Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt z Wizzair – stan na 02.09.2025 r.

Kontakt w sprawie istniejących rezerwacji za stroną Wizzair
"Jeśli Twoje pytanie dotyczy istniejącej rezerwacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru Telecentrum Wizz Air dla Istniejących Rezerwacji (+48 22 266 61 11, numer telefonu o stawce lokalnej)."
Obsługa w języku polskim: poniedziałek - piątek godz. 9:00-18:00. Obsługa w języku angielskim codziennie przez całą dobę.

Jeśli jednak pod tym numerem nie są w stanie nam pomóc, to standardowo Wizzair ma dedykowane infolinie do kontaktu dla poszczególnych krajów. Pełne zestawienie tutaj https://www.wizzair.com/pl-pl/centrum-p ... sie-z-nami

Od pewnego czasu istnieje również możliwość załatwienia spraw na czacie.
Wchodzimy na stronę
https://www.wizzair.com/pl-pl/centrum-p ... sie-z-nami
Klikamy przycisk "Rozpocznij czat"
Odpowie bot Amelia i wylistuje podstawowe tematy i po wyborze opcji będzie próbował przeprowadzić całą ścieżką proponując dostępne rozwiązania.


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 405 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna
Autor Wiadomość
Offline
#361 PostWysłany: 17 Lip 2023 20:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Paź 2011
Posty: 202
Loty: 161
Kilometry: 262 772
niebieski
Po ostatnich kontaktach z ich infolinią jestem wściekły. Miałem na styczeń dwa loty Warszawa-Sewilla i Malaga-Warszawa i oba zmienili powyżej 2 godzin, tak że mogłem coś tam sobie wykombinować zamiennie na obu odcinkach przy pomocy ich strony, żeby mi pasowało pod pobyt i przejazd autobusem pomiędzy tymi miejscowościami, ale mnie podkusiło żeby zadzwonić na tą infolinię. Pomyślałem, że skoro loty są na odcinkach Hiszpania-Polska i na odwrót, to da się to zamienić np. na Warszawa-Teneryfa i Teneryfa-Warszawa. Po nawiązaniu połączenia jest komunikat, że nagrywają rozmowę w celu wyegzekwowania ewentualnych, werbalnych zobowiązań. Dzwonię, Pani z drugiej strony słuchawki mówi, że nie ma sprawy i mi zamieni te obie rezerwację tak, jak chcę czyli WAW-TFS i TFS-WAW w terminie, który podałem. Odłożyłem słuchawkę zadowolony i za pół godziny sprawdziłem co tam w aplikacji widnieje w rezerwacjach. I Pani zmieniła tak, że pierwszy lot mam z Warszawy na Teneryfę, ale powrót mam z Malagi do Warszawy. No to od razu drugi telefon, tym razem z inną konsultantką, która mówi, że koleżanka z którą ja rozmawiałem się pomyliła i nie powinna tak zrobić, bo nawet nie powinna zamienić pierwszego lotu, a jak napomknąłem o tych ich werbalnych zobowiązaniach to powiedziała, że ta pierwsza Pani do mnie oddzwoni. Oddzwoniła po kilkunastu minutach i mówi, że nie powinna tak zrobić i że przeprasza, ja na to o werbalnych zobowiązaniach a ona że spyta swojego kierownika - supervisora i on do mnie oddzwoni za klika dni, jak odsłucha tą pierwszą rozmowę. Po tygodniu ciszy zadzwoniłem jeszcze raz ja na tą infolinię, tym razem odebrał Pan i powiedział, że widzi, że w systemie są te rozmowy i na pewno w ciągu trzech dni wszechwładny supevisor do mnie oddzwoni, tym razem już na pewno. Po kolejnym tygodniu znowu zadzwoniłem ja. Odebrał głos ze wschodnim akcentem, ale coś nas rozłączyło. Kolejna Pani zapewniła, że do końca tygodnia ktoś do mnie na pewno oddzwoni. Po ponad miesiącu od pierwszej rozmowy zadzwoniłem znowu myśląc, że pewnie kombinują tak, żeby nagranie się nadpisało/skasowało i mnie oleją. Znowu odebrała ta ze wschodnim akcentem i powiedziała, że nikt do mnie na pewno w tej sprawie już nie zadzwoni. Kliknęła dodatkowo, że ja niby zaakceptowałem ten drugi lot i powiedziała, że teraz to jak chcę, żeby ktokolwiek tą pierwszą rozmowę/zobowiązanie odsłuchał, to mam sobie złożyć reklamację przez formularz reklamacyjny na ich stronie. Złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź, że odsłuchali, faktycznie pracownica tak powiedziała, ale oni ją już przeszkolili i nie będzie więcej tak robiła i nic nie zmienili w rezerwacji. No to jeszcze jeden mail, jeszcze raz tłumaczenie wszystkiego od początku i odpowiedź w stylu "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobi?". W dodatku dopisali, że wyczerpałem limit reklamacji i mogę się odwołać gdzieśtam. To odpisałem znowu, żeby mi chociaż przywrócili możliwość zamiany tych lotów tak, jak było przed kontaktem z infolinią, ale tym razem nawet nie odpowiedzieli. Podejście takie, że odechciewa się korzystania z ich usług i wizerunkowo u mnie wiele stracili. Pozostaje mi tylko dokupić w innych liniach przelot odcinka Teneryfa-Malaga, albo zrezygnować z wyjazdu. Na następny raz nie dzwoniłem na tą ich gównianą infolinię, tylko zmieniłem tak jak chciałem przez ich stronę www.
_________________
moje podróże: https://acotamjest.blogspot.com/
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
W😲W❗ Loty do Apulii w supercenie 168 PLN 🔥 Mnóstwo dostępnych terminów 💚🤍❤️ W😲W❗ Loty do Apulii w supercenie 168 PLN 🔥 Mnóstwo dostępnych terminów 💚🤍❤️
Wietnam na bogato 💎🤩 8 dni w Da Nang w luksusowym 5* Wyndham Golden Bay ze złotym basenem za 3762 PLN💛😱 Wietnam na bogato 💎🤩 8 dni w Da Nang w luksusowym 5* Wyndham Golden Bay ze złotym basenem za 3762 PLN💛😱
Offline
#362 PostWysłany: 17 Lip 2023 21:09 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 25396
Przeloty z TFN do AGP można dorwać za 150 PLN, więć IMO nie ma wielkiej tragedii, bo mogli zrobić 2 ow WAW-TFS i wtedy byłby problem
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Offline
#363 PostWysłany: 17 Lip 2023 23:08 

