone jedno użycie karty". Podczas wizyty w Luton w listopadzie 2024, starałem się wyzerować roczny limit wejść. U siebie w Santanderze użyłem 4 z 4, a u żony bazując na odpowiedzi banku z marca wykorzystałem 3 z 4 :mrgreen: Parę dni temu żona w aplikacji banku zobaczyła pobranie 125 zł za salonik. Na pytanie o co chodzi usłyszała, że było 5 wejść - 2 w styczniu i 3 w listopadzie. Oczywiście wiedzieliśmy, że w styczniu wchodziły 2 osoby dorosłe, ale było zamieszanie i bank potwierdził jedno użycie karty, więc uznaliśmy, że wciąż można 3x skorzystać. Nie chciałem naciągać banku na nic, po prostu czasami ktoś się pomyli na moją niekorzyść, a czasami na moją korzyść, w przypadku Sofii sądziliśmy, że salonik ostatecznie pobrał 1 wejście, chociaż wchodziły 2 osoby dorosłe. Jakbym miał wiedzę, że pozostały 2 wejścia, to użyłbym tylko 2 wejściówek oraz bym skorzystał z karty PKO (która w tym czasie miała nielimitowane wejścia).
Na reklamację bank odpowiedział pozytywnie, ale niesmak pozostał, bo nie odnieśli się w żaden sposób do zarzucanej im rozbieżności między tym co pisali w marcu, a tym, co piszą obecnie.
Łaskawie oddadzą 125 zł, żeby pozostać w dobrych relacjach bank-klient :mrgreen:
PKO obciął mi nielimitowane wejścia, mam tam tylko 10, więc trzymam tę nieszczęsną kartę Santandera, która daje tylko i aż 4, bo lepsze to niż nic. Jednak warto ich pytać o liczbę użyć karty raz na parę miesięcy, żeby nie było niespodzianki, a najlepiej. chyba prosić w saloniku o wydruk potwierdzenia.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off
zbyhu uważa post za pomocny.
 
      
#1052 PostWysłany: 28 Sty 2025 19:13 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5512
złoty
Użycie PP to nie to samo co zapytanie o liczbę odnotowanych osobo wejść i o to precyzyjnie na przyszłość pytaj :)
Twój obszerny wywód ma taki sens, że przynajmniej wiadomo, iż reklamowanie ilości wejść ma sens.
Góra
 Profil Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
#1053 PostWysłany: 28 Sty 2025 20:55 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 700
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
@dg72 pytałem o liczbę wejść (z konta żony, stąd Pani Katarzyna). A reklamować zawsze jest sens, nawet jak się wie, że się popełniło błąd, jak się nie spróbuje, to nie ma co liczyć na anulowanie opłaty za jakąkolwiek usługę 8-)

Załącznik:
pp_santander.jpg
pp_santander.jpg [ 222.22 KiB | Obejrzany 3236 razy ]
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1054 PostWysłany: 28 Sty 2025 21:14 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5512
złoty
Należało kontynuować reklamację, gdyż "nie o to pytałam"
Liczba wejść nie jest jednoznaczna z liczbą użyć karty PP. Tłumaczy ich fakt, iż PP nie jest typowym produktem bankowym.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1055 PostWysłany: 29 Sty 2025 20:55 

Rejestracja: 02 Paź 2011
Posty: 874
Zbanowany
niebieski
Kri$ napisał(a):
Jakbym miał wiedzę, że pozostały 2 wejścia, to użyłbym tylko 2 wejściówek oraz bym skorzystał z karty PKO (która w tym czasie miała nielimitowane wejścia).


Kol. @Kri$
Wybacz za uszczypliwosc, ale dlaczego tak nie zrobiles skoro i tak miales nielimitowane wejscia na innej karcie..? Nawet jakby zostalo Ci to jedno wejscie na Santanderze, to co by sie za tragedia stala? Jak na drugiej i tak mogles wchodzic w tym samym czasie za darmo?
Czy chodzilo o czysta zlosliwosc, zeby tylko bank do konca wykorzystac, na to ostatnie darmowe wejscie, pomimo, ze wcale tego nie potrzebowales majac inna karte...?
Góra
 Profil Relacje PM off
zbyhu lubi ten post.
 
      
#1056 PostWysłany: 29 Sty 2025 21:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 700
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
@flus już tłumaczę :) W Luton korzystałem nie z saloniku, ale z knajp/barów tzn. że 1 osobowejście na Priority Pass to równowartość 18 £ do wydania w danym lokalu. Na moją kartę Santander zjedliśmy w barze za ok. 70 £ czyli wykorzystałem 4 osobowejścia, a następnie w kawiarni wybrałem kilka różnych rzeczy z półki tzn.soki, ciastka, piwko itp. i wyszło ok. 54 £ czyli równowartość 3 osobowejść, które według wiedzy od Santandera żona miała do wykorzystania na swojej karcie PP. Nie chciało mi się bawić w drobnicę i nie korzystałem w ogóle z dobierania czegokolwiek na karty PKO jako pojedyncze 18 £. Gdybym od razu wiedział, że w Santanderze zostały 2 wizyty, to bym pewnie wziął 2x Santander, 1x PKO moje i 1x PKO żony, ale musiałbym siedzieć i pierwiastkować, aby jak najoptymalniej rozłożyć ceny "zakupów".
Wejdź w mój link wizyty w Luton, to zrozumiesz dokładniej, o czym mówię.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1057 PostWysłany: 18 Lut 2025 15:51 

