Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Mgła i co dalej
#1 PostWysłany: 22 Paź 2012 09:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
31.10 mam lot WM - Bergamo, powrót 2.11. Dziś patrzę, przez mgłę odwołano przylot do Modlina z kilku destynacji. I już sobie wyobrażam - siedzę na lotnisku w Bergamo, auto oddane do wypożyczalni, a tu siurpryza - nie lecimy bo mgła w Modlinie. Nie uśmiecha mi się czekać dzień lub dwa na kolejny samolot, tym bardziej, że nie ma za co :( Co w tej sytuacji jako pasażerowi Wizza mi przysługuje? Wiem, że mgła to nie ich wina, więc o odszkodowaniu nie ma mowy.
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎 Odkryj południe Francji ☀️ Loty do Marsylii i Nicei od 191 PLN 😎
Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎 Wyspa jak z raju w supercenie 🌴🔥 Loty na Mauritius od 2092 PLN😎
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#2 PostWysłany: 22 Paź 2012 09:35 

Rejestracja: 04 Mar 2012
Posty: 500
to Ci sie nalezy sam lece do londynu za 3 dni i oby bylo bez problemow...

Prawo do opieki (bezpłatnej)
Pasażerowie otrzymują od przewoźnika lotniczego pomoc w przypadku opóźnienia wylotu w stosunku do planowanego startu:
a) o dwie lub więcej godzin w przypadku lotów do 1 500 kilometrów;
b) o trzy lub więcej godzin w przypadku wszystkich lotów wewnątrzwspólnotowych dłuższych niż 1 500 kilometrów i wszystkich innych lotów o długości pomiędzy 1 500 a 3 500 kilometrów
c) o cztery lub więcej godzin w przypadku wszystkich innych lotów.
W takich przypadkach pasażerom przysługują:
- posiłki oraz napoje w ilościach adekwatnych do czasu oczekiwania;
- dwie rozmowy telefoniczne, dwa dalekopisy, dwie przesyłki faksowe lub e-mailowe.
- w przypadku gdy spodziewany czas odlotu lotu ma nastąpić co najmniej jeden dzień po planowanym starcie opóźnionego lotu: zakwaterowanie w hotelu oraz transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania (hotelem lub innym).
Prawo do zwrotu ceny biletu
Gdy opóźnienie wylotu wynosi co najmniej 5 godzin pasażerowie mogą żądać zwrotu w terminie siedmiu dni pełnego kosztu biletu jeżeli lot nie służy już dłużej jakiemukolwiek celowi związanemu z pierwotnym planem podróży oraz gdy jest to konieczne, żądać zapewnienia powrotu do pierwszego miejsca odlotu w najwcześniej możliwym terminie. Takie przypadki są uzasadnione gdy lot był np. zaplanowany w związku z jakimś wydarzeniem (konferencja, wydarzenie sportowe).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#3 PostWysłany: 22 Paź 2012 09:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
konradzik napisał(a):
to Ci sie nalezy sam lece do londynu za 3 dni i oby bylo bez problemow...

Prawo do opieki (bezpłatnej)

(...)

- w przypadku gdy spodziewany czas odlotu lotu ma nastąpić co najmniej jeden dzień po planowanym starcie opóźnionego lotu: zakwaterowanie w hotelu oraz transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania (hotelem lub innym).
Prawo do zwrotu ceny biletu
Gdy opóźnienie wylotu wynosi co najmniej 5 godzin pasażerowie mogą żądać zwrotu w terminie siedmiu dni pełnego kosztu biletu jeżeli lot nie służy już dłużej jakiemukolwiek celowi związanemu z pierwotnym planem podróży oraz gdy jest to konieczne, żądać zapewnienia powrotu do pierwszego miejsca odlotu w najwcześniej możliwym terminie. Takie przypadki są uzasadnione gdy lot był np. zaplanowany w związku z jakimś wydarzeniem (konferencja, wydarzenie sportowe).


