Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
W ramach przygotowania do rozmowy z agentami warto poczytać wytyczne dla nich w przypadku anulacji oraz zmiany rozkładu - https://easy.finnair.com/en


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Autor Wiadomość
#181 PostWysłany: 29 Paź 2023 21:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lip 2013
Posty: 1608
niebieski
@dziabulek nie znam obecnej tabeli Finnair ale kiedyś była straszna, a łatwe były tylko ogarnięcie loty samym Finnair.

Nawet przy przeliczniku 3:2, 24,000 Avios w BA może być dla Ciebie warte o wiele więcej niż 36,000 na AY. Ale musisz sprawdzić tabelę.
Góra
 Profil Relacje PM off
dziabulek lubi ten post.
 
      
Wypoczynek w Egipcie 🏝️ 🌊 All inclusive nad Morzem Czerwonym za 1861 PLN Wypoczynek w Egipcie 🏝️ 🌊 All inclusive nad Morzem Czerwonym za 1861 PLN
Phuket w porze suchej❗😲 12 dni na wyspie za 4127 PLN ✈️ + 5⭐ 🛏️ Phuket w porze suchej❗😲 12 dni na wyspie za 4127 PLN ✈️ + 5⭐ 🛏️
#182 PostWysłany: 15 Gru 2023 20:49 

Rejestracja: 15 Sty 2017
Posty: 48
W zeszłym tygodniu z rodziną wróciliśmy z wyjazdu na tych biletach. (WAW-MIA) Jak juz wcześniej wspominałem - udało się zrobić upgrade do First z programu BA w obie strony.
Mega przyjemne doświadczenie. Na dodatek w drodze powrotnej załapaliśmy opóźnienie (powody techniczne) i British wypłacił każdemu po 600EUR.
Bilety kosztowały 800eur.... więc po tym odszkodowaniu to był deal życia :lol: Wypiliśmy u nich w Concorde Room, First Dining w Miami i na pokładzie szampana o większej wartości, niż ostatecznie zapłaciliśmy za te bilety :shock: :lol:
Góra
 Profil Relacje PM off
25 ludzi lubi ten post.
 
      
#183 PostWysłany: 15 Gru 2023 21:07 

Rejestracja: 20 Lis 2014
Posty: 3683
złoty
I to jest kwintesencja f4f !
Do następnego !



Wyslane z telefonu przez Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off
oskiboski lubi ten post.
 
      
#184 PostWysłany: 22 Paź 2024 19:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1708
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
Czy ktoś w ramach tych lotów miał w Dallas przesiadkę ok 90 min?
Pytam bo trochę na bazie tamtego lotu w 2025 znów lecimy Finnair przez Dallas i mamy 90 min na przesiadkę na dalszy samolot AA.
Ale wtedy w życiu byśmy w 90min się nie wyrobili, bo kontrola paszportowa + zmiana terminalu + kontrola bezpieczeństwa trwały dłużej (wszędzie kolejki).
Czy Finnair stosuje w tym przypadku jakieś "szybsze ścieżki".
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#185 PostWysłany: 22 Paź 2024 20:14 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9645
HON fly4free
Nie ma w US szybkich ścieżek do imigracji; czasami zdarza się, że wywołują na niektórych lotniskach ludzi z krótkimi połączeniami, ale to rzadziej niż częściej.
Jak nie zdążysz na AA (domniemuje że masz przesiadkę na ich rejs) to cię za free przebukują na pierwszy dostępny lot(y) do celu. Niestety ewentualny postój w DFW (gdyby lot był dopiero następnego dnia) jest co do zasady na twój koszt, albo koszt ubezpieczyciela jeśli masz stosowną ochronę na wypadek opóźnień w podróży i obejmuje ona zakresem takie przypadki.

Co do samego DFW jak trafisz - można przejść w 2 minuty wszystkie procedury (mi się tak ostatnio we wrześniu udało), można czekać 2 godziny.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus uważa post za pomocny.
 
