Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie (Wizz Air Hungary LTD. spółka akcyjna nienotowana na giełdzie, Oddział w Polsce, Wolności 90, 42-625 Pyrzowice) lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 204, 205, 206, 207, 208  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#4121 PostWysłany: 12 Lip 2025 21:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2014
Posty: 68
Loty: 21
Kilometry: 31 069
Dzięki, złożenie jej jest szybsze niż dojście do Twojego meritum.
1 Posrednik wykonał „kupę” pracy za odpowiednie wynagrodzenie, wygral - nie pracował za darmo, z tą kupą nie przesadzałabym, bo jeśli prowadził jak twierdzi 7 spraw, które wygrał, to sześć było praktycznie kopiuj wklej pierwszej.
2. Dobrowolnie podzielił się ze mną informacją o pozytywnie rozpatrzonych sprawach
3. Napisał „Proponujemy złożenie wniosku ponownie”
4. Pracuję jako pośrednik nieruchomości - 80% mojej pracy to praca nad sprawami, które nie spinają się, bo klient nagle zmienia zdanie, i nigdy nie postrzegałam tego jako brak szacunku, więc moralizatorskie gadki zostaw może dzieciom lub tym, którzy o nie proszą, to nie takie miejsce
5. Gdy dowiedziałam się, że aitcompensa wygrywa w tej sprawie, przekazałam to z dobrej woli 6 innym poszkodowanym pasażerom z którymi mam kontakt, a którzy do tej pory nie składali reklamacji czekając na rozwój wydarzeń - to też brak szacunku, bo pewnie nie dadzą zarobić pośrednikom i sami uderzą do Wizz Air? Litości, narazie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
City break w Rzymie 🏛️🍕 3 dni w Wiecznym Mieście za 689 PLN City break w Rzymie 🏛️🍕 3 dni w Wiecznym Mieście za 689 PLN
Relaks w Szarm el-Szejk 🏝️🎄 All inclusive w 4* hotelu za 1799 PLN Relaks w Szarm el-Szejk 🏝️🎄 All inclusive w 4* hotelu za 1799 PLN
Offline
#4122 PostWysłany: 22 Lip 2025 12:14 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
Cześć
Sytuacja z wczoraj.
Opóźniony o godzinę , a następnie przesunięty lot ze Splitu do Katowic (początkowy wylot 22:45) pierwsze informacja o opóźnieniu a później o przełożeniu na dzień kolejny - dzisiaj rano (samolot z Katowic nie wyleciał do Splitu ze względu na burzę), a kiedy mógł już wystartować (po burzy) okazało się, że nie doleci do Splitu na czas ze względu na zamknięcie tamtejszego lotniska (lotnisko w Splicie zamykanie jest po 23 i otwierane dopiero rano) .
Czy w takim przypadku kiedy zakłócenie nie dotyczyło konkretnie lotu ze Splitu do Katowic (a wcześniejszego lotu z Katowic do Splitu) - przysługuje odszkodowanie?
Bo w sumie wizzair mógł podesłać samolot np z innej lokalizacji (a nie Katowic) i wtedy by zdążył zabrać pasażerów ze Splitu tego samego dnia przed zamknięciem lotniska.
Wiem ze pasażerowie z Katowic polecieli do Splitu dopiero rano (odlot miał być o 20:30) i dopiero wtedy pasażerowie ze Splitu polecieli do Katowic.

Dziwi mnie też ze skoro lotnisko zamykają o 23:00 otrzymaliśmy na początku informacje że samolot jest opóźniony o godzinę co dawało 23:50. Następnie info o odwołaniu lotu i przełożeniu go na dzisiaj rano.
Czy jako pasażerowie musimy się godzić z problemami na naszym odcinku który był spowodowany problemami na innym odcinku? (rozumiem że jak jest burza na lotnisku początkowym i nie mogę wylecieć), ale co w przypadku jak samolot nie wyleciał z lotniska X by dolecieć do lotniska Y??
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4123 PostWysłany: 22 Lip 2025 12:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Cytuj:
Czy w takim przypadku kiedy zakłócenie nie dotyczyło konkretnie lotu ze Splitu do Katowic (a wcześniejszego lotu z Katowic do Splitu) - przysługuje odszkodowanie?

Sądy różnie orzekają.
Cytuj:
Czy jako pasażerowie musimy się godzić z problemami na naszym odcinku który był spowodowany problemami na innym odcinku?