Czyli jeśli następny lot może się odbyć 5 listopada, to Wizz musi mi w Bergamo kupić hotel na 2 doby? Dobrze rozumiem?

Drugie pytanie - samolot jednak startuje ale ląduje np w Poznaniu. Wizz musi mnie przewieźć do Modlina?
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#4 PostWysłany: 22 Paź 2012 09:48 

Rejestracja: 15 Gru 2011
Posty: 926
niebieski
cieplix napisał(a):
konradzik napisał(a):
to Ci sie nalezy sam lece do londynu za 3 dni i oby bylo bez problemow...

Prawo do opieki (bezpłatnej)

(...)

- w przypadku gdy spodziewany czas odlotu lotu ma nastąpić co najmniej jeden dzień po planowanym starcie opóźnionego lotu: zakwaterowanie w hotelu oraz transport pomiędzy lotniskiem a miejscem zakwaterowania (hotelem lub innym).
Prawo do zwrotu ceny biletu
Gdy opóźnienie wylotu wynosi co najmniej 5 godzin pasażerowie mogą żądać zwrotu w terminie siedmiu dni pełnego kosztu biletu jeżeli lot nie służy już dłużej jakiemukolwiek celowi związanemu z pierwotnym planem podróży oraz gdy jest to konieczne, żądać zapewnienia powrotu do pierwszego miejsca odlotu w najwcześniej możliwym terminie. Takie przypadki są uzasadnione gdy lot był np. zaplanowany w związku z jakimś wydarzeniem (konferencja, wydarzenie sportowe).


Czyli jeśli następny lot może się odbyć 5 listopada, to Wizz musi mi w Bergamo kupić hotel na 2 doby? Dobrze rozumiem?

Drugie pytanie - samolot jednak startuje ale ląduje np w Poznaniu. Wizz musi mnie przewieźć do Modlina?


Tak, tak. Oprócz tego to powinno być "najbliższym możliwym lotem" a nie "najbliższym możłiwym lotem Wizz Air". Bierz jedynie pod uwagę, że prawo prawem, a egzekwowanie czegokolwiek powyżej posiłku może być w przypadku lowcostów wyzwaniem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#5 PostWysłany: 22 Paź 2012 10:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
shiver napisał(a):
Tak, tak. Oprócz tego to powinno być "najbliższym możliwym lotem" a nie "najbliższym możłiwym lotem Wizz Air". Bierz jedynie pod uwagę, że prawo prawem, a egzekwowanie czegokolwiek powyżej posiłku może być w przypadku lowcostów wyzwaniem.


Rozumiem, że w przypadku odwołania lotu idę do stanowiska wizz w Bergamo i zmieniam bilet na 1-szy dostępny + proszę o hotel (kolejny odlot jest po 3 dniach). Wizz nie odmawia. Zamawiam taxi, wybieram Hotel w Bergamo, płacę i biorę faktury. Po powrocie Wizz zwraca kasę. Tak to się odbywa? Okey, a jeśli wizz odmówi? Analogicznie - brać na wszystko rachunek i po powrocie do kraju próbować egzekwować zwrot?
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#6 PostWysłany: 22 Paź 2012 10:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Maj 2011
Posty: 557
zapinio napisał(a):
Konradzik,
To ma miejsce w przypadku WINY PRZEWOŹNIKA.
Warunki pogodowe są sytuacją obiektywną, a nie winą przewoźnika.
Nie chcę tutaj rozpoczynać dyskusji, bo nie mam na to ani czasu ani ochoty.
Postawa roszczeniowa w stosunku do całego świata nie najlepiej rokuje na przyszłość.

Oczywista bzdura - prawo do opieki przysługuje niezależnie od winy przewoźnika.
_________________
The best is yet to come.