      
#186 PostWysłany: 22 Paź 2024 20:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1708
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
No ale skoro mam to na jednym bilecie to niejako Finnair powinien sie o to martwic. Co wiecej wylatujac z UE teoretycznie jesli sie spoznie to powinieniem dostać odszkodowanie. Ale tutaj bardziej mi zalezy aby zdazyć.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#187 PostWysłany: 22 Paź 2024 20:53 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9645
HON fly4free
AY nie będzie się martwił, ani tym bardziej AA bo nie zdążysz z powodu działania służb imigracyjnych na które przewoźnicy nie mają wpływu. AY wysadzi cię o czasie, AA będzie gotowy zabrać cię o czasie. Reszta to twój problem. Co innego jak przylotowy rejs będzie mocno opóźniony uniemożliwiając z góry przesiadkę.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#188 PostWysłany: 22 Paź 2024 21:25 

Rejestracja: 27 Lis 2015
Posty: 79
niebieski
dziabulek napisał(a):
Czy ktoś w ramach tych lotów miał w Dallas przesiadkę ok 90 min?
Pytam bo trochę na bazie tamtego lotu w 2025 znów lecimy Finnair przez Dallas i mamy 90 min na przesiadkę na dalszy samolot AA.
Ale wtedy w życiu byśmy w 90min się nie wyrobili, bo kontrola paszportowa + zmiana terminalu + kontrola bezpieczeństwa trwały dłużej (wszędzie kolejki).
Czy Finnair stosuje w tym przypadku jakieś "szybsze ścieżki".


mialem taka sytuacje przy okazji tytulowego lotu, przez dlugie kolejki nie zdazylismy na kolejny lot, prosilismy pracownikow o przesuniecie nas gdzies na poczatek kolejki, ale nie byli na to zbyt chetni. Finalnie przebookowali nas na nastepny lot ~2h pozniej, ale nie mieli juz miejsc w biznesie, wiec bylo to mocne zejscie na ziemie do middle seat gdzies na koncu samolotu :D a szkoda, bo ten biznes na lokalnych lotach w stanach jest naprawde fajny w porownaniu z tym europejskim. U nikogo - BA/AY/AA nie udalo sie nic pozniej ugrac
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#189 PostWysłany: 22 Paź 2024 21:43 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9645
HON fly4free
Tak, i to ważne co wspomina @bilbobag, że w razie missed con w US nie ma zasady tożsamości klas - przerzucą za darmo na kolejny rejs, ale na jakiekolwiek dostępne fotele, więc w praktyce w 90% będzie to miejsce w Y. Dlatego, że F(C) w US na krajówkach i regionalnych międzynarodowych jest ZAWSZE pełna, bo jest cały skomplikowany i wręcz rytualny system upgradów od płatnych, przez różne certy, upy milowe aż po darmowe upy w zależności do posiadanego statusu - i te upy zaczynają się dokonywać już na parę dni przed odlotem a kończą ewentualnie w trakcie boardingu na dany rejs (o ile jeszcze coś zostało do rozdania) - zwykle jednak w dniu odlotu danej rotacji nie ma już żadnych miejsc w F(C).

Więc moja rada jak ktoś cokolwiek bookuje w C(F) z dolotami po US czy regionie w klasach premium i mu zależy na tym, zawsze trzeba wybierać długie przesiadki na lotach do US pozwalające na spokojne przejście procedur - w innym wypadku niemal zawsze skończy się w Y (co przy jakimś TRANSC albo Hawajach może być bolesne).
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#190 PostWysłany: 23 Paź 2024 07:41 

Rejestracja: 15 Sty 2017
Posty: 48
Zamówcie wózki inwalidzkie - odbiora Was z Finnair, przejdziecie immigration osobnym kanałem, zawiozą po bagaże, kolejne security też osobnym kanałem i na boarding ;) Przy przedostatnim pobycie w USA (Miami), moja mama nie mogła się sprawnie poruszać i mieliśmy dla niej wózek inwalidzki - od wylądowania BA, do spotkania z koleżanką na przylotach minęło może z 30min max? :D
Góra
 Profil Relacje PM off
Kothson uważa post za pomocny.
 
      
#191 PostWysłany: 23 Paź 2024 08:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2012
Posty: 5499
Loty: 720
Kilometry: 996 938
platynowy
#jakmagdagessler
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#192 PostWysłany: 23 Paź 2024 10:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Mar 2014
Posty: 1708
Loty: 201
Kilometry: 399 152
niebieski
Czyli podsumowując trzeba liczyć na to, ze samolot przyleci wcześniej i, że ew kolejki będą dla nas łaskawe.
Jedno mnie dziwi, bo w Dallas widziałem np do Security fast track więc w takich przypadkach byłby on mocno uzasadniony. Bo temat przeniosą nas na lot za 2h jest o tyle skomplikowany, ze np na za 2h czy dalej może nie być miejsc.
Trochę sytuacja absurdalna. Bo teoretycznie to linia powinna się martwić i robić wszystko abym zdążył, a wygląda to trochę na zasadzie "wysiadasz z samolotu i walcz". Wózek nie wchodzi w grę, nie chcę robić z siebie cebuli, skoro jestem młody i sprawny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 192 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group