Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
Offline
#1 PostWysłany: 08 Kwi 2013 22:50 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 5
Przymierzam się do zarezerwowania biletu przez opodo. Pomijając fakt, że ogólnie nie biorą odpowiedzialności za nic to zastanawia mnie sformułowanie: "Należy zawsze uzyskać ponowne potwierdzenie swojej rezerwacji bezpośrednio od przewoźnika co najmniej 72 godziny przed lotem powrotnym".
Co to znaczy, że mam będąc w Portugalii dzwonić do Brussels Airlines, z pytaniem czy przepraszam macie mnie w systemie na lot za 3 dni? Ktoś kto kupował bilety przez Opodo, może wyjaśnić o co chodzi w tym punkcie regulaminu. Będę wdzięczna za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Czerwcowy relaks na Cyprze 😍🇨🇾 Tydzień w hotelu z wyżywieniem za 2339 PLN Czerwcowy relaks na Cyprze 😍🇨🇾 Tydzień w hotelu z wyżywieniem za 2339 PLN
Zimowa wycieczka do Włoch 🇮🇹🍕 Loty + 3 noce w Sorrento za 789 PLN 🍝 Zimowa wycieczka do Włoch 🇮🇹🍕 Loty + 3 noce w Sorrento za 789 PLN 🍝
Offline
#2 PostWysłany: 09 Kwi 2013 11:19 

Rejestracja: 13 Lip 2011
Posty: 2090
DariaR napisał(a):
Przymierzam się do zarezerwowania biletu przez opodo. Pomijając fakt, że ogólnie nie biorą odpowiedzialności za nic to zastanawia mnie sformułowanie: "Należy zawsze uzyskać ponowne potwierdzenie swojej rezerwacji bezpośrednio od przewoźnika co najmniej 72 godziny przed lotem powrotnym".
Co to znaczy, że mam będąc w Portugalii dzwonić do Brussels Airlines, z pytaniem czy przepraszam macie mnie w systemie na lot za 3 dni? Ktoś kto kupował bilety przez Opodo, może wyjaśnić o co chodzi w tym punkcie regulaminu. Będę wdzięczna za pomoc.


Ciężko to nazwać kruczkiem, ale generalnie dobrze to zinterpretowałaś. Opodo generalnie poinformuje Cię zawsze o każdej zmianie lotu jeśli otrzyma taką wiadomość od przewoźnika. W bardzo nielicznych przypadkach takiej informacji nie otrzymują i pisząc powyższy punkt, prawidłowo moim zdaniem, informują, że należy samodzielnie także zadbać o dodatkowe potwierdzenie aktualności lotu.

W praktyce jeśli podałaś prawidłowy numer telefonu/email i miałoby dojść do jakieś zmiany w Twoim planie lotów w ostatniej chwili zostaniesz poinformowany, jednak są to sytuacje rzadkie.
Zawsze dobrze jednak kontrolować aktualność lotów w rezerwacji na np. checkmytrip.com lub stronie przewoźnika.
_________________
"Podróżować to żyć." (H.Ch.Andersen)

Przyjazna wyszukiwarka tanich lotów SamolotemTaniej.pl
Dyskusja na forum o wyszukiwarce tutaj
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#3 PostWysłany: 09 Kwi 2013 11:55 

Rejestracja: 27 Lut 2013
Posty: 5
dziękuję a odpowiedź, bardziej obawiałam się tego, że mam sprawdzać nie rozkład lotu, tylko czy ja mam bilet na ten lot. Gdzieś na forum przewinęła się sytuacja, że ktoś pojawił się na lotnisku z numerem rezerwacji i powiedziano mu, że nie ma go w ogóle w systemie, bo pośrednik coś zawalił. Taka sytuacja mnie przeraża, bo kwota którą chce wydać na bilety jest spora i chciałabym wiedzieć, że na pewno dotrę na miejsce urlopowania:) No ale 100% pewności pewnie nigdy nie będę miała.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#4 PostWysłany: 09 Kwi 2013 20:17 