Image

Moje podróże
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#7 PostWysłany: 22 Paź 2012 10:40 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 59
A ja jutro lecę Wizzem, co jak mi odwołają lot? Zbieram się do domu? Powtórt do PL mam Ryanem na piątek, stracę kupę kasy za bilety powrotne bo wcale nie polecę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#8 PostWysłany: 22 Paź 2012 10:55 

Rejestracja: 17 Cze 2012
Posty: 247
Loty: 40
Kilometry: 67 613
niebieski
ja jutro lece Ryanairem do Brukseli Charleroi a powrót mam Wizzem tego samego dnia wieczorem, czy jesli nie polecę przez mgłę Ryanairem to mogę domagać się również zwrotu kosztów biletów ( w Raynair ) za bilety powrotne Wizza ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#9 PostWysłany: 22 Paź 2012 10:56 

Rejestracja: 16 Lis 2011
Posty: 96
Moge opisac na wlasnym wczorajszym przykladzie lot ryana Bydgoszcz-Stansted 11:45. W Bydgoszczy byla mgla samolot przekierowali do Gdanska najpierw czekanie, zapewnili transport, wylot z Gdanska o 18:00 czyli ponad 6 godzin opoznienia
Nie bylo posilkow ani mozliwosci telefonowani (tzn byly kanapki od mamy i wlasna komorka) opieki tez wlasciwe nie bylo chyba,
ze uznac za opieke komunikaty z megafonow i odhaczenie na liscie przy wsiadaniu do autobusu. Musze tez dodac , ze kilka lat temu lecac sas na trasie Warszawa-Kopenhaga-Stavanger bylo wszystko to o czym piszecie wliczajac vouchery na jedzenie , ktore ciezko bylo przejesc na lotnisku w Kopenhadze (w Warszawie troche latwiej).
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#10 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:02 

Rejestracja: 22 Paź 2012
Posty: 5
Dokladnie tak jak pisze Awerik. Niezaleznie od przyczyn linia lotnicza zobligowana jest Ci zapewnic "opieke" na 3 plaszczyznach.

Jeżeli lot jest opozniony/przesuniety na kolejny dzien, przysluguje Ci nocleg w hotelu, transport do hotelu na koszt linii, plus pokrycie kosztow posilkow. Jezeli nie ma masowego kataklizmu, najczesciej na lotnisku zorganizuja Ci transport i hotel. Jezeli tego nie zrobia, musisz sam sobie wszystko zorganizowac. Wazne: trzymaj rachunki i ubiegaj sie o zwrot dodatkowych kosztow.

Podobnie sytuacja ma sie z odwolaniem lotu. 2 opcje wchodza w gre. dostajesz zwrot pieniedzy i na tym koncza sie twoje rozczenia, lub dostajesz transfer na nastepny dostepny lot. Gdyby ten lot byl za 2 a nawet 3 dni, linia lotnicza nadal placi za twoje podstawowe potrzeby zyciowe. Tj. Hotel, jedzenie i transport z, i na lotnisko. W przypadku kiedy nie sa w stanie zaoferowac Ci transferu w ciagu "racjonalnego czasu" mozesz kupic bilet z inna linia lotnicza. Ciezko jest zdefiniowac pojecie racjonalnego czasu. Z doswiadczenia wiem iz jezeli w ciagu 4 dni, liczac od dnia nastepnego po odwolaniu lotu, nie moga Cie przetransferowac wtedy zwroca kasa za transport z inna linia.
Czyli np. lot skasowany jest 01/01 i jezeli w ciagu 4 nastepnych dni tj. 02,03,04,05 nie ma opcji alternatywnej wtedy oddadza pieniadze za transport innymi liniami. Wydaje mi sie iz nie jest to zasada regulowana jakimis przepisami. Aczkolwiek, tak mi to przedstawiono kiedy mialem odwolany lot z easyjetem.

