Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 69 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#61 PostWysłany: 10 Paź 2024 12:09 

Rejestracja: 10 Paź 2024
Posty: 3
KUPUJĄC BILET w ESKY.PL NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA USŁUGI, KTÓRA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA LUB ZOSTAŁA ŹLE DOSTARCZONA PRZEZ PRZEWOŹNIKA.

Słowo ostrzeżenia dla osób kupujących bilety przez firmy jak esky.pl. Nie ponoszą oni ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI za anulowanie lotu przez przewoźnika oraz opóźnienia lotu (patrz p. VIII.12 Regulaminu Serwisu esky.pl). Co więcej, klient nie ma żadnej możliwości reklamowania tego u samego przewoźnika, gdyż esky.pl kupuje je sam od pośredników (np. citizenplane.com) i dla przewoźnika "nie istniejemy".

Bilety najlepiej kupować bezpośrednio u przewoźnika, z którym w razie problemów jest kontakt.

Nasz przykład:
W dniu 13.09 mieliśmy lecieć 5 osobową rodziną z Warszawy do Zakynthos (rezerwacja nr. 9179534540). Jedna z osób miała kłopoty z poruszaniem - poprosiliśmy Esky.pl o asystę na lotnisku. Esky.pl nie tylko nie zapewnił nam jej, ale "coś" przekazał do przewoźnika (Sky Express), że ten anulował lot dla tej osoby i nie poinformował nas o tym do czasu check-inu na lotnisku (mieliśmy opinię lekarza o możliwości odbycia lotu). Esky nie zapewnił nam wsparcia na lotnisku, gdyż sam nie miał kontaktu z przewoźnikiem (ponieważ kupował od pośrednika). 2 osoby (niepełnosprawna i jej opiekun) musiały wrócić do domu, kupiły nowe bilety za własne pieniądze na następny dzień (w Wizzair) i doleciały szczęśliwie na miejsce. Złożonej reklamacji esky.pl nie rozpatrzył zasłaniając się tym, że nie odpowiada za działania przewoźnika. Przesyła tylko maile, że przekazał do przewoźnika, ale nie ma odpowiedzi.

ESKY NIE ZAPEWNIA WSPARCIA DLA KLIENTÓW (nawet NIEPEŁNOSPRAWNYCH), RADZI, ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ, KTÓREJ POTEM NIE ROZPATRUJE.
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
Biko uważa post za pomocny.
 
      
Leć na Karaiby od 1769 PLN 😍🌴 Tanie bilety na Barbados 🇧🇧 Leć na Karaiby od 1769 PLN 😍🌴 Tanie bilety na Barbados 🇧🇧
Majówka w Czarnogórze 🌊🏝️ Loty i noclegi za 909 PLN Majówka w Czarnogórze 🌊🏝️ Loty i noclegi za 909 PLN
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#62 PostWysłany: 10 Paź 2024 12:16 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25321
No ale esky nie jest odpowiedzialny ze lot się opóznił. I prośba o asystę robi się na lotnisku wylotowym oraz prosto do linii.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#63 PostWysłany: 10 Paź 2024 12:26 

Rejestracja: 10 Paź 2024
Posty: 3
Zeus napisał(a):
No ale esky nie jest odpowiedzialny ze lot się opóznił. I prośba o asystę robi się na lotnisku wylotowym oraz prosto do linii.

Ja nie reklamowałem opóźnienia lotu, tylko bezpodstawne skreślenie z listy pasażerów.

Zaś o asystę prosisz tego, u kogo kupujesz bilet. Kupując bilet w esky.pl nie masz żadnego dostępu do systemu rezerwacji przewoźnika. Nawet esky.pl nie ma dostępu, bo sam kupuje przez pośrednika (citizenplane.com).

Można oczywiście nic nie powiedzieć przewoźnikowi lub sprzedającemu bilet (jak esky.pl), że potrzebujesz asysty i po prostu przyjść wcześniej na lotnisko. I to działa (z naszego doświadczenia). Ale to przenosi cały ciężar obsługi niepełnosprawnych pasażerów na lotnisko nie dając im żadnego czasu na przygotowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#64 PostWysłany: 12 Paź 2024 15:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Paź 2017
Posty: 1068
srebrny
Esky przejmuje (?) markę Thomas Cook.

https://www.slazag.pl/grupa-esky-ma-zgo ... y_yO66pomQ
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#65 PostWysłany: 15 Paź 2024 17:07 

Rejestracja: 10 Paź 2024
Posty: 3
Michał Szcześniak napisał(a):
KUPUJĄC BILET w ESKY.PL NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI REKLAMOWANIA USŁUGI, KTÓRA NIE ZOSTAŁA DOSTARCZONA LUB ZOSTAŁA ŹLE DOSTARCZONA PRZEZ PRZEWOŹNIKA.

