Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 75 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
#61 PostWysłany: 05 Lis 2015 01:03 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 5486
srebrny
Łukasz napisał(a):
Zwrot pieniędzy należy się według mnie bez wątpienia i jest spokojnie egzekwowalny na drodze postępowania cywilnego. .

wedlug mnie to i zwykly chargeback w banku by zadzialal. no ja kupilem bilet i przewoznik nie wykonal uslugi... i do krakowa musialem
isc na piechote/jechac pendolino.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wycieczka z weekendem na Majorkę 🌴🌊 Loty i 4* hotel za 969 PLN 🇪🇸 Wycieczka z weekendem na Majorkę 🌴🌊 Loty i 4* hotel za 969 PLN 🇪🇸
Egipt w grudniu 🌴☀️ 5* hotel z all inclusive w Szarm el-Szejk za 2166 PLN Egipt w grudniu 🌴☀️ 5* hotel z all inclusive w Szarm el-Szejk za 2166 PLN
#62 PostWysłany: 05 Lis 2015 01:07 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 1843
niebieski
Gdybym był pracownikiem Lotu także nie oddałbym kasy, szczególnie po kilkudziesięciu wpisach na stronie promującej dumpy paliwowe (a ten OJ jest właśnie takim dumpem). To dość skuteczny sposób na zniechęcenie do kupowania takich biletów. W sumie, to gdybym był pracownikiem Lotu, sam mógłbym napisać pierwszy post w tym temacie :twisted:
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#63 PostWysłany: 05 Lis 2015 10:01 

Aga_podrozniczka napisał(a):
@singielka_1976
W zadnym Twoim poscie na pierwszej stronie nie ma odwolania do regulaminu, ktory by poruszal te kwestie. Sa tylko Twoje opinie.



Jeśli dla Ciebie długoletnia praktyka jest opinią, to nie mamy o czym dyskutować.
Powtarzam: mnie dziwi zdziwienie autora wątku.
EOT.
Góra
 PM off  
      
#64 PostWysłany: 05 Lis 2015 10:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Twoja dlugoletnia praktyka nie pomaga autorowi watku i nie wyjasnia na jakiej podstawie regulaminowej LOT anulowal jego drugi bilet i dlaczego nie chce oddac mu za to pieniedzy w calosci.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#65 PostWysłany: 05 Lis 2015 10:55 

Rejestracja: 23 Paź 2015
Posty: 45
http://www.fly4free.pl/lot-chce-walczyc-o-klientow/
no comment EOT
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#66 PostWysłany: 05 Lis 2015 10:56 

Rejestracja: 12 Gru 2011
Posty: 2116
srebrny
singielka_1976 napisał(a):
Jeśli dla Ciebie długoletnia praktyka jest opinią, to nie mamy o czym dyskutować.


od dziś mamy na forum nieomylną Wyrocznię do której należy zwracać się ze wszelkimi niejasnościami dot. zakupu biletów lotniczych.
Odpowiedzi Wyroczni są nieodwoływalne i linie lotnicze również muszą się do nich dostosować.
Wszyscy potwierdzamy nieomylność Wyroczni poprzez jej długoletnią praktykę w zakupie biletów lotniczych (bez wątpienia najdłuższą praktyką na forum).
Wyrocznia nie jest zobowiązana do podawania podstawy prawnej swych opini, są one ostateczne.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#67 PostWysłany: 05 Lis 2015 11:25 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3203
srebrny
Oj, mam wrażenie, że cała dyskusja jest bezcelowa. Od dawna wiadomo, że linie lotnicze mają te swoje dziwne taryfy (można o tym poczytać w książce Piroga), z których wychodzi, że nie tak jak w matematyce 2+2=4, ani nawet nie jak w ekonomii, że 2+2=5, ale wręcz 2+2=-3. I tego normalny umysł nie zrozumie, a dawanie oczywistych przykładów, że jak kupię dwa jabłka i zjem jedno, to moja sprawa, a sprzedawca i tak powinien się cieszyć. Linia lotnicza się nie cieszy, bo ona sprzedała je taniej tylko dlatego, że bardzo jej zależy, żebym to drugie zjadł. Bo jak miejsce leci puste, choć zapłacone, to dla nich też problem. Oczywiście wbrew panu Pirogowi tylko niektóre linie tak robią, ale jednak.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#68 PostWysłany: 05 Lis 2015 11:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 1987
Loty: 116
Kilometry: 149 975
srebrny
Wróćmy proszę do tematu, prywatne animozje zostawiając sobie na PW. Dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off
obibok lubi ten post.
 