Mam nadzieje iz odpowiedz bedzie pomocna. pzdr
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#11 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:06 

Rejestracja: 22 Paź 2012
Posty: 5
Piotrooch. na przyszlosc bo zapewne nie masz zadnych rachunkow ze soba. Firma musi Ci oddac rownowartosc voucherow, czyli tam 3 funty na kazde 2 godziny zdaje sie, po dostarczeniu rachunkow iz rzeczywiscie takie koszta poniosloes. Wiadomo ze kwota nie jest oszalamiajaca ale mozesz sprobowac i skontaktuj sie z liniami, napisz skarge i ze nie bylo voucherow. Byc moze uda ci sie odzyskac pare groszy;p

Plus przy przedstawieniu billingu/rachunku telefonicznego z tego dnia oddadza Ci koszt dwoch najdrozszych rozmow ktore odbyles w trakcie opoznienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#12 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:09 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
navroth napisał(a):
Dokladnie tak jak pisze Awerik. Niezaleznie od przyczyn linia lotnicza zobligowana jest Ci zapewnic "opieke" na 3 plaszczyznach.


A jeśli wizzair stwierdzi, że mogłem np wziąć hostel a nie hotel ** i odmówi? Sąd czy są jakieś instytucje działajace na zasadzie naszego urzędu ochrony konsumentów?

navroth napisał(a):
Mam nadzieje iz odpowiedz bedzie pomocna. pzdr


Oczywiście, bardzo dziękuję :) Czuję się uspokojony, bo nawet jak będzie obsuwa, nie będę w czarnej d....

Aha, mam jeszcze jedno pytanko - gdy samolot z przyczyn pogodowych ląduje w tym samym kraju, ale innym mieście czy powrót do domu musi mi zapewnić przewoźnik?
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#13 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:23 

Rejestracja: 22 Paź 2012
Posty: 5
Wiem iz linie lotnicze maja wewnetrzne reguly, ktorymi nie chca sie podzielic:). sa ta linie niskokosztowe, i chca aby ich klienci szukali rozwiazan "na porownywalnych warunkach". bez obaw, maja Ci dac normalne komfortowe miejsce noclegowe. Takze do hostelu nie musisz isc. Do najdrozszego hotelu w miescie takze. gdyz wtedy nie zwroca Ci calosci ale jakas czesc. nie sa ta niskie limity, takze hotel za osobe powiedzmy 100 eur za nocleg powinni zwrocic.

Jezeli lot jest przekierowany, to oczywiscie, w 99,9% przypadkach podstawiaja autobusy do miejsca docelowego. Gdyby jednak tak nie bylo, transport na wlasny koszt i zglaszamy sie o zwrot pieniedzy. Wiadomo jezeli wezmiesz taksowke za 2.6 za kilometr, pewnie nie zwroca w calosci. Podobnie jak z hotelem. Takze jakis bus, ewentualnie pociag to bez problemu.

No i w takim wypadku, gdyby cos sie dzialo miej dostep do gotowki, tudziez karty. Bo na lotnisku nikt Ci pieniedzy nie da:) trzeba pozniej je wyrwac od nich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#14 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
navroth napisał(a):
No i w takim wypadku, gdyby cos sie dzialo miej dostep do gotowki, tudziez karty. Bo na lotnisku nikt Ci pieniedzy nie da:) trzeba pozniej je wyrwac od nich.


Spoko są 2 karty kredytowe ze sporym limitem, więc będzie czym płacić. Generalnie jednak wolałbym, gdyby loty odbyły się bez żadnej obsuwy ;) chociaż, 2 dni gratisowego pobytu w Bergamo i to w weekend ... mmmmm :)
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#15 PostWysłany: 22 Paź 2012 11:54 