Nie musicie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4124 PostWysłany: 25 Lip 2025 09:47 

Rejestracja: 26 Lip 2024
Posty: 3
Sprawa z zeszłego roku z okresu kiedy był problem z awarią globalną Microsoftu chyba.
Sprawa wygrana przez Aircompensa.

Polecam :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4125 PostWysłany: 30 Lip 2025 22:13 

Rejestracja: 22 Cze 2016
Posty: 417
niebieski
photolucas84 napisał(a):
Cześć
Sytuacja z wczoraj.
Opóźniony o godzinę , a następnie przesunięty lot ze Splitu do Katowic (początkowy wylot 22:45) pierwsze informacja o opóźnieniu a później o przełożeniu na dzień kolejny - dzisiaj rano (samolot z Katowic nie wyleciał do Splitu ze względu na burzę), a kiedy mógł już wystartować (po burzy) okazało się, że nie doleci do Splitu na czas ze względu na zamknięcie tamtejszego lotniska (lotnisko w Splicie zamykanie jest po 23 i otwierane dopiero rano) .
Czy w takim przypadku kiedy zakłócenie nie dotyczyło konkretnie lotu ze Splitu do Katowic (a wcześniejszego lotu z Katowic do Splitu) - przysługuje odszkodowanie?
Bo w sumie wizzair mógł podesłać samolot np z innej lokalizacji (a nie Katowic) i wtedy by zdążył zabrać pasażerów ze Splitu tego samego dnia przed zamknięciem lotniska.
Wiem ze pasażerowie z Katowic polecieli do Splitu dopiero rano (odlot miał być o 20:30) i dopiero wtedy pasażerowie ze Splitu polecieli do Katowic.

Dziwi mnie też ze skoro lotnisko zamykają o 23:00 otrzymaliśmy na początku informacje że samolot jest opóźniony o godzinę co dawało 23:50. Następnie info o odwołaniu lotu i przełożeniu go na dzisiaj rano.
Czy jako pasażerowie musimy się godzić z problemami na naszym odcinku który był spowodowany problemami na innym odcinku? (rozumiem że jak jest burza na lotnisku początkowym i nie mogę wylecieć), ale co w przypadku jak samolot nie wyleciał z lotniska X by dolecieć do lotniska Y??
Mały update sytuacji.
Wizzair nie pozwala nawet złożyć claim-u (reklamacji), bo system wyświetla że lot został opóźniony tylko 26 minut (a w rzeczywistości był opóźniony o prawie 10 godzin).
Zrobili to tak że biorą opóźnienie samolotu który był przełożony na rano. Zamiast odlecieć o 22:45 planowo, przełożony lot miał odlecieć 8:15 rano ale on był też opóźniony jeszcze o 26 minut i tylko takie opóźnienie widzi wizzair. Bez możliwości złożenia reklamacji na odwołany/przełożony lot.

Jakaś masakra co wizzair robi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4126 PostWysłany: 30 Lip 2025 22:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9374
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Zawsze możesz wysłać pismo z reklamacją.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4127 PostWysłany: 01 Wrz 2025 11:59 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 59
Cześć jak i gdzie mogę sprawdzić czy opóźnienie lotu z BOJ do LUZ z dnia 27.08 przekroczyło 3h czy tez nie? C
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4128 PostWysłany: 01 Wrz 2025 12:03 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 602
Loty: 156
Kilometry: 296 314
złoty
@birtur np flightera https://www.flightera.net/en/flight/W64223
Góra
 Profil Relacje PM off
birtur uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#4129 PostWysłany: 01 Wrz 2025 12:06 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4106
platynowy
@birtur w FRImage
Góra
 Profil Relacje PM off
birtur uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#4130 PostWysłany: 01 Wrz 2025 12:19 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 59
Rozumiem, dziękuję za info, czyli nadrobił w czasie lotu i jest poniżej 3 h. BTW liczy się czas lądowania czy otwarcia drzwi po wylądowaniu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4131 PostWysłany: 01 Wrz 2025 12:26 

Rejestracja: 20 Paź 2019
Posty: 4106
platynowy
To drugie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4132 PostWysłany: 01 Wrz 2025 13:17 

Rejestracja: 14 Lis 2017
Posty: 59
A dokładna godzina takiego otwarcia drzwi może być dokładnie znana? Czy raczej nie ma szans że trwało to powyżej 17 min od momentu lądowania do momentu otwarcia drzwi?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4133 PostWysłany: 01 Wrz 2025 13:20 

