Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 30 Paź 2024 00:23 

Rejestracja: 04 Gru 2012
Posty: 25
Taka sprawa: dwa loty z jednej rezerwacji, oba realizowane przez KLM. Pierwszy Lizbona - Amsterdam opóźniony o ponad godzine i nie zdążyłam na przesiadkę na ostatni wieczorny lot Amsterdam - Gdańsk. Lot przebukowany, powrót do Gdańska kolejnego dnia rano. Teraz siedzę nad formularzem odszkodowania na stronie KLM. Po podaniu numeru rezerwacji system sam pokazuje loty, ale niestety trzeba wybrać tylko jeden. I mam:
- ten pierwszy z Lizbony spóźniony
- drugi AMS-Gdańsk na który nie zdążyłam
- trzeci AMS-Gdańsk kolejnego dnia, na który przebukowano bilet i którym poleciałam.

Który lot mam wybrać? Nie można zaznaczyć wszystkich. A przecież chodzi o całość, że na miejsce docelowe dotarłam ponad 12 godzin po pierwotnym czasie. Jak zaznaczę pierwszy lot, który był spóźniony tylko godzinę, to odrzucą prośbę o odszkodowanie? Jakiś małologiczny ten formularz, jeśli chodzi o lot z przesiadkami.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#2 PostWysłany: 30 Paź 2024 12:48 

Rejestracja: 05 Paź 2016
Posty: 75
Ja ostatnio w podobnej sytuacji wybrałem drugi. Teoretycznie to i tak powinno być wszystko jedno - po otrzymaniu reklamacji będą sprawdzali cały plan podróży pod kątem zaistniałych nieregularności ich konsekwencji. W razie czego, jeżeli dostaniesz od nich feedback na maila że coś nie tak to wtedy doprecyzujesz w odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group