Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
#41 PostWysłany: 15 Maj 2014 14:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
Dajcie znać jak wróci do normy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w stolicy Hiszpanii 🌆🇪🇸 Spędź weekend w Madrycie za 919 PLN City break w stolicy Hiszpanii 🌆🇪🇸 Spędź weekend w Madrycie za 919 PLN
Jesienna promocja w Wizz Air 💗🍂 Świetne słoneczne kierunki w supercenach od 147 PLN ☀️✈ Jesienna promocja w Wizz Air 💗🍂 Świetne słoneczne kierunki w supercenach od 147 PLN ☀️✈
#42 PostWysłany: 15 Maj 2014 14:29 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 28
U mnie nie ma WDC. Próbowałem się przelogować chyba ze 4 razy (komp stacjonarny). Napisałem reklamację, chociaż nie sądzę, żeby byli łaskawi odpisać.
_________________
Maciek

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#43 PostWysłany: 15 Maj 2014 14:37 

seidorf napisał(a):
U mnie nie ma WDC. Próbowałem się przelogować chyba ze 4 razy (komp stacjonarny). Napisałem reklamację, chociaż nie sądzę, żeby byli łaskawi odpisać.


- odpisać odpiszą, ale zapewne problem zostanie już usunięty
- jakimś rozwiązaniem jak musisz jest rezerwacja przez infolinię wizzair, u nich wszystko jest ok. (ja dzwonię za 6 groszy z freeconnet na ich izraelską infolinię, można ściągnąć na smartfona, zaraz doładować i rezerwować)
Góra
 PM off  
      
#44 PostWysłany: 15 Maj 2014 14:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
W sumie to poprzez dział reklamacji można by sprawdzić datę ważności konta Wizz zamiast dzwonić na audiotele :)

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za pismo przesłane do działu obsługi klienta. Informujemy, że na nadesłane zapytanie otrzymają Państwo wyłącznie automatyczna odpowiedź gdyż najprawdopodobniej odpowiedzi na Pańswa pytania znajdują się na naszej stronie internetowej w sekcji:

Często zadawane pytania:
http://book.wizzair.com/useful_information/faq/

i/lub

Ogólne warunki przewozu: http://wizzair.com/static/downloads/GCC_WAH_PL.pdf


Jeżeli nie znajdą tam Państwo odpowiedzi, prosimy o kontakt z naszym telecentrum. Numery telefonów można znaleźć na stronie: http://wizzair.com/about_us/contact_us/

Jeśli chcą Państwo złożyć reklamację prosimy zarejestrować ją pod odpowiednią kategorią

Dziękujemy.

Dział Obsługi Klienta Wizz Air


Jaki tam dział wybrałeś? W języku polskim czy angielskim lepiej napisać?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#45 PostWysłany: 15 Maj 2014 14:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
http://www.telegrosik.pl/telegrosik_za_darmo

5 złotych na rozmowy za darmo, na szybki kontakt z wizzem w Izraelu wystarczy :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#46 PostWysłany: 15 Maj 2014 15:02 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 28
kittycate napisał(a):
Jaki tam dział wybrałeś? W języku polskim czy angielskim lepiej napisać?


Napisałem po polsku. Dział "Pytania i prośby ogólne..." i potem "konta klientów Wizz".
Logowałem się znów przed chwilą - WDC dalej brak.
_________________
Maciek

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#47 PostWysłany: 15 Maj 2014 15:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
Tak samo zrobiłem, to powinieneś dostać e-maila że otrzymałeś odpowiedź automatyczną i że nie dostaniesz spersonalizowanej odpowiedzi :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#48 PostWysłany: 15 Maj 2014 15:26 

Rejestracja: 12 Paź 2011
Posty: 248
niebieski
kittycate napisał(a):
Tak samo zrobiłem, to powinieneś dostać e-maila że otrzymałeś odpowiedź automatyczną i że nie dostaniesz spersonalizowanej odpowiedzi :)

każda automatyczna wiadomość po zarejestrowaniu reklamacji w WizzAir tak wygląda - spokojnie, odpowiedź powinna być!
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#49 PostWysłany: 15 Maj 2014 16:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
Zadzwoniłem za darmo telegrosikiem na izraelski numer 0097237630911, za 5 pln wyszło dostępne 7:30 minut rozmowy.

