Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
#21 PostWysłany: 06 Paź 2013 22:54 

Spróbuj, wiele osób tak robi, przy czym obecnie wszystko zależy na kogo się trafi bo taki urok tej infolinii
Góra
 PM off  
      
Okołoweekendowa wycieczka do Portugalii 🌊🌴 3 dni w Algarve za 799 PLN 🇵🇹 Okołoweekendowa wycieczka do Portugalii 🌊🌴 3 dni w Algarve za 799 PLN 🇵🇹
Podróż do raju 🏝️ Polinezja Francuska + zwiedzanie San Francisco od 3818 PLN 😎 Podróż do raju 🏝️ Polinezja Francuska + zwiedzanie San Francisco od 3818 PLN 😎
#22 PostWysłany: 07 Paź 2013 05:46 

Rejestracja: 04 Paź 2013
Posty: 59
Anonymous napisał(a):
łaski nie robią, tylko nie rozumiem czemu chcesz dzwonić wystarczy kliknąć, w otrzymanym e-mailu na "W celu ubiegania sie o calkowity zwrot kosztow prosimy kliknac na ponizszy link i wprowadzic wymagane dane"


Ależ tak właśnie zrobiłem.
Zamiast dzwonić do nich i tracić pienądzę to zwyczajnie anulowałem rezerwację i znalazłem to co chciałem tydzień później.
Z tego wszystkiego wyszło - jak to mówią- szczęście w nieszczęściu :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#23 PostWysłany: 08 Paź 2013 16:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 250
Loty: 16
Kilometry: 22 529
"Informujemy, ze w Panstwa rezerwacji nastapila zmiana godziny lotow (szczegoly znajduja sie ponizej). Prosimy o poinformowanie pasazerow podrozujacych z Panstwem o ponizszych zmianach."

Czy na załączonych obrazkach widzicie jakieś zmiany? Gdyż ja nie widzę.

Mimo wszystko wysłałem formularz zgłoszeniowy, uważacie że dostanę zwrot?

Chciałbym kupić bilety na termin wcześniejszy, ale obawiam się, że nie otrzymam zwrotu $ i będę miał 2 bilety...

Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 70.01 KiB | Obejrzany 1136 razy ]
2.jpg
2.jpg [ 28.08 KiB | Obejrzany 1203 razy ]
_________________
http://my.flightmemory.com/Tatatata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#24 PostWysłany: 18 Paź 2013 19:37 

Rejestracja: 04 Paź 2013
Posty: 59
Cześć. Napiszę teraz jak skończyła się ta historia. Może w przyszłości ten temat uspokoi kolejnych błądzących we mgle.

*Maila z informacją o zmianie terminu otrzymałem dopiero po tygodniu.
*Natychmiast anulowałem rezerwację. Wyskoczyła standardowa informacja, że prośba zostanie rozpatrzona w ciągu 5-7 dni.
*Tymczasem FRanca (po 3 tygodniach obecności na forum już zaczynam obracać lotniczym slangiem :D ) wysyła "drugie powiadomienie o zmianie lotu"
Mętlik w głowie -WTF? - wchodzę ponownie, ponownie anuluję i wyskakuje mi "error coś tam", no ale nic to...
*Zonk. Przychodzi "trzecie powiadomienie" a zaraz później SMS z informacją o zmianie lotu.
Przerażony odpalam forum by atakować kolejnymi przerażającymi pytaniami...
*...ale w końcu dostaje maila, że rozpatrzyli pozytywnie i oddają kasę na konto.

Może komuś się ta urzekająca historia przyda się, gdy mając takie coś pierwszy raz w życiu wpadnie w panikę ;-)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#25 PostWysłany: 18 Paź 2013 20:12 

Grzechmund napisał(a):
Cześć. Napiszę teraz jak skończyła się ta historia. Może w przyszłości ten temat uspokoi kolejnych błądzących we mgle.

*Maila z informacją o zmianie terminu otrzymałem dopiero po tygodniu.
*Natychmiast anulowałem rezerwację. Wyskoczyła standardowa informacja, że prośba zostanie rozpatrzona w ciągu 5-7 dni.
*Tymczasem FRanca (po 3 tygodniach obecności na forum już zaczynam obracać lotniczym slangiem :D ) wysyła "drugie powiadomienie o zmianie lotu"
Mętlik w głowie -WTF? - wchodzę ponownie, ponownie anuluję i wyskakuje mi "error coś tam", no ale nic to...
*Zonk. Przychodzi "trzecie powiadomienie" a zaraz później SMS z informacją o zmianie lotu.
Przerażony odpalam forum by atakować kolejnymi przerażającymi pytaniami...
*...ale w końcu dostaje maila, że rozpatrzyli pozytywnie i oddają kasę na konto.

Może komuś się ta urzekająca historia przyda się, gdy mając takie coś pierwszy raz w życiu wpadnie w panikę ;-)


To Ci jeszcze napiszę ku większemu zdziwieniu, że mimo anulowania biletu i zwrotu pieniędzy prawie na pewno otrzymasz e-maila przypominającego o konieczności odprawy
Góra
 PM off  
      
#26 PostWysłany: 18 Paź 2013 21:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2013
Posty: 250
Loty: 16
Kilometry: 22 529
Ja dostanę zwrot pieniędzy:
1) Dostałem tylko drugie przypomnienie
2) Data wylotu się nie zmieniła. Kupiłem loty za 60 euro, w chwilii zaakceptownia kosztowały 140.

Nie wiem co jest grane, ale w sumie to się cieszę, że mi zwrócili hajs :)
_________________
http://my.flightmemory.com/Tatatata
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] oraz 11 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group