Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
#21 PostWysłany: 17 Sie 2024 15:02 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9775
HON fly4free
Darek M. napisał(a):
Za odwołanie więcej niż 14 dni przysługuje zwrot takich kosztów? Generalnie nauczka jest taka, aby zawsze kupować bilety przez www lub centralną infolinię (omijać polską, która w razie problemów wypina się na klienta).


@Darek M.: nie chce być nudny, ale dalej powtarzasz te 14 dni - one mają znaczenie tylko przy kwestii ew. odszkodowania. Wszystkie inne środki ochronne z 261 się aktywują w przypadku odwołania lotu kiedykolwiek, nawet z dużym wyprzedzeniem, choć oczywiście wiele linii - w tym LO - lubią wmawiać pasażerom coś innego.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Leć na Karaiby od 1769 PLN 😍🌴 Tanie bilety na Barbados 🇧🇧 Leć na Karaiby od 1769 PLN 😍🌴 Tanie bilety na Barbados 🇧🇧
Majówka w Czarnogórze 🌊🏝️ Loty i noclegi za 909 PLN Majówka w Czarnogórze 🌊🏝️ Loty i noclegi za 909 PLN
Offline
#22 PostWysłany: 26 Sie 2024 03:24 

Rejestracja: 16 Sie 2024
Posty: 6
Oj Panowie patrzymy punkt 2, byłem poinformowany 9 dni przed zaś lot zastępczy odbędzie się po dwóch dniach - przesłanki spełnione.

Strona LH, EC 261:

You are also not entitled to compensation if

you were informed of the cancellation at least 14 days before departure,

you were informed of the cancellation between 14 and 7 days before departure and your flight departs no more than two hours before the original departure time and/or you arrive no more than four hours after the scheduled arrival time,

you were informed of the cancellation less than seven days before departure and your flight departs no more than one hour before the original departure time and/or you arrive no more than two hours after the scheduled arrival time.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#23 PostWysłany: 26 Sie 2024 15:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2331
Loty: 257
Kilometry: 558 574
platynowy
Darek M. napisał(a):
Generalnie nauczka jest taka, aby zawsze kupować bilety przez www lub centralną infolinię (omijać polską, która w razie problemów wypina się na klienta).

Wydaje mi się, przynajmniej z mojego doświadczenia, że to tak nie działa. Jeśli kupisz na PL, to w razie problemów może próbować załatwiać na PL (bywa, że się uda), a jeśli się wypną, to DE czy US się tym zajmą. W drugą stronę nie - tzn. kupione na zagranicznej - w PL - prawie na pewno się wypną.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#24 PostWysłany: 18 Wrz 2024 14:39 

Rejestracja: 16 Sie 2024
Posty: 6
Odpowiedzieli na reklamacje, to jest mistrzostwo świata ta odpowiedź...... rozumiem ze mozna tak zgasic kazda reklamacje i pozniej powiedziec ze cos mialo wade fabryczna i to nie jest od nich zalezne i jest nadzwyczajna okolicznoscia ? Co sie stalo z PLL ?




Szanowny Panie,

W odpowiedzi na reklamację uprzejmie informujemy, że odwołanie rejsu LO30  z Miami do Warszawy w dniu  24 sierpnia br. nastąpiło w związku z ujawnieniem wady produkcyjnej silników Rolls-Royce samolotu zaplanowanego do wykonania tego połączenia. Przewoźnik zmuszony był podjąć działania wynikające z instrukcji producenta tj. firmy Rolls-Royce.

Zapewniamy, że przewoźnik podjął wszelkie środki zmierzające do zminimalizowania nieregularności, niestety nie dysponował innym statkiem powietrznym, który mógłby wykonać przedmiotowy rejs.

W świetle Rozporządzenia (WE) nr 261/2004 oraz wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej nr C-411/23 jest to okoliczność nadzwyczajna, która zwalnia przewoźnika z obowiązku wypłaty odszkodowania.

Ponadto, uprzejmie informujemy, że o nieregularności dowiedział się Pan z wyprzedzeniem, tym samym nie znajdujemy podstaw do uznania pozostałych kosztów. Pierwszy koszt przyjazdu na lotnisko leży po stronie pasażera.

Przekazując powyższe wyrażamy nadzieję, że przyszłe podróże będą przebiegały bez żadnych utrudnień.

Z poważaniem
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Offline
#25 PostWysłany: 18 Wrz 2024 18:19 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 3422
złoty
@Lorasek Napisz im, że były prezes, Milczarski, w wywiadzie dla Rzepy, powiedział: "Jeśli chodzi o kłopoty z silnikami Rolls-Royce’a do dreamlinerów, to jest to proces, którym można zarządzać i przewidywać go." - czym potwierdził, że nie jest to sytuacja nadzwyczajna.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group