Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
#21 PostWysłany: 06 Maj 2025 16:52 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 1033
mucha napisał(a):
Zwrot pojawił się kilkanaście dni po transakcji jako oczekujący

Ile dni po zamknięciu okresu rozliczeniowego on się pojawił?

Artoha napisał(a):
i Rev, i ZEN (jak i inne banki)

W odróżnieniu od Revoluta, Zen nie jest bankiem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na wyspie Lesbos ⭐⭐⭐ hotel z basenem z widokiem na morze za 2239 PLN 😎 Wczasy na wyspie Lesbos ⭐⭐⭐ hotel z basenem z widokiem na morze za 2239 PLN 😎
City break w Maladze za 839 PLN 🏙️🌞 Loty z Warszawy i hotel w centrum City break w Maladze za 839 PLN 🏙️🌞 Loty z Warszawy i hotel w centrum
Offline
#22 PostWysłany: 06 Maj 2025 16:57 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4294
platynowy
@ume pojawił się jeszcze przed zamknięciem okresu rozliczeniowego. Oczywiście nie na rachunku karty tylko w zakładce "Więcej / Zwroty za zakupy".
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
ume uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#23 PostWysłany: 18 Maj 2025 10:41 

Rejestracja: 28 Paź 2012
Posty: 30
Loty: 60
Kilometry: 85 827
Drodzy
Pytanie
Prwyklad
będę w UK i mi pilnie trzeba pójść do dentysty.
Dostanę od dentysty rachunek z opisem czynności PILNYCH

Na tej podstawie Ubezpieczyciel Global/Platinum zwróci kwotę mi?
Czy pozwalają iść tylko do swoich dentystów ze swojej listy?
_________________
mimimi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#24 PostWysłany: 18 Maj 2025 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2018
Posty: 2059
Loty: 344
Kilometry: 432 849
srebrny
Artoha napisał(a):
Dostałem te kartę.
-Revolut liczy się jako obrót, opłat ni ma.
-Wkład własny objęty ubezpieczeniem, nawet jeśli nie zapłaciłem za niego global’em. Wszystko co powyżej - wypożyczalnie zwykle sami pokrywają.
-dla mnie i partnera (nie musi być malzonki)

Teraz mam i gold i platinum i Global w millenium :-)
Jak coś to Platinium chyba tylko działa do końca ważności karty i nie będą wznawiać. Po cichu usunęli Platinium z oferty na rzecz Global.
_________________
Image
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Artoha lubi ten post.
 
      
Offline
#25 PostWysłany: 19 Maj 2025 15:19 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 1033
Artoha napisał(a):
-Wkład własny objęty ubezpieczeniem, nawet jeśli nie zapłaciłem za niego global’em. Wszystko co powyżej - wypożyczalnie zwykle sami pokrywają.
-dla mnie i partnera (nie musi być malzonki)

Pamiętaj, że to ubezpieczenie obejmuje tylko kradzież oraz wypadek uniemożliwiający kontynuację jazdy.

Artoha napisał(a):
pilnie trzeba pójść do dentysty.
Dostanę od dentysty rachunek z opisem czynności PILNYCH

Na tej podstawie Ubezpieczyciel Global/Platinum zwróci kwotę mi?
Czy pozwalają iść tylko do swoich dentystów ze swojej listy?

Zapewne będzie mieć zastosowanie opis postępowania jak w przypadku lekarza:

Cytuj:
Jak skorzystać z pomocy lekarza za granicą?
W pierwszej kolejności skontaktuj się z Centrum Alarmowym pod numerem telefonu (+48 22) 264 51 85 lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej banku.

Istnieją dwie możliwości rozliczenia kosztów leczenia:

Bezpośrednie rozliczenie z placówką medyczną – Centrum Alarmowe wyszuka odpowiednią placówkę lub skontaktuje się z placówką wskazaną przez Ciebie. Następnie zorganizuje wymianę niezbędnych dokumentów i w miarę możliwości rozliczy wykonaną usługę medyczną w formie bezgotówkowej.
Opłata za leczenie w placówce i refundacja kosztów – jeżeli pokryjesz koszty leczenia we własnym zakresie, możesz ubiegać się o ich zwrot. Pamiętaj, aby zachować dokumentację medyczną i oryginały rachunków poniesionych kosztów. Po powrocie złóż wniosek o refundację kosztów.
W przypadku samodzielnego pokrycia kosztów wizyty lekarskiej, ubezpieczony, po przesłaniu pełnej dokumentacji, może uzyskać zwrot poniesionych kosztów w ciągu 24 godzin od tej wizyty, maksymalnie do kwoty 1 500 zł.
Góra
 Profil Relacje PM off
Artoha lubi ten post.
 
      
Offline
#26 PostWysłany: 19 Maj 2025 15:47 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 9409
Ostrzeżenia: 1
srebrny
Chyba właściwsze będzie cytowanie OWU, bo wtedy unikniesz podawania niepełnych informacji.

Cytuj:
1. Przedmiotem ubezpieczenia jest organizacja oraz pokrycie Kosztów leczenia Ubezpieczonego, który musiał niezwłocznie poddać się leczeniu w związku z Nagłym zachorowaniem lub Nieszczęśliwym wypadkiem zaistniałym w okresie Podróży zagranicznej, w zakresie niezbędnym do przywrócenia stanu zdrowia Ubezpieczonego umożliwiającego jego powrót albo transport do Kraju zamieszkania, albo placówki medycznej na terytorium Kraju zamieszkania.