To i tak duży postęp, że zmienili Sevillę na Teneryfę. Lot w jedną stronę dostał akcentację przełożonego a powrót już nie być może inna osoba i potem takie numery. Wizz w całej okazałości.
Góra
 PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
Offline
#364 PostWysłany: 17 Lip 2023 23:28 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 5565
złoty
Błąd nie czyni reguły. Ale fakt, że po fakcie powinni go w ramach wyjątku zatwierdzić.

Wyspy Kanaryjskie nigdy nie są alternatywą do zmiany dla Hiszpanii Kontynentalnej.
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
SzymonStrzelka uważa post za pomocny.
 
      
Online
#365 PostWysłany: 17 Lip 2023 23:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Gru 2019
Posty: 1062
złoty
kawon30 napisał(a):
.... Podejście takie, że odechciewa się korzystania z ich usług i wizerunkowo u mnie wiele stracili. Pozostaje mi tylko dokupić w innych liniach przelot odcinka Teneryfa-Malaga, albo zrezygnować z wyjazdu. Na następny raz nie dzwoniłem na tą ich gównianą infolinię, tylko zmieniłem tak jak chciałem przez ich stronę www.


I tak kupisz kolejne loty jak wrzucą niską cenę. Wszyscy kupimy:)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
Offline
#366 PostWysłany: 25 Sie 2023 07:53 

Rejestracja: 10 Maj 2015
Posty: 130
Krzysztof76 napisał(a):
jest przełom. WIZZ się ugiął pod naciskiem UOKIK i podał numer stacjonarny polski do istniejących rezerwacji 48 32 213 29 16

Jeśli Twoje pytanie dotyczy istniejącej rezerwacji, skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru Telecentrum Wizz Air dla Istniejących Rezerwacji (+48 32 213 29 16, numer telefonu o stawce lokalnej), który jest dostępny na stronie Kontakt.
Hej czy ktoś próbował na tej nowej Infolinii w ramach Extra Infant Seat zmienić dane niemowlaka? Czy jest to bezpłatne?

Kiedyś robiłem to przez infolinie pod numerem +48221284905, gdzie zazwyczaj przełączało mnie na angielską infolinie i zazwyczaj nie było z tym problemu. Teraz zdecydowanie mnie odrzucają.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#367 PostWysłany: 25 Sie 2023 08:48 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8045
srebrny
Jeśli się dodzwonisz to bez problemu załatwisz zmianę .Bezpłatnie jeśli tylko wpisanie imienia i podanie daty urodzenia.
Góra
 Profil Relacje PM off
Rutras lubi ten post.
 
      
Offline
#368 PostWysłany: 25 Sie 2023 10:41 

Rejestracja: 10 Maj 2015
Posty: 130
Potwierdzam dodzwoniłem się o 8:30, finalnie przekierowany na angielską infolinie (byłem 13). Zmieniono od ręki i za darmo.


