Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 20 Maj 2013 08:53 

Rejestracja: 06 Maj 2013
Posty: 2
Witam
wybieram sie wkrotce do londynu i paryza , hotele zarezerwowane na booking.com
Paryz - zapłacony karta
Londyn - w hotelu opłace
i moje pytanie czy w systemie badz w potwierdzeniu rezerwacji ktore to otrzymalem na email od booking mozna uzyskac informacje ze juz zaplacilem za dany hotel , bo na potwierdzeniu rezerwacji wyglada to nastepujaco i nie widze zeby byla informacja ze kwota zostala juz uiszczona .
Wyglada to nastepujaco :


Paryz
Kod:
Pokój Dwuosobowy/Pokój typu Twin
€ 73,83
VAT (7%) jest wliczony
€ 5,17
Ogólna suma
€ 79
Podatek miejski (0.78 € za osobę, za noc) nie jest wliczony
Uwaga: dodatkowe opłaty (np. za dodatkowe łóżka) nie zostały automatycznie wliczone w całkowity koszt pobytu


Londyn

Kod:
Oferta Specjalna - Pokój Dwuosobowy - Bez możliwości zwrotu - śniadanie wliczone w cenę
£ 60
VAT (20%) jest wliczony
£ 12
Ogólna suma
£ 72
Uwaga: dodatkowe opłaty (np. za dodatkowe łóżka) nie zostały automatycznie wliczone w całkowity koszt pobytu
Wyświetlana całkowita cena to kwota, którą zapłacisz bezpośrednio w obiekcie. Booking.com nie pobiera opłat rezerwacyjnych, administracyjnych, ani żadnych innych.


Troszkę się zakręcilem ale mam nadzieje ze kazdy czytajacy zrozumie co autor mial na mysli

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
☀️ Dwie podróże w jednej ✈️ Porto i Wyspy Zielonego Przylądka za 793 PLN 🌊🌴 ☀️ Dwie podróże w jednej ✈️ Porto i Wyspy Zielonego Przylądka za 793 PLN 🌊🌴
Gorące all inclusive na Riwierze Tureckiej🏝️🍹 Tydzień w 5* hotelu przy plaży za 2679 PLN 😎 Gorące all inclusive na Riwierze Tureckiej🏝️🍹 Tydzień w 5* hotelu przy plaży za 2679 PLN 😎
Offline
#2 PostWysłany: 20 Maj 2013 09:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 2174
Loty: 307
Kilometry: 353 255
złoty
Hej
W mailu potwierdzajacym nizej masz taka informacje:

Room details


Prepayment :

The total price of the reservation will be charged on the day of booking.
_________________
//Bartek
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 20 Maj 2013 09:12 

Rejestracja: 06 Maj 2013
Posty: 2
hmm no nic takiego nie widze co piszesz, ale juz tlumacze o co chodzi .

Za opcje "Paryż" zaplacilem odrazu gdyz trzeba to bylo zrobic przy rezerwacji (ostatni pokoj czy tam jakas super promocja), ale niestety mam zablokowany dostep do konta online a ze jestem poza miejscem zamieszkania wiec nie mam jak sprawdzic ile zjadlo itp
Dlatego przychodze z porada do was bo przeciez gdzies powinno byc zaznaczone kiedy zaplacic itp, a wlasnie tego nie ma tylko jest napisane ze podatek miejski nie jest wliczony i koniec, natomiast w drugiej rezerwacji czarno na bialym jest napisane ze musze zapacic w hotelu, takze to jest dla mnie zastanawiajace i dlatego chcialbym miec 100% pewnosc ze jest oplacony


Ps.
jeszcze w miedzy czasie znalazlem numer na polska infolinie , orientuje sie ktos ile kosztuje polacznie z Orange na ten numer?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 20 Maj 2013 09:33 
Moderator forum

Rejestracja: 13 Lis 2010
Posty: 2969
może skontaktuj się z hotelem
(jak w sytemie booking.com nie wiem)
_________________
pozdrawiam

A.



