Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 13 Gru 2013 15:17 

Rejestracja: 14 Paź 2012
Posty: 45
Witam, potrzebuje pomocy od bardziej zaawansowanych uzytkownikow;)
Nie wiem jak zalatwic sprawe.

Dzis podczas sprawdzania promocji natrafilam na "oferte" pobytu na Gran Canarii w styczniu 7 dni za 27 NOK - tj ok 13 zlotych z hotelem i przelotem;) Byla to oferta norweskiego biura podrozy. zamowilam ja - zaplacilam karta -z karty sciagnieto pieniazki odrazu.

Zaraz po tym sprawdzajac ta sama oferte byla juz cena 2657 nok .

Jakis czas pozniej poinformowano mnie telefonicznie ,oraz meilowo iz byl to blad systemu i cena jest 2657 nok za osobe.( zamowilam dwa bilety za laczna kwote 54 nok zamiast ok 5300 nok)

Co powinnam zrobic? Czy upierac sie przy swoim jesli wyslano mi meilem potwierdzenie rezerwacji z kwota 54 nok za 2 osoby i wyslano mi na meila potwierdzenie platnosci w tej samej kwocie a pozniej w kolejnym mielu poinformowano o bledzie systemu?
Czy biuro podrozy nadal ma obowiazek wywiazania sie z tego i bede mogla odbyc swoje tygodniowe wczasy za 13 zl?:) Czy raczej nie liczyc na cudy?
JAkie sa szanse?
Co doradzicie?
Serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie informacje;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zimowe all inclusive na Teneryfie 🌴🍹 4* hotel z basenem i spa za 2455 PLN Zimowe all inclusive na Teneryfie 🌴🍹 4* hotel z basenem i spa za 2455 PLN
Mega❗ Malta na 3-dniowy city break za 331 PLN ☕😮 Mega❗ Malta na 3-dniowy city break za 331 PLN ☕😮
Offline
#2 PostWysłany: 13 Gru 2013 15:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Mar 2011
Posty: 6467
Loty: 171
Kilometry: 188 843
złoty
Napisz do nich z prośbą o uznanie rezerwacji, że masz potwierdzenie rezerwacji na taką kwotę i uznałes to za promocję super, super lastminute.
Błąd nie leżał po Twojej stronie i chcesz aby uznano ci rezerwacje i nie zgadzasz się na anulowanie.
I czekaj na odpowiedz.
Sprawdź dokładnie warunki rezerwacji, które zapewne zaakceptowales przy zakupach.

pozdrawiam Gaszpar
Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 13 Gru 2013 15:42 

Rejestracja: 14 Paź 2012
Posty: 45
wlasnie napisano do mnie ze w przypadku "ewidentnego bledu systemu" maja prawo wycofac lub zmienic oferte a cena 27 nok jest ewidentnym bledem dlatego jedynie moga mi zaproponowac obnizenie ceny o 1000 nok za osobe tj 500 zl ,ale to mnei nie satysfakcjonuje bo w ogole nie mam zamiaru leciec na Canary ,chyba ze za te 27 nok poniewaz bylam tam wiele razy


Napisalam tylko ze dla mnie nie byl to ewidentny tylko super oferta za ktora zaplacilam,dostalam rachunek i konto zostalo obciazone dlatego nie jestem zainteresowana ich obnizka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 13 Gru 2013 15:45 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Pozostaje Ci zaakceptować ich propozycję, albo skierować sprawę na drogę postępowania sądowego. Szanse na wygraną w mojej ocenie bliskie zeru.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 13 Gru 2013 15:48 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1705
niebieski
szanse na wygraną niekoniecznie bliskie zeru....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 13 Gru 2013 15:54 

Rejestracja: 14 Paź 2012
Posty: 45
Myslalam ze jesli pobrali kase z konta to szanse jakies sa. gorzej gdyby nie pobrali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 13 Gru 2013 16:02 

Rejestracja: 05 Cze 2011
Posty: 1705
niebieski
to bez znaczenia... chodzi tylko o stwierdzenie czy kupując mogłeś być świadomy i czy to ewidentnie wyglądało na błąd... jeśli udałoby się wykazać że są podobne ceny i nie są błędami... w tym wypadku raczej to będzie trudne... ale można przecież kupując nie mieć pojęcia jakie ceny są obowiązujące... ogólnie taki prawniczy bełkot... w tym wypadku raczej ciężka sprawa do wygrania.. :(
ale... sprawiedliwość jest ślepa...
i nikt nie będzie chciał z tym iść do sądu ani ty ani firma bo.. to koszty a wynik... niekoniecznie pewny dla obu stron...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#8 PostWysłany: 13 Gru 2013 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lis 2012
Posty: 1111
niebieski
Ja bym na Twoim miejscu szedł w zaparte, raczej do stracenie nic nie masz. Oni nie mają podstaw do obciążenia Cię większą kwotą. Pod warunkiem to wszystko, że faktycznie Ci się fartem trafiło i nie było żadnych nieczystych zagrywek z Twojej strony.

Zawsze możesz próbować sprawdzonych metod, potencjalnie skutecznych czyli wywierania na nich publicznej presji:
1. Napisać o sprawie na ich fejsie, jeśli mają
2. napisać do firmy (nie wiem jak duża i znana) z DW to rzecznika prasowego
3. napisać maila z prośbą o pomoc do jakiejś norweskiej instytucji typu izba turystyczna, rzecznik praw konsumenta. Pewnie mają pełno takich, bardzo socjalni w końcu są. Opisać sytuację, że dla Ciebie oferta jest wiążąca i że prosisz o pomoc, bo nie wiesz jakie masz prawa w norweskim prawie. I DW oczywiście do biura.

itp. itd. Jesteś jednostkowym przypadkiem, więc jak zrobisz trochę szumu to nie będzie im się opłacało z Tobą wojować.

Ja bym walczył, jestem zwolennikiem kapitalizmu i za błędy się płaci..:)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 13 Gru 2013 17:03 

Rejestracja: 02 Kwi 2013
Posty: 883
Zbanowany
Cytuj:
Ja bym walczył, jestem zwolennikiem kapitalizmu i za błędy się płaci..

Ani kapitalizm, ani prawo tak nie stanowią.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#10 PostWysłany: 13 Gru 2013 17:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2013
Posty: 992
Loty: 39
Kilometry: 47 644
niebieski
Ja bym proponował napisać do nich, że zapomnisz o sprawie jak dorzuca np : voucher w jakiejś rozsądnej granicy i zwrócą oczywiście kasę.
_________________
Pytania o Gdańsk/trójmiasto? Śmiało, spróbuję pomóc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#11 PostWysłany: 15 Gru 2013 15:10 

Rejestracja: 09 Maj 2012
Posty: 53
Albo poproś, by obniżyli ci cenę o te 1000 NOK na inny kierunek (tam gdzie chcesz polecieć)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 16 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group