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 27 Sie 2023 12:29, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#369 PostWysłany: 11 Wrz 2023 15:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Lip 2010
Posty: 325
Loty: 99
Kilometry: 154 406
niebieski
Dzisiaj o 9:05 dzwoniłem na polską infolinię, bo zmienili mi daty i godziny lotów. Byłem pierwszy w kolejce, a pani bardzo szybko odebrała. Zmiana lotów zajęła dosłownie 3 minuty. Pozytywne doświadczenie, nie spodziewałem się.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#370 PostWysłany: 13 Paź 2023 10:19 

Rejestracja: 26 Gru 2013
Posty: 343
niebieski
Nie mogę dodzwonić sie do Wizzair j.polski,
W aplikacji na karcie pokładowej są wcześniej wybrane miejsca. natomiwst na stronie na moim kocie jest od kilku dni komunikat :

<p>Informujemy, że typ samolotu zarezerwowanego na Twój lot uległ zmianie, w&nbsp;związku z&nbsp;czym pierwotnie wybrane przez Ciebie miejsce (miejsca) nie jest (są) już dostępne. Przepraszamy za tę niedogodność.</p><p><span>Zaloguj się,</span> aby zobaczyć zmiany.</p>
Informujemy, że pierwotnie wybrane przez Ciebie miejsce (miejsca) nie jest (są) dostępne, ponieważ zmieniono typ samolotu zarezerwowanego na Twój lot. Przepraszamy za tę niedogodność.

Jeśli jesteś już po odprawie, upewnij się, że posiadasz najnowszą wersję karty pokładowej (kart pokładowych).

Co robić, jeżeli do dnia wyjazdu nie złapię kontaktu w j.pol. z konsultantem Wizzair? Czy w Gdańsku, w nocy jest jakieś przedstawicielstwo Wizzair?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#371 PostWysłany: 13 Paź 2023 10:23 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1251
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Masz w wiki u góry strony 2 numery telefonów. Na pewno się dodzwonisz i ustlisz zmiany.
Góra
 Profil Relacje PM off
wulkan lubi ten post.
 
      
Offline
#372 PostWysłany: 13 Paź 2023 11:27 

Rejestracja: 30 Wrz 2023
Posty: 91
@wulkan wiążące są miejsca widoczne na karcie pokładowej w aplikacji. Jeśli potrzebujesz inne, to możesz je zmienić (jeśli zapłaciłeś za wybór miejsca). Wizz niestety potrafi zmienić miejsca nawet na chwilę przed odlotem.

Jeśli w aplikacji masz te same miejsca co wcześniej wybrane, to najprawdopodobniej typ samolotu zmienił się, ale system przyznał te same. Sprawdź zatem czy tutaj też masz przykładowo XL i czy będzie okno (nie wszystkie miejsca przy oknie są z oknem), o ile takie oczywiście preferowałeś.
Góra
 Profil Relacje PM off
wulkan lubi ten post.
wulkan uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#373 PostWysłany: 21 Paź 2023 07:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 3185
Loty: 512
Kilometry: 985 010
złoty
+48 32 213 29 16 Czy na ten numer w języku polskim dodzwonię się w weekend? Czy tylko poniedziałek-piątek?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#374 PostWysłany: 21 Paź 2023 08:43 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 8045
srebrny
Dzwoń i się wyjaśni ;) Oficjalnie podają,że nieczynne ale czemu nie spróbować.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
maczala1 uważa post za pomocny.
 
      
Offline
#375 PostWysłany: 22 Lip 2024 10:51 

Rejestracja: 29 Lip 2021
Posty: 896
złoty
Czy da się jeszcze popisać z człowiekiem na chacie? Bot za nic nie chce mnie przełączyć :(
_________________
Image

Z tych ciekawszych zaliczone: Mikronezja, Syria, Liban, Izrael, Kosowo, Laponia, Hawaje, Kazachstan, Guam, Wietnam, Filipiny, Svalbard
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#376 PostWysłany: 22 Lip 2024 11:47 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 12480
Loty: 578
Kilometry: 888 632
w tym kanale kontaktu niestety bardzo często trzeba było się wykazywać dużą dozą cierpliwości w ponawianiu prośby :roll:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#377 PostWysłany: 30 Paź 2024 13:49 

Rejestracja: 01 Gru 2019
Posty: 21
a gdzie znajdę ten magiczny znak zapytania ,,talk to human
" nie widze go u siebie
:
(


hawker napisał(a):
Dla potomnych:

1. Na infolinie płatną nie ma co dzwonić - czekałem w kolejce 12 osób przede mną, zapłaciłem 35zł za czas oczekiwania i mnie rozłączyło. Gówno się załatwi, ale za to się dużo zabuli :)