      
#69 PostWysłany: 05 Lis 2015 11:32 

luziczek napisał(a):

Wróćmy proszę do tematu,


co sprowadza się do odpowiedzi na pytanie:

moss_LOT napisał(a):


1. Czekam na odpowiedź reklamacji, w której zapytałem o podstawę prawną.




bez tego jak autor będzie chciał coś udowodnić, a LOT nie zmądrzeje wtedy pozostaje zapewne droga sądowa
Góra
 PM off
luziczek lubi ten post.
 
      
#70 PostWysłany: 06 Lis 2015 20:40 

Rejestracja: 03 Mar 2014
Posty: 484
niebieski
Coś mi się wydaje że w umowach między agentami sprzedającymi bilety a liniami lotniczymi są takie zapisy że agent nie może promować różnych 'trików', między innymi takich właśnie i wtedy może mogą anulować na koszt agenta? Na pewno mogą zerwać umowę z agentem w przypadku dużej ilości kombinowanych rezerwacji.
Tyle że w tym przypadku rozumiem że bilet był kupowany bezpośrednio na stronie linii.
Bardzo ciekawe czy linie lotnicze dadzą radę uzasadnić taką anulację biletu jakimiś zapisami regulaminowymi, jeśli nie to rozbój w biały dzień.

Singielko, coś mi się zdaje że twoje doświadczenie dotyczy właśnie rezerwacji przez pośrednika, agencję faktycznie twierdzą że takich kombinowanych rezerwacji nie można robić, bo się boją że linia lotnicza zerwie z nimi umowę. Tyle że ten wątek chyba to chyba zupełnie inne okoliczności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#71 PostWysłany: 08 Kwi 2017 12:24 

Rejestracja: 04 Wrz 2013
Posty: 47
Loty: 12
Kilometry: 42 452
Witam,

Jakiś czas temu kupiłem wylot do Indii z Amsterdamu przez flipo. Technicznie odprawa jest w Amsterdamie i potem pociąg wiezie mnie dwie godziny do Brukseli i stamtąd odlot liniami Brussels. Powrót do Brukseli odbiór bagaży u potem do pociągu i do AMS.

Ponieważ nie chciałem marnować czasu to na powrocie kupiłem przelot z Brukseli do Warszawy tą samą linią - Brussels.

Dostałem telefon od polskiego pośrednika że muszę zdecydować czy będę jechał pociągiem czy nie, a jak nie zdecyduje i w tym samym czasie są dwie rezerwacje to linia może mi anulować nawet oba bilety bez zwrotu kosztów.

Problem jest że nie wiem jeszcze czy wrócę od razu samolotem do Wawy czy "spełnię' całość biletu i dojadę pociągiem do Amsterdamu żeby stamtąd wrócić do kraju.

Poprosiłem o podstawę prawną takiego działania, miałem dostać maila wczoraj ale niestety pusta skrzynka.

Pomożecie ?
_________________
TipsyTravelling @ Instagram - https://www.instagram.com/tipsytravelling/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#72 PostWysłany: 08 Kwi 2017 12:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3590
srebrny
tez nie wiemy czym wrócisz :roll:
_________________
Image

kliknij pomógł
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#73 PostWysłany: 08 Kwi 2017 12:39 

Rejestracja: 04 Wrz 2013
Posty: 47
Loty: 12
Kilometry: 42 452
Dokładnie,

Dlatego wydałem pieniądze na alternatywę i chce mieć obie możliwości.

Pytanie czy mają prawo mi anulować jakiekolwiek rezerwacje jak w tym samym czasie jest "ich" pociąg i mój osobno kupiony lot tą samą linią.
_________________
TipsyTravelling @ Instagram - https://www.instagram.com/tipsytravelling/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#74 PostWysłany: 08 Kwi 2017 12:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 3001
Loty: 510
Kilometry: 1 229 791
niebieski
Byl podobny watek na forum, przewoznikiem byl LOT i anulowano klientowi jeden bilet. Jeszcze chyba byl problem ze zwrotem calej kwoty.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez krasnal, 08 Kwi 2017 12:54, edytowano w sumie 1 raz
Dzięki - połączyłem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#75 PostWysłany: 08 Kwi 2017 16:51 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3470
srebrny
Z tego wniosek - robiąc nakładające się rezerwacje w tej samej linii nie podajmy żadnych informacji które pozwolą linii lotniczej stwierdzić , że to ta sama osoba (czyli najlepiej wpisać inny email i telefon , datę urodzenia i nie podawać numeru FFP).
Po samym nazwisku rezerwacji nie powiążą.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 75 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group