Rejestracja: 05 Wrz 2012
Posty: 72
Generalnie nie można na nich narzekać (a przynajmniej ja nie mogę)
Kiedy Lufthansa zmieniła mi godzinę wylotu zadzwonili, przeprosili, zapytali co ja na to i sami próbowali przewalczyć z Lufą moje warunki (co udało się średnio, ale miły gest ;))
_________________
Istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Ryszard Kapuściński "Podróże z Herodotem"
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#5 PostWysłany: 09 Kwi 2013 20:21 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4268
platynowy
Ja również mam bardzo dobre doświadczenia z Opodo, ich customer service jest na wysokim poziomie. Na maile też odpowiadają b.szybko.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#6 PostWysłany: 12 Kwi 2013 23:38 

Rejestracja: 17 Cze 2012
Posty: 247
Loty: 40
Kilometry: 67 613
niebieski
oo to od razu ja sie spytam , bo nie moge zlokalizować ? rezerwowałem ostatnio przez Opodo bilety na AirBerlin , pytanie brzmi na jaką taryfę AB rezerwuje nam Opodo ? AB ma ich aż cztery a nie mam nigdzie napisane poza klasa ekonomiczna ( chodzi mi o to czy bilety nie są na taryfę JustFly )
z góry dzięki za odpowiedź
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#7 PostWysłany: 23 Kwi 2013 19:47 

Rejestracja: 17 Cze 2012
Posty: 247
Loty: 40
Kilometry: 67 613
niebieski
Łysolek napisał(a):
oo to od razu ja sie spytam , bo nie moge zlokalizować ? rezerwowałem ostatnio przez Opodo bilety na AirBerlin , pytanie brzmi na jaką taryfę AB rezerwuje nam Opodo ? AB ma ich aż cztery a nie mam nigdzie napisane poza klasa ekonomiczna ( chodzi mi o to czy bilety nie są na taryfę JustFly )
z góry dzięki za odpowiedź

podbijam bo nie wiem czy mam odprawiac sie przez interent czy na lotnisku ?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
 Temat postu: Re: OPODO
#8 PostWysłany: 05 Sie 2015 13:12 

Rejestracja: 14 Maj 2014
Posty: 125
Czy OPODO wystawia fakturę na firmę?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#9 PostWysłany: 19 Sie 2015 10:36 

Rejestracja: 11 Gru 2010
Posty: 4268
platynowy
Tak, wystarczy poprosić mailowo po zakupie biletu. Pamiętaj jednak, że VAT na bilety międzynarodowe to 0%.
_________________
Life is short and the world is wide.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#10 PostWysłany: 19 Sie 2015 11:00 

Rejestracja: 27 Mar 2014
Posty: 4461
srebrny
mucha napisał(a):
Ja również mam bardzo dobre doświadczenia z Opodo, ich customer service jest na wysokim poziomie. Na maile też odpowiadają b.szybko.

Potwiedzam.
Serwis na wysokim poziomie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#11 PostWysłany: 12 Lis 2015 01:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2790
Loty: 219
Kilometry: 597 248
srebrny
jacek96 napisał(a):
mucha napisał(a):
Ja również mam bardzo dobre doświadczenia z Opodo, ich customer service jest na wysokim poziomie. Na maile też odpowiadają b.szybko.

Potwiedzam.
Serwis na wysokim poziomie.


Owszem, może i odpowiadają (sam do nich pisałem w sprawie karty M&M). Jednak nawiązując do głównego tematu tego wątku:
- bilety kupione przez Opodo;
- lot powrotny Tokio - Istambuł został w dniu wylotu przyspieszony o niecałą 1h. Nikt nas o tym nie poinformował ani drogą e-mailową ani telefoniczną. Nie spieszyliśmy się do odprawy, bo myśleliśmy, że mamy jeszcze 2h. Okazało się, że byliśmy ostatnimi którzy się odprawili.

Nie wiem kto zawiódł - Turkish czy Opodo (na którym podawałem wszystkie dane). Skończyło się dobrze, więc reklamacji nie składałem ale mogło być "ciekawie"...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 11 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Olencjaaa, wercyngetoryx oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group