Słowo ostrzeżenia dla osób kupujących bilety przez firmy jak esky.pl. Nie ponoszą oni ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI za anulowanie lotu przez przewoźnika oraz opóźnienia lotu (patrz p. VIII.12 Regulaminu Serwisu esky.pl). Co więcej, klient nie ma żadnej możliwości reklamowania tego u samego przewoźnika, gdyż esky.pl kupuje je sam od pośredników (np. citizenplane.com) i dla przewoźnika "nie istniejemy".

Bilety najlepiej kupować bezpośrednio u przewoźnika, z którym w razie problemów jest kontakt.

Nasz przykład:
W dniu 13.09 mieliśmy lecieć 5 osobową rodziną z Warszawy do Zakynthos (rezerwacja nr. 9179534540). Jedna z osób miała kłopoty z poruszaniem - poprosiliśmy Esky.pl o asystę na lotnisku. Esky.pl nie tylko nie zapewnił nam jej, ale "coś" przekazał do przewoźnika (Sky Express), że ten anulował lot dla tej osoby i nie poinformował nas o tym do czasu check-inu na lotnisku (mieliśmy opinię lekarza o możliwości odbycia lotu). Esky nie zapewnił nam wsparcia na lotnisku, gdyż sam nie miał kontaktu z przewoźnikiem (ponieważ kupował od pośrednika). 2 osoby (niepełnosprawna i jej opiekun) musiały wrócić do domu, kupiły nowe bilety za własne pieniądze na następny dzień (w Wizzair) i doleciały szczęśliwie na miejsce. Złożonej reklamacji esky.pl nie rozpatrzył zasłaniając się tym, że nie odpowiada za działania przewoźnika. Przesyła tylko maile, że przekazał do przewoźnika, ale nie ma odpowiedzi.

ESKY NIE ZAPEWNIA WSPARCIA DLA KLIENTÓW (nawet NIEPEŁNOSPRAWNYCH), RADZI, ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ, KTÓREJ POTEM NIE ROZPATRUJE.


Finalnie po złożeniu reklamacji i wezwaniu do zapłaty esky.pl przeprosił i zwrócił udokumentowane środki za dodatkowy lot.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#66 PostWysłany: 10 Sty 2025 13:07 

Rejestracja: 10 Sty 2025
Posty: 1
Od ponad pół roku walczę z eSky w sprawie zakupu bagaży dodatkowych. W czerwcu zeszłego roku zamówiliśmy bilety do Alty wraz z zakupem bagaży dodatkowych. Bilety kupione, kasa za usługi dodatkowe wzięta i firma bagaży nie chce załatwić twierdząc żebyśmy sami to zrobili na lotnisku, kompletna niemoc powtarzają jak mantrę "tylko na lotnisku, tylko na lotnisku" i za każdym razem inna osoba. Linie lotnicze LOT i SAS nie chcą z nami rozmawiać wskazując, że tylko firma zamawiająca rezerwację biletów (eSky) może to załatwić. Wklikanie rezerwacji na stronie przewoźnika to nawet pięciolatek potrafi, ale żeby pomyśleć i ułatwić klientom podróż, do czego się zresztą eSky zobowiązuje, to dla firmy jest zbyt trudne. Jeżeli jakikolwiek bagaż ze sprzętem nie poleci to cała wyprawa upadnie a wtedy zostanie droga sądowa o zwrot kosztów i odszkodowanie.”
PS. można to było załatwić, nawet przez internet, sprawdziłem (tylko po co mi eSky), przez wykupienie oddzielnie biletów w LOT i w SAS, ale do tego potrzebne było pomyślenie jak załatwić klientowi sprawę a nie bezmyślne wykupienie biletów co zablokowało sprawę. Ani kasy ani bagaży dodatkowych i pytanie co zrobić jak na lotnisku nie przyjmą jakiegoś bagażu?
Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#67 PostWysłany: 10 Sty 2025 13:16 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 2494
Przyjmą, tylko nie za darmo, dochodzić od sprzedawcy zwrotu kosztów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#68 PostWysłany: 29 Lip 2025 09:02 

Rejestracja: 03 Wrz 2014
Posty: 501
niebieski
Chciałabym zakupić córce pobyt na Sri Lance przez Esky Czy ten portal/ biuro jest wiarygodne? Wychodzi korzystniej cenowo niż np. Itaka Nie mam doświadczenia, ponieważ sama podróżuje tylko i wyłącznie na własną rękę. Z góry dziękuję za pomoc
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: [Opinie] - Esky.pl
#69 PostWysłany: 30 Lip 2025 12:01 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4275
platynowy
@yaris21 ja unikam tego biura od czasu gdy anulowali mój nocleg bez żadnego powiadomienia i dopiero w hotelu okazało się że nie ma rezerwacji. Poszukaj innego pośrednika.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 69 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group