Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 12 Mar 2012 16:20 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2011
Posty: 391
niebieski
Dlaczego podczas startu i lądowania w samolocie trzeba odsłonić okna?

Znalazłem taką odpowiedź, może ktoś to potwierdzić.

Cytuj:
To ze względów bezpieczeństwa, na wypadek problemów i koniecznej ewakuacji. Lepiej żeby okna były odsłonięte i wpuszczały jak najwięcej światłą by można było znaleźć drogę do wyjścia awaryjnego. Także w tym celu są wyłączane/ściemniane światła - by oczy były przyzwyczajone do mniejszego ich natężenia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Odkryj Kanary 😍 Loty na Teneryfę z Warszawy i noclegi z basenem za 1237 PLN 😎 Odkryj Kanary 😍 Loty na Teneryfę z Warszawy i noclegi z basenem za 1237 PLN 😎
Odwiedź Wietnam ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2489 PLN 🇻🇳 🍛 Odwiedź Wietnam ✈️🧳 Loty do Hanoi z dużym bagażem od 2489 PLN 🇻🇳 🍛
Offline
#2 PostWysłany: 12 Mar 2012 16:25 
Redaktor F4F
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Cze 2011
Posty: 2560
Loty: 1
Kilometry: 539
+ pasażerowie mogą zauważyć wszelkie nieprawidłowości jak bird strike czy palący się silnik :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 12 Mar 2012 17:07 

Rejestracja: 20 Gru 2010
Posty: 395
Loty: 178
Kilometry: 400 854
niebieski
Nie tyle mniejszego natezenia (jak jest jasno to tez sie odslania) tylko warunkow na zewnatrz.

Wiecie moze dlaczego podczas zjazdu po dmuchanej zjezdzalni (nie wiem jak to sie fachowo nazywa) nalezy trzymac sie za nogi majac skrzyzowane rece? Nie wiem czy to zalecenie tylko dla kobiet w spodnicach czy ogolne.
_________________
Image
http://mrowisko.wordpress.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 12 Mar 2012 17:16 

Rejestracja: 30 Cze 2011
Posty: 493
niebieski
Zjeżdża się w takiej pozycji, żeby nogi się nie rozjeżdżały, ale czasami zaleca się, żeby trzymać skrzyżowane ręce na piersi. Tak samo nie powinno sie zjeżdżać w butach, bo jak pani w szpilkach zaczepi o trap to może wywinąć takiego orła, że może sobie zrobić większą krzywdę niż podczas awaryjnego lądowania, poza tym szpilki mogą przebić trap. Inne buty też mogą zaczepić, więc teoretycznie lepiej bez.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 12 Mar 2012 17:41 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Cze 2010
Posty: 852
Loty: 95
Kilometry: 156 953
niebieski
ja słyszałem, że ponieważ najwięcej wypadków jest przy starcie i lądowaniu, to należy odsłonić okna żeby służby ratownicze mogły szybciej oszacować straty..
choć jednak bardziej wiarygodna wydaje się opcja z dostrzeżeniem pożaru ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group