Rejestracja: 17 Mar 2022
Posty: 602
Loty: 156
Kilometry: 296 314
złoty
Szanse są, ale w Lublinie raczej małe. Możesz spróbować złożyć wniosek u wizza, po wyborze lotu pokaże się czy według nich były ponad 3h.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4134 PostWysłany: 02 Wrz 2025 11:40 

Rejestracja: 05 Sie 2017
Posty: 55
Dzień dobry
w przyszlym tygodniu w piatek lece z Warszawy do Lizbony w6 1593 oraz wracam w poniedzialek w6 1594. Z tego co widze to ostatni lot jest odwopany z 1 wrzesnia i nawet nie wiadomo kiedy przyleci do Warszawy. Rozumiem, ze w takim wypadku przysluguje hotel i jedzenie. Ale pytanie jest jak dlugo przewoznik moze nas trzymac w Lizbonie? Dla mnie powinien byc lot powrotny na drugi dzien. Ale czy moze to trwac dluzej?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4135 PostWysłany: 02 Wrz 2025 12:23 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8039
srebrny
Może być dłużej. Koszty dalszych ew. noclegów i wyżywienia powinni po wysłaniu faktur zwrócić jeśli trzeba by było organizować to we własnym zakresie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4136 PostWysłany: 02 Wrz 2025 21:28 

@Matpiecz na www spokojnie można kupić powrót we wtorek 16 września o godz. 00:50. Ty miałeś lecieć 15 września? Kiedy dokładnie lot odwołali?
Góra
 PM off  
      
Offline
#4137 PostWysłany: 12 Paź 2025 19:32 

Rejestracja: 17 Sty 2018
Posty: 10
Witam, zlozylem wniosek w zwiazku z lotem - CTA-WAW z 8.10.2025 - opoznienie powyzej 7 godzin. Obsluga cos sciemniala ze to wina pogody, ale znalazlem duzo wyrokow sadowych ze to tylko posrednia przeslanka. Zle warunki trwaly max 1 godzine, a lot byl opozniony powyzej 7, bo najpewniej nie mieli zalogi - prawdopodobnie skonczyl sie czas pracy i musieli sciagnac nowa. Orzeczenia sa korzystne w takich sprawach i jednolite. Mam pytanie, na chwile obecna zlozylem wniosek o odszkodowanie, ale nie moglem dodac wlasnie zadnego pisma ani dokumentow (powolac sie na wyroki sadowe i dokladnie opisac sprawe) - zlozylem pismo w skargach powolujac sie na ta sprawe, oczywiscie utworzylo to nowa sprawe. Pewnie odpisza mi z automatu powolujac sie na pogode. Jak mozna sie odwolac? Czy od razu do sadu? Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4138 PostWysłany: 15 Paź 2025 12:57 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 334
Loty: 285
Kilometry: 286 276
niebieski
Lot Tirana-Treviso zaplanowany na godz. 6.50-8.30. Z godzinę przed lotem sms o jego przełożeniu na godz. 15.20. Wg FR24 lot odbył się w godz. 15.49-17.06. To przesunięcie godzinowe lotu nam nie pasowało, nie znaleźliśmy też lotu alternatywnego lub do Włoch w godzinach porannych. Ostatecznie nie polecieliśmy przesuniętym lotem, zostaliśmy w Tiranie.
Odszkodowanie podobno nie należy się, bo nie było nas na pokładzie. Formularz reklamacyjny wskazuje od razu, że nie lecieliśmy. A co z kosztami biletów niewykorzystanych na trasie Tirana-Treviso? Da się zawalczyć o zwrot? To była ich wina, nam nie pasowało przesunięcie wylotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4139 PostWysłany: 15 Paź 2025 13:02 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5556
złoty
Post #70
wyplacone-odszkodowanie-lista-lotow,1498,162598&p=1623944&hilit=Mxp#p1623944

@Andi otrzymał

Ostatecznie pośrednik
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4140 PostWysłany: 15 Paź 2025 13:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Paź 2012
Posty: 1269
niebieski
@Tom Stedd
Jeśli przesunięcie lotu było z winy przewoźnika to znajdz formularz reklamacji pisz o odszkodowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4145 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 204, 205, 206, 207, 208  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group