Rejestracja: 12 Sie 2016
Posty: 2
-- 18 Lut 2025 14:50 --

Do 3 maja 2025 roku promka w Santanderze - dla osob, które od 1 stycznia 2024 nie miały Visy Platinum, przy założeniu karty dostaje się PriorityPass ze standardowymi 4 wejsciami + 6 wejść do wykorzystania do końca 2025 roku.

Skorzystałem, polecam.

Przy okazji pytanie - otrzymałem już przesyłkę z kartą PriorityPass, zarejestrowalem sie w systemie przy uzyciu numeru karty. Konto jest, ale nie widze w nim nigdzie ani numeru karty ani tego ile wejść do saloników mi pozostało.
zainstalowałem apke na telefonie, zalgowało sie poprawnie, ale tam też numeru karty nie ma. Próbowałem ponownie zarejestrować/aktywować konto przy uzyciu tej karty, ale pojawila sie informacja, że numer juz jest przypisany do konta, więc wygląda na to, że gdzieś jest juz zapisany.

Jak to wygląda u Was? Jak uzyskujecie informacje o pozostajacej ilości wejsc? (infoilnia PriorityPass albo Santander? taka zwykła czy jest cos dedykowanego takim programom?)

Pozdrawiam

-- 18 Lut 2025 14:51 --

Promka do 30 maja 2025, zeżarło mi "0" ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off
shagrat uważa post za pomocny.
 
      
#1058 PostWysłany: 18 Lut 2025 17:54 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 734
Loty: 7
Kilometry: 31 319
niebieski
Ale m. in. pod warunkiem, że jeszcze do tego założysz konto Select albo już jesteś jego posiadaczem ...
Liczba promocyjnych wejść w tej edycji wzrosła z 4 do 6, ale dodali wymóg posiadania konta, które jest za "0" zł pod warunkiem:
Kod:
"Jeśli zapewnisz wpływ co najmniej 10 000 zł w miesiącu, lub zapewnisz średnie saldo aktywów, co najmniej 150 000 zł opłata za prowadzenie konta wyniesie 0 zł. W przeciwnym razie opłata za prowadzenie Konta Select wyniesie 45 zł miesięcznie."
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1059 PostWysłany: 19 Lut 2025 01:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 700
Loty: 37
Kilometry: 86 397
srebrny
@Maskarados karta Priority Pass od Santandera jest tylko w wersji plastikowej, nie dodasz jej do aplikacji. Liczbę wykorzystanych wejść musisz sam liczyć, albo pisać do Santandera poprzez formularz kontaktowy po zalogowaniu do banku. Oczywiście oni mają informację od saloniku w ciągu X miesięcy od wizyty. Wejście ze stycznia 2024 mieli w systemie w marcu 2024. Wejście żony z 30 listopada skutkowało naliczeniem opłaty pod koniec stycznia więc znowu ok.2 miesiące. Zawsze w saloniku możesz poprosić o wydruk z terminala.
_________________
Image Ibiza 2013
Góra
 Profil Relacje PM off
shagrat uważa post za pomocny.
 
      
#1060 PostWysłany: 20 Lut 2025 13:33 

Rejestracja: 28 Mar 2015
Posty: 121
Moim zdaniem na ten moment ta karta jest zwyczajnie słaba, nawet w porównaniu do darmowej konkurencji. Porównajmy z Visą Platinum w BNP Paribas:

saloniki:

Paribas - 4 wejścia w ramach DP (być może to inne saloniki niż na PP ?)
Santander - 4 wejścia w ramach PP, teraz chwilowo jeszcze 6 - jak ktoś wykorzysta to ok, jak nie to wychodzi na to samo

przewalutowanie:

Paribas - po kursie Visa
Santander - po bandyckim kursie banku

ubezpieczenie:

Paribas - KL beznadziejne, ale za to 350 000 euro na wypadek śmierci, utraty wzroku lub kończyn
Santander - do przemilczenia

Nie mówiąc już o MC Platinum w PKO BP.

Ogólnie jako kilkunastoletni klient Santandera zastanawiam się, co mnie w sumie trzyma w tym banku. Kredyty zawsze praktycznie najdroższe, nawet jeśli jest się Select. Karty kredytowe ze słabszymi udogodnieniami od innych banków. Konto maklerskie - słaby interfejs, prowizja też gdzie indziej można znaleźć niższe, do tego brak przewalutowania po mid-Reuters i trzeba się męczyć z przelewami z kont walutowych.
Góra
 Profil Relacje PM off
n3lly uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1138 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Facebook [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group