Z rozpędu wybrałem język angielski, zgłosiła się konsultantka o polskim imieniu i nazwisku ale stwierdziła że rozmowa musi być przeprowadzona po angielsku bo wybrałem angielski.
Tak czy siak nic nie wiedziała o jakichkolwiek problemach i u niej w systemie mam aktywne WDC do 6.3.2015...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#50 PostWysłany: 15 Maj 2014 19:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Sty 2012
Posty: 203
niebieski
Czy miał, ktoś podobną sytuację ponownie? Dzisiaj loguje się na swoje konto i nie mam aktywnego WDC mogę kupować tylko po cenach regularnych mimo, że powinno być aktywne do 20.11.2014.

Wysłałem reklamację z formularza to mi odpisali, że mam odszukać odpowiedź w faq..
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#51 PostWysłany: 15 Maj 2014 20:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
Przeczytaj kilka postów nad swoim a wszystko stanie się jasne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#52 PostWysłany: 15 Maj 2014 22:36 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 926
niebieski
Wysyłanie reklamacji wg niektórych tematów skutkuje odesłaniem do FAQ i brakiem odpowiedzi konsultanta. Dlatego należy to olać i wysłać reklamację niezgodnie z tematem. Proste. I u mnie działa.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#53 PostWysłany: 15 Maj 2014 23:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lis 2012
Posty: 1020
niebieski
Czyli konkretnie według jakiego? Można by napisać coś rzeczowo jak się już pisze :)

Odwołany lot? Zmiana w rezerwacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#54 PostWysłany: 16 Maj 2014 09:10 

Rejestracja: 24 Sie 2011
Posty: 206
To ja dorzucę, że u mnie z kolei dziś nie działa, wczoraj było OK.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#55 PostWysłany: 16 Maj 2014 10:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4814
srebrny
Niechcący znalazłem rozwiązanie :)
Po zalogowaniu i wybraniu jakiegoś rejsu kliknijcie na cenę WDC. Otwiera się okno i tam kliknąć zostań członkiem klubu czy coś takiego. Ceny zmieniają się na WDC i można kupować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
shiver lubi ten post.
 
      
#56 PostWysłany: 16 Maj 2014 10:53 

wtak napisał(a):
Niechcący znalazłem rozwiązanie :)
Po zalogowaniu i wybraniu jakiegoś rejsu kliknijcie na cenę WDC. Otwiera się okno i tam kliknąć zostań członkiem klubu czy coś takiego. Ceny zmieniają się na WDC i można kupować.


+ 130 zł za wykupienie wdc, sorry ale to nie jest żadne rozwiązanie bo tych pieniędzy nie zwrócą
Góra
 PM off  
      
#57 PostWysłany: 16 Maj 2014 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 2328
Loty: 124
Kilometry: 218 290
srebrny
wtak napisał(a):
Niechcący znalazłem rozwiązanie :)
Po zalogowaniu i wybraniu jakiegoś rejsu kliknijcie na cenę WDC. Otwiera się okno i tam kliknąć zostań członkiem klubu czy coś takiego. Ceny zmieniają się na WDC i można kupować.

Owszem znienia,.... ale dolicza 130zł za WDC :evil:
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#58 PostWysłany: 16 Maj 2014 11:05 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 28
U mnie w dalszym ciągu brak WDC. Na aplikacji mobilnej nie wiem, bo nie ma na mój telefon.
Odpowiedzi jeszcze nie dostałem.
Poczekamy...
_________________
Maciek

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#59 PostWysłany: 16 Maj 2014 11:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 4814
srebrny
Anonymous napisał(a):
+ 130 zł za wykupienie wdc, sorry ale to nie jest żadne rozwiązanie bo tych pieniędzy nie zwrócą

Faktycznie, przeoczyłem - dolicza.
Stan konta pokazuje prawidłowo, ale pozbawili nas WDC.
Czekamy na usunięcie błędu.
Szkoda, ze ceny w międzyczasie rosną.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#60 PostWysłany: 16 Maj 2014 14:31 

Rejestracja: 16 Maj 2014
Posty: 1
Posiadam wykupione członkostwo w Wizz Discount Club, które zostało mi przydzielone przy aktywacji karty kredytowej Wizz Citibank Mastercard. Nie widzę jednak powiązania członkostwa w klubie z moim kontem myWizz. Nadmieniam, że najpierw zostało mi przydzielone członkostwo w Discount Club (w czerwcu 2013 poprzez Citibank), a około tygodnie temu utworzyłem dopiero konto na myWizz. Wiem, że zrobiłem to w odwrotnej kolejności. Miał ktoś podobny przypadek? Nie potrafię teraz powiązać tych dwóch kont ze sobą :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Marian5 oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group