2. Polecam czat z doradcą Wizz Virtual Assistant - https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
Zgodnie z kolejnością wiadomości:

-talk to human
(klikacie 'talk to agent')
-booking change
-XX16XX ( tu wasz confirmation code)
-12.10.2022 (tu wasza data lotu/lotów)
-xxx.xxxi@gmail.com (tu wasz email)

Bedzie informacja ze wszyscy sa zajeci.
Klikacie TRY AGAIN z 5 razy.
Na bank znowu bedzie zajęte
Zostawiacie karte w przeglądarce otwartą cały dzień ( w pracy najlepiej)
Klikacie co jakiś czas TRY AGAIN.

w końcu sie udaje i wszystko mogą Wam tam załatwić.

Ja musiałem to zrobić żeby mi zmienili INFANT SURNAME na prawdziwe imie i nazwisko.
Upewnijcie sie że w mejlu dostaniecie dobry update, u mnie się walnęli i zamienili miejscami imie i nazwisko, musiałem drugi dzień próbować :)

Kto w Wizzairze coś załatwiał niestandardowego, ten w cyrku się nie śmieje CLOWN WORLD!!!!!
Pozdrawiam!!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#378 PostWysłany: 30 Paź 2024 16:29 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 Sty 2016
Posty: 431
Loty: 192
Kilometry: 367 645
srebrny
@Aneta Macios
Z wypowiedzi w innym wątku wywnioskowałem, że Twój przypadek nie jest na tyle nietypowy, żeby była konieczność rozmowy z człowiekiem.
Wizz, jak i wiele innych firm już nawet nie korzysta z usług Rajesha z Bangladesza, tylko ma Amelię.

Wszystko masz wyjaśnione poniżej:
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
Na stronie rozwijasz belkę "MAM PROBLEMY ZE ZWROTEM ŚRODKÓW"

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
_________________
Lądy i morza przemierzam, kulę ziemską z otwartym czołem. Polski mam paszport na sercu. Skąd, pytam, skąd go wziąłem? A wziąłem go z dumy i trudu, ze znoju codziennej pracy, ze stali, z żelaza, z węgla. A węgiel to koks, to antracyt.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#379 PostWysłany: 01 Lis 2024 15:25 

Rejestracja: 01 Gru 2019
Posty: 21
HEJ, dziekuję bardzo, jednak ręce mi juz opadają, połączylam sie z Amelia, jednak ta odsyla mnie na infolinię...... szukam na stronie opcji złożenia skargi - zgodnie z ropziska powinni mi potrącić maksymalnie 628 zł za pasażera za anulowanie tego lotu, za loty zapłacilam 1740 zł, przy anulowaniu miałam informację że zwrócą mi 478 zł, to by sie mniej więcej zgadzalo z tym wyliczeniem....jednakże do dzis nic nie otrzymalam na swoje konto, znalazłam na tronie zakładkę formularz skargi czy cos takiego - po wybraniu zakladki problem ze zwrotem środków i po wpisaniu nr swojej rezerwacji wyskakuje mi komunikat że nie są mi w stanie pomóc, gdyż wygląda na to, że zakupilam bilety przez agencje zewnętrzną (!!!!) co nie jest prawda gdyż kupowałam i zawsze kupuje bezpośrednio przez linię lotniczą, tak bylo i tym razem kupowalam bilety na stronie wizzara, zwlaszcza że kupowalam też wiuzz discount club za jednym razem.....!!!! czy ktos mi może powiedziec czy mają jakiegoś maila na który mogę taką skargę wnieść? teraz mi zostaje jakis formularz ODT, ale wygląda na to ż eto jakas międzynatrodowa skarga, wolalabym najpierw dotrzec do wizzar, a na te infolinie póki co nie chce dzwonić bo nie wiadomo czy po zaplaceniu krocia za połączenie w ogóle mi pomoga....


jimi napisał(a):
@Aneta Macios
Z wypowiedzi w innym wątku wywnioskowałem, że Twój przypadek nie jest na tyle nietypowy, żeby była konieczność rozmowy z człowiekiem.
Wizz, jak i wiele innych firm już nawet nie korzysta z usług Rajesha z Bangladesza, tylko ma Amelię.

Wszystko masz wyjaśnione poniżej:
https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... sie-z-nami
Na stronie rozwijasz belkę "MAM PROBLEMY ZE ZWROTEM ŚRODKÓW"

https://wizzair.com/pl-pl/informacje-i- ... zkodowania
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#380 PostWysłany: 01 Lis 2024 15:33 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2095
złoty
Dzwoń na ten katowicki numer. 32 2132916. Połączenie kosztuje grosze
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 405 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group