2. W ramach Kosztów leczenia, o których mowa w ust. 1, Ubezpieczyciel organizuje i pokrywa koszty poniesione na:
(...)
11) leczenie stomatologiczne do równowartości 1 000 PLN dla wszystkich zachorowań wymagających udzielenia natychmiastowej pomocy lekarskiej w przypadku nagłych stanów bólowych i zapalnych zęba Ubezpieczonego

Cytuj:
§ 10 – POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU ZAJŚCIA ZDARZENIA
1. Ubezpieczony jest zobowiązany do podejmowania działań oraz użycia dostępnych mu środków mających na celu zapobieganie powstawaniu Zdarzeń oraz w miarę możliwości ograniczyć ich konsekwencje.
2. Ubezpieczony albo każda inna osoba działająca w jego imieniu, przed podjęciem jakichkolwiek działań, zobowiązani są do niezwłocznego kontaktu z Centrum Alarmowym: 1) telefonicznie: +48 22 264 51 85 lub 2) poprzez formularz zamieszczony w aplikacji mobilnej Banku.
3. W przypadku wystąpienia Zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową w czasie Podróży zagranicznej, Ubezpieczony lub osoba przez niego upoważniona zobowiązani są: 1) podczas kontaktu z Centrum Alarmowym : a) podać imię i nazwisko, PESEL oraz typ i 6 pierwszych cyfr i 4 ostatnie numeru Karty Ubezpieczonego, b) podać szczegółowy opis okoliczności zaistnienia Zdarzenia (data, miejsce, opis zdarzenia i działań podjętych przez Ubezpieczonego), c) poinformować jakiej pomocy potrzebuje, d) podać numer telefonu, pod którym Centrum Alarmowe może się skontaktować z Ubezpieczonym lub osobą działająca w jego imieniu; 2) udzielić informacji oraz umożliwić Centrum Alarmowemu dokonanie czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności Zdarzenia, oceny zasadności i rodzaju świadczenia należnego na podstawie OWU; 3) upoważnić Lekarzy prowadzących, w kraju i za granicą do udzielenia Centrum Alarmowemu wszelkich niezbędnych informacji dotyczących Ubezpieczonego i przebiegu jego leczenia, w celu umożliwienia przeprowadzenia czynności niezbędnych do ustalenia okoliczności Zdarzenia, oceny zasadności i rodzaju świadczenia należnego na podstawie OWU;
4) współpracować z Centrum Alarmowym w zakresie niezbędnym do umożliwienia uzyskania przez nie dokumentacji medycznej stwierdzającej rozpoznanie oraz opis przebiegu leczenia z wynikami badań; 5) uzyskać dokumenty/informacje potwierdzające odpowiedzialność Osoby trzeciej jeżeli doprowadziła do powstania szkody.


A swoją drogą, to 1000 PLN w stomatologicznej sytuacji emergency w UK nie wystarczy na nic.
Góra
 Profil Relacje PM off
Artoha lubi ten post.
ume uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#27 PostWysłany: 20 Maj 2025 11:04 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 1033
Aż tak nie chciało mi się wertować dokumentacji… za kogoś.

Jak już mowa o OWU, to czy porównywał ktoś co zmieniło się w wersji obowiązującej od 1 kwietnia?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#28 PostWysłany: 30 Maj 2025 18:17 

Rejestracja: 28 Paź 2012
Posty: 30
Loty: 60
Kilometry: 85 827
https://www.bankmillennium.pl/delegate/ ... 218/latest


Nie ma wyłączenia wkładu własnego przy wynajmie.
Czyli nawet jeśli można kontynuować i nie ukradzione - to nawet taka potrącona kaucja będzie ubezpieczona
_________________
mimimi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#29 PostWysłany: 30 Maj 2025 21:47 
Moderator forum

Rejestracja: 03 Kwi 2016
Posty: 1033
Artoha napisał(a):
Czyli nawet jeśli można kontynuować i nie ukradzione - to nawet taka potrącona kaucja będzie ubezpieczona

Nadal §23.1 przewiduje ochronę ubezpieczeniową tylko w razie wypadku lub kradzieży, a zgodnie z definicją z §2 wypadek jest tylko wtedy gdy nie jest możliwa dalsza bezpieczna lub zgodna z prawem jazda.

Czyli w tej kwestii nic nie uległo zmianie:
ume napisał(a):
Wygląda, że to jednak nie był „błąd w druku”:
Cytuj:
przedmiotem Ubezpieczenia Safe Travel zgodnie z definicją wypadku komunikacyjnego są również objęte akty wandalizmu. Jeżeli takie zdarzenie zostanie zgłoszone na policję, która uzna, iż stan pojazdu uniemożliwia kontynuowanie jazdy w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami kraju miejsca Wypadku komunikacyjnego będzie to objęte Ubezpieczeniem (np. brak lusterka). Ubezpieczenie natomiast nie obejmuje zarysowania na parkingu.

Ani zapewne kradzieży wycieraczki, o którą też pytałem.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#30 PostWysłany: 28 Paź 2025 16:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Lut 2010
Posty: 1710
Loty: 117
Kilometry: 168 884
srebrny
Za wyrobienie Visa Global od Millennium można zdoby 400 zł. Wystarczy w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych po podpisaniu umowy o kartę wykonaj min. 5 płatności kartą za pomocą portfela mobilnego (Google Pay, Apple Pay lub Garmin Pay) na dowolne kwoty.
https://www.bankobranie.pl/2025/10/mill ... 00-zl.html
Góra
 Profil Relacje PM off
lluukk lubi ten post.
lluukk uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#31 PostWysłany: 28 Paź 2025 18:42 

Rejestracja: 26 Lut 2017
Posty: 595
niebieski
To nie za Visę Global tylko ogólnie za Visę. Zwykłą impresje to też obowiązuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 31 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group