Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 11 Cze 2024 19:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sie 2010
Posty: 114
Cześć, China Eastern dzisiaj skasowała mi loty na trasie Wiedeń - Shanghai i to samo na trasie powrotnej Shanghai - Wiedeń. Docelowo miał być Wiedeń - Seul z przesiadką w Shanghai. Lot miał być w sierpniu. W mailu piszą, że mogę przebukować na inny termin. Problem w tym, że nie widzę możliwości przebukowania na tej trasie, tak jakby ta trasa całkowicie wypadła z rozkładu. Zastanawiam się, czy jak skasowali tylko jeden odcinek dostanę refunda za całą trasę do Seulu (kupione na jednym bilecie) Miał ktoś może podobną sytuację? Czy da się z linią jakoś inaczej skontaktować niż tel? Bilet kupiony bezpośrednio u nich nie przez OTA.
_________________
Image
o naszych wyjazdach - Pacynkowe podróże
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐 Rendez-vous w Paryżu ♥️🍷 Zbiór lotów do francuskiej stolicy od 168 PLN 🇫🇷🥐
Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN Greckie wczasy z parkiem wodnym 🏊‍♂️🌊 Tydzień all inclusive na Zakintos za 2704 PLN
#2 PostWysłany: 11 Cze 2024 20:42 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 9605
HON fly4free
-- 11 Cze 2024 19:42 --

Refund za całość.
Co do zmiany to musisz z nimi rozmawiać. Pewnie bez telefonu się nie obędzie, chyba że mają realne kanały wsparcia w social.

-- 11 Cze 2024 19:42 --

Refund za całość.
Co do zmiany to musisz z nimi rozmawiać. Pewnie bez telefonu się nie obędzie, chyba że mają realne kanały wsparcia w social.


Ostatnio podbity przez marek2011, 11 Cze 2024 20:42
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group