Rejestracja: 05 Lip 2012
Posty: 28
To i ja napisze z własnego doświadczenia:
Opóźniony lot EIN-WRO (powrót z jednodniówki) - Wizzair
Sytuacja wyglądała tak: samolot już przyleciał (z Belgradu, ale to nieistotne) i stoi na płycie, kolejka ustawia się do gate'u, obsługa zabiera już "airline copy" od pasażerów. Nagle procedura zostaje przerwana i każą czekać z przyczyn technicznych. Nie wszyscy zdążyli oddać "airline copy", więc część pasażerów ma jeszcze kompletny bilet (obie części).
Po dwóch godzinach informacja o voucherach na posiłek. Vouchery są na 4 EUR, najtańsza kanapka kosztowała 4,15 EUR (rodakom i tak to nie przeszkadzało, bo brali piwo za vouchery od całej rodziny - małżeństwo plus dajmy na to dwójka dzieci czyli już 16 EUR :P ). Wylot z ponad 3-godzinnym opóźnieniem. Okazało się, że przy lądowaniu było zderzenie z ptakami i czekali na inżyniera, który jechał z Amsterdamu żeby sprawdzić samolot.
Poza informacjami przez megafony o opóźnieniu "nie-wiadomo-jak-długim" i voucherami na żarcie nie było żadnych informacji ani innej opieki ze strony Wizza.
Oczywiście musiałem się jeszcze tłumaczyć przy odbiorze voucheru, że mam tylko pół biletu, bo druga kartka już została zabrana.
Generalnie nie mam zastrzeżeń do linii lotniczej, możnaby przekaząc odrobinę więcej informacji, ale to chyba raczej wina portu lotniczego.
_________________
Maciek

Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#16 PostWysłany: 22 Paź 2012 12:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Kwi 2012
Posty: 201
Łysolek napisał(a):
ja jutro lece Ryanairem do Brukseli Charleroi a powrót mam Wizzem tego samego dnia wieczorem, czy jesli nie polecę przez mgłę Ryanairem to mogę domagać się również zwrotu kosztów biletów ( w Raynair ) za bilety powrotne Wizza ?

Nie możesz.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 22 Paź 2012 13:11 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 59
mod: przeniesiono

Jutro o 6 rano miałam lecieć do Barcelony. Zakładając powtórkę z dzisiejszego ranka pewnie odwołają lot. Co to znaczy? Że w ogóle tego dnia nie lecimy i wracamy do domu? Wiem, że mogą przebookować bilety. Kiedy więc polecę? Następny lot wg rozkładu Wizzaira jest na sobotę, a ja w pt już miałam wracać Ryanem. Przecież za powrotny Ryanem nikt mi 300zł nie zwróci, co Ryana obchodzi, że nie dotrałam do Hiszpanii wcale.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#18 PostWysłany: 22 Paź 2012 15:39 

Rejestracja: 19 Mar 2012
Posty: 59
Poprosić o przebookowanie na dowolny lot do barcy dowolnym przewoźnikiem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#19 PostWysłany: 22 Paź 2012 16:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Wrz 2012
Posty: 369
Loty: 59
Kilometry: 74 028
niebieski
zapinio napisał(a):
...i w ten to prosty sposób następuje cudowna przemiana z bardzo low-costowego (najlepiej za 1 złp) podróżnika, który sypia w hallu lotniska i pije wodę z fontanny, w świadomego swych uprawnień (urojonych) globtrottera, bywalca Mariottów i Sheratonów tudzież restauracji haut cuisine, szefa korporacji, który przez niedbalstwo linii stracił fortunę na Wall Street.

no comment


Leczysz tu jakieś własne kompleksy?
_________________
Image

Wish to be on the road again ... next step is ...
don't know yet :)
________________________________________________________

Wybierasz się do Warszawy i potrzebujesz pomocy? Wal śmiało :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Re: Mgła i co dalej
#20 PostWysłany: 22 Paź 2012 18:07 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 Cze 2011
Posty: 1518
Loty: 384
Kilometry: 547 133
cieplix napisał(a):
zapinio napisał(a):
...i w ten to prosty sposób następuje cudowna przemiana z bardzo low-costowego (najlepiej za 1 złp) podróżnika, który sypia w hallu lotniska i pije wodę z fontanny, w świadomego swych uprawnień (urojonych) globtrottera, bywalca Mariottów i Sheratonów tudzież restauracji haut cuisine, szefa korporacji, który przez niedbalstwo linii stracił fortunę na Wall Street.

no comment


Leczysz tu jakieś własne kompleksy?


Tak by wyglądało. Przejrzyj inne jego posty.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 21 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Lewy91 oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group