Wybaczcie brak polskich znakow w niektórych postach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 20 Maj 2013 09:36 

Rejestracja: 06 Maj 2013
Posty: 2
Abcn napisał(a):
może skontaktuj się z hotelem
jak w sytemie booking.com nie wiem


moze cos wyrzezbie i napisze bo moj angielski jest jaki jest ale sprobuje :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 24 Maj 2013 00:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 60
Loty: 213
Kilometry: 494 205
Odradzam korzystanie z booking.com!!!
Po ostatniej rezerwacji tam, wykradzione zostały numery mojej karty kredytowej. Po paru dniach okazało się, że ktoś posłużył się nimi do zapłaty w sklepie internetowym na sumę kilku tysięcy.
Kartę zablokowałam i jestem w trakcie reklamacji.
Nie polecam korzystać ze strony booking.com, zwłaszcza że podobno mój przypadek nie był odosobniony.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 24 Maj 2013 01:37 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5445
srebrny
biochemik napisał(a):
Odradzam korzystanie z booking.com!!!
Po ostatniej rezerwacji tam, wykradzione zostały numery mojej karty kredytowej. Po paru dniach okazało się, że ktoś posłużył się nimi do zapłaty w sklepie internetowym na sumę kilku tysięcy.
Kartę zablokowałam i jestem w trakcie reklamacji.
Nie polecam korzystać ze strony booking.com, zwłaszcza że podobno mój przypadek nie był odosobniony.


Dzięki za ostrzeżenie - teraz wszyscy przestaniemy korzystać, a booking.com upadnie ;]

Bez przesady, booking przekazuje dane KK do hotelu, w którym rezerwujesz, tak jak robi to większość portali pośredniczących, a nawet jak rezerwujesz na bezpośredniej stronie hotelu to podajesz te dane. Na 99% wina leży po stronie hotelu i booking.com nie ma nic do tego, widocznie ktoś z hotelu okazal się nie uczciwy...
Sądzę, że jeśli uda CI się coś ugrać w tej reklamacji to właśnie tylko i wyłącznie dzięki booking.com, bo to duży serwis i może coś zdziałać, choć najpierw będziesz musiał udowodnić, że to akurat przez ten hotel twoje dane wyciekły...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#8 PostWysłany: 24 Maj 2013 01:53 

Rejestracja: 15 Mar 2011
Posty: 159
Przy rezerwowaniu hotelu używam karty prepaid albo z zdelfinkiem mbanku gdzie transakcje internetowe blokuje zaraz po sciagnieciu kasy przez hotel. I nigdy nie bylo problemów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 24 Maj 2013 08:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Sie 2011
Posty: 60
Loty: 213
Kilometry: 494 205
szymonpoznan1 napisał(a):
biochemik napisał(a):
Odradzam korzystanie z booking.com!!!
Po ostatniej rezerwacji tam, wykradzione zostały numery mojej karty kredytowej. Po paru dniach okazało się, że ktoś posłużył się nimi do zapłaty w sklepie internetowym na sumę kilku tysięcy.
Kartę zablokowałam i jestem w trakcie reklamacji.
Nie polecam korzystać ze strony booking.com, zwłaszcza że podobno mój przypadek nie był odosobniony.


Dzięki za ostrzeżenie - teraz wszyscy przestaniemy korzystać, a booking.com upadnie ;]

Bez przesady, booking przekazuje dane KK do hotelu, w którym rezerwujesz, tak jak robi to większość portali pośredniczących, a nawet jak rezerwujesz na bezpośredniej stronie hotelu to podajesz te dane. Na 99% wina leży po stronie hotelu i booking.com nie ma nic do tego, widocznie ktoś z hotelu okazal się nie uczciwy...
Sądzę, że jeśli uda CI się coś ugrać w tej reklamacji to właśnie tylko i wyłącznie dzięki booking.com, bo to duży serwis i może coś zdziałać, choć najpierw będziesz musiał udowodnić, że to akurat przez ten hotel twoje dane wyciekły...


Kto chce korzystać, ten korzysta nadal. A kto miał obawy, przynajmniej będzie ostrzeżony. Jakbym wiedziała wcześniej o takiej możliwości po prostu zarezerwowałabym hotel na innym portalu.

Są największym portalem lub jednym z większych, więc wydaję mi się, że powinni zastanowić się trochę nad skutecznością szyfrowania przekazywanych przez nich danych.
Dane nie wypłynęły z hotelu tylko w czasie przekazywania ich do hotelu.
Hotel rezerwowany był we Włoszech a ktoś użył nielegalnie danych karty do zapłaty w sklepie internetowych ze sprzętem RTV w Szwecji.

Reklamacja w banku z tego co wiem odbywa się na podstawie ubezpieczenia karty w banku od takich sytuacji a nie wiarygodności booking.com i nie przez booking.com.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group